شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 4 مرداد 1400 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اسفند 1398 وزارت ورزش و جوانان 30 اسفند 1399 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 اردیبهشت 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 آبان 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 آذر 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 اسفند 1400 وزارت ورزش و جوانان 1 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 2 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 3 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 4 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 5 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 6 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 7 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 8 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 9 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 10 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 11 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 12 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 13 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 14 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 15 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 16 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 17 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 18 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 19 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 20 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 21 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 22 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 23 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 24 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 25 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 26 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 27 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 28 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 29 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 30 مرداد 1400 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1400 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۰۸:۱۸    
سعید افروز گفت: آرزو دارم در چهار دوره متوالی پارالمپیک حاضر شوم و با کسب مدال طلا برای کشورم افتخار آفرینی کنم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۴    
"ابوالفضل عبدالملکی" در رده سنی بزرگسالان و "پرویز زارعی" در رده سنی پیشکسوتان از روز 10 مردادماه به اردوی تیم ملی مچ اندازی کشور دعوت شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۰    
مس شهربابک با پیروزی برابر شهرداری همدان، قهرمان لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۷    
نایب رئیس هیئت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کرمان از برگزاری مسابقات قهرمانی هنر های فردی نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی کرمان خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تجهیزات ورزشی موردنیاز قهرمانان هاکی تأمین شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۷    
در نمایشگاه ایران زیبا آثاری از فرهنگ و هنر و صنایع دستی ایران در محل سفارت برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه از امروز 5مرداد تا 15مرداد برای حضور علاقه مندان فعالیت می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۳:۳۴    
چهار نماینده ایران در رشته تیراندازی، پنجمین روز رقابت های المپیک 2020 را تنها به خود اختصاص خواهند داد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۴    
محمدامین طباطبایی با پیروزی مقابل نماینده ارمنستان یک قدم به حَضور در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی روسیه نزدیک شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۲:۰۴    
تیم ملی دوومیدانی کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک وارد توکیو شدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۹    
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکارانی که در آستانه اعزام به المپیک توکیو هستند و ورزشکارانی که هم اکنون در دهکده بازی ها حضور دارند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۷    
چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال زنان در تهران و با دعوت از 25 بازیکن برگزار می شود. کادر فنی تیم ملی متشکل از عزت الله رزمگر مدیر فنی، خدیجه قانع مربی، نشمین شافعیان مشاورفنی ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۷    
تکواندوکاران کشورمان موفق شدند با نتیجه 52 بر 31 مقابل ژاپن به برتری برسند و به فینال راه پیدا کنند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۷    
عضو ارشد کمیته بین المللی المپیک و بازیکن تیم ملی بانوان بسکتبال افغانستان پس از دیدار تیم ملی ایران و چک در المپیک توکیو گفت ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۷    
ملی پوش شنای ایران گفت من قول داده بودم که در رکورد ورودی المپیک را ثبت کنم و در خود المپیک موفق شدم که به این رکورد برسم اما اگر مسابقات بیشتری شرکت کرده بودم رکوردم بهتر از این می شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۷    
نماینده شنا ایران با بهبود رکورد خود در 200 متر پروانه از صعود به مرحله بعد بازماند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲    
نمایشگاه ایران زیبا عصر امروز دوشنبه با حضور مقامات ارشد ورزش ی ایران و وزیر فرهنگ و ورزش و علوم ژاپن به طور رسمی در توکیو گشایش یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲    
دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی و هفته پارالمپیک گفت: روز ملی پارالمپیک در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲    
نماینده شنا ایران در 200 متر پروانه بازی های المپیک 2020 رکورد خود را بهبود داد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۷    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران امروز در محل سفارت ایران با هاگیودا وزیر فرهنگ علوم و ورزش و جوانان ژاپن، میزبان سی و دومین دوره بازی های المپیک توکیو دیدار و گفت و گو کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۷    
پرتابگر پارالمپیکی در پرتاب وزنه گفت: تمام تلاشم بر این است که با کسب بهترین نتیجه در توکیو، ناکامی که در بازیهای پارالمپیک ریو داشتم را جبران کنم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۷    
سفر یک روزه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به حوزه سیستان جهت بازدید از پروژه های در حال ساخت شمال استان صورت گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۳:۱۷    
برنامه های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به مناسبت دهه امامت و ولایت اعلام شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
عباسی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه علی پیروچ ،ملی پوش دوومیدانی استان و کشور اعزامی به رقابتهای پارالمپیک ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۲    
خوزستانی ها در رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان به دو مدال رسیدند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۷    
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: کسب سهمیه یک موفقیت بسیار بزرگ است اما باید به فکر روی سکو رفتن دختران هم باشیم که امیدوارم به زودی این شرایط مهیا شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۷    
پولادگر با بیان اینکه شادی مردم مهم ترین انگیزه مسئولان و ورزشکاران برای حضور در مسابقات است، گفت: شرمنده مردم کشورم هستم و از آنها عذرخواهی می کنم که تکواندو برای اولین بار از میدان المپیک نتوانست ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۷    
تیم ملی تکواندو ایران و ژاپن که پس از قرعه کشی مسابقات تیمی المپیک به عنوان حریفان یکدیگر معرفی شدند، ظهر امروز (دوشنبه - 4 تیرماه) به مصاف یکدیگر می روند. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۱    
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: از مدت ها قبل این پیش بینی را داشتم که جواد فروغی می تواند صاحب مدال المپیک شود و این موضوع را با مدیران ورزش مطرح کرده بودم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۶    
وزیر ورزش و جوانان دربخش دوم گفت وگویش با خبرنگار ایرنا با اشاره به راه اندازی خانه های جوان گفت : در این فضا مدیران آینده کشور را هم تربیت می کنیم ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۱    
مراسم تجلیل از نخبه های مچ اندازی سیستان و بلوچستان و همچنین مربیان مجرب و زحمتکش این رشته پرطرفدار توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۱    
عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی گفت: همه دنیا از کسب مدال جواد فروغی حیرت زده شدند این نشان می دهد در تیراندازی ورزشکاران واقعا معجزه کردند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: کلیه مراحل خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس انجام شده و این دو باشگاه آماده عرضه در بازار و فرابورس هستند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۱    
نشست هم اندیشی دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل با دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر استان اردبیل با محوریت توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی و اجتماعی جوانان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۶    
سجادی در مورد نتایج کاروان گفت: پیش گویی نمی توانم بکنم ولی امیدوارم کاروان ایران در توکیو نتایج قابل قبولی کسب کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۶    
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان طی حکمی "روح الله برزگر احسان" را به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه منصوب کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۹:۰۶    
آغاز مسابقات مینی فوتبال تحت عنوان جام غدیر ویژه کارکنان ورزش وجوانان فارس
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۶    
بوکسور وزن 75 کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف ژاپنی از رقابت های المپیک 2020 توکیو حذف شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۶    
میزبان بازیهای المپیک 2020 توکیو محل استقرار تماشاگران و مسئولین در سالن رقابتهای بوکس(کوکوگیکان) را به صورت سنتی طراحی کرده است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۷:۳۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قبل از بازی اصلا حس خوبی به دیدار مقابل ونزوئلا نداشتم. این بازی حتی از مسابقه مقابل لهستان هم برای من سخت تر بود
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۷:۲۶    
رییس فدراسیون والیبال نتایج تیم ملی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مردم تیم ملی واقعی والیبال را در بازی های المپیک می بینند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۷:۰۱    
محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال ایران با ابراز خرسندی از پیروزی مقابل ونزوئلا ، ابراز امیدواری کرد که بازی سوم در برابر کانادا هم با برتری ایران به پایان برسد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۶:۴۶    
دکتر مسعود سلطانی فر و دکتر سید رضا صالحی امیری دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ونزوئلا را از نزدیک تماشا کردند .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۶:۱۶    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در سی و دومین دوره بازی های المپیک توکیو در مصاف با تیم ملی ونزوئلا به برتری قاطع سه بر صفر دست پیدا کرد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۶:۰۶    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در سی دومین دوره بازی های المپیک توکیو به مصاف تیم ملی ونزئولا رفته است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۵:۲۶    
ممنوعیت خروج امیر خوش خبر و سیامک افروزی سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال از دهکده ورزشکاران لغو شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۵:۱۱    
زمین چمن مصنوعی روستایی شهدای کویجان شهرستان بهاباد با حضور استاندار یزد افتتاح و به بهره برداری رسید.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۵:۱۱    
رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: جهت استعدادیابی ورزشکاران مستعدد دراین رشته آکادمی قایقرانی در دهکده بوشهر راه اندازی شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۴:۵۶    
حسن بازدرهوا با 12 قضاوت پرکارترین داور مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 21 سال آسیا شد. در گروه مردان این رقابت ها که 12 تیم حضور داشتند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۰۴:۵۶    
طی مراسمی از 50 زوج جوان محله های جلوان و حصه اصفهان در فرهنگسرای استاد شریعت تجلیل به عمل آمد.