جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۱۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- لباس فضایی یکی از پیچیده ترین لباس های دارای تجهیزات و سیستم های زیست محیطی است تا فضانوردان بتوانند با پوشیدن آن در محیط خشن فضا به تحقیقات خود بپردازند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۰۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نماهنگ عاقبت بیکاری را بر اساس بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مفاسد ناشی از بیکاری مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک جراح روسی در جریانی سفری به علت نبود پزشک خود آپاندیسش را درآورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر استرالیا گفت: پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از دولت استرالیا خواسته است که تعداد نظامیان این کشور در افغانستان را افزایش دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به کاروان مسئولان دولتی در ایالت بلوچستان پاکستان که به کشته و مجروح شدن ده ها تن انجامید را محکوم و با دولت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مراسم اختتامیه سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی وزیر و رئیس نمایشگاه کتاب تهران و همچنین رایزن فرهنگی ایتالیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با قدردانی از تلاش های فعالان رسانه ای در حوزه کتاب، گفت: حافظان قلم حافظان انسانیت هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس آژانس امنیت ملی آمریکا به کمیته اطلاعاتی سنای این کشور هشدار داد که با وجود حمایت جامعه جهانی از افغانستان به دلیل ضعف سیاسی حکومت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان از مصدوم شدن 6 آتش نشان در مهار آتش سوزی مغازه فست فود این شهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- پیرترین جراح جهان یک زن 89 ساله است که هنوز در اتاق عمل به وظیفه اش عمل می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به ثبت یک رکورد جدید برای صادرات محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران درسال 1395، اعلام کرد: سال گذشته بیش از 50 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۱۴    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بهزیستی، گفت: تمام خانوارهایی که درآمد آن ها کمتر از میزان تعیین شده در قانون برنامه ششم توسعه است می توانند مستمری مددجویی دریافت کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در نشست کمیسیون مشترک حمل و نقل جاده ای ایران و روسیه در مسکو، اعلام شد که میزان حمل جاده ای بار بین دو کشور در سه ماهه نخست سال 2017 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فاضلیان رئیس کل دادگستری البرز با تاکید بر اینکه حمایت از زندانیان به عنوان قانون در نظر گرفته شود، گفت: دولت باید مکلف شود تا ردیف اعتباری برای این منظور در نظر بگیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- روزنامه کی آر تی کره شمالی گزارش داد کمیسیون روابط خارجی پارلمان کرۀ شمالی، پیام اعتراض نادری را برای مجلس نمایندگان آمریکا فرستاد که مضمون آن درباره تحریم های جدید ضد پیونگ یانگ است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- به راحتی با رعایت چند نکته ساده می توان از باجگیری توسط بدافزارها با سرقت اطلاعات شخصی جلوگیری کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۰:۲۷    
خبرگزاری میزان- بر این اساس، درپی تیراندازی فردی مسلح در یک خانه سالمندان در ایالت اوهایو در آمریکا در روز جمعه سه تن، از جمله فرد ضارب، کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- ادکلن هایی که بانوان استفاده می کنند در مجموع گران تر از ادکلن های مردانه است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۱:۰۴    
خبرگزاری میزان- مک مستر افزود: ترامپ در این سفر شرکای آمریکا را به ترویج صلح و مقابله با آشوب و خشونت تشویق خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- SUV شیک Land Rover در دو سال آینده نسل دوم خود را تجربه خواهد کرد. عکس های نمونه اولیه نشان دهنده لاستیک های پهن تر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران درباره احتمال ارتباط میان چین و چروک پوست و پوکی استخوان گفت: مطالعات اولیه بر ارتباطی میان چین و چروک پوست و پوکی استخوان دلالت دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- صندوق بین المللی پول یکی از مهمترین نهادهای مالی جهان است که بر ایجاد نظم مالی در جهان نظارت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این خبر با عجیب ترین جاذبه گردشگری دنیا معروف به گذرگاه آسمان در چین را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه نشان می دهد گروهی از سالخوردگانی که سرگیجه دارند می توانند تنها روزی پنج دقیقه با انجام چند حرکت ساده سر به علائم سرگیجه خود خاتمه دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- ب ام و به تازگی خبر از بازگشت کوپه لوکس و اسپرت سری 8 داده است که برای رقابت با مرسدس بنز اس کلاس کوپه به بازار عرضه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۹    
خبرگزاری میزان- زردچوبه یکی از ادویه های بسیار مقوی و مفید برای سلامت بدن است، اما با وجود همه مزایای این ادویه هندی، مصرف بیش از حد آن می تواند سلامت افراد به خطر بیاندازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- سومین مناظره 6 کاندیدای این انتخابات با محتوای اقتصادی در استودیو شماره 11 معاونت سیمای رسانه ملی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، پاسخ نامزدها به سوالات بخش پایانی سومین مناظره را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
خبرگزاری میزان- اگر 50 میلیون تومان وجه نقد رایج کشور در اختیار داشته باشیم و بخواهیم خودرویی کارکرده را برای خرید انتخاب کنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- خشکی پوست همیشه می تواند آزار دهنده باشد و فرد را دچار کلافگی کند. اگرچه عارضه خشکی پوست در زمیتان بیشتر رخ می دهد، اما هستند افرادی که در نیمه اول سال دچار آن می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس جمهور روسیه از احتمال تلافی مسکو در ماجرای اخراج 35 دیپلمات این کشور که در زمان اوباما به وقوع پیوست، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید همچنان برای دعوت نشدن به تیم ملی فرانسه از دست سران فدراسیون فوتبال کشورش ناراحت است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری میزان- دستیار امور بین المللی رئیس جمهوری روسیه گفت: مسکو ممکن است تدابیر متقابل را در مورد توقیف اماکن دیپلماتیک خود در آمریکا اعمال کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "پروژه مرغ مگس خوار" به کارگردانی "کیم گوئن" با اتمام مراحل فیلمنامه نویسی از اوایل تابستان کلید خواهد خورد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۲    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری دیلی میل در گزارشی به تجهیزات نظامی ارتش کره شمالی پرداخته و بودجه نظامی این کشور را 7.5 میلیارد دلار در سال اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری میزان- در حالی که امروز یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در سومین مناظره مدعی شد که موسسه مالی و اعتباری میزان وابسته به قوه قضائیه است که بار ها این موضوع از سوی مسئولین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با ربا خواری در نظام بانکداری مخالفم که موجب بیچارگی خانواده ها شده و با آن می جنگم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
خبرگزاری میزان- کاربران فضای مجازی و شخصیت ها واکنش هایی را نسبت به سومین مناظره زنده تلویزیونی کاندیداها نشان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام حسن روحانی در پاسخ به این سوال که فرصت ها و تهدیدات رشد نقدینگی چیست وچه برنامه ای برای این مدیریت این پدیده در آینده خواهید داشت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۹    
خبرگزاری میزان- ناسا با تلفیق داده های دریافت شده از پنج تلسکوپ مختلف، جدیدترین تصاویر را از سحابی خرچنگ منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه به آقای روحانی گفته شود نزدیک ترین فرد به شما دارد فساد می کند و ببینیم که آقای روحانی نه تنها حساسیتی نشان نمی دهد بلکه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی شما مرا می شناسید سخنان همین طوری بر زبان من جاری نمی شوند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی "دورهمی" که در سری جدید خود تنها با حضور سروش جمشیدی و یک هنرمند دیگر بخش نمایشی را برگزار می کند، این روزها به بخش های پایانی پخش خود درشبکه نسیم نزدیک می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی جنابعالی می فرمایید در مسئله فساد باید با هر کسی که هست برخورد شود؛ اولین برخورد را خودتان انجام دهید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با اعلام دارایی های کاندیداها مخالفت کردم و قانونی هم در این زمینه وجود ندارد و لذا درخواست دارم نامزدها نسبت به اعلام منابع پولی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری میزان- اسحاق جهانگیری اظهار کرد: قبل از پاسخ به این سوال باید بگویم، آقای قالیباف به شما اطلاعات غلط می دهند؛ جز خانه ای که در آن نشستم اگر ملکی داشته باشم برای آقای قالیباف ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- یکی از کاندیدای ریاست جمهوری که هفته پیش وعده داد بود لیست اموال خود را منتشر کند؛ در برنامه امروز مناظره لیست اموال خود را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۲    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مناظره سوم اموالش را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- محمد باقر قالیباف در جریان آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری لیست اموال خود و خانواده اش را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دردهای مفصل شانه هم در میان زنان و هم مردان و به خصوص در بین افراد میانسال و مسن شیوع داشته و صرفا ضربه به این قسمت از بدن نیست که سبب بروز درد در شانه می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
خبرگزاری میزان- ستاره اسپانیایی و سابق تیم فوتبال رئال مادرید در مورد دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس صحبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی مناظره انتخاباتی امروز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، دقایقی پیش برای ترکیب استقرار و تعیین صندلی محل نشستن کاندیدا ها و همچنین اینکه کدام کاندیدا ها آغاز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما تصمیم داریم که بودجه عمرانی را با تقویت بانک ها افزایش دهیم؛ البته بانکها نیز به اصلاح دارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای جهانگیری شما در صحبت های خود از املاک نجومی گفتید و بی اخلاقی کردید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: روشی که دولت اتخاذ کرده و به آن افتخار می کند که صادرات نفت خام را از یک میلیون بشکه به 2 و نیم میلیون بشکه رسانده است روشی است که ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قبلاً یارانه داشته ایم، ولی عده ای خاصی آن را دریافت می کردند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای آینده برنامه دقیقی انجام گرفته و 10 کالای عمده که در قاچاق سهیم هستند مشخص شده تا با آن مبارزه شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تولید و حیات آینده ما در گرو احیا و مدرنیزاسیون کشاورزی در جهت اصلاح سرزمینی ایران است و اگر صنعت ما بر مبنای صادرات شکل نگیرد محکوم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سومین مناظره 6 کاندیدای این انتخابات با محتوای اقتصادی در استودیو شماره 11 معاونت سیمای رسانه ملی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره ولزی و مصدوم این روزهای تیم فوتبال رئال مادرید یکی از گزینه هایی است که گفته می شود تیم منچستریونایتد در تابستان پیش رو به دنبال خرید او خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- با برخی روش های درمان طبیعی با هزینه کم چربی های مویتان را کاهش داده و موهایی شاداب و زیبا داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مناظره سوم جهانگیری و قالیباف درخصوص املاک نجومی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- زنان در جوامع نقشی اصلی را بازی می کنند. اهمیت دادن به این قشر می تواند سرمایه گذاری برای 5 نسل را به دنبال داشته باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اظهارات حسن روحانی در مناظره سوم به همراه نقد کاندیداها مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرهنگ و هنر ایران در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه مصادف با 15 شعبان با اخبار و حواشی خاص خود روبرو بود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به تبریک برخی از هنرمندان و فرهنگیان درخصوص ایام ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری میزان- برخی از افراد بدلیل استفاده بیش از حد از نمک، ادویه و غذاهای فرآوری شده همچون سوسیس، کالباس، چیس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از تشکیل 18 پرونده تخلفات و جرایم انتخاباتی برای این دوره از انتخابات در استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- سومین مناظره 6 کاندیدای این انتخابات با محتوای اقتصادی در استودیو شماره 11 معاونت سیمای رسانه ملی هم اکنون در حال برگزاریست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- نشست فنی و تجاری تولیدکنندگان قطعات خودرو برزیل با حضور قطعه سازان ایرانی و برزیلی و سفیر برزیل در ایران در هتل آزادی تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال اینتر میلان در حال خرید یکی از استعداد های برتر سری آ است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- برادر کشی در کیانشهر، ربودن پیمانکار میلیاردر برای اخاذی یک میلیاردی،اعتراف به رفیق کشی پس از 12 سال و مرگ دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی یک روز بعد از فارغ التحصیلی مهمترین اخبار ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری میزان- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مهمترین چالش امروز کشور ما بحران اقتصادی است و امیدوارم در مناظره امروز کسی به حاشیه و جاده خاکی نرود و به موضوع بحران اقتصادی کشور بپردازد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری میزان- علی زندوکیلی درکنسرت پیش روی خود با تدارک اجرای آثاری از جمله " شهزاده رویاها" و "عطر خاطره" با طرفدارانش دیدار می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مراسم قرعه کشی محل نشستن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره سوم را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم استقلال تیم جوانان را در جام جهانی همراهی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- ارزش کل بازار سایپا تا پایان معاملات روز چهارشنبه، نوزدهم اردیبهشت ماه بالغ بر 5 هزار و 200 میلیارد تومان شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتظار مردم این است که کاندیداهای محترم در زمینه مسائل اقتصادی لااقل به سوابق خودشان اشاره کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هر سه مهم هستند، اما با توجه به اینکه موضوعات اقتصادی دغدغه امروز مردم هستند از این جهت موضوع مناظره امروز نیز مهم تر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- عضو تیم ملی بوکس ایران گفت: واقعا خوشحال هستم که نخستین مسابقه ام را با کسب پیروزی در رشته بوکس پشت سر گذاشتم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی گشت 2 به کارگردانی سعید سهیلی هم اکنون توانست با عبور از مرز 18 میلیارد تومان فروش رکوردی فوق العاده را برای خود رقم زند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری میزان- رباط صلیبی هافبک تیم فوتبال نفت تهران پاره شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مراسم کامل قرعه کشی شرکت کنندکان در مسابقه خنداننده شو را در برنامه خندوانه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- نماینده بوکس کشورمان ورزشکار کامرونی را در بازی های کشورهای اسلامی از پیش رو برداشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: طبعا مناظره امروز از مناظره های قبلی مهمتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز دوشنبه میزبان امانوئل ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- سید مصطفی هاشمی طبا گفت: هر سه مناظره اهمیت دارد، اما مناظره امروز در حکم فینال است و طبعا فینال مهمتر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گروه هایی که در مقابل ملت ایستاده اند و اجازه نمی دهند انقلاب وارد اقتصاد شود، امروز مردم را می ترسانند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری میزان- امروز جمعه 22 اردیبهشت به فاصله یک هفته تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، سومین مناظره 6 کاندیدای این انتخابات با محتوای اقتصادی در استودیو شماره 11 معاونت سیمای رسانه ملی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری میزان- دومین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در شهرستان سراب برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۳    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود در بازی های کشورهای اسلامی عربستان را شکست داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
خبرگزاری میزان- عضو ایرانی بنیاد مطالعات فرگشت انسانی لِورهیولمِ دانشگاه کمبریج از کشف راز چگونگی پراکنده شدن انسان های مدرن در دنیا پرده برداشت و گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
خبرگزاری میزان- دادستان شبستر گفت: تاکنون تخلفی جدی از ناحیه کاندیداها و هواداران آنها به دادسرا گزارش نشده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی پاکستان گزارش دادند که در پی وقوع انفجار در جنوب غربی پاکستان 10 تن کشته و 35 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری میزان- مدافعی که پس از یک فصل خانه نشینی به تیم ملی دعوت شده، در لیست خروج باشگاهش قرار دارد.