پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 دی 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 دی 1397 میزان 2 دی 1397 میزان 3 دی 1397 میزان 4 دی 1397 میزان 5 دی 1397 میزان 6 دی 1397 میزان 7 دی 1397 میزان 8 دی 1397 میزان 9 دی 1397 میزان 10 دی 1397 میزان 11 دی 1397 میزان 12 دی 1397 میزان 13 دی 1397 میزان 14 دی 1397 میزان 15 دی 1397 میزان 16 دی 1397 میزان 17 دی 1397 میزان 18 دی 1397 میزان 19 دی 1397 میزان 20 دی 1397 میزان 21 دی 1397 میزان 22 دی 1397 میزان 23 دی 1397 میزان 24 دی 1397 میزان 25 دی 1397 میزان 26 دی 1397 میزان 27 دی 1397 میزان 28 دی 1397 میزان 29 دی 1397 میزان 30 دی 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- دور جدید فعالیت کنگره آمریکا در حالی آغازشده است که دموکرات ها، مجلس نمایندگان و جمهوری خواهان همچنان مجلس سنا را در اختیار گرفتند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مرکز سنجش و پذیرش وزارت بهداشت برای ویرایش و ثبت نام در چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری پزشکی مهلت مجدد در نظر گرفت که این زمان از ساعت 9 صبح امروز آغاز شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، گفت: بر مبنای نظر مقام معظم رهبری جایگزینی تمدن توحیدی اسلامی به جای تمدن غرب دست یافتنی تر از موارد دیگر است و این مسئله تکلیفی برای ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- در اولین حراج سال جدید میلادی در بازار جدید ماهی توکیو، رئیس یک مجموعه رستوران سوشی در ژاپن یک ماهی تن عظیم را به بهای بیش از سه میلیون دلار خریده و رکوردی بر جای گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طرحی که با عنوان کشت زیراشکوب در جنگل های زاگرس مطرح است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله محمد یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با حضور در بیمارستان از آیت الله محمد مومن عضو یگر فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکان آبفا زمان یخ زدگی کنتور آب از ریختن آب جوش و در معرض حرارت قرار دادن کنتور خودداری کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- سگ گردانی؛ تب داغی که این روز ها پولدار ها به یک نوع گرفتارش شده اند و بی پول ها به نوعی دیگر! سگ هایی که قیمت برخی از آن ها از 200 میلیون تومان هم تجاوز می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب وحدت مسلمین در دیدار با وزیر کشمیر و گیلگت بلتستان خواهان پذیرفته شدن این منطقه به عنوان یک ایالت مستقل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- مراسم بزرگداشت مرجع عالیقدر و فقیه مجاهد، آیت الله هاشمی شاهرودی (رضوان الله علیه)، با حضور جمع کثیری از علما، فضلا، بیوت مراجع عظام تقلید ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- سناتور جمهوریخواه آمریکا پیشنهاد کرد: اگر پاکستان نقش خود را برای تحقق صلح در افغانستان ایفا کند، مسیر تجارت آزاد با واشنگتن برای اسلام آباد می تواند فراهم شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- استاد دانشگاه اندیانا در آمریکا اعلام کرد که سفارت آمریکا، طالبان، ارگ ریاست جمهوری و موسسات خارجی هرکدام دولت های موازی در افغانستان تشکیل داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جمع مردم و مسئولان سبزوار بر استمرار تلاش در جهت ارتقاء خدمت رسانی قضایی به شهروندان محترم تأکید کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان مردان روز گذشته (شنبه – 15 دی ماه) به پایان رسید و در نهایت 32 هوگوپوش موفق شدند به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با آیت الله میبدی گفت: دسترسی آسان مردم به مسئولان قضایی و افزایش کیفیت رسیدگی به پرونده ها از مهم ترین برنامه هایی است که به دنبال تحقق هر چه بیشتر ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سازمان هدفمندسازی یارانه ها تاکید کرد: ایرانیان خارج از کشور یارانه نمی گیرند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- در جشنواره مالک اشتر، پلیس پیشگیری ناجا به عنوان"رده موفق برتر" معرفی و سردار "شرفی "؛ رئیس این رده تخصصی، به عنوان "مدیر برتر ناجا" منتخب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس بانک مرکزی گفت: ارز حاصل از صادرات نفتی به کالاهای اساسی و استراتژیک اختصاص می یابد از این رو برای تأمین ارز واردات دیگر نیازهای مردم، باید از ارز حاصل از صادرات استفاده کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر سراسر کشور در چند روز آینده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه لزوم اجرای موارد ایمنی را به روسای استان ها و واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به رعایت استاندار های روز دنیا در احداث شناور ها و تجهیزات دریایی گفت: رعایت شاخص های کیفی و فنی برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه تا ظهر دوشنبه احتمال وقوع بهمن در جاده های اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و استان های ساحلی خزر وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- امارات با کمک 6 میلیارد و 200 میلیون دلاری به پاکستان توافق کرده که 3 میلیارد دلار از این مبلغ به صورت وام نقدی و 3 میلیارد و 200 میلیون دلار به صورت صادرات نفت در اختیار اسلام آباد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- با اینکه تشخیص نقش پیچیده پاکستان در مذاکرات صلح افغانستان آسان نیست اما حقیقت این است که اسلام آباد برگ برنده و کارت های امتیاز زیادی برای نقش آفرینی در این زمینه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- منطقه حفاظت شده هفتاد قله بین شهرستان های اراک، محلات و خمین قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "قسمت بالایی" اثری در ژانر کمدی و درام به کارگردانی "نیل برگر" اکران بین المللی خود در سینما های هالیوود را از جمعه همین هفته مورخ بیست و یکم ماه ژانویه 2019 آغاز خواهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن در حمله به مواضع ارتش سعودی در منطق جیزان، 3 تن از نیرو های مزدور سعودی را از پای درآوردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- شبکه خبر پیرامون منشا بوی بد تهران پس از گذشت چند روز از وقوع این اتفاق گزارشی را تهیه نموده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سسک فابرگاس برای آخرین بار با پیراهن چلسی به میدان رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- در روز دوم بازی های جام ملت های آسیا 2019 قرار است 3 بازی برگزار شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به ناتوانی های جدی اروپا در اجرای SPV، مسئولیت عدم اجرای این ساز و کار مالی را به عهده اروپا دانست و گفت که صبر ایران هم حدی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- میروسلاو سوکوپ، سرمربی بحرین دلیل اصلی کسب امتیاز از دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا را مهار بازیکنان خطرناک تیم امارات عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- آلبرتو زاکرونی سرمربی تیم ملی امارات بی دقتی در زدن ضربات آخر را دلیل تساوی تیمش مقابل بحرین دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از خیابانهای پاریس، رود سن و اطراف مجلس ملی فرانسه را مشاهده می کنید که درگیری های اخیر این شهر زیبا را به یک شهر جنگ زده تبدیل کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- با تشدید تنش ها میان کنگره و دولت آمریکا و تعطیلی دولت به دلیل مخالفت کنگره با تامین بودجه دیوار مرزی مدنظر ترامپ و نیز آغاز به کار مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شوک ارزی ابتدای سال 97 به اقتصاد کشور تصریح کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- زننده تنها گل امارات در دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا به یک افتخار بزرگ دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال امارات با وجود برتری آماری مقابل بحرین، نتوانست در دیدار افتتاحیه پیروز شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدار افتتاحیه رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا 2019 با تساوی خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- کتاب ماهی ها فلج نمی شوند نوشته وحید آقاکرمی مجموعه ای داستانی از اتفاقات جنگ است که متولدان دهه 70 و 80 را با دلایل پرداختن به جنگ و دفاع از میهن آشنا می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- خودروساز آمریکایی شورولت اولین تصاویر از محصول جدیدش (Chevrolet Silverado _2020) را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت برای حل مشکلات شرکت های کشتیرانی اهتمام جدی دارد، گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم بار سنگینی بر دوش دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده ماهی ها فلج نمی شوند گفت: این کتاب با هدف زنده نگاه داشتن فضای جنگ در ذهن مردم از 13 داستان درباره رزمندگان و شهدای تبریز تشکیل شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا نرخ بیکاری و اشتغال ایران در پائیز 1397 بررسی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- میدان ارگ قدیمی ترین میدان شهر اراک و یکی از قدیمترین پدیده های معماری این شهر بحساب می آید که با توجه به جایگاه تاریخی، معماری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از حضور مهدی مهدوی کیا، علی دایی و ابراهیم شکوری در جایگاه ویژه ورزشگاه زاید را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصویری دیدنی از قله دماوند در مسیر پرواز تهران - شاهرود را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار افتتاحیه هفدهمین دوره جام ملت های آسیا بین دو تیم امارات و بحرین با تساوی پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مدیران و مسؤولان کشور باید برای تحقق آرمان ها و اهداف نظام اسلامی، برنامه عملیاتی مشخص و روشن داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا به میزبانی کشور امارات برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارگردان تئاتر طلسم صبح گل گفت: متاسفانه در حال حاضر تماشاخانه های دولتی به هیچ وجه پاسخگوی تعداد هنرمندان جوان نیستند و گاها این جوانان به سمت تماشاخانه های خصوصی می روند که آن ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- این سازمان با تهدید ائتلاف عربی تحت هدایت عربستان و امارات گفته است: می توانیم بر کشور ها برای جلوگیری از انتقال سلاح، کاهش تخلفات (حقوق بشری) و کاستن از آلام غیرنظامیان ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کتب تاریخی قول های متفاوتی درباره محل اقامت حضرت آدم (ع) بیان کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب دو تیم امارات و بحرین برای دیدار افتتاحیه هفدهمین دوره جام ملت های آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی"، روش جدیدی برای درمان بیماری های تنفسی ارائه داده اند که در آن از آر.ان .ای پیام رسان استفاده می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) بعدازظهر امروز در بازی درون اردویی تیم ملی جوانان یکبار دیگر آزمایش شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان با اشاره به سناریوهایی که در ادعاهای اسماعیل بخشی مستتر است، بیان داشت: من یک سوال دارم و آن اینکه این فرد 25 روز است آزاد شده و به سرکار خود رفته ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از رد اس. پی. وی برای فروش نفت در برابر خرید غذا تا ادامه ایرادات شورای نگهبان به لایحه سی. اف. تی .
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ترکیب ما هیچ وقت مشخص نیست و هر بازیکن می تواند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: به جام و این مسائل فعلا فکر نمی کنیم و مهمترین هدفمان بازی با یمن است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- کتابخانه تیانجین در چین ظرفیت بیش از 1.2 میلیون کتاب را در زمینی به مساحت 33.700 متر مربع را به خود اختصاص داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سالانه هزاران پرده در فصل مهاجرت به تالابی در استان هنان چین سفر می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب تصاویری را از مهم ترین اتفاقاتی که روز گذشته در کشور اتفاق افتاد و توسط خبرگزاری های مختلف به تصویر کشیده شد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر سابق بهداشت، گفت: باید سیاستگذاران را متقاعد کرد که بخش بهداشت و درمان جزو بخش هایی است که هزینه حساب نمی شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: این تورنمنت خیلی سخت است و هیچ بازی آسان نیست ولی ما سعی می کنیم در هر بازی پیروز باشیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدافع نود ارومیه راهی مس کرمان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- چهارمین نشست بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی با موضوع جرایم مرتبط با مشروبات الکلی با حضور تعدادی از معاونان دادستان، دادستان های برخی از شهرستان های تابعه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- جلسه رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی با توجه به مشکلات تامین نقدینگی واحد های تولیدی، با محوریت حمایت از تولید جهت حفظ اشتغال ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا پیش از سفر به فلسطین اشغالی در جمع خبرنگاران گفت موضع ما درباره سوریه تغییر نکرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- پیست اسکی اتریش طی چند روز اخیر شاهد بارش گسترده برف بود، به طوری که ارتفاع آن در برخی مناطق به 2 متر می رسد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به شروط باشگاه پرسپولیس برای فروش منشا واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت آپارتمان، قیمت خودرو، ارز بین بانکی و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس انجمن هنرهای تجسمی استان تهران گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران طی امروز و فردا مبالغ حمایتی برای برگزاری سمپوزیوم چوب را پرداخت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سه بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال از ابوظبی هم پیگیر مطالبات مالی خود هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک ماهی تن باله آبی به وزن 278 کیلوگرم به قیمت استثنایی 333 میلیون ین معادل بیش از 3 میلیون دلار در توکیو ژاپن فروخته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیربافت و بنا های تاریخی شهر تهران از رایزنی شهرداری تهران با سازمان میراث فرهنگی برای مرمت، تعریف کاربری و نگه داری از خانه نصیرالدوله از سوی شهرداری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- جلسه امروز (شنبه) سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیربرنامه های منشا لغو شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به اردوی مشترک این تیم با استقلال در قطر واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دوربین های تله ای تعبیه شده در عرصه های طبیعی شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان تصاویر زیبایی را از گونه ارزشمند و به شدت در خطر انقراض خرس سیاه آسیایی (بلوچی) ثبت نمودند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان دانشجوی تیم پارس جنوبی جم اردوی این تیم در جزیره کیش را به تاخیر انداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- آتشنشانان شیلی طی یک عملیات پانزده ساعته با شلیک دارت بیهوشی، موفق به نجات پومای گرفتار در بالای درخت شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیست و هشتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر صالحی امیری در محل کمیته برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- گمرک جمهوری اسلامی ایران از کشف 247 مورد قاچاق انسان در 9 ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران ضمن اشاره به سهم شهرداری تهران از بودجه های سنواتی برای توسعه حمل و نقل عمومی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس تحقیق در 6 استان کشور، 71/2 درصد کودکان کار دستفروش، 8/5 درصد آن ها باربر، 21 درصد زبالهگرد و 3 درصد دیگر نیز درگیر فعالیت های غیرقانونی مانند فروش و قاچاق مواد مخدر بودهاند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم پدیده پس از دو روز تعطیلی با اطمینان از روی کار آمدن شهر خودرو تمرینات این تیم را از سر می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نشریه گاردین در گزارشی نوشته است که دولت آمریکا همکاری با بازرسان سازمان ملل در مورد نقض حقوق بشر در خاک آمریکا را متوقف کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- تک درنای سیبری تنها بازمانده گله غربی درنای سیبری 30 آبان ماه امسال وارد تالاب های فریدونکنارشده است، این روز ها در منطقه حفاظت شده اوجاکله درحال زمستان گذرانی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- هشتمین شنبه تظاهرات جلیقه زرد ها در حالی در شهر های فرانسه در حال برگزاری است که پلیس این کشور همچنان به اقدامات خشونت بار خود برای متفرق کردن معترضان ادامه می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله جوادی آملی:الآن ما بیش از پنجاه هزار نفر هستیم، همه امکانات نیز هست، این کشور هم به برکت خون شهداء طیب و طاهر شد، لذا باید میوه طیب و طاهر بدهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصاد و دارایی به تازگی در دیدار با مراجع عظام تقلید اقدام به ارئه آمارهایی در خصوص میزان رشد اقتصادی و اشتغالزایی در سال های اخیر کرده که با امار ارائه شده توسط خود نهادهای ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: با توجه به گزارش آسیب شناسی در خصوص راننده اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات، مشخص شد این فرد سکته قلبی نکرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- به نظر می رسد سیدحسین حسینی دروازه بان تیم استقلال در این تیم ماندنی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از گردشگران و شهروندان هلندی به ساحل دریای شمال در نزدیکی هلند سفر کردند تا کالاهایی که پس از غرق شدن کشتی باری دریا ریخته شده اند را جمع آوری کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون انرژی در مجلس با اشاره به اینکه یارانه پنهان انرژی یکی از علل خاموشی برق در تابستان بود ...