پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای مسدود کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از لحظه ریزش کوه در محور خوش ییلاق استان گلستان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز برای تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی بسته شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: مسافران نوروزی ستاد های اسکان موقت در شیراز اقلام غذایی، امدادی و پتو دریافت کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سیل اخیر به یک هزار و 500 واحد صنفی شهرستان آق قلای استان گلستان و همچنین 300 واحد صنفی شهر های مازندران آسیب زده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: تاکنون حدود 50 هزار تن میوه در قالب طرح تنظیم بازار میوه نوروز معادل 72 درصد میوه های تامین شده در بین مردم توزیع شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به شرایط جوی حاکم بر بسیاری از استان های کشور گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام شرکت توانیر پرسنل صنعت برق سراسر کشور در پی تشدید بارندگی ها و وقوع سیل در برخی نقاط کشور در آمادگی کامل به سر می برند و درحال حاضر هیچ گونه بحرانی در حوزه برق وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:یکان های نیروی زمینی شیراز با کلیه امکانات از قبیل: جرثقیل ، آمبولانس ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی وقوع سیل در استان فارس و جان باختن تعدادی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرگئی ریازانسکی دانشمند و فضانورد روس که بیش از 300 شبانه روز در ایستگاه فضایی بین المللی فعالیت داشته است، توانسته عکس های بسیار زیبایی از ارتفاع 400 کیلومتری زمین ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- جلسه ستاد مدیریت بحران کشور عصر دوشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر به معرفی استان هایی که بیشتری و کمترین مسافر را در روزهای ابتدایی نوروز 98 به خود دیده اند، پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از ورود نفر برهای آبی-خاکی (دوزیست) نیروی زمینی ارتش به مناطق سیل زده آق قلا گلستان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن شماری از هم میهنان در سیل اخیر در شماری از استان های کشور ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- در هنگام رانندگی گاهی صدا هایی از بخش های مختلف خودرو شنیده می شود که ممکن است علائمی از خرابی قسمت های حساس و مهم خودرو باشند در صورت مواجه شدن با هر صدایی در خودرو توصیه می شود که ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- اساس انقلاب اسلامی خدمت به مردم است و نتیجه انقلاب شکوهمند اسلامی، نظامی مردمی است. فلسفه خدمت و حضور در بین مردم نیز برخاسته از آرمان های نظام اسلامی بوده به طوریکه تمام ارکان و نهاد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در گفتگویی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما به تشریح آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در استان های سیل زده کشور پرداخت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- بخش خبری 21 شبکه یک سیما در گزارشی به بررسی ابعاد خسارات ناشی از سیل در استان فارس که روز دوشنبه 5 فروردین ماه 98 رخ داد، پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- درصبح روز پنجم فرودین ماه سال جاری با شدت گرفتن بارش باران و وقوع سیل در شیراز متاسفانه 18 تن از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند که اجساد آن ها جهت طی مراحل قانونی به پزشکی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انتشار تصاویری از دروازه قرآن، دیگر آثار تاریخی و وضعیت اسکان مسافران در شیراز، از عادی شدن شرایط پس از وقوع سیل خبر داده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اسلام، زن و مرد را به کسب علم و معرفت و کمالات انسانی و الهی که اساس پیشرفت و سعادت است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پاکستان به دلیل پناه دادن به گروه های تروریستی، خطری عمده برای امنیت منطقه محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سریال تلویزیونی بری کمدی سیاه ساخته الک برگ و بیل هیدر در ژانر تراژیکمدی و جنایی است که از 25 مارس 2018 از شبکه اچ بی او پخش شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بخش خبری 20 شبکه 4 سیما در مصاحبه ای به بررسی دلایل علمی شکل گیری سیل، بویژه جاری شدن سیل در ایران پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سران رئال مادرید احتمال خرید الکسیس سانچس را رد کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- شبکه های سیما به منظور آگاهی بخشی،پیشگیری و به حداقل رساندن خسارات شرایط جوی علاوه بر باکس های خبری مقرر در جدول پخش ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده به نام یونس گفت: در این رمان به مخاطب نشان می دهم که یک روحانی نباید فکر کند، چون دیگران وی را آزار و اذیت می کنند، تبلیغش برای مردم تاثیری ندارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون اداره کل امور بین الملل قوه قضاییه به افرادی که قصد سفر به خارج از کشور دارند هشدار داد از به همراه داشتن قرص هایی مثل استامینوفن کدئین بدون نسخه معتبر پزشکی خودداری کنند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رژیم صهیونیستی حمله به نوار غزه را آغاز کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سیل مسیر مشخصی ندارد و هر لحظه ممکن است تغییر جهت دهد، بنابراین توصیه می شود در زمان وقوع سیل هیچگاه به تماشا و یا فیلمبرداری از آن نروید ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: طبق تحقیقات اولیه مشخص شد رودخانه منتهی به دروازه قرآن لایروبی نشده و علی رغم هشدار های سازمان هواشناسی متولیان امر در شهرداری پیش بینی و اقدامات ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه بازدید از شهرستان گمیشان گفت:: قایق هایی که به علت صید غیرمجاز توقیف شده بودند برای امدادرسانی به سیل زدگان رفع توقیف شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از اخطاریه ای که سازمان هواشناسی 2 روز قبل از فاجعه سیلاب شیراز به مسئولان استان فارس داده است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- تعطیلی بی سابقه دولت آمریکا در پی اختلاف کنگره با دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور سبب بروز مشکلات فراوانی برای مردم این کشور شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- موشک فکور، موشک هوا به هوای راداری میانبرد جمهوری اسلامی ایران است که براساس آخرین فناوری های روز دنیا طراحی و ساخته شده و توسط هواپیما های جنگنده شلیک می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- "همایون ارشادی" بازیگر سینما و تلویزیون امروز در پنجمین روز از نوروز سال 97 شمع تولد 72 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه یوونتوس خواهان جذب مدافع رئال مادرید در تابستان هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- برای رسیدن به شهر قزوین با وسیله شخصی خود باید چیزی حدود یک ساعت و بیست دقیقه در راه باشید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- پیرو فرمان مطاع فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت گسیل امکانات بیشتر نیرو های مسلح به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران و دستور فوری وزیر دفاع به سازمان های زیرمجموعه وزارت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- امید نوروزی قهرمان کشتی جهان از همشهریان خود در شیراز درخواست کرد به کمک مسافران نوروزی گرفتار در سیل بشتابند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- لایحه الحاق ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی یا همان پالرمو که بنا به پیشنهاد وزارت امور خارجه به تصویب هیئت وزیران رسیده بود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- علی صالحی در جریان بازید از محل حادثه در دوازه قرآن شیراز گفت: بدون تردید با نظر کارشناسی برای سهل انگاران حادثه امروز پرونده تشکیل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کلمنت لنگله مدافع تیم بارسلونا گفت: موضوع دعوت نشدن من به تیم ملی فرانسه توسط سرمربی انتخاب می شود و من به تصمیم او در این رابطه کاملاً احترام می گذارم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تقویت و حمایت از فعالیت های اقتصادی و کمک به مجموعه اقتصادی فعال شده از سیاست های قوه قضاییه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است که همواره سعی برآن شده که چالش ها و موانع حقوقی و قانونی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- احد وظیفه، مدیر پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارندگی ها در طی 2 روز آینده، خبر وقوع طوفان در پایتخت را که ساعاتی پیش توسط عضو شورای شهر تهران اعلام شده بود، تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- کوه گل بخشی از طبیعت منطقه ی کوهستانی دنا است که در نزدیکی شهر زیبای سی سخت قرار دارد، در این ناحیه دریاچه های گوناگونی وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از وضعیت دروازه قرآن شیراز پس از وقوع سیلاب را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- اعتراضات مردمی گسترذه در فرانسه که از اواسط ماه نوامبر در سراسر این کشور آغاز شده با سوخت تحقیر فراگیر ملی ناشی از بی عدالتی و تبعیض همچنان به پیش می رود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: همه مسئولان باید به این مسئله واقف باشند که احترام به قانون ضروری است و باید قانون چه خوب و چه بد به صورت کامل اجرایی شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی از خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به محل وقوع سیل در شیراز و وضعیت دروازه قرآن پس از سیلاب امروز (دوشنبه 5 فروردین ماه) را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: نجباء در کنار بقیه پرچم های موجود در حشدالشعبی، پرچم مقابله با آمریکا را بلند کرده است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- شمار قربانیان سیل در شیراز به 18 تن رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سران تیم یوونتوس در نظر دارند برای خرید پل پوگبا در تابستان وارد عمل شوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این حالت هر یک از راننده ها مسئول پرداخت نصف دیه است و اگر کارشناس تقصیر راننده ای را کمتر از تقصیر راننده دیگر تشخیص دهد این امر تأثیری در مسئولیت مساوی طرفین ندارد و اگر تقصیر به ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه نیمی از سوانح رانندگی از نوع واژگونی وسیله نقلیه است، گفت: بیشترین تصادفات فوتی و جرحی نوروز در استان های "کرمانشاه، قزوین ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 22 روز کاری مرداد 97، ارزش معاملات در مقایسه با تیر 97، 47 درصد افزایش یافت و از 96860 میلیارد ریال به 142810 میلیارد ریال رسید همچنین حجم معامله شده از 33472 میلیون سهم به 50205 ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: با توجه به شدت بارش در استان های جنوبی و غربی کشور، ستاد فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیلاب در تمامی استان ها فعال خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود نوشت: هموطنان سیل زده در گلستان و مازندران منتظر یاری مان هستند، هنرمندان و نویسندگان کشور، پیشتازان این موج مردمی خواهند بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- مشاور رئیس جمهوری روسیه در امور همگرایی اقتصادی منطقه ای اعلام کرد: همکاری های ایران و روسیه بر اساس اصول منافع متقابل ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: تعجب می کنم چرا دوستان ما در باشگاه ذوب آهن چنین حرکتی کردند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- هنرمند و کیوریتور نمایشگاه های متعدد گفت: به دلیل نداشتن سایت فروش اینترنتی، مدیر هنری فعال و اسپانسر، فروش آثار هنری بزرگترین دغدغه هنرمندان شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الیگودرز با بیان اینکه در راستای صیانت از منابع آبی تاکنون بیش از 40 چاه غیرمجاز آب مسلوب المنفعه شدند، گفت: با توجه به اهمیت موضوع ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- پیروزی فیرزوجا و تساوی لرپری زنگنه برابر گانگولی مهمترین اتفاقات دور سوم رقابت های شطرنج مسترز شارجه بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو با تاکید بر اینکه وقوع سیلاب شدید در لرستان موجب قطعی آب 60 روستای استان شده است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم امید ظهر امروز تولد حمید طاهرخانی هافبک این تیم را جشن گرفتند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: فردا بازی سختی برای ما خواهد بود زیرا به طور طبیعی و به دلیل هواداران کفه ترازو به نفع سپاهان سنگینی می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام شرکت فرودگاه های کشور از تشکیل ستاد بحران در این شرکت برای مقابله با بحران ناشی از سیلاب خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- حسن تفتیان و کیوان قنبرزاده به عنوان قهرمانی رقابت های دوومیدانی انتخابی تیم ملی دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه ای مصنوعی است که در شمال غرب تهران قرار دارد و در مجاورت آن 120 هکتار مجموعه تفریحی نیز در پهنه خشکی ایجاد شده است که این روز ها پذیرای ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت هواپیمایی بوئینگ از 200 خلبان خطوط هواپیمایی جهانی، کارشناسان پرواز و متخصصین در این هفته دعوت کرد تا در خصوص هواپیمای بوئینگ 737 مکس کنار یکدیگر جمع شوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- بارش شدید باران باعث بروز سیل در شیراز شد و ده ها خودرو را در ورودی این شهر، یعنی دروازه قرآن با خود برد. سیل به کوچه پس کوچه های شیراز هم رسیده و خساراتی به خودرو ها وارد کرده است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفت: در پی بارندگی های اخیر در سطح شهر شیراز و جاری شدن سیلاب در ورودی این شهرتاکنون 11 نفر قربانی سیلاب شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 90 درصد آب کشور در حوزه کشاورزی مصرف می شود که می توانیم با استفاده از آبیاری نوین و آبیاری قطره ای این شرایط را به درستی مدیریت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیلمنامه نویس فیلم سینمایی "سونامی" گفت: در ابتدا به امر برای نگارش فیلمنامه باید به سراغ ورزشی می رفتیم که از اقبال عمومی برخوردار باشد و در کنار آن جمهوری اسلامی ایران در سطح داخلی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی سابر کشورمان در جایگاه پنجم برترین تیم های سابر جهان قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- تعدادی از نفربر های دوزیست آبی-خاکی نزاجا به منظور امداد رسانی و جابجایی نفرات، وارد شهر آق قلا شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سد و نیروگاه دز با تاکید بر اینکه به لحاظ مقاومت سازه سد و کنترل سیلاب هیجگونه نگرانی وجود ندارد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شیراز خسارات زیادی بویژه به خودرو های مسافران وارد کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای شماره حساب و کارت بانکی برای دریافت متمرکز کمک های مردمی به سیل زدگان از طریق سپاه و بسیج را رسماً اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: دستگاه قضایی این استان در برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفان تخریب محیط زیست به ویژه در حریم و بستر دریا، هیچگونه خط قرمزی ندارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن 22 محور در کشور به دلایل مختلف از جمله شرایط جوی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- عمق آب در رودخانه کشکان پل دختر به بیش از 10 متر رسیده و هر لحظه امکان طغیان رودخانه و به زیر آب رفتن شهر وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به سیل اخیر و خسارت های وارده به استان های گلستان و مازندران، جامعه ی ورزش کشور در نظر دارد با حمایت های مادی و معنوی خود توسط ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت در ابلاغی به روسای دانشگاه های علوم پزشکی بر حضور فعال دانشگاه های علوم پزشکی بویژه دانشگاه های علوم پزشکی استان های درگیر در مناطق سیل زده تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- یکی از شبکه های تلویزیونی ژاپن گزارش داد، فردی ناشناس چند نارنجک در پایگاه نیروی دریایی " فوستر " واقع در اوکیناوا منفجر کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- نیروی زمینی ارتش در ادامه امداد رسانی به استان های سیل زده شمال کشور نفربرهای آبی خاکی BTR را بکار گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور پس از استماع گزارش جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و اخذ آخرین گزارش ها از مناطق سیل زده شمال کشور، دستورات لازم را برای کاستن از رفع مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: تردد مسافری بین قشم و سرزمین اصلی، صرفا از طریق بنادر پل و لافت صورت می گیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- اتحادیه جهانی کشتی میزبان های رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زیر 15 سال، نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با بیان اینکه در حال ایجاد کنسرسیوم هایی هستیم تا صادرات را افزایش دهیم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های رژیم صهیونیستی فیلمی را از لحظه انفجار موشک در منطقه شارون در شمال تل آویو منتشر کردند
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- فداکاری مظنون X نوشته کیگو هیگاشینو با ترجمه محمد عباس آبادی یک تریلر جنایی با دورن مایه ای عاشقانه است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز خبرداد و گفت: در پی این حادثه بیش از 200 خودرو در آب گرفتار شدند.
  • ۱