جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۴:۱۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 10 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو خبر داد و گفت: اعضای این باند چهار نفره در مناطق خلوت، با تهدید سلاح گرم و سرد، خودرو می دزدیدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری دزفول گفت: پرونده اختلاف بر سر زمین های کشاورزی بین موجر و مستاجر پس از 40 سال با تلاش و کوشش اعضاء شعبه 2 شورای حل اختلاف این شهرستان با صلح و سازش مختومه شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مداحی "فدایی تو منم خونه تو وطنم" را به مناسبت شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم (علیه السلام) با نوای محمود کریمی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پیش از ورود به سال جدید اتوبوس های برون شهر در دو نوبت چک فنی شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گفت: وزارت راه با تمام امکانات به بخش های مختلف نیز کمک کند تا هر گونه اقدام لازم برای بهبود وضعیت در مناطق سیل زده انجام شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- مراکز انتقال برگزیده در سر تا سر کشور در روز های تعطیل عید نوروز در شیفت های دوازده ساعتی کار می کنند
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- پویش خودجوش نه به کیسه های پلاستیکی با هدف حفظ محیط زیست و ارتقای کیفیت نان در نانوایی های قشم آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف 2 محموله ماهی و گوشت غیرقابل مصرف در گشت های مشترک و معدوم سازی آن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان از موافقت وزیر کشور با اعلام وضع اضطراری در خوزستان و سایر استان های درگیر سیل خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرلشکر جعفری به منظور بازدید از مناطق سیل زده مازندران و بررسی روند امداد و کمک رسانی به سیل زدگان وارد این استان شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: شرایط ایمنی در پایانه های نفتی برقرار شده و شرایط لازم برای جلوگیری از وقفه در صادرات نفت مهیا است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- این روزها در استان گیلان طراوت بهار را به گونه ای زیبا می توان دید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش گفت: دقایقی پیش با هدف بکارگیری تمامی ظرفیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مردم عزیزمان٬ با حکم فرمانده کل ارتش امیر دریادارسیاری به عنوان فرمانده عملیات ارتش در ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نقش شعائر اسلامی در احیای دین در جهان را میتوان از تجمع صد ها هزار نفری واتیکان تا تجمع بیست میلیونی اربعین حسینی دید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- تصویری جالب از یک کشتی غرق شده در آب های قطب جنوب را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- صندوق سرمایه گذاری مشترک ابزاری مطمئن برای سرمایه گذاری به حساب می آید تا با کمترین ریسک بیشترین سود نصیب صاحبان سرمایه شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امروز نتوانستیم کار را پیش ببریم و روی اشتباهات فنی نفرات خودمان گل خوردیم .
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- اوزارک مجموعه تلویزیونی مهیج و جنایی آمریکایی است که سازنده اش بیل دوبو است و تهیه کننده اش مدیا رایتز کپیتال است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از روزی که آمده ام قولی بابت کسب سهمیه و قهرمانی نداده ام.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- این خانه کوچک فاطمه (س) و این افرادی که در آن خانه تربیت شدند که به حسب عدد چهار، پنج نفر بودند و به حسب واقع، تمام قدرت حق تعالی را تجلی دادند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که دانشجویان در دانشگاه های نظامی آمریکا طی یک سال تحصیلی گذشته مورد آزار جنسی بیشتری نسبت به سال مشابه قبل واقع شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای دستورالعمل مدیریت مهندسی بهداشت محیط در برنامه راهیان نور 98-97 را برای اجرا به معاونت بهداشت دانشگاه ها و ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مبایعه نامه همان قرارداد بیع است که در تعریف آن ماده 338 قانون مدنی می گوید: بیع عبارت است از تملیک عین به عوض معلوم که می تواند مال منقول یا غیرمنقول باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به سیل اخیر در استان کرمانشاه گفت:: هر کدام از شهرستان های سیل زده استان کرمانشاه که نیاز به تجهیزات امدادرسانی دارند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه در بازدید از مناطق سیل زده استان مازندران، از نصب و راه اندازی 18 پل بر روی جاده گرگان به گمیشان توسط واحد های مهندسی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک عکاس آماتور به طور تصادفی توانست از یک شهاب سنگ زیبای سبز رنگ عکاسی کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در دی ماه 97 را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده درست یک پا روی زمین گفت: این اثر، کتابی درباره نقش ناخدا سلیمان محبوبی در خرمشهر است که از کودکی تا آزادسازی خرمشهر را برای مخاطب تشریح می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی با برتری قاطع شاگردان لیکنز به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- استاندار خوزستان با اشاره به افزایش بیشتر حجم آورد آب به سدهای استان طی روزهای آینده از وزیر کشور خواستار اعلام حالت فوق العاده در استان به منظور فعالیت ادارات در تعطیلات پیش رو شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رژیم صهیونیستی با مشاهده به شماره افتادن نفس های تروریست ها در سوریه خود وارد عمل شده و خاک سوریه را هدف حملات خود قرار می دهد؛ تجاوزی که در سال 97 از سوی دمشق بی پاسخ نماند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رزمایش اقتدار 97 نیروی زمینی ارتش در روز های 5 و 6 بهمن سال 97 در منطقه وسیعی از استان اصفهان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "لونه زنبور" به کارگردانی برزو نیک نژاد توانست در میان آثار کمدی حاضر در بین 10 فیلم پرفروش سینمای ایران قرار گرفته و با فروشی معادل 9،145،892 ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- بنای چشمه علی مربوط به دوره قاجار است و در شهرستان دامغان واقع شده است که در ادامه تصویری از آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم تراکتورسازی موفق شد در نیمه نخست مقابل استقلال خوزستان با پیروزی به رختکن برود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در کل اشکان خورشیدی خوب سوت زد و به صحنه ها نزدیک بود و فقط کم از کارت زرد خود استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کمال کامیابی یا با سرمربی مربی ما بد صحبت کرد و این موضوع به ما که روی نیمکت بودیم برخورد و عکس العمل نشان دادیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو به ما گفت آرام تر باشید و کارت نگیرید چون به همه بازیکنان در دیدار های بعدی نیاز داریم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- برخی از هواداران تیم استقلال پیش مدافع این تیم رفتند و حسابی از خجالت رحمتی درآمدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کردم پنالتی را برمی گردانند اما داور گفت چیزی ندیده که بخواهد آن را برگرداند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گلش در دربی 89 تهران را به مادرش تقدیم کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- داور بین المللی فوتبال کشورمان اعلام کرد حضور رئیس کمیته داوران فیفا در ایران ربطی به VAR نداشته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی از احمق های درجه یک در هیئت حاکمه رژیم آمریکا، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- کمال کامیابی نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور خیلی خوب سوت زد، ولی روی صحنه پنالتی می توانست هم بگیرد و هم نگیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در بند دوم اصل 156 قانون اساسی و در مواد 22 و 290 قانون آیین دادرسی کیفری، حقوق عامه به عنوان تکلیفی بر عهده دادستانی کل کشور قرار داده شد و فعالیت دادستان های سراسر کشور در این زمینه ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است بابت برد دربی خیلی خیلی خوشحال هستیم و سه امتیاز بیش از سه امتیاز ارزش دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری دیدنی در حیات وحش هند را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- سعید فتاحی، مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: فینال جام حذفی قطعاً در خرمشهر برگزار نمی شود چون زمان آن در فصل گرما است و به زودی محل برگزاری فینال جام حذفی را اعلام می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دربی را از دست دادیم، اما قهرمانی را نه و برای آن تلاش می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دربی را از دست دادیم، اما قهرمانی را نه و برای آن تلاش می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی در دربی برای ما خیلی خیلی خوب بود و امیدوارم زمینه ساز قهرمانی باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- وحید قلیچ، دروازه بان پیشین تیم پرسپولیس گفت: از داور بسیار ممنونم که برای استقلال یک ضربه پنالتی اعلام کرد تا تلنگری به بازیکنان پرسپولیس وارد شده و به خودشان بیایند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- علی موسوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهاجمان استقلال نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و زهردار نبودند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تنگه ارغوان یکی از دره های زیبا واقع در استان ایلام و در 3 کیلومتری شمال شرقی شهر ایلام است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: دانشگاه های ما باید به مقوله تحقیقاتی بیش از پیش بپردازند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، تظاهرات روز زمین در نوار غزه تا بدین لحظه سه شهید و بیش از 100 زخمی در پی داشته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سقوط داعش و بازگشت تروریست های اروپایی که برای پیوستن به این گروه به عراق و سوریه سفر کرده بودند، چالش یزرگ نحوه برخورد با آنان را برای اروپایی ها ایجاد کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- در سالی که گذشت حیوانی هر چند وقت یک بار به تیتر اول رسانه ها و روزنامه ها تبدیل شد، عقرب و تجارت میلیاردی سم آن باعث افزایش پرورش این موجود و کشف آن در محموله ها بسیاری شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با رییس جمهور دیدار کرد. رییس جمهور در این دیدار بر ارتباط بیشتر دولتمردان با اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان گروه های مرجع اجتماعی تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- بررسی های صورت گرفته نشان می دهد طی 22 روزکاری دی ماه 97، ارزش معاملات در مقایسه با آذر 97، 34 درصد افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد که پنالتی اعلام شده در اواخر نیمه نخست برای تیم فوتبال استقلال کاملأ درست بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست وسوم لیگ برتر با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها و وزیر آموزش و پرورش دربی را در کانون اصلاح و تربیت تهران می بینند که در همین حین وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی با پدری که شاکی پسرش بود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: زمانی که تیم ماشین سازی تبریز باید در دربی تبریز بازی کند برای تیم حریف آرزوی موفقیت می کند، اما زمانی که ما دربی داریم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده فاطمه علی است گفت: در جذب نوجوانان به کتابخوانی باید هم نویسنده تربیت کنیم و هم رسانه ها آثار ارزشمند را به مخاطب معرفی کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست وسوم لیگ برتر با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در یازده ماهه سال 1397، 1032 نفرکه در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست وسوم لیگ برتر با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک موش کانگورویی با پرشی بسیار بلند و حیرت انگیز در آخرین لحظات توانست از حمله یک مار جان به در ببرد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در مورد تور های پنجگانه نوروزی پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای میزان هزینه ها و کمک های مردمی در سیل اخیر کشور را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- فهرست ورزشکاران دعوت شده به مسابقات رکوردگیری انتخابی تیم ملی دوومیدانی تغییر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- هانس یورگ وایسبریخ تدوینگر آلمانی با حضور در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر کارگاه تخصصی برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست وسوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که حواشی داشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- آخرین اخبار مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور در روز دهم فروردین را در گزارشی که در ادامه آورده می شود، بخوانید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس حزب محافظه کار انگلیس در پی سومین شکست توافق برگزیت در پارلمان این کشور اعلام کرد که در رابطه با خروج از اتحادیه اروپا تمامی گزینه ها روی میز قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- هشتاد و نهمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در شرایطی عصر شنبه برگزار خواهد شد که علاقمندان به فوتبال از اولین ساعات صبح به ورزشگاه آزادی رفته اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: بارش های اخیر پیامدهای مثبت ومنفی مختلفی داشت؛ هم همبستگی اجتماعی را بالا برد و هم متأسفانه حوادث ناگوار جانباختن جمعی ازهموطنان عزیز را در پی داشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- زمانی که برانکو برای بررسی زمین وارد زمین چمن شد هواداران پرسپولیس به شدت سرمربی تیم شان را تشویق کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- بازیگر سریال معمای شاه گفت: فرارسیدن سال نو عید نوروز را به تمامی مردم سرزمینم تبریک می گویم و امیدوارم در کمال صحت و سلامت در کنار خانواده خود سال خوبی را در انتظار داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از مرگ 42 نفر بر اثر سیلاب های استان های مختلف در روز های پایانی سال 97 و نوروز 1398 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه ای با انتقاد از برخی خبرسازی های کذب تاکید کرد امداد گران و داوطلبان این جمعیت بی توجه به این حاشیه سازی ها برای تداوم خدمت رسانی تلاش می کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاملات پیش خرید آپارتمان ها مربوط به بنا هایی است که هنوز ساخته نشده و بناست در آینده ساخته شود، و لذا احکام مربوط به قرارداد های راجع به آن از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- با اعلام بانک مرکزی زوج های جوان از این پس می توانند برای دریافت وام 60 میلیونی ازدواج در سامانه ثبت نام کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: دولت در سال 98 باید نسبت به هزینه های جاری کشاورزان اقدامات مطلوبی را در نظر بگیرد و حمایت از کشاورزان را یک فرصت تلقی کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: به نظر می رسد جامعه ما بتواند در گام دوم انقلاب، تصویری از دولت اسلامی را نمایان سازد و خود را یک گام به تمدن اسلامی نزدیک تر نماید ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال برای برگزاری دربی 89 تهران مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- اسحاق جهانگیری در صفحه شخصی خود نوشت: از مردم خوبمان در استان های غربی می خواهم نهایت توجه به هشدار ها و همکاری را برای مدیریت بحران و کاهش خسارات داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رسانه ملی به خاطر پخش سریال نوروزی نون خ تاکید کرد:پخش چنین سریال هایی می تواند ضمن معرفی طبیعت و فرهنگ آن منطقه ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور،گفت: باید تلاش همگان بویژه در دولت بر تحقق شعار سال با محوریت تولید بیشتر، با کمیت بالاتر و کیفیت بهتر، متمرکز شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس اقتصادی گفت: مدیریت نارسا یکی از ضعف های موجود در حوزه تولید است که اگر بتوانیم در سال جاری از نیروی جوان و با انگیزه و متخصص استفاده کنیم احتمال برون رفت از این مسئله افزایش ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- مسعود سلطانی فر در صفحه شخصی خود نوشت: بیش از 800 سالن ورزشی در استان های گلستان، مازندران، فارس، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای بازی با پرسپولیس در هفته بیست سوم لیگ برتر مشخص شد.
  • ۱