پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 شهریور 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۴    
مقیم/جلسه استماع برای رسیدگی به درخواست ایران برای صدور دستور موقت در پرونده نقض تعهدات آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری این هفته در حالی برگزار می شود که در صورت صدور این حکم ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۷    
مقیم/سید محمد حسینی لیدر گروه ضد انقلاب ری استارت به اتهام ترور شیمیایی منصور اسانلو، یکی از فعالان ضدانقلاب دستگیر شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۴    
مقیم/ سفیر جمهوری اسلامی ایران در غنا پیام تسلیت جداگانه رئیس جمهوری و وزیر خارجه کشورمان را به مناسبت درگذشت کوفی عنان دبیر کل پیشین سازمان ملل ، تسلیم مقام های کشور غنا کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۵۴    
مقیم/ سفیر کشورمان در توکیو با یوشیماسا هایاشی وزیر آموزش، فرهنگ، ورزش، علوم و فناوری ژاپن دیدار کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۴    
مقیم/ پس از مرخصی سه روزه به نازنین زاغری، مقامات انگلیسی به دلیل این آزادی موقت ، مراتب تشکر خود را اعلام کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۹    
مقیم/ سفیر آلمان در ایران که با به دلیل علاقه به ایران گردی و فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان معروف شده ، این بار عکس جدیدی از سفر به اصفهان منتشر کرده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۹    
مقیم/ بنا به گفته سفیر ایران در گرجستان پیش بینی شده سفر ایرانی ها به گرجستان در سال جاری به یک میلیون نفر برسد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۴    
مقیم/ در پی پیروزی پیروزی تیم ملی بانوان کبدی ایران بر هند و کسب قهرمانی آسیا سفیر ایران در انگلیس این پیروزی را تبریک گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۹    
مقیم/ سفیر ایران در لندن با انتشار توئیتی از واکنش مثبت رسانه ها و مقامات انگلیسی در پی نازنین زاغری خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۹    
مقیم/حوزه دولت در هفته ای که گذشت، شاهد اخبار گوناگونی بود که در این میان، اظهارات رئیس جمهور در روز صنعت دفاعی در خصوص جناح ها را می توان مهمترین اخبار در این هفته برشمرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۴    
مقیم/ در پی آزادی موقت نازنین زاغری ، سفیر ایران در لندن با انتشار عکسی از لحظه دیدار زاغری با فرزندش ابراز شادمانی کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۷    
مقیم/معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از تعیین منابع مالی مشترک برای اجرای پروژه بین المللی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی توسط سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۷    
مقیم/میانگین وزنی نرخ خرید و فروش اسعار مورد معامله در شبکه صرافی های مجاز طی روز های کاری در پایگاه اینترنتی www.sanarate.ir از ساعت 8 تا 18 بصورت ساعتی و روزانه اعلام می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۲    
مقیم/بررسی تازه ترین آمار تجارت خارجی گمرک از چهار ماه نخست سال جاری، حکایت از واردات بیش از 3 میلیون تن ذرت دامی و افزایش 137 درصدی واردات جو دارد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۳۲    
مقیم/نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به مرداد ماه 1397 با افزایش یک درصدی به 9.7 درصد رسید؛ همچنین نرخ تورم یکساله اقلام خوراکی، آشامیدنی و دخانیات 12.1 اعلام شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۷    
مقیم/اسکات موریسون، وزیر خزانه داری سابق استرالیا به عنوان نخست وزیر جدید این کشور و در واقع ششمین نخست وزیر آن در 10 سال گذشته بعد از یک رای گیری امروز جمعه بر سر تعیین رهبر جدید که به یک هفته بی ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۲    
مقیم/نخستین بیمارستان تخصصی چشم پزشکی منطقه شمال شرق کشور در بخش غیردولتی با نام بینا طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد گشایش یافت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۷    
مقیم/وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مشهد به دلیل اینکه غلظت سیاسی آن همیشه زیاد بوده خدمت به شهر در حاشیه قرار گرفته و این در حالی است که مردم علاقه مند هستند خدمت دریافت کنند و کاری به ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۱۲    
مقیم/پس از متوقف شدن برنامه ارائه عمومی سهام شرکت دولتی آرامکو، صندوق پادشاهی عربستان آماده می شود تا از بانک های بین المللی وام بگیرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۷    
مقیم/وزارت امور خارجه روسیه بار دیگر از ارسال تسلیحات و مهمات برای شبه نظامیان محلی داعش و طالبان در افغانستان به وسیله هلیکوپترهای ناشناس خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۷    
مقیم/رییس دفتر رییس جمهور در پیام های جداگانه به دریادار فدوی و دریادار تنگسیری، انتصاب آنها به عنوان معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران و فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران را تبریک گفت.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۲    
مقیم/عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این توانمندی امروز در جمهوری اسلامی وجود دارد که بتواند صنایع دفاعی خود را تجاری سازی کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۷    
مقیم/ محمد قسیم عثمانی با اشاره به مصوبات شورای هماهنگی اقتصادی قوا گفت: مصوبات این شورا باید به بالاترین مسئول هر دستگاه ابلاغ شود و آن شخص، مسئول اجرای این مصوبات و ارائه گزارش باشد.