پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۰:۴۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 آبان 1397 - moghym.com

پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1395 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 فروردین 1396 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 فروردین 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 خرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 تیر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 مرداد 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 31 شهریور 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 مهر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آذر 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 دی 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 بهمن 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 اسفند 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 1 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 2 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 3 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 4 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 5 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 6 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 7 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 8 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 9 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 10 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 11 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 12 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 13 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 14 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 15 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 16 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 17 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 18 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 19 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 20 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 21 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 22 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 23 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 24 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 25 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 26 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 27 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 28 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 29 آبان 1397 پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور 30 آبان 1397 
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۱    
مقیم/7روزتا اجرای قانون منبع به کارگیری بازنشستگان باقی مانده و8معاون وزیر نفت صندلی شان را ترک خواهند کرد؛ به گفته کارشناسان تجربه، سلامت مالی و ریسک پذیری بایدمهم ترین معیار انتخاب جانشین باشد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۳    
مقیم/مدیر کل اتباع تامین اجتماعی تعداد مستمری بگیران خارجی این سازمان را 2 هزار و 581 نفر اعلام کرد و گفت ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۶:۲۳    
مقیم/رهبر مسلمانان آمریکا گفت: ملت ایران باید در تقابل با اقدامات شیطان که همان آمریکاست، کارهای اصلاحی انجام دهد و مقاومت پیشه کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۴۵    
مقیم/دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب دو مدال طلا و نقره اولین دوره المپیاد بین المللی ریاضی با عنوان "خوارزمی" در کشور ازبکستان شدند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۹    
مقیم/ مستند دوران ترامپیسم که به پخش هیسپان تی وی رسیده، در مورد دولت جدید آمریکا و تغییراتی است که به واسطه روی کار آمدن ترامپ در حوزه اقتصاد در این کشور ایجاد شده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۴    
مقیم/ برنامه آفریقای امروز (Africa Today) ضمن بررسی اقدام تازه دولت نیجریه در کشتن اعضای جنبش اسلامی در نیجریه، افزایش فشارها برای آزادی شیخ زکزاکی رهبر این جنبش را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۲۹    
مقیم/ احسان بیگلری درباره فیلم سینمایی برادرم خسرو که از آی فیلم پخش شد، در برنامه کافه فیلم گفت: سوژه اصلی قصه ما ناصر شخصیت پیچیده ای دارد که قربانی سیستم فکری پدرش است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۳    
مقیم/نایب رئیس کمیسیون امور داخلی شوراها در مجلس گفت: طرح استفساریه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برای شهردار تهران رأی نیاورد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۳    
مقیم/دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه سفرای نروژ و سوئد و کاردار دانمارک را به وزارت امور خارجه دعوت و مواضع کشورمان در ارتباط با حادثه تروریستی اهواز را تبیین کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۴۸    
مقیم/تحلیلگران با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران به شکست زودهنگام آن پرداخته و اعلام کرده اند که این تحریمها به مثابه ورود واشنگتن به تونلی تاریک است که از آن شکست خورده خارج می شود.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۳    
مقیم/سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی طرحی در کمیسیون متبوع خود برای کاهش سقف مهریه و زندانیان آن خبر داد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۳    
مقیم/سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان صدور حکم حبس ابد از سوی دادگاه تجدید نظر بحرین علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق و دو نفر دیگر از منتقدان بحرینی را محکوم کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۳    
مقیم/سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت: بیش از 20 مورد ایراد گرفته شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۸    
مقیم/رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: روابط فرهنگی ایران و اسپانیا بر ستون ادبیات استوار است و هر دو کشور از پشتوانه ای قوی در این باره برخوردارند و همین فرصتی را ایجاد کرده تا روابط فرهنگی ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۷    
مقیم/رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روابط ایران و روسیه قابل قبول است و دو کشور رایزنی های بسیار نزدیکی در مسائل مختلف بین المللی و منطقه ای دارند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۴۲    
مقیم/سفیر چین گفت: پکن با سیاست یکجانبه گرایی آمریکا مخالف است و به همکاری با جمهوری اسلامی ایران ادامه می دهد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۳۲    
مقیم/یک دوره اسلام شناسی در مسجد مرکزی شهر کوماسی در کشور آفریقایی غنا به مدت سه ماه و با شرکت گروهی از علاقمندان به اسلام شناسی آغاز شده است.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۷    
مقیم/هفته فیلم ایران روز گذشته (12 آبان ماه) از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی شیلپاکالا بنگلادش آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۲۰    
مقیم/دانشکده پونا و خانه فرهنگ ایران در بمبئی هند، فعالیت های فرهنگی مشترک انجام می دهند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۳:۱۰    
مقیم/در دیدار رایزن فرهنگی ایران و شهردار استاری گراد بوسنی وهرزگوین، طرفین بر توسعه روابط فرهنگی دوجانبه تأکید کردند ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۷    
مقیم/شبکه تلویزیونی ' سی ان ان' در بازتاب راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان گزارش داد: در آستانه از سرگیری تحریم های آمریکا علیه ایران ...
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۴۷    
مقیم/وزارت خارجه آلمان با اشاره به گفت و گوی تلفنی وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه ایران، نوشت:هایکو ماس درتماس تلفنی با محمد جواد ظریف بر پایبندی این کشور به توافق هسته ای ایران تاکید کرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۶    
مقیم/رسانه های غربی در بازتاب راهپیمایی باشکوه 13 آبان در ایران نوشتند: مردم ایران همزمان با احیای تحریم های ضدایرانی، در گرامیداشت سی و نهمین سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در تهران راهپیمایی کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۳۱    
مقیم/نماینده چناران و طرقبه و نماینده ماکو و چالدران به عنوان ناظران مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۱    
مقیم/الحاجی قاسم ناکی بینگه کاکونگولا در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان تأکید کرد: اوگاندا از جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با توطئه های آمریکا حمایت می کند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۵۶    
مقیم/نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون صدور چک را رفع کردند.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۴:۲۴    
مقیم/شعار مرگ بر آمریکا در پی اقدامات اخیر دولت ایالات متحده علیه ملت ایران در مجلس شورای اسلامی طنین انداز شد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۸    
مقیم/عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:یکی از علل اتهام زنی مقامات دانمارکی به ایران این است که به اروپایی ها بگویند که شما از سوی ایران در معرض تهدید هستید و نباید به ایران اعتماد کنید.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۲۳    
مقیم/سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی از حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد و گفت: واعظی می گوید دولت به دنبال آن است که سیاست های آمریکا را تحت هیچ شرایطی نپذیرد.
پایگاه خبری ایرانیان خارج از کشور   ۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۵۷    
مقیم/رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قریب به هشتاد سال است که دولت آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند، گفت: ملت ایران جانیان کاخ سفید را پشیمان خواهد کرد.