پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 دی 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 دی 1397 میزان 2 دی 1397 میزان 3 دی 1397 میزان 4 دی 1397 میزان 5 دی 1397 میزان 6 دی 1397 میزان 7 دی 1397 میزان 8 دی 1397 میزان 9 دی 1397 میزان 10 دی 1397 میزان 11 دی 1397 میزان 12 دی 1397 میزان 13 دی 1397 میزان 14 دی 1397 میزان 15 دی 1397 میزان 16 دی 1397 میزان 17 دی 1397 میزان 18 دی 1397 میزان 19 دی 1397 میزان 20 دی 1397 میزان 21 دی 1397 میزان 22 دی 1397 میزان 23 دی 1397 میزان 24 دی 1397 میزان 25 دی 1397 میزان 26 دی 1397 میزان 27 دی 1397 میزان 28 دی 1397 میزان 29 دی 1397 میزان 30 دی 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- گردهمایی بزرگ خانواده دوومیدانی ایران با حضور پیشکسوتان سراسر کشور فردا (چهارشنبه) در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه ایندیا تایمز نوشت، بندر چابهار و کریدور ارتباطی شمال به جنوب نقش ویژه و چشمگیری در برقراری و گسترش روابط تجاری هند با افغانستان ،کشورهای آسیای میانه و بویژه ازبکستان دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده کنگره آمریکا با اعلام اینکه نخست وزیر پاکستان را فردی پر تلاش می بینم، گفت: علاقمند به همکاری با او هستم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت و تجارت هند با اشاره به افزایش صادرات این کشور به آفریقا و آمریکای لاتین گفت، اقتصاد هند ظرفیت رسیدن به پنج تریلیون دلار در هفت تا هشت سال آینده را دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به سکون نسبی جو تا روز سه شنبه روند تدریجی افزایش آلاینده های جوی در این استان پیش بینی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای عالی صلح افغانستان در مصاحبه ای اعلام کرد: مذاکره با طالبان هر لحظه ممکن است آغاز شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان با بیان این که تونل 60 متری برای جستجو و حفاری اشیای تاریخی در همدان کشف شده است گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رشد بی رویه جمعیت در پاکستان که در برخی محافل نیز از آن به عنوان انفجار جمعیت یاد شده است، دادگاه عالی این کشور را برای کنترل این روند به میدان آورده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به هدف گذاری این سازمان در گسترش کانال های ارتباطی خدمات غیرحضوری و به منظور سهولت ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور دستورالعمل اجرایی گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به سرپرستی ها و مدارس ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
خبرگزاری میزان- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در مسیر خدمت رسانی به ایثارگران از تمام دستگاه ها و به خصوص بانک ها می خواهیم که به وظایف خود در قبال ایثارگران عمل کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار امروز 12 هزار و 900 تا 13 هزار و 400 تومان به فروش می رسد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دی ماه بازده کل بورس تهران به بیش از 6 درصد رسید و شاخص کل از سطح 156 هزار واحد در آخرین روز معاملاتی آذر، به کانال 165هزار واحد در آخرین روز معاملاتی دی ماه افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک نماینده مجلس گفت: باید بستر های قاچاق سوخت در کشور از بین برود یعنی شرایطی ایجاد شود تا قاچاق به صرفه نباشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس شورای عالی استان ها با بیان اینکه طرح ساماندهی دفاتر وکلا و پزشکان توسط شورای عالی استان ها تهیه شده است گفت: این طرح پس از اعلام وصول در مجلس ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران گفت: میزان تحقق این برنامه 30 درصد بوده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۵    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس پارلمان افغانستان گفت که تیم های انتخاباتی نامزدان احتمالی ریاست جمهوری این کشور برای منافع شخصی، حزبی و قومی تشکیل شده اند و برای تغییر وضعیت این کشور تلاشی انجام نمی دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران در نشست صمیمی با خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو شرکت و بر عزم خود برای پیگیری تعهدات شهرداری به این خانواده ها تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سازمان برنامه و بودجه در واکنش به گزارش مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: در قالب اطلاعات پیوست شماره 3 لایحه بودجه و بسیار فراتر از اطلاعاتی که قانون گذار وظیفه نموده است تنظیم شده است
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: تلقی ما این است که صادرکنندگان ارز را بازگردانده و به چرخه اقتصادی می آورند، ولی آنچه تاکنون به بازار نیما آمده حدود 7.5 میلیارد یورو ا. ست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به راننده گان توصیه کرد در صورت تردد در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد: صلح در افغانستان برای منطقه اهمیت حیاتی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون فنی و امور زیربنایی شرکت راه آهن از صدور و ابلاغ موافقت نامه پروژه احداث راه آهن رشت-آستارا توسط سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۵    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت بین المللی مشاوره اقتصادی موسوم به پی دبلیو سی اعلام کرد، احتمالا هند در سال جاری میلادی، در فهرست بزرگ ترین اقتصادهای جهان، از انگلیس پیشی می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی از دستگیری اعضای باند 3 نفره سرقت از مطبان پزشکی شهر ری خبر داد و گفت: این متهمان علاوه بر 4 فقره سرقت از مطلب پزشکان مرتکب به یک فقره سرقت از منزل شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در پی نفوذ سامانه بارشی و کاهش دما در استان مازندران اکثر نقاط این استان شاهد بارش برف و باران بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته امداد گفت: برای سال آینده پیشنهاد ما افزایش 20 درصدی در دریافت مستمری و سایر خدمات بوده است و پیشنهاد داده ایم مستمری ها برای کل مستمری بگیران افزایش پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- پرنده ای به نام پاتو برای استراحت ,کُنده ها و درخت های خشک را انتخاب میکند و طوری روی آنها جا میگیرد که به جزئی از درخت تبدیل می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- عبدالناصر همتی با انتشار پستی در اینستاگرام از آغاز عملیات واردات نفت از سوی ژاپن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با چین د ر مقدماتی جام جهانی بازی کردیم و از آنها شناخت نسبی داریم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرتضی پورعلی گنجی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک پنالتی اتفاقی به حریف دادیم، ا ما شوک بیرانوند توانست به ما کمک کند، دمش گرم! دستش را می بوسم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بهترین مهاجمان دنیا هم موقعیت از دست می دهند، اما به هر حال این جزئی از فوتبال است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- معاون اتاق تجارت و صنایع افغانستان گفت: در سال جاری حدود 5 هزار تُن محصولات مختلف از طریق دهلیزهای هوایی صادر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- علیرضا بیرانوند با ثبت چهارمین کلین شیت خود در جام ملت های آسیا، نقش زیادی در صعود تیم کی روش به جمع 8 تیم پایانی این رقابت ها داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- در برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، علیرضا جهانبخش یکی از گل های تیم کشورمان را به ثمر رساند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی برای خوشحالی نداریم و باید به بازی مقابل چین فکر کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- پیم فربیک سرمربی تیم ملی عمان گفت: ما باختیم و من اینجا هستم تا بگویم دوباره شروع خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه بازی عالی مقابل عمان انجام دادیم و با خیال راحت به مرحله بعد صعود کردیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی زیبایی بود و هر دو تیم تلاش خوبی داشتند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار لوازم یدکی احتکار شده به ارزش 101 میلیارد و 29 میلیون ریال در شهرستان سبزوار خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بیرانوند در بازی با عمان عالی بود و کلین شیت کرد که این موضوع برای فوتبال ما خیلی خوب است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- خط دفاع تیم ملی فوتبال ایران در چهار بازی خود تا اینجای جام بویژه در بازی با عمان عملکرد بسیار خوبی داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ترکیب تیم ملی نباید زیاد دچار تغییر شود چون به ضررمان است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- سازندگان سریال نون.خ در حالی تصویربرداری را ادامه می دهند که بارش برف و سرمای شدید، گروه را با دشواریهایی مواجه کرده است
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج جدیدترین تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که پلیس آمریکا در مقایسه با پلیس دیگر کشور های پیشرفته افراد بیشتری را به قتل می رساند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- گل اول تیم ملی کشورمان به عمان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019، را مشاهده می کنید که توسط علیرضا جهانبخش در دقیقه 31 به ثمر رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی اعلام شده برای تیم عمان کاملا درست بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از یک دشت نمک در ویتنام اختصاص یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده لبخند مسیح گفت: این کتاب برای آدم هایی مفید است که هنوز در اندیشه شان به قطعیت نرسیده اند، چراکه لبخند مسیح به این افراد کمک می کند تا در نگاهشان تغییر ایجاد کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- گروه خودرو سازی سایپا نوشت: با توجه به درخواست مکرر مشتریان گرامی در خصوص آگاهی از قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا توضیحات زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود:
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان تأمین اجتماعی درباره سبد کالای بیمه شدگان اطلاعیه ای صادر کرد و گفت: مشمولانی که بسته حمایتی دریافت نکردند تا فردا به حسابشان واریز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت آپارتمان، قیمت خودرو، ارز بین بانکی و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- فیلمی از لحظه ورود اعضای تیم ملی کشورمان به ورزشگاه محمد بن زائد ابوظبی با اسکورت ویژه را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا در حالی در جریان است که حواشی داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- پوستر جالبی با عنوان سلاطین عمان با خنجرها مقابل فرزندان فارس مشاهده می کنید که رسانه عمانی پیش از بازی تیم ملی این کشور با ایران.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری میزان- مادر سردار آزمون نظر خود را درباره بازی امشب ایران و عمان مطرح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بین الملل با طارق بالطیب سفیر دولت تونس در تهران دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- ایران رتبه نخست صنایع دستی دنیا را دارد. در این میان زنان خوش ذوق خلاقی هستند که با استفاده از تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) سعی دارند این هنرها را زنده نگه دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم ملی فوتبال چین مقابل تایلند در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- دو نماد بازی های جام ملت های آسیا با هوادارن ایرانی و عمانی عکس یادگاری گرفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم ملی فوتبال عمان برای بازی مقابل ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران اخیرا موفق به توسعه یک دستگاه جدید پوشیدنی بی سیم شده اند که دستگاه مذکور با آنالیز تعریق پوست، قادر به نظارت و تشخیص مشکلات سلامتی افراد است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس با انتشار پیامی در توییتر، گزارش آماری درباره دسترسی نازنین زاغری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- هانگ سئو پارک سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام از عملکرد شاگردانش پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ابراز رضایت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به میزان هزینه کرد آمریکایی ها در سوریه و عراق که هیچ دستاوردی برای آن ها نداشته است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- حرم امام علی(ع) در طول سال میزبان میلیون ها زائر از داخل و خارج عراق است که برای زیارت به این بارگاه مقدس می آیند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با نزدیک شدن به جشنواره تئاتر فجر و پایان فصل اجرای تئاتر آخرین دور از اجراهای صحنه ای در تماشاخانه های تهران پیش از شروع جشنواره به کار خود ادامه می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- محمدی با اشاره به جزئیات دستگیری سپیده قلیان و برادرش گفت: در هنگام مراجعه ماموران با مقاومت برادر و سایر اعضای خانواده که از اجرای حکم تمرد کرده مواجه می شوند و برادر وی با ضابطین ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک سری از هواداران عمانی به دلیل نزدیکی کشورشان با امارات با اتوموبیل های شخصی خود را به شهر ابوظبی رسانده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای نخستین بار مرمت پایه های تاقدار پل تاریخی کلهر لرستان آغاز شد. بر اساس مستندات موجود بنای اولیه این پل به دوره هخامنشی می رسد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- کادر فنی تیم فوتبال نساجی از چهارشنبه فعالیت رسمی خود را با این تیم آغاز خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از تاکید صالحی بر پیروزی قطعی محور مقاومت بر دشمنان تا آخرین اخبار پیرامون خبرنگار بازداشت شده پرس تی وی در آمریکا.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- لطفی بوشناق خواننده ی تونسی پیشنهاد جذاب رژیم صهیونیستی را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال اردن، ویتنام را شایسته صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ویتنام با شگفتی سازی اردن را شکست داد. در ادامه گزارشی هیجانی همراه با فریادهای گزارشگر عربی، پس از گل اردن به ویتنام را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیام برازجانی به عنوان دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی با حضور نمایندگان متقاضی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت این تقاضا ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون تقاضای تحقی ق. و تفحض از بانک شهر تصویب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال اردن و ویتنام در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت ها برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- واعظ مهدوی، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: عیدی بازنشستگان روستایی قبل از اسفندماه پرداخت می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: به اعتبار مسائلی که در این چهل سال انقلاب اسلامی رخ داده ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سایپا با حضور مدیران ارشد صنعت خودروسازی و رییس هیئت عامل ایدرو برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 97 درصد تصویربرداری سریال مرگ خاموش احمد معظمی در جنوب ایران به اتمام رسید و گروه برای پایان تصویربرداری عازم یکی از کشور های منطقه می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان از برگزاری آزمون المپیاد های علمی در سال تحصیلی 98-1397 از اول تا پنجم بهمن ماه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- خراسان شمالی یکی از استان های کشور است که در تمام سال با داشتن طبیعت زیبا و آب و هوای مناسب به منطقه ایده آل برای کوهنوردی و طبیعت گردی تبدیل شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به تشریح وضعیت اردوی جدید تیم پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: نگاه شورای نگهبان هم این است که به نوعی افرادی که به مجلس وارد می شوند در حد و اندازه ملی فکر کنند.