پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۴۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 آبان 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آبان 1397 میزان 2 آبان 1397 میزان 3 آبان 1397 میزان 4 آبان 1397 میزان 5 آبان 1397 میزان 6 آبان 1397 میزان 7 آبان 1397 میزان 8 آبان 1397 میزان 9 آبان 1397 میزان 10 آبان 1397 میزان 11 آبان 1397 میزان 12 آبان 1397 میزان 13 آبان 1397 میزان 14 آبان 1397 میزان 15 آبان 1397 میزان 16 آبان 1397 میزان 17 آبان 1397 میزان 18 آبان 1397 میزان 19 آبان 1397 میزان 20 آبان 1397 میزان 21 آبان 1397 میزان 22 آبان 1397 میزان 23 آبان 1397 میزان 24 آبان 1397 میزان 25 آبان 1397 میزان 26 آبان 1397 میزان 27 آبان 1397 میزان 28 آبان 1397 میزان 29 آبان 1397 میزان 30 آبان 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- یدالله موحد گفت: پرونده محتکران در دادگاه های انقلاب و تعزیرات حکومتی کرمان در دست رسیدگی است و بزودی به صدور حکم منتهی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- انتخاب آثار بخش دیگر گونه های اجرایی سی هفتمین جشنواره ی تئاتر فجر آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک عضو شورای صلح افغانستان با اشاره به ادامه جنگ در افغانستان گفت که آمریکا قصد پایان دادن به جنگ را ندارد و این کشور را به جهنم تبدیل کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که تنها در 10 ماهه سال 2018 (از دی ماه 96 تا آبان ماه 97) 42.2 میلیارد دلار سرمایه توسط بخش خصوصی و سرمایه گذاران خارجی از این کشور خارج شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- آبان و آذر ماه در عرصه تئاتر همواره دو ماه پرکار و شلوغ تماشاخانه های خصوصی و دولتی به حساب می آیند زیرا تمامی گروه های اجرایی سعی دارند در این بازه زمانی و پیش از جشنواره تئاتر فجر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مبلغ 38 میلیارد تومان مشتمل بر 39 درصد اصل سپرده اولیه مالباختگان با کسر وجوهی که در مدت فعالیت محکوم علیه تحت عنوان سود دریافت کرده اند به حساب مالباختگان نزد بانک ملی واریز شده و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- پاکستان طی چند سال گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت کالا و خدمات و تورم بوده است، به گونه ای که بیشتر مردم این کشور که از قشر فقیر و متوسط جامعه اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- مرداب هسل Hasal چالوس در طول فصول سال، پذیرای گردشگران و طبیعت دوستانی است که از اقصی نقاط کشور برای تماشای این مرداب که سطح آن با جلبلگ های سبز پوشانده می شود میزبانی می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- موسسه بین المللی و تحقیقاتی رزونانس Resonance که به صورت دوره ای رده بندی شهرهای جهان از نظر کیفیت زندگی را اعلام می کند مسکو پایتخت روسیه را در رده ششم لیست خود قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ارشد روسیه در امور افغانستان گفت: حضور نیروهای آمریکا و ناتو نه تنها در حل مشکلات افغانستان شکست خورده بلکه باعث تشدید ناامنی و بی ثباتی بیشتر در این کشور شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از بارش خفیف برف در ارتفاعات محور هراز و مه آلود بودن این محور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اواخر هفته گذشته هتل رئیس جمهوری مسکو میزبان دومین کنفرانس صلح افغانستان بود تا راهی برای برقراری صلح دائمی در این کشور با همراهی کشورهای منطقه، طالبان و دولت قانونی افغانستان بیابد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری 17 نفر از اعضای یک شرکت هرمی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون شورای عالی صلح افغانستان اعلام کرد که در نشست صلح مسکو آنها از کشورهای منطقه و جهان خواستند تا به جای ارائه دستور جلسه به افغانستان از گفت وگوهای بین الافغانی حمایت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاع رسانی، میراث ملی و رسانه های پاکستان با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری فرهنگی کشورش با ایران، گفت:اسلام آباد بر استحکام این همکاری ها با تهران عزم جدی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- باوجود دو ماه مانده به پایان سال جاری میلادی، تازه ترین آمار وزارت کشور انگلیس نشان می دهد که آمار آدم کشی در لندن از تعداد افرادی که سال گذشته در اثر جرائم مرتبط با خشونت کشته اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سفیر چین در پاکستان گفت که پکن و اسلام آباد خواهان پیوستن کابل به طرح یک کمربند - یک جاده به ویژه کریدور مشترک اقتصادی چین و پاکستان موسوم به (سی - پک) هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان البرز گفت:تلاش ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یک باند حرفه ای سارقان سند نمره کار خودرو دستگیر و به 26 فقره سرقت اعتراف کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا غفاری در کتاب طنز "دفتر خاطرات حیوانات" نشان می دهد که حیوانات نیز می توانند دست به قلم شده و از خاطراتشان بگویند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از برخورد سواری پراید با کامیون در اتوبان زنجان - تبریز خبر داد و گفت:: در این حادثه یک نفر کشته و 3 تن مصدوم شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر حوزه های علمیه کشور دوازدهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش وپرورش با اشاره به اینکه باید آموزش وپرورش در اولویت مسائل کشور قرار گیرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله در دیدار سفیر آمریکا در کابل، بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور در موعد و زمان معین آن در تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاصی که در خراسان رضوی وجود دارد استاندار آن باید شخصیتی هم تراز وزیر باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درنشست ویدئو کنفرانس با عنوان مرور قوانین، مقررات و فرآیند های رسیدگی به تخلفات درمانی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران از اهداء 5 میلیارد تومان توسط یک خیر برای بازسازی حرم حضرت زینب (س) خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: در راستای حفاظت مالی از بیماران قیمت دارو های بیماران پیوند کاهش یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور بین الملل مرکز امور بین المللی و مدارس خارج از کشور ایران گفت: سالانه حدود 300 میلیون دلار برای آموزش دانش آموزان غیرایرانی در ایران هزینه می شود که بیشترین آن ها مربوط به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- پنجمین دوره تخصصی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به همت مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و با هدف ارتقاء دانش قضایی و مهارت های شغلی قضات محاکم تجدید نظر به مدت سه روز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- دادخدا سالاری از بازگشت 558 هکتار اراضی ملی به بیت المال خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اراضی بالغ بر 987 میلیارد ریال است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- گروهک تروریستی جیش الظلم فیلمی از 12 مرزبان ربوده شده ایرانی را منتشر کرد که در آن اسامی خود را اعلام می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- الهیان با اعلام اینکه از این پس انتشار آگهی به صورت غیرالکترونیک و از طریق روزنامه های کثیرالانتشار کاغذی امکان پذیر نیست ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت:سخنان سخیف جان بولتون که نشانگر ماهیت ستیزه جو و شخصیت کینه توز او نسبت به مردم ایران است، سخنی تازه و قابل توجهی نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- دولت ترامپ در نظر دارد از افغانستان درخواست کند تا انتخابات سال آینده ریاست جمهوری را به تاخیر بیاندازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی و معرفی 5 خوراکی برای پیشگیری و درمان ریزش مو بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- اکثر باتری های خودرو دارای یک چشمی (نشانگر) هستند که چندین رنگ مختلف دارند و هر کدام از این رنگ ها، نشانگر وضعیت شارژ باتری است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به پیشنهاد ارایه شده به طرف عراقی مبنی بر صدور رواید الکترونیکی برای عتبات عالیات و به ویژه اربعین ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از تلاش سخت دو سفالگر در میانمار اختصاص یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای شروع گفت وگوها در این کشور خواستار توقف درگیری ها در یمن به ویژه شهر الحدیده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در جدیدترین رنکینگ اعلام شده از لحاظ آماری ستاره پرسپولیس بالاتر از تمامی بازیکنان فوتبال ایران قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مطالعات جدید نشان می دهند که زندانیان زن باردار در زندان های انگلیس در سلول هایشان و به تنهایی زایمان می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- مناره فیروزآباد در استان خراسان رضوی، در 15 کیلومتری جنوب شرقی بردسکن و در روستای فیروزآباد بر روی ویرانه های بست دروازه ترشیز قدیم واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- محمد انصاری در اواسط نیمه دوم بازی با کاشیما در برخورد با سوزوکی مهاجم کره جنوبی دچار مصدومیت شد .
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شهرستانی و استانی کردن انتخابات باعث می شود تا آرام آرام شهر های کوچک و دور افتاده فاقد نماینده شوند و افراد مطرح مراکز استان ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر مروری بر اسامی عجیب و غریب در سال 95 داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سفیر جدید ژاپن در تهران گفت: توکیو بر تعهدات خود در برجام پایبند است و ما به دنبال راهکارهای مناسب برای ادامه همکاری خود در حوزه های پتروشیمی و خرید نفت از ایران هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- به نظر می رسد که با اخراج لوپتگی از رئال، شرایط برای ایسکو و آسنسیو تغییراتی منفی داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- 4 کشتی گیر رده سنی امید ایران شانس کسب مدال برنز رقابت های جهانی را دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سحابی پرده حاصل یک انفجار ستاره ای در 8 هزار سال قبل است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ممسنی در استان فارس خبر ربودن یک دانش آموز در شهر نورآباد را تایید و تاکید کرد که هنوز علت ربایش و هویت ربایندگان مشخص نشده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کابینه صهیونیستی به آتش بسی که با وساطت مصری ها مقدماتش فراهم شده، رأی مثبت داد و فلسطینی ها هم گفتند تا وقتی که دشمن به آتش بس پایبند باشد، ما هم پایبند می مانیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR گفتگویی با مرندی و جمشیدی درباره تفاوت استراتژی ترامپ و اوباما داشته است. در ادامه این گفتگو را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- درگیری مسلحانه روز سه شنبه در شهرستان شوش 2 کشته و هشت مجروح بر جا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- کشتی گیران اوزان 60 و 97 کیلوگرم کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت نظارت مجلس، گفت: این معاونت یکی از خلأ های مجلس را جبران کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم آرژانتینی روسونری به دلیل رفتارهایش در بازی با یوونتوس با دو جلسه محرومیت مواجه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: ایران برای عبور از مرحله تشدید تحریم ها، برنامه ریزی دقیقی دارد و سخنان تهدیدآمیز برخی مقامات دولت ترامپ صرفاً موجب افزایش نفرت مردم ایران از دولت آمریکا می ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد یک نهاد و چند فرد را به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان به فهرست تحریم ها اضافه کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا آمار و ارقامی از وضعیت فعالان رسانه ای در کشورهای در حال جنگ ارائه دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور در حاشیه افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان گفت: سایر واحد های تولیدی و صنعتی نیز که از امکان سرمایه گذاری برخوردار هستند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- شبکه الجزیره به نقل از منابع خود اعلام کرد که گروههای فلسطینی در غزه و رژیم صهیونیستی بر سر آتش بس به توافق رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص وضعیت کنونی فدراسیون فوتبال ایران هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- گونه دارکوب قهوه ای در شهرستان کوهرنگ توسط کمیته ملی ثبت، جمع آوری و ساماندهی گونه های حیات وحش ایران ثبت شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت آپارتمان و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از ابهامات یک بسته تا هشدار وزیر دفاع و بررسی طرح اصلاح قانون صدور چک در شورای نگهبان .
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت خلاق در استرالیا نوعی وسیله طراحی کرده که قابلیت تبدیل شدن به خانه را دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- شمار قربانیان آتش سوزی های گسترده ایالت کالیفرنیای آمریکا به 44 تن رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان جنگ سختی هایی برای دولت و مردم سوریه وجود داشت و امروز از لحاظ سیاسی سختی های جدیدی وجود دارد اما همانطور که مقاومت در زمان جنگ جواب داد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- در جریان رقابت های 5 وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان در رومانی، نمایندگان کشورمان به 3 پیروزی و 2 شکست دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم دانش آموزی ایران که در دوازدهمین المپیاد جهانی نجوم در چین توانست رتبه اول جهانی راکسب کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیر مردی 70 ساله در تایوان علاقه شدیدی به بازی های آنلاین نشان می دهد، از این رو برای انجام هم زمان بازی های مورد علاقه خود، 15 تلفن همراه را بر روی دوچرخه خود نصب کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 5 باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را متلاشی و بیش از 6 تن پیش ساز هروئین و 385 کیلوگرم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال اطلاعیه ای در مورد نقل وانتقالات این باشگاه صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- انجمن روزنامه نگاران مسلمان در محکومیت انهدام ساختمان تلویزیون الاقصی فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- میثم متاجی گفت: مراسم رونمایی از کتاب "نامه سپید" آنتولوژی شعر سپید دهه هشتاد مازندران پنجشنبه همین هفته مورخ بیست و چهارم آبان ماه برگزار خواهد گردید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- 6 غیرنظامی در اثر انفجار بمب در اتوبوسی در شهر حمص سوریه زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق از ابلاغ نرخ های جدید خرید برق تجدیدپذیر تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- اولین مرحله اجرای طرح حمایت غذایی از اقشار کم درآمد جامعه ، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تاریخ دوشنبه 21 آبان ماه 1397 عملیاتی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت آموزش متوسطه گفت: خوشحالیم که بزرگترین دستگاه رسمی کشور در فرایند کیفیت بخش قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه سپاهان قرار است در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل فعالیت چند بازیکن جدید جذب کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 3 کیلو و 63 گرم طلای خارجی به ارزش 15 میلیارد ریال از یک دستگاه نیسان جوک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش وپرورش با تأکید بر این که باید حوزویان به راحتی در آموزش وپرورش رفت وآمد کرده و ارتباط داشته باشند، اظهار کرد: ایده های حوزویان و معلمان در یکدیگر تنیده شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- پدر چینی در سال گذشته به همراه فرزندش در مسابقه دو ماراتن شرکت کرده بود، اما حادثه ای دردناک آنان را از یکدیگر جدا می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت تقویت تجهیزات دفاعی، الکترونیکی و اپتیکی در مرز تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: اداره کل اوقاف باید در جهت حفظ و تثبیت موقوفات گام های موثری بردارد که مهم ترین آن سنددار کردن است و در این خصوص دستگاه قضایی تمام حمایت های قانونی و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز با خلبانان پایگاه شهید لشکری دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- امام علی (ع) می فرمایند: هر که یقین کند که از دوستان جدا خواهد شد و در دل خاک خواهد خفت و حساب و کتابی در پیش رو دارد و آنچه بر جای می نهد به کارش نخواهد آمد و به آنچه پیش فرستاده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دستگیری 91 شکارچی متخلف طی یک ماه گذشته در استان خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دهمین کنفرانس ملی راهکار های توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با حضور فعالان بازار و چهره های دانشگاهی مرتبط این حوزه در برگزار و از برترین های آن تجلیل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی شهادت سید نورخدا موسوی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه بار دیگر ایده رئیس جمهور فرانسه را برای ایجاد ارتش اروپایی به شدت مورد انتقاد قرار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ترینیداد شرکت نخواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی قوه قضاییه در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه توسعه تکریم ارباب رجوع گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- جلسه ای با محوریت نحوه اجرای آیین نامه حمایت از شهود و مطلعین در دادگستری شهرستان مرند برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- برای حرکت به سمت پوشش هرچه بیشتر این نیاز ها در سال 97 همه نیاز های آماری ارکان حاکمیت و دستگاه های اجرایی به ویژه حوزه های برنامه ریزی را جمع آوری نموده و انتظار می رود با اولویت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت:در سه سال اخیر 130 هزار دانش آموز و 40 هزار دانشجو از فرزندان اتباع افغانستان از امکانات آموزشی در مدارس و دانشگاه های ایران برخوردار شده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- شماری از اعضای پارلمان افغانستان تصریح کردند که آمریکا مانع بزرگی در برابر برقراری صلح در افغانستان محسوب می شود بنابر این باید این کشور را ترک کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدافع سابق تیم فوتبال استقلال قرار است به عنوان مجری در یک شبکه اینترنتی کار کند.