شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۰Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 20 تیر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 تیر 1397 میزان 2 تیر 1397 میزان 3 تیر 1397 میزان 4 تیر 1397 میزان 5 تیر 1397 میزان 6 تیر 1397 میزان 7 تیر 1397 میزان 8 تیر 1397 میزان 9 تیر 1397 میزان 10 تیر 1397 میزان 11 تیر 1397 میزان 12 تیر 1397 میزان 13 تیر 1397 میزان 14 تیر 1397 میزان 15 تیر 1397 میزان 16 تیر 1397 میزان 17 تیر 1397 میزان 18 تیر 1397 میزان 19 تیر 1397 میزان 20 تیر 1397 میزان 21 تیر 1397 میزان 22 تیر 1397 میزان 23 تیر 1397 میزان 24 تیر 1397 میزان 25 تیر 1397 میزان 26 تیر 1397 میزان 27 تیر 1397 میزان 28 تیر 1397 میزان 29 تیر 1397 میزان 30 تیر 1397 میزان 31 تیر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان از 26 لغایت 31 تیرماه در برلین آلمان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- در سالروز ولادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) نمایندگی ستاد دیه استان تهران با جلب رضایت شاکی، یکی از مددجویان زن ندامتگاه شهرری را آزاد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی دادگستری استان یزد با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، گفت: باید برای رخت بر بستن سایه یأس و ناامیدی از جامعه و افزایش امید و نشاط تلاش کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: به ازا هر پرونده تخلف در کمیسیون ماده 100، دادسرا نیز برای شهردار آن منطقه به عنوان مسامحه کننده پرونده ای تشکیل می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- درحالی که اعتراض ها به مداخله دولت در امور کاری کمیسیون انتخابات افزایش یافته است، رئیس سابق این کمیسیون تاکید کرد که در روند ثبت نام رای دهندگان تقلب شده است و دولت نیز رشوه می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سهام شرکت سایپا روزگذشته در بورس تهران با قیمتی متفاوت از همیشه روبه رو شد و بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار را به واکنش های بعضاً رسانه ای واداشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارشناسان می گویند شکل عجیب و نامتعارف الماس، ساخته ی دست طبیعت است و به توپ های کلاسیک آدیداس تلستار که نخستین بار در جام قهرمانی ملت های اروپا در سال 1968 و جام جهانی 1970 میلادی به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- دولت انگلیس بنا به درخواست مقامات واشنگتن درنظر دارد شمار نیروهای نظامی خود در داخل افغانستان را به دوبرابر افزایش دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- علی اکبر ولایتی حامل پیام رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور کشورمان به پوتین امروز با رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- "هی یو" در واقع روایت خاطرات سعید ابوطالب از چهار ماه اسارت در زندان آمریکایی ها در عراق است که به شکلی آوانگارد ذهن مخاطب را با یک ماجرای پیچیده درگیر می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- پیک مصرف برق امروز کشور در حالی به عدد بی سابقه 57 هزار مگاوات رسیده است که ظرفیت تولید برق تابستان امسال 58 هزار مگاوات است و ادامه روند هشدار دهنده فعلی شبکه برق کشور را در معرض ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس بازار نفت گفت: در گذشته نیز توافقاتی در اوپک صورت گرفته که در برخی زمان ها تمام اعضا به آن پایبند بودند و در برخی مواقع تمام اعضا به آن پایبند نماندند به همین خاطر پایبند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مجتبی خالدی در ارتباط با جزئیات ورود یک دستگاه خودروی حامل سیلندر گاز به مغازه سوپرمارکت گفت: این حادثه چهارشنبه حوالی ساعت 18:45 در جاده میناب به جاسک رخ داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت که مسائل خارج از برجام بایستی بیرون از چارچوب این توافق هسته ای حل و فصل شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم کرواسی و انگلیس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در وقت اضافه اول دو بر یک به نفع کرواسی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دو تیم ملی کرواسی و انگلیس امشب ساعت 22:30 دقیقه در چارچوب رقابت های نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف یکدیگر می روند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم کرواسی و انگلیس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در وقت اضافه اول دو بر یک به نفع کرواسی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور روسیه به تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی آتش نشانی در مورد حادثه سقوط آسانسور در خیابان جمهوری تقاطع خیابان حافظ توضیحاتی داد. این حادثه 6 مصدوم داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تماشاگران انگلیسی و کروات 45 دقیقه مانده به شروع دیدار این 2 تیم در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه خود را به ورزشگاه رساندند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید ساعت رومیزی در بازار باید از 60 هزار تا 123 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- شماتیک بازیکنان دو تیم انگلیس و کرواسی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- لحظه ورود دو تیم انگلیس و کرواسی به استادیوم لوژنیکی مسکو را مشاهده می کنید که ساعت 22:30 دقیقه در چارچوب رقابت های نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف یکدیگر می روند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نوازنده و آهنگساز موسیقی گفت: حمایت از گروه موسیقی در سبک کاری من به جُک و رویا شبیه است اما از طرفی در عرصه موسیقی پاپ صداهای مختلف خوانندگان با شعرهای سطحی مختلف شنیده می شود و در ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- اسامی بازیکنان حاضر در دو تیم ملی کرواسی و انگلستان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم تراکتورسازی در یک دیدار دوستانه مقابل تیمی از رومانی به نتیجه تساوی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- لحظاتی از رژه دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در حضور مقام معظم رهبری در تاریخ نهم تیرماه 1397 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از تیم ملی کرواسی پیش از آغاز بازی با تیم ملی انگلستان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو ) در نشست سران این سازمان در بروکسل از آزمایش های موشکی و برد و دقت موشک های ایران ابراز نگرانی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه جلسات مربوط به ایجاد برچسب بر روی محصولات تراریخته پس از تعطیلات مجلس از سر گرفته می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در جریان پاکسازی محل های پر خطر تهران 7 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند که اقدام به توزیع شیشه و گل در بین دانش آموران می کردند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- دریاچه گَهَر در استان لرستان، منطقه حفاظت شده ی اشترانکوه، بین دورود، الیگودرز و ازنا واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن سابق تیم ملی برزیل نظر خود را درباره انتقادات وارده به نیمار بیان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- گویا خداداد عزیزی نسبت به عدم پرداخت مطالباتش معترض شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید سفارشاتی که در داخل مشابه دارد را از تولیدکنندگان داخلی تامین کند گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدافع ملی پوش استقلال اعلام کرد که از چند تیم قطری پیشنهاد دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری هوایی از 4 شهر بارسلونا، لاس وگاس، فلوریدا و نیویورک را مشاهده می کنید .
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسعود شجاعی جان باختن تعدادی از هموطنان کرد را در حادثه تصادف بامداد امروز در سنندج تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- زنگ خطر یکی از ایستگاه های آتش نشانی در کرواسی درست هنگام نواختن حساس ترین پنالتی جام جهانی برای کروات ها به صدا درآمد تا ماموران آتش نشانی نتوانند ثانیه ای را برای دیدن پنالتی تلف ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تاریخ معاصر مملو از فعالیت های غیرقانونی و خلاف عرف و موازین بین المللی سفارتخانه های آمریکا در تخریب روابط خارجی کشورهای میزبان و دخالت در امور داخلی آن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فولاد خوزستان با 2 بازیکن برزیلی فوتبال به توافق رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- دو بازیکن تیم ملی کرواسی امکان دارد به دلیل مصدومیت در دیدار با انگلیس حضور نداشته باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- در پی افزایش قیمت کود اوره بر خلاف مصوبات گذشته هیئت دولت، رئیس جمهور دستور اقدام فوری برای بازگشت قیمت این نهاده به قیمت قبلی را صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- قلعه مغویه معروف به قلعه شیخ سلطان از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- دو عضو هیئت فوتبال و سرپرست کمیته فوتبال ساحلی کیش از سوی رئیس هیئت فوتبال کیش انتخاب شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقامات سرویس های اطلاعاتی ایران، روسیه، چین و پاکستان روز سه شنبه برای بحث و گفتگو پیرامون تدابیر لازم جهت مقابله با تهدید تروریستهای داعش در افغانستان، با یکدیگر دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- اسامی 11 نفر از جانباختگان حادثه بامداد چهارشنبه برخورد تانکر حامل سوخت و اتوبوس مسافربری در سنندج اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از مسافر شرق تا آخرین وضعیت درمان شیخ عیسی قاسم و اجرای الزامات FATF در کشور طبق اخبار واصله .
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیستمین روز از تیر ماه 1397 با اخبار و حاشیه های گوناگونی همراه بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به شرط عجیب رئیس پلیس هند برای پلیس های چاق و آخرین وضعیت سریال جدید مهران مدیری ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک مرد 52 ساله در ترکیه در طول روز روزنامه نگاری می کند و شب ها به کار رفتگری مشغول است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به سرمربی این تیم اطمینان داد که آمادگی بدنی بالایی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک آدم دوره گردی است که هر روز به یک نقطه از جهان سفر می کند و اظهارات بی مبنا و منطقی را مطرح می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رژیم اشغالگر صهیونیست تا به حال 298 بار مانع خواندن اذان در حرم حضرت ابراهیم شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- توهین طلبکار به بدهکار، جرم است. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه فرانسه امروز چهارشنبه هشدار داد که فرصت انگلیس برای توافق با اتحادیه اروپا بر سر چگونگی روابط با این اتحادیه پس از برگزیت بسیار کم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- استفاده آتش نشانان فرانسوی از تصاویر تمارض های نیمار در جام جهانی روسیه در حالی که روی زمین از درد به خود می پیچد برای تبلیغ کلاس های آموزش کمک های اولیه به شهروندان فرانسوی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی مهیب اتوبوس مسافربری در سنندج، وزیر کشور ضمن ارسال پیام تسلیت و همدری با مردم استان کردستان، دستور رسیدگی فوری را به استاندار ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- بالاخره پس از نه سال رونالدو از رئال مادرید دل کند و به یوونتوس ترانسفر شد. اما در این میان هر کدام از روزنامه های اسپانیا و ایتالیا واکنش هایی متفاوت نسبت به این مسئله در صفحه اول ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- کرم ابریشم برای پروانه شدن مراحل گوناگونی را طی می کند. زندگی پروانه ها خیلی جالب و هیجان انگیز است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
به گزارش خبرگزاری میزان، پرسش مخاطب وکیل آنلاین درباره شرایط پذیرش درخواست اعاده دادرسی این است: سلام خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. درخصوص بند 7 ماده 426 ق. آ. د. م ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- یازدهمین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان ایران به میزبانی مجموعه ورزشی بعثت و در ادامه کشور هندوستان برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاملات در بازار ثانویه ارز به دوطریق قابل انجام است: خرید و فروش ارز و امتیاز واردات به صورت توافقی و خرید و فروش ارز و امتیاز واردات در سامانه نیما.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، شاخص بورس و قیمت خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیستمین روز از تیر ماه 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به کاهش میزان جوایز بیستمین جشن خانه سینما اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از کادرفنی این تیم و میزبانی شهر واراژدین که اردوی سرخپوشان در آن برگزار شد، تقدیر کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه در ترمینال مسافربری سنندج از مسئولان استانی به ویژه استاندار به عنوان نماینده دولت خواست تا نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 200 هزار نفر از مردم انگلیس با امضای طوماری؛ از دولت این کشور خواستند، در صورت پیروزی تیم ملی انگلیس در فینال جام جهانی 2018 که طبق برنامه دوشنبه آینده برگزار می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- در نیجریه با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری برخی حزب ها در مخالف از رئیس جمهور نیجریه ائتلافی تشکیل دادند که این ائتلاف در عرض 24 سال تشکیل و از هم پاشید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- یکی از کمیته های بوندستاگ (پارلمان مرکزی فدرال آلمان) اعلام کرده که حضور نظامی ائتلاف آمریکا در سوریه تحت بررسی های شدید قرار دارد و منتقدان بر این عقیده هستند که این ائتلاف حکم انجام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- اعاده حیثیت چیست و چگونه انجام می شود؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه پرسپولیس نسبت به اخباری که درباره جدایی بیرانوند و امیری از این تیم مطرح می شود، واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها در دیدار با مدیران و مسئولین زندان های استان خراسان رضوی بر اجرای طرح های حمایتی از خانواده های زندانیان تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با چهار فیلمنامه موافقت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره شانگهای در بخش "استعداد های جدید آسیایی" بهانه ای شد تا برنامه باهمستان سینما به تهیه کنندگی الهه بهبودی این هفته میزبان نگاره مقدم باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سپیدرود یکشنبه هفته آینده به رشت برمی گردد، ولی هنوز زمین تمرین این تیم برای آماده سازی در رشت مشخص نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری محمد گرجی به عنوان مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئدو، 10 گل کریس رونالدو به یوونتوس با پیراهن رئال مادرید را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرخپوشان در آخرین روز تمرینات خود در واراژدین و پیش از بازگشت به آب و هوای گرم تهران، بارندگی شدیدی را تجربه کردند که آن ها را راهی سالن کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- امام حسین علیه السلام فرمودند :بر هیچ مؤمنی روا نیست ببیند خدا نافرمانی می شود و چشم خود را فرو بندد ، مگر آن که آن وضع را تغییر دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- با تصمیم رئیس جمهور و ابلاغ نامه وزیر صنعت به وزیر اقتصاد انتظار می رود در آینده نزدیک با عرضه و تسهیل آزادسازی خودرو های در گمرک مانده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- برنامه های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام در دهه کرامت از روز شنبه 23 تیرماه با برگزاری مراسم شب ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک شهروند آمریکایی که مدت ها با هویتی جعلی مشغول کلاهبرداری در قالب تجارت های پرسود بود، عاقبت لو رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- محققان موسسه سِرن اسکنر جدیدی ساختند که قادر است تصاویر کاملا رنگی سه بعدی از استخوان ها، چربی ها و بافت های نرم بدن تهیه کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- گرمای شدید و خشکسالی در کشور سوئد باعث شد کلیسای این کشور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی از مردم درخواست دعای همگانی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز چهارشنبه 20 تیرماه وارد مسکو شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه ترکیه از ورود نخستین سری سامانه اس-400 از روسیه به این کشور در سال آینده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ اصراری برای بازگشت ندارم و مرحله به مرحله خودم را آماده خواهم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای نگهبان با قدردانی از تلاش های بی وقفه قرارگاه خاتم الانبیاء برای برقراری آب مردم خرمشهر و آبادان اضافه کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- اداره کل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی اطلاعیه ای زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سردفتری اسناد رسمی سال 1397 را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- اولین تمرین تیم فوتبال استقلال در اردو ترکیه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودروی جیلی در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 51 میلیون تومان پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاع رسانی دولت موقت پاکستان اعلام کرد: به هیچ کس اجازه برهم زدن امنیت کشور را نخواهیم داد و بر همین اساس برنامه ویژه ای برای دستگیری نواز شریف داریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه سپاهان به جذب جباروف از استقلال واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون تحقیقات و فناوری با اشاره به وجود تحریم ها و فشار های اقتصادی، بر لزوم وجود برنامه برای شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: باید شرکت های دانش بنیان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- کمتر از 40 روز به شروع المپیک آسیایی زمان باقی است و براساس اعلام مسوولان برگزار کننده هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا – پالمبنگ قرار است 16 هزار ورزشکار ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- واکنش ولایتی به سفر همزمان نتانیاهو به مسکو: حضور نتانیاهو در روسیه هیچ تاثیری در ماموریت استراتژیک ما ندارد، ایشان آدم دوره گردی است که هر روز به یک نقطه از جهان سفر می کند ...