پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 26 اردیبهشت 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 31 شهریور 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 اردیبهشت 1396 میزان 2 اردیبهشت 1396 میزان 3 اردیبهشت 1396 میزان 4 اردیبهشت 1396 میزان 5 اردیبهشت 1396 میزان 6 اردیبهشت 1396 میزان 7 اردیبهشت 1396 میزان 8 اردیبهشت 1396 میزان 9 اردیبهشت 1396 میزان 10 اردیبهشت 1396 میزان 11 اردیبهشت 1396 میزان 12 اردیبهشت 1396 میزان 13 اردیبهشت 1396 میزان 14 اردیبهشت 1396 میزان 15 اردیبهشت 1396 میزان 16 اردیبهشت 1396 میزان 17 اردیبهشت 1396 میزان 18 اردیبهشت 1396 میزان 19 اردیبهشت 1396 میزان 20 اردیبهشت 1396 میزان 21 اردیبهشت 1396 میزان 22 اردیبهشت 1396 میزان 23 اردیبهشت 1396 میزان 24 اردیبهشت 1396 میزان 25 اردیبهشت 1396 میزان 26 اردیبهشت 1396 میزان 27 اردیبهشت 1396 میزان 28 اردیبهشت 1396 میزان 29 اردیبهشت 1396 میزان 30 اردیبهشت 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان پارک ملی یلواستون آمریکا، 14 گرگ را به این پارک آوردند. در اثر این تصمیم، تغییرات بسیار عجیبی در چرخه حیات این پارک ایجاد شد که در این ویدئو آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اهم فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان گفت: در ایام خاص سال اعم از ماه مبارک رمضان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رقص روی یک پا روایتی از دوران اسارت اسماعیل یکتای لنگرودی به قلم مصطفی مصیب زاده است که سوره مهر این اثر را به چاپ رسانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله 25تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100میلیون ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- این روزها پرداخت مبالغ سنگین تا ده ها میلیون دلار برای خرید یک مدل کلاسیک، اتفاق عجیبی نیست؛ اما چرا خودروهای قدیمی جذابیت دارند و عده ای آن ها را به نمونه های جدید ترجیح می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- موزه ها و آثار باستانی در افغانستان حکایت از آن دارد که این کشور تمدنی چند هزار ساله داشته و از فرهنگی غنی برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر نفت در امور گاز خبر داد که در سال های گذشته پیشرفت ها و صرفه جویی های زیادی در عرصه گاز کشور صورت گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که توافق سیاسی با طالبان با حضور نظامیان آمریکایی غیرممکن به نظر می رسد، ترامپ باید توضیح دهد که چگونه افزایش پنج هزار نظامی بیشتر کاری را انجام می دهد که پیش از این آمریکا با ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر امور درمان بیماری های وزارت بهداشت، گفت:درمان سکته های قلبی و مغزی بر اساس استانداردهای جهانی، در کشور اجرایی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- طبق تحقیقات یونیسف 29 میلیون کودک در خاورمیانه در فقر زندگی می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دویچه وله نوشت: یک خلبان زن افغانستانی به تنهایی پرواز برای دور زدن جهان را شروع کرده و امیدوار است جوان ترین زن در تاریخ باشد که به تنهایی این کار را انجام می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۷    
خبرگزاری میزان- آژانس اطلاعات فدرال پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد ایران درسال 2016، بیش از 29 هزار نفر از اتباع پاکستانی را که قصد عبور غیرقانونی از این کشور برای ورود به اروپا را داشتند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- بعد از پایان نشست دو روزه یک کمربند- یک جاده در چین و بحث و رایزنی کشورهای مختلف پیرامون جاده ابریشم، اکنون برخی از مقامات می گویند که این جاده از افغانستان نمی گذرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد داعش خطری جدی برای پاکستان و افغانستان نخواهد بود و واشنگتن همچنان در افغانستان عملیات ضد تروریستی انجام خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان گفت: توسعه چهار مجموعه ساحلی از زرآباد تا گواتر در دستورکار قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- 111اُمین نشست دگرخند با موضوع بررسی شعر طنز منثور و با حضور لیلی کردبچه، سیده الهام باقری و علیرضا لبش دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 17 در سالن زنده یاد امیرحسین فردی حوزه هنری ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- یادبود زنده یاد رضا مافی همراه با نمایش تعدادی از آثار ارزشمند این هنرمند برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقام های وزارت مبارزه با مواد مخدر کشور می گویند کشت تریاک در افغانستان روبه افزایش است و در مبارزه با آن کشورهای همسایه نیز همکاری نمی کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: میزان مصرف سوخت مازوت در نیروگاه ها در سال 92، 45 درصد بود که این رقم در سال 95 به 8 درصد کاهش یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه نقاشی با عنوان ترنم رنگ ها اثر بهروز گتمیری، 26 تا 30 اردیبهشت در نگارخانه جهان نما مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، در نشست تخصصی با اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی که به اصفهان سفر کرده بودند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا خردمندان از اکران فیلم سینمایی بیست ویک روز بعد در مهرماه و ارائه نسخه ای از آن به جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- آسیارویو نوشت: داروهای فاسد بزرگترین خطر برای سلامت عمومی مردمان افغانستان و بخصوص ساکنان ولایت ننگرهار است چراکه در این منطقه فرصت مناسبی برای قاچاق داروهای غیراستاندارد از پاکستان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- چهاردهمین برنامه از سلسله نشست های آینه بندان با موضوع نقد رمان گربه پایتخت نوشته سید هاشم حسینی و با حضور منتقدان صاحب نظر در حوزه هنری برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- ساموئل رامانی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی برای دیپلمات نوشت: هدف حمایت پاکستان از طالبان مستقیماً بی ثبات ساختن افغانستان است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: در آستانه انتخابات و به دلیل جمعیت بالا در تهران با پست هماهنگ شده که شناسنامه صادر شده در منزل تحویل داده شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی با اعلام نوسازی 90 درصد تخت های بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا بر رویکرد پدافند غیرعامل و افزایش توانمندی در طب های انتظامی و رزم و نیز امداد و ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان سنجش آموزش کشور نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مربوط به سازمان قضایی نیروهای مسلح را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- هندی ها پس از اینکه از تهدید مسئولان نفتی کشور به نتیجه نرسیدند، دوباره برای مذاکره به تهران آمدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان (یوناما) در گزارش چهارماهه تلفات کودکان در این کشور، از افزایش 21 درصدی تلفات کودکان خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- واژگونی مینی بوس در محور شیراز - کوار هفت کشته و مصدوم برجا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- با اعلام بانک مرکزی 87 درصد سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تعیین تکلیف می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دولت مرکزی پاکستان بعد از اتفاقات تروریستی اخیر از آغاز یک عملیات بزرگ علیه شبه نظامیان ایالت بلوچستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست اداره کل برنامه ریزی و تحقیقات معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: مدل تعالی فرهنگ سازمانی در دادگستری های سراسر کشور اجرا می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تمامی سازمان ها و نهادهای وابسته به قوه قضائیه در این استان در قالب شورای قضایی خراسان رضوی از تمامی ظرفیت های قانونی برای اعمال ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: انتظار می رود که ظرف یک ماه آینده، حریم و بستر رودخانه ها و متولی آن در حوزه های شهری و روستایی مشخص شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرده است در نتیجه پیشروی های اخیر نیروهای عراقی هم اکنون تنها 12 کیلومتر مربع از خاک موصل در اشغال تروریست های داعش باقی مانده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- لازم به ذکر است که نزدیک به 2 هزار اسیر فلسطینی حدود 30 روز است برای رسیدن به حقوق و خواسته هایشان دست به اعتصاب غذا زده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور مناطق مرزی پاکستان با تاکید بر اینکه کشورش روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران دارد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- بن حبتور گفت: حمله هوایی، زمینی و دریایی علیه مردم یمن، آنان را وادار کرد به رویارویی برخیزند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- این عملیات در پی وصول گزارش هایی مبنی بر تلاش گروهی از اعضای پ.ک.ک برای انجام حمله تروریستی علیه ترکیه انجام گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- با کمک این برنامه می توان کشور طراح برنامه های کامپیوتری مخرب را پنهان کرد و روسیه یا چین یا هر کشور دیگری را به عنوان طراح این برنامه ها جلوه داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- اختلافات سیاسی به دشمن برای انجام عملیات تروریستی از طریق اشاعه هرج ومرج و بی ثباتی کمک می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفتاد و پنجمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال یوونتوس ممکن است فرصت بازی در فینال جام حذفی ایتالیا را از دست بدهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا گفت کاری که رئیس جمهور کرد، مشمئز کننده است. اگر عمدی بود نمی دانم که چه چیزی بدتر از این می تواند باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری که فضانورد فرانسوی، توماس پسکت از ایستگاه فضایی بین المللی گرفته و آنها را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده با واکنش هزاران کاربر مواجه شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از احتمال آغاز صادرات گاز به عراق از هفته آینده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که یکی از موانع اشتغال واردات بی رویه است دولت قرار بود طبق وعده خود در چهار سال اول واردات را کنترل کند اما در این مدت واردات ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت پژو-سیتروئن مدل ویژه ای از خودروی پرچمدار DS7 را برای امانوئل مکرون رئیس جمهور جدید کشور فرانسه تدارک دیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن نورویورولوژی ایران با اشاره به دلایل بروز بیماری مثانه عصبی گفت: ام اس، دیابت و پارکینسون می تواند سبب ایجاد مشکلات ادراری شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا گفت ما و ترکیه روابط عالی داریم و این روابط را حتی بهتر خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه بیرمنگام موفق به یافتن یک روش درمانی جدید برای بیماری دژنراسیون ماکولا AMD (یا تخریب لکه زرد) وابسته به سن شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ایران در دیدار قائم مقام وزیر خارجه هند بر رفع موانع بر سر راه توسعه همکاریهای بانکی بین دو کشور و ضرورت ایجاد تسهیلات برای دانشجویان ایرانی در هند تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- صاحب امتیاز طرح غربالگری اختلال اتیسم در استان یزد با بیان این که طرح شناخت کودکان و مداخلات زودهنگام می تواند نتایج خوبی به دنبال داشته باشد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- برای سال های متمادی، پزشکان و متخصصان به ما توصیه کرده اند که از غذاهای فرآوری شده، گوشت قرمز و قند فراوان اجتناب کنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، سایت 5 زبانه گروه تانا، اولین آژانس بین المللی ارتباطات ایران به نشانی tana-group.com راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری دیلی میل در گزارشی تصاویر و ویدئوی مربوط به سرباز آمریکایی را منتشر کرده که در طول جنگ خلیج فارس، بر روی عرشه ناو هواپیمابر یو.اس ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بویژه هیئت های اجرایی مستقر در نمایندگی های ایران در خارج ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان یک ابزار جدید اختراع کردند که می تواند توسط بیمار پوشیده شده یا در بدن وی کاشته شود تا داروهای فرد را در دوزهای اختصاصی به بدن وی برساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست راهکارهایی را برای از میان بردن بوی بد بدن ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا با انتشار بیانیه ای از انعقاد توافنامۀ دفاعی جدید میان امارات و آمریکا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مخاطبان این گزارش بیشتر خانم ها محسوب می شوند، چرا که زنان بیشتر به مسائل زیبایی و ایجاد تنوع در ظاهر خود اهمیت می دهند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- محصولات تراریخته که در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد به محصولات تغییر ژنتیکی داده شده گفته می شود که DNA آن ها با استفاده از روش های مهندسی ژنتیک تغییر داده شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی واتفورد به سرمربی ایتالیایی آبی پوشان لندنی توهین کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- گیلاس یکی از محبوب ترین میوه های تابستانی است که سرشار از آنتی اکسیدان و فیبر می باشد. در طب سنتی به منظور درمان بسیاری از امراض از این میوه استفاده می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- نشست مشورتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هند با حضور جی- شانکار ، قائم مقام وزیر امور خارجه هند و به میزبانی ابراهیم رحیم پور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دانشگاه واشنگتن موفق شدند با متصل کردن نانوذرات طلا به گلبول های سفید، تومورهای سرطانی را هدف قرار دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در این گزارش فقط مشاهده کنید که این مرد چگونه با موز ها کسب درآمد می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت فناورانه از نوعی باتری رونمایی کرده که دارای قدرت شارژ فوق سریع است و یک خودروی الکتریکی را ظرف پنج دقیقه آماده حرکت می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بنا به اعلام گزارش منابع خبری پس از مقاله افشاگرانه واشنگتن پست درباره ارائه اطلاعات فوق محرمانه به مقامات روسیه از سوی دونالد ترامپ ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- انجیر چه فوایدی برای بدن ما بهمراه دارد و چه نوع تاثیراتی روی آن میگذارد و چه مشکلاتی را در بدن می توان با خردن انجیر برطرف کرد در ادامه بیشتر به خواص این میوه اشاره خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص طب سنتی توضیحاتی را در رابطه با غذاهایی که سبب افزایش آلرژی های فصلی می شوند مطرح کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در باور عمومی موز یک میوه پرکالری است و باعث چاقی می شود. بنابراین افرادی که قصد لاغر شدن دارند باید از خوردن آن پرهیز کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بعضی اوقات ساکنان آپارتمان ها با مشکل عدم پرداخت هزینه های مشترک روبرو هستند که به لحاظ عدم آگاهی آپارتمان نشینان از مقررات و ضوابط قانونی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- خرما میوه ای است که یک غذای کامل حساب می شود و ارزش غذایی بالایی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- حماسه آفرینی مردم انقلابی ایران در مهرماه سال 1360 تنها منحصر به مشارکت در انتخابات نبود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- گل دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به عنوان زیباترین گل جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع آذربایجان در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که ارتش این کشور به منظور دفع تهدیدات احتمالی، سکوهای دفاعی و ضد هوایی طرف ارمنی را در منطقه قره باغ منهدم کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- اشپل ماهی همان طور که مفید است میتواند مضر هم باشد.اشپلِ ماهی حاوی مقدار زیادی از اسیدهای چرب امگا-3 از نوع ایکوزاپنتانوئیک (EPA) و اسید دوکوزاهگزانوئیک (DPA) می باشد و به عنوان یکی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- لاشه یک راس بز وحشی و دو کل وحشی در منطقه حفاظت شده خوش ییلاق شاهرود کشف شد .
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مهمان امشب خندوانه اهورا ایمان،شاعر، ترانه سرای معاصر است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- همانطور که اطلاع دارید تخم شتر مرغ بسیار پرخاصیت می باشد.تخم شترمرغ همچون هیبت این پرنده بسیار بزرگ می باشد و می تواند ده نفر را سیر کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدافع چپ تیم فوتبال تاتنهام در بازی های ابتدایی فصل آینده قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در همایش حامیان خود در مصلا گفت: از ظرفیت های آقای قالیباف در دولت کار و کرامت بهره خواهیم برد
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت فناوری ابزاری طراحی کرده که تعیین می کند آیا فرد لحظاتی قبل از تصادف از تلفن همراه استفاده کرده یا خیر.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مواردی که معمولا باعث نارضایتی در بین کاربران رایانه می شود، کمبود تعداد درگاه های USB بوده که هاب های USB می تواند این مشکل را برطرف سازند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- روش هایی برای رفع افسردگی در این بخش قرار داده ایم.برای درمان انواع افسردگی، سالیان درازی است که از انواع داروهای ضد افسردگی شیمیایی استفاده می شود ولی چون درمان افسردگی گاهی چندین ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- محمدباقر قالیباف در همایش حامیان حجت الاسلام رئیسی گفت: دولت یازدهم بر 96 درصد مردم سختگیری می کنند اما برای 4 درصد فرش قرمز پهن کرده است
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- نامزدهای مختلف ریاست عصر امروز در همایش های تبلیغاتی شرکت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- شما می توانید با این دارو بر انگل ها غلبه کنید.هزاران نفر در جهان این گمان را دارند که انگل های روده فقط در کشورهای جهان سومی یا حیوانات وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیاره پروکسیما که در منظومه نزدیک ترین ستاره به زمین بعد از خورشید قرار دارد، در صورتی که جوی مشابه زمین داشته باشد قابل حیات خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز تمرینات سبکی را برای بازیکنانش تدارک دیده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان تحقیقات فدرال پاکستان 5 نفر از اعضای باند قاچاق انسان را در شهر فیصل آباد واقع در ایالت پنجاب دستگیر و مقدار زیادی گذرنامه جعلی کشف و ضبط کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: در سال 95 سهم فرهنگستان زبان و ادب فارسی از برنامه های صداوسیما 763 ساعت بوده است.