چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۰Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 آبان 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آبان 1397 میزان 2 آبان 1397 میزان 3 آبان 1397 میزان 4 آبان 1397 میزان 5 آبان 1397 میزان 6 آبان 1397 میزان 7 آبان 1397 میزان 8 آبان 1397 میزان 9 آبان 1397 میزان 10 آبان 1397 میزان 11 آبان 1397 میزان 12 آبان 1397 میزان 13 آبان 1397 میزان 14 آبان 1397 میزان 15 آبان 1397 میزان 16 آبان 1397 میزان 17 آبان 1397 میزان 18 آبان 1397 میزان 19 آبان 1397 میزان 20 آبان 1397 میزان 21 آبان 1397 میزان 22 آبان 1397 میزان 23 آبان 1397 میزان 24 آبان 1397 میزان 25 آبان 1397 میزان 26 آبان 1397 میزان 27 آبان 1397 میزان 28 آبان 1397 میزان 29 آبان 1397 میزان 30 آبان 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- رئیس شورا های حل اختلاف استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 فقره پرونده قتل در استان کرمان به صلح و سازش منجرشده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفته دوم برنامه تلویزیونی اقیانوس آرام با حضور چند مهمان مختلف روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت گفت: به صرفه نبودن احداث جایگاه به ویژه در مناطق شمالی شهر سبب شده است تا تعداد جایگاه ها در شمال شهر کم شده و این موضوع افزون بر نارضایتی مردم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیرکار: توزیع بسته های حمایتی کارکنان دولت با حقوق ماهانه کمتر از 3 میلیون هفته آینده آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هویت بخشی کودکان در دوران پیش دبستانی بیشتر مربوط به خانواده است، گفت: خانواده ها نسبت به هویت بخشی کودکان خردسال بی توجهی می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- در اجرای وظیفه ابلاغی به سازمان خصوصی سازی از سوی شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل (44) مبنی بر دریافت سود سهام عدالت از شرکت های سرمایه پذیر و واریز آن به حساب مشمولین ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۱    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور ناجا جهت تسهیل در تردد هموطنان در جاده های برون شهری، با توجه به روز های پایانی هفته تمهیدات ترافیکی خاصی را اجرا خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در ادامه سفر به حوزه های قضایی با حضور در دادگاه بخش چورزق از آمار بالای صلح و سازش میان طرفین پرونده ها در شورای حل اختلاف این بخش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاثیر ترویج کتاب خوانی گفت: کتاب منبع همه خیرات است. از گذشته، فیلسوفان دانش را از خیرات پایه می دانستند
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیرترین لاک پشت جهان؛ پس از 250 سال در سال 2006 درگذشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری به مناسبت هفته وحدت، فیلم سینمایی محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی را در 45 شهر فاقد سینما نمایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- تالاب عینک در حاشیهٔ پارک دانشجو، در غرب شهرستان رشت واقع است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir؛ به مناسبت هفته وحدت بیاناتی از رهبر انقلاب را پیرامون شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از اوضاع و احوال برج میلاد تهران در روز چهارشنبه، 30 آبان ماه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- در نظرسنجی از مردم نواحی مختلف تهران مشخص شد که یش از 78 درصد تهرانی ها، بیننده حداقل یکی از برنامه های شاخص تلویزیون هستند .
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- اخیرا یک استارت آپ موق به توسعه یک پیشانی بند رادیکالی برای درمان بیماری حرکت شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- چینی ها یک ردیف از باله کوسه در وسط پیاده رو یک پارک نصب کرده اند. این باله های کوسه، مسیرهای دو طرف را در روزهای شلوغ جدا می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی از یک عمر تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه مدیران عالی و کارشناسان مبرز و مجرب بازنشسته به عنوان فرزندان انقلاب و نظام در سراسر کشور، تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری چشم نواز از طلوع بهاری آفتاب در پارک ملی یلوستون اختصاص یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در جریان دیدار وزیر امور خارجه انگلیس با آقای ظریف در روز دوشنبه صحبتی از موضوع فاجعه جنگ جهانی اول و وقوع قحطی در ایران نشده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نشریه فارین پالیسی در گزارشی به موضوع تحریم های آمریکا علیه ایران پرداخت و می گوید که این تحریم ها در نهایت نتیجه ای در برنخواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون کمیسیون عمران، سه شنبه شب هفته آینده جلسه ای با مجموعه وزارت راه و شهرسازی خواهد داشت و در این جلسه موضوعاتی از جمله تولید مسکن و افزایش ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- "کراسنویارسک" از پرجمعیت ترین شهرهای سیبری در روسیه است. دمای هوای این شهر در زمستان تا -55 درجه سانتیگراد هم می رسد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از طرح جالب کفش های گریزمان در بازی دیشب برابر اروگوئه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- جام جهانی فوتبال 2022 بیست و دومین جام جهانی است که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 (30 آبان تا 27 آذر 1401) در کشور قطر برگزار خواهد شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور اجرایی مدیرعامل خانه کتاب گفت: تفاهم نامه امضا شده با شرکت پست برای کاهش بازه زمانی خدمات پستی نیست بلکه صرفا به هزینه حمل کتاب مربوط است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک نشریه ایرلندی از علاقه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای نشستن روی نیکمت سرمربیگری تیم ملی ایرلند خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مجری برنامه دستپخت در رابطه با لحن و صحبت های یکی از داوران این برنامه در قسمت قبلی که در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته بود، از مردم عذرخواهی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 105 سنائی از دستگیری 2 موبایل قاپ و اعتراف آنان به 43 فقره سرقت گوشی همراه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان آتش نشانی نیویورک از کشته شدن یک تن و زخمی شدن 6 تن دیگر به دنبال انفجار و آتش گرفتن سه خودرو در پل بروکلین خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه شیکاگو فایر در اندیشه جذب دروازه بان اسپانیایی پورتو پرتغال است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی از کشف 5 قطعه پرنده شکاری کمیاب در بازرسی از یک دستگاه پژو 405 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- در تمرین امروز استقلال تهران اتفاق عجیبی مانع از انجام تمرینات این تیم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- صد و شصتمین شماره ی هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان زندگی شادمانه منتشر شد. در این شماره از خط حزب الله دو خبر ویژه از رهبر انقلاب نیز منتشر شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی در دیداری با جمعی از علمای شبه قاره هند گفت:ما نظراتِ علمیِ مختلفی داریم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف یک محموله لوازم یدکی خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن تاکید بر این نکته که تمام ظرفیت فروش بلیت مسابقه با تراکتورسازی در یکشنبه هفته آینده به صورت الکترونیک به فروش خواهد رسید و هیچ بلیتی به شکل سنتی و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 امارات انجام شد و 4 هوگوپوش کشورمان در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- قدمت شهر سرخس به زمان ساسانیان می رسد و مانند سایر نواحی خراسان، در طول تاریخ، صدمات فراوان دیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- برنامه سفیران پنج شنبه اول آذرماه میزبان کریستو پولند اکوف سفیر جمهوری بلغارستان در ایران خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در کنگره هم فکری بسیج دانش آموزی گفت: امروز هواداران و تفکر آمریکایی در ایران، بیش از دولت آمریکا به اقتصاد و زندگی مردم، ضربه زده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماهنگ زیبای قمر که مدت آن 4 دقیقه پیش بینی شده با الهام از سیره اخلاقی پیامبر اکرم (ص)،در شب ولادت پیامبر اکرم(ص) از شبکه های سیما پخش خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با پیروزی تیم های پیکان و خاتم همراه بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به معرفی و بررسی عوامل بروز نقرس بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از رد شایعه خروج ایران از برجام تا تقدیم طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیئت رئیسه مجلس.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت گفت: زمینه سازی برای تجهیز مالی به منظور توسعه پتروشیمی ها مهم ترین وظیفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: تبری امروز آن است که خطی که در برابر پرچم توحیدی ایستاده است را منکوب کنیم. امروز باید از آل سعود، رهبران شرک و نفاق تبری بجوییم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی گفت: جشنواره کتاب رشد به منظور معرفی بهترین کتاب ها در حوزه های مختلف یاددهی-یادگیری طراحی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- دفتر نماینده تجاری آمریکا (یو اس تی آر) می گوید که چین فعالیت های سایبری خود را برای دستیابی به تکنولوژی های آمریکا فزایش داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- در پی آتش سوزی مهیب در ایالت کالیفرنیا دوربین های ماهواره ای تصاویری از ویرانه های حاصل از آتش سوزی در یکی از اردوگاه های شمالی کالیفرنیا را به تصویر کشیده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین خطیب رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از ستاد شورا های حل اختلاف استان تهران بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- فریسات تا انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان سرمربی موقت این تیم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از اطفاء حریق یک کارگاه کفش دوزی در ظهیرالاسلام و نجات جان شش کارگر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهندسین یک شرکت نوعی فیلتر طراحی کرده که با گرفتن در داخلی بینی می تواند تا 90 درصد ورود ذرات آلوده، حساسیت زا و باکتری ها را مصدود می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی، توانمندی و امنیت حاکم بر کشور را مرهون هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خون شهدا، هوشمندی مردم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- امید آخرین بازمانده جمعیت غربی درنای سیبری دقایقی قبل در فریدونکنار فرود آمد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل خانه اندیشمندان از برگزاری مراسم نکوداشت احمد نقیب زاده، استاد دانشگاه علوم سیاسی تهران امروز 30 آبان در خانه اندیشمندان علوم انسانی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت ارز و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- تاریخ آمریکا مملوست از پیمان هایی که یا از طرق آمریکا نادیده گرفته شده یا نقض شده اند در این موشن گرافیک به پیمان شکنی های آمریکا پرداخته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف محموله لوازم جانبی موبایل به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان قدس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادگاهی در امارات یک دانشجوی تبعه انگلیس را به اتهام جاسوسی به حبس ابد محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ناجا بر راه اندازی مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری های سراسر کشور تا پایان سال خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت با تاکید بر این که مسئله سهمیه بندی و تغییر قیمت بنزین مطرح نیست، گفت: الزامی شدن کارت سوخت با هدف کاهش قاچاق سوخت مورد توجه قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون بهداشت مجلس و دبیر هیئت مدیره مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی گفت:هشت هزار میلیارد تومان بودجه به سازمان بیمه سلامت اختصاص داده شده که در حال حاضر این بودچه به 10 هزار و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر آماده شدن وزارت امور خارجه برای خروج از برجام را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- بجز ماموران اداره راهنمایی و رانندگی، هیچکس نمی تواند دیگران را از پارک کردن خودرو در معابر عمومی منع کند. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- دوربین های مدار بسته در آمریکا تصاویری از هم دستی 2 زن برای دزدی از یک فروشگاه را ثبت کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی و کشتن شدن یک جوان بلوچی مقابل پمپ بنزین شهر خاش جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستانان گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که مردم آمریکا نارضایتی خود را از شبکه های اجتماعی بیان کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- کیمیا علیزاده و سعید حسنی پور جهت حضور در سومین گردهمایی قاره ای ورزشکاران آسیا عازم ژاپن می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- نوبخت گفت: سقف هزینه ای بودجه ای سال آینده را در کف قرار دادیم و معتقدیم که باید منابع بودجه سال 98 بسیار مطمئن باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- بعد از پایان مهلت ثبت نام، اسامی نامزد های ریاست فدراسیون سه گانه مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های داخلی رویداد های متعددی را امروز انعکاس دادند که در این بسته خبری بخشی از آن را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سوریه می گوید که سوری ها توانایی پایان دادن به جنگ و ازسرگیری بازسازی کشورشان را در اختیار دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "کرید 2" با بازی سلیوستر استالونه اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از جمعه آغاز می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال سرمربی تیم نونهالان این باشگاه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک استاد دانشگاه گفت: در سال92 حجم نقدینگی کشور 480هزار میلیارد تومان بود و در سال 97 به 1600میلیارد تومان رسیده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی قوه قضاییه در دیدار با مشاور منطقه ای یونیسف گفت: از سازمان های بین المللی به خصوص سازمان یونیسف انتظار می رود اقدامات کشور ایران را در زمینه ارتقای حقوق کودکان و نوجوانان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون در محور "جم-فیروزآباد"، 2 تن کشته و یک نفر مجروح شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک کارگر بر اثر بی احتیاطی راننده کامیونی که به سمت عقب در حال حرکت بود بین دیوار و خودرو گیر افتاد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال به دلیل پرونده شکایت بازیکنان خارجی در خطر حذف از آسیا قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:به نظر می رسد میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان ظرف یک یا دو هفته آینده نهایی می شود و من آن را اعلام می کنم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- دادستان نظامی جدید استان قم در مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور و جمعی از مقامات محلی معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: طی سال های گذشته یک خطای استراتژیک مرتکب شدیم و آن غفلت از دبستان بود که این غفلت ناکارآمدی دستگاه تعلیم و تربیت را به دنبال خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید بهتر بازی کنیم و البته شایسته برد بودیم و از موقعیت هایی که بدست آوردیم برای گلزنی به خوبی استفاده نکردیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه نقاشی گروهی صورت دیدار با موضوع انتزاعی و فیگوراتیو از 9 آذرماه در گالری ثالث برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی گفت: به رغم تحریم های موجود برای تامین کالا های اساسی مشکلی در کشور وجود ندارد و هم اکنون 4 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت:هیئتی متشکل از دبیر کل وزارت کشور و سفیر بلغارستان از دانشگاه علوم انتظامی امین بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور کشورمان با خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موافقت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- ترکیه روز چهارشنبه آمریکا را به تلاش برای چشم پوشی از قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی در استانبول متهم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز برای شرکت در کنفرانس سالانه گفت وگو های مدیترانه ای عازم ایتالیا می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش یادآوری کرد 550 هزار دانش آموز در عرصه دفاع مقدس حضور داشته اند،36 هزار نفر از آن ها به شهادت رسیده اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بر ضرورت بهره مندی گسترده از ظرفیت اجتماعی بسیج در جهاد بزرگ مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.