سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۷Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 اردیبهشت 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 8 اردیبهشت 1397 میزان 9 اردیبهشت 1397 میزان 10 اردیبهشت 1397 میزان 11 اردیبهشت 1397 میزان 12 اردیبهشت 1397 میزان 13 اردیبهشت 1397 میزان 14 اردیبهشت 1397 میزان 15 اردیبهشت 1397 میزان 16 اردیبهشت 1397 میزان 17 اردیبهشت 1397 میزان 18 اردیبهشت 1397 میزان 19 اردیبهشت 1397 میزان 20 اردیبهشت 1397 میزان 21 اردیبهشت 1397 میزان 22 اردیبهشت 1397 میزان 23 اردیبهشت 1397 میزان 24 اردیبهشت 1397 میزان 25 اردیبهشت 1397 میزان 26 اردیبهشت 1397 میزان 27 اردیبهشت 1397 میزان 28 اردیبهشت 1397 میزان 29 اردیبهشت 1397 میزان 30 اردیبهشت 1397 میزان 31 اردیبهشت 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، برخورد یک تانکر حمل سوخت با دکل برق را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۴    
خبرگزاری میزان- سیل ناشی از بارش باران رگباری سبب طغیان قوری چایی در بخش باروق میاندوآب و بسته شدن راه ارتباطی روستای ‘گوزلوی قره داغ’ این شهرستان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری میزان- از لحظه ای که سیگار و قلیان را وارد دهانتان می کنید، شروع به کشتن خودتان می کنید. هرچند سرفه و سایر علائم هشدار دهنده خفیف تر از آن هستند که شما را از این عادت بد بر حذر دارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۹    
خبرگزاری میزان- یک نهاد رسمی آمریکا گزارش داد که در سه ماه نخست سال 2018 میلادی 24 نظامی این کشور در افغانستان کشته و زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- در حفاری از محل تاریخی تخت باهی ایالت خیبرپختونخواه پاکستان، تعدادی سکه متعلق به سلسله پارتیان (اشکانیان) کشف شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۹    
خبرگزاری میزان- ایوان استبلین کامینسکی ایران شناس شهیر روس و عضو آکادمی علوم روسیه درگذشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- فوران آتشفشان در جزیره هاوائی، گدازه های آتشفشانی را تا ارتفاع سی متری به آسمان پرتاب کرد. دود و خاکستر این فوران آتشفشانی همچون ستونی بلند تا صد ها متر در آسمان بالا رفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۶:۲۲    
خبرگزاری میزان- تحریم های مالی آمریکا علیه روسیه سبب کاهش روابط نظامی هند و مسکو شده است چرا که 2 میلیارد دلار بهای خرید اسلحه هند از روسیه به دلیل مخالفت بانک ها برای انتقال آن بلوکه شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: میزان سرانه مطالعه ایران با 20 کشور دنیا برابر است که این میزان از 12 تا 13 دقیقه به 20 دقیقه رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شورای رقابت قواعد قیمت گذاری خودرو را تبیین می کند و تصمیم درباره انحصاری بودن یا نبودن قیمت خودرو در حیطه شورای اقتصاد است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۱    
خبرگزاری میزان- دولت پاکستان قصد دارد بر شرکت های بزرگ فناوری جهان از جمله 'آمازون ، یاهو ، فیسبوک و گوگل' مالیات پنج درصدی وضع کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- بعد از حمله تروریستی اخیر کابل، وزارت دفاع آمریکا پنتاگون با اشاره به نقش کلیدی پاکستان برای برقراری امنیت در افغانستان خواهان همکاری با این کشور شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
خبرگزاری میزان- والی بدخشان افغانستان حضور 2 هزار تروریست در نواحی این منطقه را تهدیدی جدی برای کشورهای همسایه عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
خبرگزاری میزان- نتایج یک گزارش رسمی نشان می دهد آژانس اطلاعات ملی آمریکا بیش از 534 میلیون مکالمه تلفنی و پیام متنی شهروندان آمریکایی را در سال 2017 شنود و ضبط کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نظامیان آمریکایی درسه ماه نخست سال جاری میلادی حدود هزار و دویست بمب در افغانستان پرتاب کردند که این میزان بی سابقه بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: مدیریت بحران کم آبی در استان مسلزم عزم جدی و همکاری کامل مردم و مسئولان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی در اخظاریه دریایی نسبت به وزش باد شدید در تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- در پی شکایت متعدد شهروندان مبنی بر تجمع و مزاحمت معتادان در منازل مخروبه در محله منطقه هشت عنبرآباد با ورود مدعی العموم این موضوع به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و چهار باب منزل ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: شمال افغانستان در حال تبدیل شدن به پایگاه تروریسم بین المللی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- به دنبال ریزش معدن زغال سنگ در جنوب غرب پاکستان 16 کارگر جان باختند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیرو های مشترک یمنی موشک زلزال 2 را به سوی محل تجمع نظامیان ارتش سعودی و مزدوران آن ها در پایگاه نظامی عین الثورین در استان عسیر عربستان شلیک کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی دی اس فرانسه از رخ نمایی قریب الوقوع نخستین خودرو تمام برقی خود در نمایشگاه خودرو پاریس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سومین روز از نمایشگاه کتاب تهران نیز با استقبال پر شور مردم و اهالی و علاقمندان کتاب و ادبیات در مصلی امام خمینی (ره) تهران پشت سر گذاشته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- منابع فلسطینی از وقوع انفجار در مرکز غزه و شهادت 5 نفر از اعضای گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- کی روش از شروع اردوی جدید تیم ملی، وضعیت بازیکنان، مصدومیت ها و غیبت در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا صحبت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- وب سایت شبکه خبری جهانی بی بی سی در گزارشی داستان شخصی در سوریه را روایت کرده که چگونه با آموزش شکنجه گران فرانسوی به جلادی حرفه ای تبدیل و صدها نفر را به قتل رسانده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- 15 اردیبهشت ماه سال 1365 بارش شدید باران و جاری شدن سیل در تهران، خسارت های زیادی بر جای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- کلیپ باشگاه آژاکس به مناسبت تولد جاستین کلایورت را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- کره شمالی در راستای آغاز روند تنش زدایی با کره جنوبی، ساعت رسمی خود را 30 عقب کشید تا آن را با ساعت کره جنوبی هماهنگ کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یابن الحسن! سالار عشق، در سراپرده روز ها و شب های این دنیا، تغافل، ما را دور کرده است از تو، گناه پرده ای ضخیم و زمخت میان ما و تو کشیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- استاندار خراسان شمالی گفت: براساس برنامه سازگاری با کم آبی در این استان، اقدامات در برخورد با چاه های غیر مجاز و برداشت های ممنوعه را شروع کردیم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم اسپانیایی آبی پوشان لندنی اشاره کرد ممکن است که لوپتگی او را با خود به مسابقات جام جهانی 2018 نبرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: تا به امروز حدود 3 هزار میلیارد تومان سود به حساب مشمولین سهام عدالت واریز شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- زنبورهای عسل هنگام انتقال توسط یک زنبوردار، از کندوی خود خارج می شوند و راننده مجبور می شود در کامیون با 3 هزار زنبور بنشیند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال وست برومویچ با غلبه بر اسپرزها به بقا در لیگ برتر انگلیس امیدوار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری از کلاغ گرسنه و تشنه که حین غذا خوردن یک مشتری در رستوران با او غذا می خورد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نخستین جلسه تمرینی تیم ملی در فاز اول اردوی نهایی آماده سازی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- با پیگیرهای عوامل تیم مشکل گذرنامه هافبک عراقی سرخپوشان نیز حل شد و وی فرودگاه دبی را برای پیوستن به سرخپوشان در ابوظبی ترک کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برخی از پزشکان و یا افرادی که هیچ تخصصی ندارند روی خودشان عمل جراحی انجام داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- یک شکارچی مست که قصد فرار از دست پلیس در ولگوگراد داشت، بعد از شلیک های پلیس به لاستیگ خودرو، متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر گفت: با هدف توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی، برقراری خط هوایی بوشهر- دوحه (حداقل یکبار در هفته ) قطر باید مورد توجه ویژه واقع شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران و دبیرکل مجمع کشور های صادرکننده گاز (جی. یی. سی. اف) در تهران دیدار و آخرین تحولات بازار جهانی را بررسی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای عالی اداری عصر امروز شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- اتحادیه ملی کارگران افغانستان (امکا) اعلام کرد که حدود 40 درصد افراد واجد شرایط کار در این کشور، شغل ندارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- سازنده مستند ایرانگرد در مورد شناخت کم خارجی ها از ایران گفت: خارجی ها فکر می کنند ایران بیابان و زبانش عربی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- به دلیل اعتقادات و باورهای مختلف در هند، آب مقدس بوده و در بسیاری از مراسم مردم هند استفاده می شود. اما با روند صنعتی شدن و افزایش جمعیت مشکلات زیادی در تصفیه آب در این کشور وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران می گوید به دلیل برآورد دشمنان از اقتدار سیاسی و آمادگی نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی و همچنین فقدان اراده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- در روزی که تیم های بایرن مونیخ و شالکه رقبای خود را شکست دادند، زردپوشان وستفالن مقابل ماینتس تن به شکست دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- هفته هفتم لیگ برتر سوئد با شکست ساندسوال مقابل هاماربی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی آخرین زمان ارسال صورت معاملات فصلی سال 96، در حالی 15 اردیبهشت ماه انتخاب شده بود که مودیان مالیاتی از قطع بودن سامانه مربوط خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی آخرین زمان ارسال صورت معاملات فصلی سال 96، در حالی 15 اردیبهشت ماه انتخاب شده بود که مودیان مالیاتی از قطع بودن سامانه مربوط خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلساتی در مجلس برای تقویت شبکه های ایرانی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از راهبرد های ایران برای مواجهه با جنگ اقتصادی آمریکا تا اجرای هرگونه عملیات با بی سرنشین ها .
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استوک سیتی با قبول شکست مقابل کریستال پالاس به دسته پایین تر سقوط کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری میزان- زیاده روی در مصرف هر یک از ادویه های مفید به خصوص برای افرادی که بیماری خاصی دارند و دارو مصرف می کنند می تواند مشکل ساز شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری میزان- دانشمندان یک ابزار آنلاین ساخته اند که با صحت 90 درصد ریسک ابتلا به سرطان ریه را محاسبه می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری میزان- نشست رؤسای فدراسیون های منطقه آسیای مرکزی با رئیس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- در پی فوران آتش فشان کیلاویا زمین لرزه ای به شدت نزدیک به 7 ریشتر بخش هایی از ایالات هاوایی را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- تقابل تیم های میانه جدولی خیرونا و ایبار با برتری تیم مشکی پوش ایبار پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های 2019 امارات مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های انگلیس از وقوع تیراندازی در شهر سنت هلنز انگلیس خبر دادند که در پی آن یک نفر جان خود را از دست داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اهمیت تغذیه در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که اطلاعاتی درباره هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی استقلال از هافبک تیمش درخواست تمدید قرارداد کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمای، گفت: با توجه به بررسی های انجام شده هواپیمایATR در طول پرواز دچار نقص فنی نشده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاوشگری با امکاناتی فوق پیشرفته برای بررسی موارد جدید در سیاره پر رمز و راز مریخ به فضا پرتاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- پانزدهمین روز از اردیبهشت ماه 1397 با اخبار و حاشیه های متفاوتی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به استقبال خوب اهالی کتاب و هنرمندان از نمایشگاه بین ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- در پی بارش شدید باران در کشور ترکیه سیل زندگی مردم در شهر آنکارا را مختل و خسارات زیادی به شهروندان وارد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- زمانی تولید و اشتغال در کشور نتیجه می دهد، که جلوی اشتغال گرفته شود، وقتی جلوی قاچاق گرفته شود مردم هم به فکر استفاده از تولید داخلی می افتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه و شهر سازی از افزایش دوره باز پرداخت تسهیلات در محلات باز آفرینی شهری از 12 سال به 15 سال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم صنعت نفت به جای تسویه حساب مالی، جریمه نقدی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان یک برچسب پوستی لمسی ابداع کرده اند که به عنوان مثال به کاربر توانایی کنترل یک پخش کننده موسیقی را می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این مطلب گفتگوی خواندنی و جذاب با شایان مصلح بازیکن پرسپولیس درباره کتاب پرواز 69 را می خوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- شوره سر نوعی اختلال در لایه سطحی پوست سر است که با وجود سلامت کامل در بقیه اعضای بدن ایجاد می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مصاحبه علمی-شفاهی پذیرفته شدگان آزمون قضاوت ویژه ایثارگران در شهریور ماه آغاز می گردد و منابع آزمون همانند منابع آزمون کتبی بوده و داوطلبان در صورت قبولی به مراحل آزمون شخصیت و گزینش ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مصرف روزانه آسپرین خطر ابتلا به سرطان پوست را در مردان دو برابر افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- فضاپیمای آمریکایی که قرار است برای اولین بار نقشه درونی مریخ را تهیه کند از کالیفرنیا به فضا پرتاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری میزان- باشگاه لیورپول در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پاداشی نجومی برای بازیکنانش درنظر گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری میزان- پلاتز در گزارشی به 10 کشور عمده خریدار نفت ایران اشاره کرده که در آن چین جایگاه نخست و هند جایگاه دوم را دارد. خرید نفت 3 کشور از ایران در ماه ژانویه متوقف شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری سانا گزارش داد که صدها تروریست روز شنبه به همراه خانواده هایشان جنوب شهر دمشق را به سمت شمال سوریه ترک کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- استاندار کهکیلویه و بویراحمد گفت: دومین ظرفیت اقتصادی این استان در حوزه نفت و گاز است. تعداد محدودی از استان های کشور که هم نفت و هم گاز داشته باشند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اگر سال قبل 19 تا 23 درصد اشتباه داوری داشتیم، امسال داوران ما 6 درصد اشتباه داشته اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد: فوران های آتشفشانی و وقوع چندین مورد زمین لرزه در هاوائی هم چنان ادامه دار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- نشریه دیلی تلگراف روز شنبه گزارش داد: دانشمندان انگلیسی درمان جدیدی را برای مقابله با چاقی کشف کرده اند که می تواند ظرف چهار هفته وزن فرد را شش کیلو کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی شاهین دژ در جلسه شورای اداری ضمن اشاره به ابلاغ الکترونیک بر ضرورت ارتقای آن در کلیه شعب ثبت سامانه ثنا تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- در زیبا شدن فرزند، عوامل مهمی تاثیرگذار و دخیل هستند که مهمترین این عوامل شامل فصل ، ماه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- چینی های تکفیری برای رساندن خود از منطقه ترکستان به سوریه و مشارکت در جهاد راهی بسیار طولانی را طی می کنند و آموزش های فراوان می بینند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: دستگاه قضایی اهتمام جدی در برخورد با آسیب های دارد و اقدامات تاثیرگذار و بسیار بیشتری از نهاد ها و سازمان های مربوطه در این زمینه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- رضا لک به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- یارون اشمیت دقیقا لحظه ای شات خود را به ثبت می رساند که دو یوزپلنگ روبروی هم قرار گرفته اند و سر آن ها به شکل جالبی در تصویر به ثبت می رسد که بیننده را دچار خطای دید می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مستند نبرد پنهان با روایت حسن شمشادی درباره پشت پرده تجهیز گروه های تروریستی توسط کشورهای غربی برای ایجاد جنگ در سوریه، شنبه 15 اردیبهشت از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۶    
خبرگزاری میزان- سیدرضا میرابوطالبی یکی از نفرات کاندیدا برای پست ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان از حضور درانتخابات انصراف داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- پینگ پنگ بازان ایران به دسته اول رقابت های جهانی صعود کردند.