جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۵۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 6 تیر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 تیر 1397 میزان 2 تیر 1397 میزان 3 تیر 1397 میزان 4 تیر 1397 میزان 5 تیر 1397 میزان 6 تیر 1397 میزان 7 تیر 1397 میزان 8 تیر 1397 میزان 9 تیر 1397 میزان 10 تیر 1397 میزان 11 تیر 1397 میزان 12 تیر 1397 میزان 13 تیر 1397 میزان 14 تیر 1397 میزان 15 تیر 1397 میزان 16 تیر 1397 میزان 17 تیر 1397 میزان 18 تیر 1397 میزان 19 تیر 1397 میزان 20 تیر 1397 میزان 21 تیر 1397 میزان 22 تیر 1397 میزان 23 تیر 1397 میزان 24 تیر 1397 میزان 25 تیر 1397 میزان 26 تیر 1397 میزان 27 تیر 1397 میزان 28 تیر 1397 میزان 29 تیر 1397 میزان 30 تیر 1397 میزان 31 تیر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۸    
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۸    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت:قیمت هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 46 تا 47 هزار تومان برای فروشنده و هر کیلو 49 هزار تا 50 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۸    
خبرگزاری میزان- دیدار فرانسه و آرژانتین را از نظر آمار و ارقام ببینید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- با فرارسیدن فصل تابستان هر یک از شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه هایی را برای جذب بهتر مخاطب در نظر می گیرند و سیاست هایی را برابر با این فصل برای بهره مندی مخاطب ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۳    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر استعلام مالکیت املاک و اصالت خودرو در معاملات شهروندان تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۳    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: نشست خبری وزیر کشور، فردا یکشنبه - دهم تیر - برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۳    
خبرگزاری میزان- دفتر مقابله با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد می گوید که تولید مواد مخدر در افغانستان و کلمبیا به شدت افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۳    
خبرگزاری میزان- پس از کش و قوس های فراوان کمیته نظارت بر انتخابات پاکستان صلاحیت نخست وزیر سابق را برای شرکت در انتخابات تائید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۳    
خبرگزاری میزان- رسانه های افغانستان به نقل از نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کردند که بر اساس اطلاعات روسیه افزون بر 10 هزار نیروی تروریستی داعش در افغانستان حضور دارند که این امر موجب ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۸    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو گفت: براساس مصوبه هیات وزیران، تعرفه برق سازمان های دولتی در سراسر کشور در ساعت های اوج بار 20 درصد افزایش پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- امروز قوه قضاییه از جانب دشمنان خارجی و غافلین داخلی، آماج شدیدترین فشار های تبلیغی و رسانه ای است به گونه ای که در این تبلیغات ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۱:۳۳    
خبرگزاری میزان- بر اساس آمار گمرک در سال 96 بیش از 97 تن آب گازدار از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۳    
خبرگزاری میزان- بیمه مرکزی با پیشنهاد صندوق تامین خسارت های بدنی مبنی بر بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه نامه شخص ثالث خودروهای کارگاهی موافقت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۸    
خبرگزاری میزان- آمپول زدن برای بسیاری از افراد کاری ناراحت کننده است، زیرا این کار با درد و ناراحتی همراه است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۳    
خبرگزاری میزان- در سال 2013 گروهی از محققان از شناسایی سردترین منطقه زمین با دمای منفی 93 درجه در قطب جنوب خبر دادند. اما حالا مشخص شده که نقاطی سردتر از این هم وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۸    
خبرگزاری میزان- مصرف غذا و نوشیدنی های داغ در ظروف یکبار مصرف پلی اتیلنی(پلاستیکی) می تواند سرطان زا باشد. همچنین هرگز از بطری های پلاستیکی استفاده شده آب معدنی برای تهیه یخ استفاده نکنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۳    
خبرگزاری میزان- گروهی از افراد با وجود داشتن وزن متعادل، شکم نسبتا بزرگی دارند، ریشه این مشکل مربوط به هضم مواد غذایی است که در طول روز مصرف می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۸    
خبرگزاری میزان- کراتین نوعی پروتئین است که سلول های بافت ناخن از آن تشکیل شده اند. کراتین نقش مهمی در سلامت ناخن دارد. کراتین ناخن را قوی و مقاوم می کند تا آسیب نبینند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۳    
خبرگزاری میزان- از ساعت 8 صبح امروز، پنجشنبه 7 تیرماه آزمون سراسری سال 97 برای گروه های آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۸:۰۳    
خبرگزاری میزان- نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد گفت: آتش بس اخیر طالبان در افغانستان نشان داد برقراری امنیت در این کشور مشکل هست اما غیر ممکن نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۵۸    
خبرگزاری میزان- گل اول تیم ملی سوئیس به کاستاریکا را مشاهده می کنید که در دقیقه 31 توسط بلریم ژمایلی وارد دروازه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به هیچ شخصی چه سرمربی باشگاه ها، چه مربیان و مسئولان اجازه نمی دهم که شادی حضور ایران در جام جهانی را از مردم بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۴۳    
خبرگزاری میزان- بخشی از سهام باشگاه نساجی مازندران واگذار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۸    
خبرگزاری میزان- "احمد مهرانفر" بازیگر موفق این روزهای عرصه هنر سال 97 را رویایی آغاز کرده و در هر سه مدیوم سینما، تئاتر و تلویزیون آثارش توسط مردم مورد استقبال قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۸    
خبرگزاری میزان- اینفانتینو در ورزشگاه اسپارتاک بازی برزیل و صربستان که با قضاوت تیم داوری ایرانی انجام می شود را از نردیک تماشا می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- دادستان تهران با اشاره به قانون مبارزه با مفساد اقصتادی مصوب 18 سال قبل گفت: براساس این قانون افراد حقوقی و حتی برای مثال شرکت های تعاونی و خودروسازی هم در صورت انجام اعمال مجرمانه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- خلاصه دیدار دو تیم ملی آلمان و کره جنوبی را مشاهده می کنید که با نتیجه 2 بر 0 به سود کره جنوبی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- یست بازیکنان دو تیم صربستان و برزیل را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید باطری خودرو بسته برند و نوع آن باید حداقل 190 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی مکزیک ازشکست برابر سوئد گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم کاستاریکا و سوئیس از گروه E رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در نهایت 2-2 مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه فرانسه از تداوم پایبندی پاریس به برجام و تلاش برای برخورداری ایران از مزایای اقتصای این توافق بین المللی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم صربستان و برزیل از گروه E با نتیجه 2 بر 0 به نفع برزیل به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از لحظات آغازین بازی برزیل و صربستان با سوت علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان را مشاهده می کنید که در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 روسیه در حال برگزاری است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۸    
خبرگزاری میزان- ترکیب اصلی دیدار تیم های صربستان و برزیل از گروه E رقابت های جام جهانی اعلام شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۳    
خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از خانواده بزرگ فوتبال،در همراهی با فوتبال ملی،خواهان تداوم این همبستگی در راستای نیل به اهداف و رویاهای ملی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۳    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از پاسخ کاربران و فوتبالیست فلسطینی به اظهارات امروز نتانیاهو علیه ایران را مشاهده می کنید که توسط تلویزیون سیمای عدالت منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۳    
خبرگزاری میزان- ترکیب اصلی دیدار تیم های کاستاریکا و سوئیس از گروه E رقابت های جام جهانی اعلام شد. ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۸    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی کره جنوبی از پیروزی برابر آلمان گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۳    
خبرگزاری میزان- بازیگر و کارگردان پیشکسوت گفت: باعث تاسف است که پیشکسوتان از بازی کنار گذاشته شده اند. این هنرمندان سرمایه های ملی ما هستند و حضورشان در عرصه هنر باعث افتخار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۸    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی آلمان از شکست برابر کره جنوبی و از حذف از جام گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۸    
خبرگزاری میزان- خلاصه بازی مکزیک و سوئد را در چارچوب رقابت های جام جهانی مشاهده می کنید که با برتری 3 بر 0 به نفع سوئد به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۸    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی سوئد از پیروزی 3-0 برابر مکزیک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۸    
خبرگزاری میزان- دروازه بان کره جنوبی و بهترین بازیکن دیدار آلمان و کره بعد از بازی گفت: همه ما امروز برای مردم کره بازی کردیم
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۳    
خبرگزاری میزان- زنبورداری از جمله مشاغلی است که در ابتدا به سرمایه بالایی نیاز ندارد و درواقع می توان در این بخش در کنار کار های دیگر کسب درآمد کرد به طوریکه آموزش صنعت زنبورداری در حال حاضر در بیشتر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۳    
خبرگزاری میزان- بهترین بازیکن دیدار مکزیک و سوئد معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۳    
خبرگزاری میزان- بهترین بازیکن دیدار کره جنوبی و آلمان معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا دو مجوز عمومی مرتبط با توافق هسته ای ایران را لغو کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از صحبت های بانو ایران ترابی، پرستار و شاهد عینی جنایات منافقان را مشاهده می کنید که به برخی از این جنایات خونین و درناک اشاره ای کوتاه داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی اورژانس کشور گفت: واژگونی اتوبوس 10 مصدوم بر جای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصاد ترکیه اعلام کرد که آنکارا از تحریم های ضدایرانی آمریکا پیروی نمی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- اعضای باند سه نفره سرقت و کیف قاپی که با تهدید چاقو و در تاریکی شب اقدام به سرقت و گوشی قاپی در محدوده شهرک غرب می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- گل دوم تیم ملی سوئد به مکزیک را مشاهده می کنید که در دقیقه 62 توسط پنالتی آندریاس گرانکوئیست به ثمر رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- تیم تراکتورسازی سه شنبه هفته آینده برای برپایی اردوی دو هفته ای خود با پرواز چارتر به ترکیه می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور همگان را به وحدت و پرهیز از دامن زدن به اختلافات فرا خواند و با بیان اینکه در شرایط فعلی و دشمنی ها، راه ما مقاومت با کمترین هزینه است، تاکید کرد: اگر سختی باشد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۳    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش جالبی به صحبت های کارلوس کی روش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۸    
خبرگزاری میزان- گیلرمو اوچا رکورددار بیشترین سیو در جام جهانی روسیه را داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۳    
خبرگزاری میزان- هواداران تیم ملی فوتبال برزیل در حوالی ورزشگاه اسپارتاک در حال تشویق تیم خود هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۹    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره تحریف برخی رسانه ها از صحبت های رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۹    
خبرگزاری میزان- لحظه ورود دو تیم مکزیک و سوئد به استادیوم را مشاهده می کنید که در ساعت 18:30 دقیقه در چارچوب رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به مصاف یکدیگر می روند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۳    
خبرگزاری میزان- لحظه ورود دو تیم ملی آلمان و کره جنوبی به ورزشگاه کازان آرنا را مشاهده می کنید که امروز در ساعت 18:30 به یکدیگر به رقابت می پردازند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری میزان- لیست اسامی بازیکنان حاضر در مسابقه امروز دو تیم مکزیک و سوئد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری میزان- اسامی بازیکنان دو تیم کره جنوبی و آلمان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم مکزیک و سوئد از گروه F رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در نیمه دوم 3 بر 0 به نفع سوئد به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم کره جنوبی و آلمان از گروه F در نیمه دوم به پایان رسید
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۸    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا دو مجوز عمومی مرتبط با توافق هسته ای ایران را لغو کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۳    
خبرگزاری میزان- مترجم برانکو در اردوی پرسپولیس در کرواسی غایب خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۸    
خبرگزاری میزان- ششمین روز از تیر ماه 1397 با اخبار و حاشیه های گوناگونی همراه بود که از جمله مهمترین آنها می توان به اظهار نظر حسن فتحی در مورد ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۸    
خبرگزاری میزان- سخنان رئیس دستگاه قضایی مبنی بر اعمال مجازات سنگین در قبال اخلالگران و مفسدان اقتصادی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۳    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از حقوق بشر به سبک آمریکایی تا لزوم قاطعیت مقابل بدخواهان وتواضع، دلسوزی، محبت و تفاهم با مردم .
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۳    
خبرگزاری میزان- فیلمبردار سینما و تلویزیون گفت: شدت تصادف مهدی فخیم زاده بالا بوده و نمی توان بدون آزمایشات و اسکن در حال حاضر درباره وضعیت جسمانی فخیم زاده تشخیص درستی داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۳    
خبرگزاری میزان- دروازه بان فصل گذشته صنعت نفت آبادان به اکسین البرز پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۸    
خبرگزاری میزان- فاز دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس فردا (پنج شنبه، 7 تیر 97) با حضور رئیس جمهوری، وزیر نفت و سایر مدیران ارشد کشور به طور رسمی افتتاح می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۳    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از لحظات دیدار روز گذشته تیم های آرژانتین و نیجریه توسط برخی رسانه ها منتشر شده است که نشان می دهد سرمربی آلبی سلسته از مسی برای تعویض بازیکن کسب اجازه می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۸    
خبرگزاری میزان- تخلیه هتلی در شهر میزبان جام جهانی به دلیل خطر بمب گذاری،ممنوعیت واردات تیلاپیا منتفی شد، واکنش میلاد محمدی به صحنه معروف دیدار با پرتغال ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۴۳    
خبرگزاری میزان- معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر از تشکیل جلسه 135 ستاد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این جلسه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۸    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دو موتور سیکلت در جاده چالوس خبر داد و گفت : در این حادثه مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۸    
خبرگزاری میزان- ترکیب اصلی دیدار تیم های کره جنوبی و آلمان از گروه F رقابت های جام جهانی اعلام شد. ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۳    
خبرگزاری میزان- ترکیب اصلی دیدار تیم های مکزیک و سوئد از گروه F رقابت های جام جهانی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۲۳    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، سنگین ترین شکست های تاریخ جام جهانی فوتبال را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۲۳    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای اروپا می گوید که این اتحادیه باید خود را برای بدترین سناریوی ممکن با اقدامات رئیس جمهور آمریکا آماده کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری میزان- رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا الگو شدن نیروهای مسلح برای سایرین را از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا برشمرد و گفت: همه باید کمک کنیم تا رویکرد انقلابی در ارتش تقویت شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
خبرگزاری میزان- ششمین روز از تیر ماه 1397 با اخبار و حاشیه های گوناگونی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به اظهار نظر بازیگر سریال ستایش 3 درقبال وضعیت بازیگری اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
خبرگزاری میزان- هافبک جوان تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این باشگاه تا 5 سال دیگر تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۸    
خبرگزاری میزان- به دنبال تصادف یک دستگاه کامیون و یک موتورسیکلت در خیابان خاوران، یک زن که سرنشین موتورسیکلت بود جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۸    
خبرگزاری میزان- رونالدو ضعیف تر از اون چیزی بود که فکرش را می کردیم، از کارواش تا مهار پنالتی رونالدو، وضعیت معلولین در مترو تهران، فوتبال کثیف یعنی این تلاششونو کردند رونالدو بمونه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۳    
خبرگزاری میزان- سازمان حج و زیارت میزان تعهدات در نظر گرفته شده برای پوشش بیمه ای زائران حج تمتع 97 را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۸    
خبرگزاری میزان- رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق گفت: امروز برخی سران مرتجع عرب در منطقه مدافع طرح معامله قرن آمریکا هستند و در همین راستا نمی خواهند فعالیت های ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۸    
خبرگزاری میزان- برج مراقبت پرواز پایگاه شکاری وحدتی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۸    
خبرگزاری میزان- عضو کیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: رامین حسین پناهی تروریست بوده و وقتی ضدانقلاب از این فرد دفاع می کند روشن است که این فرد با چه نیتی پا به کشور گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۸    
خبرگزاری میزان- شورای عالی فدراسیون وزنه برداری فردا تشکیل خواهد شد.