پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 13 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۰    
کارشناسان معتقدند پایین آمدن قیمت ارز باعث می شود نقدینگی از این بازار رخت بسته و به سمت بازار مسکن حرکت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۰    
نادیا مراد، از دختران ایزدی کُرد گفت: من در یک زمان، برده جنسی 13 مرد بودم و گاهی در یک روز آنقدر به من تجاوز می شد که از هوش می رفتم و دیگر نمی فهمیدم کجا هستم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۶    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح ساماندهی تعطیلات کشور را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۳    
معاون رئیس جمهور گفت: برآوردهای ما نشان می دهد که قیمت ارز باید زیر هفت هزار تومان قرار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۱    
رئیس دادگستری شهرستان بابل گفت: واقعه اخیر شورای شهر امری سخیف و نامتعارف بوده و موجب نگرانی مردم این شهرستان شده اگر ما جلوی این فحشا و رشوه را نمی گرفتیم و تا پایان این دوره ادامه پیدا می کرد می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۰    
جانشین فرمانده کل سپاه خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: شنا کردن در مدیترانه را تمرین کن چرا که به زودی هیچ راهی جز به دریا گریختن ندارید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۱    
مدیر بخش صادرات شرکت پارس واگن اعلام کرد که این شرکت در حال مذاکره با مقامات سوری برای صادرات محصولات خود و در صورت لزوم آماده عرضه واگن برای متروی دمشق است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۲    
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای گفت آزمایشگاه بیولوژیکی این کشور در گرجستان احتمالا در تحقیقات خود بر روی سلاحهای بیولوژیکی و سمی دهها نفر را به کام مرگ کشانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۷:۵۰    
حسب آنچه مشاهده می شود، عراق در این 4 سال پیش رو به ایران نزدیک تر خواهد بود و فراجناح بودن این سه فرد منتخب، نوید حکومتی مقتدرتر را خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۷:۰۲    
وقتی فرزند کوچکم سر من داد میکشید، من را به شدت تحریک میکند. اصلا نمیتوانم خودم را کنترل کنم و در نهایت من هم داد میکشم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۶:۳۲    
حدود 30 درصد از مردم ایران دچار عارضه کبد چرب غیرالکلی هستند که این بیماری غیر واگیردار می تواند باعث بروز مشکلات عدیده ای در حوزه بهداشت و پزشکی شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۵:۴۷    
به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد قابلیت شارژ بی سیم و وایرلس را به محصولات مقرون بصرفه و گوشی های میان رده خود نیز اضافه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۵:۰۵    
چین اعلام کرد 12 بانک داخلی و خارجی، عملیات صدور اوراق قرضه مبتنی بر دلار این کشور را آغاز خواهند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۴:۳۲    
بانک های مرکزی در سراسر جهان در حال حرکت به سمت افزایش نرخ بهره و پایان دادن به سیاست های انبساطی خود هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۱:۴۰    
اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی شرایط جمهوری دمکراتیک کنگو به این کشور سفر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۱:۱۰    
وزیر انرژی پاکستان گفت:اعضای هیات اقتصادی عربستان سعودی، موافقت خود را در سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در طرح خط لوله گاز شمال به جنوب پاکستان اعلام کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۳۷    
هند روز جمعه اتهامات پاکستان مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی در کشمیر را رد و تاکید کرد چنین اقدامات مخربی که با هدف انحراف افکار جامعه جهانی در ارتباط با تروریسم نشات گرفته از پاکستان انجام می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۰:۳۱    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست تیم نساجی مازندران را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور صعود کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۱    
وزیر دارایی فرانسه میگوید تحریم های ایران فرصتی برای استقلال مالی اروپا از آمریکاست
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل اقتصادی بانک مرکزی گفت: تا قدرت خرید مردم افزایش نیابد مسایل بخش مسکن هم حل نمی شود و بهتر است برای اقشار آسیب پذیر هم مبالغی را در نظر بگیریم و مسکن ارزان قیمت را پیشنهاد دهیم تا این قشر از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۶    
نماینده تهران در توییتی در واکنش به اظهارات خطیب نمازجمعه درباره FATF در توییتی نوشت: مخالفان علاوه بر تحرکات خیابانی و فضای مجازی آخرین تریبون نمازجمعه قبل از تصویب لایحه راهم از دست ندادند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۰    
تحلیلگران متعددی اظهار کرده اند عربستان سعودی قادر به جبران کل عرضه نفت از دست رفته ایران نخواهد بود که این مسئله به افزایش قیمت های نفت منجر شده است
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۲    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از ملاقات هیات پارلمانی ایران با هیات پارلمانی روسیه در حاشیه نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیته زنان پارلمان های آسیایی با هدف تقویت روابط دو کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۵    
فرمانده مرزبانی ناجا از انهدام تیم سه نفره اشرار و قاچاقچیان مسلح در عملیات عصر روز گذشته مرزبانان در منطقه مرزی نهبندان خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۶    
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: اکسیر غیرت، معنویت و شهامت علاج اصلی خانواده ها، ملت، کشور و جوان های ماست و به همین دلیل رهبری مهمترین کتاب هایی که مورد تفقد قرار می دهند کتاب های جبهه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۰    
پلیس فرانسه اعلام کرد که به دنبال گزارش گم شدن رئیس اینترپل از سوی همسر وی، پرونده ای برای تحقیقات در این زمینه اختصاص داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۰    
پرونده اتهام آزار جنسی رونالدو که اخیرا در آمریکا گشوده شده، نگرانی شدید کمپانی نایکی را به دنبال داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۰    
اوپک و معامله گران نفت درباره دورنمای بازار، اختلاف نظر اساسی دارند و این بن بست به افزایش شدید قیمت های نفت دامن زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۷    
رئیس اسبق صداوسیما از برگزاری مختلط مراسم ترحیم کارگردان فقید و متعهد مرحوم یدالله صمدی در مسجد پیامبر اعظم در خیابان شریعتی تهران، انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از برگزاری تور های رایگان تهران گردی عصرانه همزمان با روز تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۵    
آیت الله دری نجف آبادی از تلاش جریانی برای خصوصی سازی پالایشگاه شازند خبر داد و گفت: جریانی برای غارت بیت المال به دنبال زیان ده نشان دادن پالایشگاه شازند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۲    
نماینده سابق ایران در ایکائو معتقد است هرچند حکم دادگاه لاهه علیه آمریکا فعلا موقت است، اما می توان انتظار داشت با همین حکم زمینه های حقوقی بهتری برای پیگیری قراردادهای خرید هواپیمای ایران فراهم شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۶    
وزیر انرژی روسیه اظهار کرد: تصمیم احتمالی چین برای افزایش واردات نفت ایران می تواند تاثیر منفی تحریم های آمریکا علیه صنعت نفت ایران را جبران کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۷    
یک جنگنده روسیه در حومه شهر مسکو سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۵    
وزارت دفاع آمریکا استقرار سامانه موشکی اس 300 روسیه در خاک سوریه را تائید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۱۶    
بیش از یک هزار تن روز جمعه در پی وقوع زمین لرزه و سونامی در جزیره سولاسی ناپدید شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۴۶    
رییس کل بانک مرکزی ایران با اشاره به دیدار با همتای روسی خود گفت: مبادله پول های ملی ایران و روسیه از محورهای مهم کاری خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۶    
خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: اگر رییس جمهور، وزیر و امام جمعه یک محل و ... چیزی از ما می خواهند ما به دین و شرع نگاه می کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با نظر روز چهارشنبه مجلس در جلسه غیرعلنی، طرح تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت بطور کامل از دستور کار خارج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۵:۳۶    
سردار مقیمی درباره علت احضار علی دایی و صادق زیبا کلام و دیگر سلبریتی ها به پلیس آگاهی تهران توضیحاتی را ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۵    
جایزه معتبر داگلاس سیرک در هامبورگ آلمان به جعفر پناهی اهدا شد. پیش از این مجید مجیدی این جایزه را دریافت کرده بود
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۵    
پس از آن که مصرف مشروبات الکلی دست ساز در استان های بندرعباس، فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی و البرز جان ده ها نفر را گرفته بود، مازندران نیز به جمع این استان ها اضافه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۵    
هرچه وضعیت کشور پیچیده تر می شود در گوشی هم زیاد می شود؛ حرف هایی که وقتی پایش به مجلس می رسد خود را شکل جلسات غیر علنی نشان می دهد اما سوال اینجاست که خروجی این جلسات در پستو چیست؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معتقد به سرکوب قیمت ها نیستیم. البته به هرج و مرج قیمت ها هم اعتقادی نداریم و آن دسته از کالاهایی که باید قیمت گذاری شوند باید با قیمت واقعی دیده شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۵    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت، رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به درخواست پادشاه عربستان جهت کمک در یک عملیات نظامی کاملا محرمانه، 4میلیارد دلار پول خواسته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۲    
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت: روسیه به این روش های آمریکا (متهم سازی برای اعمال تحریم های جدید) عادت کرده است اما دامن زدن عامدانه تنش میان کشورهای هسته ای و در عرصه بین المللی روشی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۲    
جایزه نوبل صلح به یک پزشک کنگویی و نادیه مراد، دختر کرد ایزدی اعطا شد. دلیل اهدای جایزه به این دو نفر تلاش آنها برای پایان دادن به خشونت جنسی به عنوان سلاح در جنگ ها و درگیریها اعلام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۲    
امام جمعه موقت تهران گفت: ایستادگی برابر دشمن و مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا حرکت جهادی مقدس و واجبی است که تا زنده ایم، متوقف نمی شود .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۲    
آخرین آمارهای ارائه شده از سوی گمرک ایران نشان می دهد حجم صادرات غیر نفتی ایران با افزایشی 12.99درصدی در حوزه ارزش در نیمه اول سال روبرو بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۶    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: فلسطین در حال حاضر یک کشور نیست چون خصوصیات یک کشور را در حیطه قوانین بین المللی ندارد و کنترل مرزهای مشخص را برعهده ندارد. عملکرد نرمال و عادی دولتی ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۶    
دادگاهی در کره جنوبی لی میونگ باک رئیس جمهوری پیشین این کشور را به اتهام رشوه خواری به 15 سال زندان محکوم کرد؛ وی چهارمین رئیس جمهوری پیشین این کشور است که به اتهام فساد مالی به زندان محکوم می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۶    
بر اثر برخورد دو قطار مسافربری با یکدیگر در آفریقای جنوبی دست کم 320 نفر مجروح شدند که وضعیت جسمی هیچ یک از آنان وخیم نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۰    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جزییات پارلمان اصلاحات دو هفته دیگر در شورای هماهنگی به تصویب خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۰    
قائم مقام حزب اتحاد ملت گفت: مخالفین توجه ندارند که دیروز ایران هیچ شباهتی به کره شمالی نداشته که بخواهند با باقی ماندن نام ایران در کنار کره شمالی به عنوان دو کشوری که با FATFمخالفت می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۲۲    
عبیر دانش، رئیس هیات عربستان در سازمان ملل در نشست گفت وگوی عمومی مجمع با متهم کردن ایران به دروغگویی و تلاش برای پوشش عیب های خود گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۶    
در دو مطالعه تحت حمایت پنتاگون، چین به عنوان تهدیدی فزاینده علیه منافع دفاعی آمریکا با تامین تجهیزات و ظرفیت های جدید اطلاعات جنگی عنوان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۶    
هلند، 4 امور اطلاعاتی روس را که موفق نشدند شبکه کامپیوتری سازمان منع سلاح های شیمیایی / OPCWدر لاهه را هک کنند، رسماً به جاسوسی سایبری متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۰    
ایلنا به نقل از استاد دانشگاه الزهرا گزارش داد: حتی نرخ دلار ده هزار تومانی را نیز نمی توان کاهش نرخ تلقی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۵    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که تل آویو به دنبال جنگ روانی علیه ایران است که نمونه اخیر آن را در سازمان ملل دیدیم . معتقدم باید منتظر یکسری جنگ روانی دیگر باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۳۱    
ایسنا به نقل از نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گزارش داد: با توجه به این که افزایش نرخ ارز منطق اقتصادی نداشت، باید روند کاهشی به خود می گرفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۱    
بیش از یک سال از آخرین دیدار اصلاح طلبان با روحانی می گذرد که بار دیگر رئیس جمهور برخی اصلاح طلبان را به نهاد ریاست جمهوری فراخواند تا با آنها دیدار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۵    
خولن لوپتگی که شاهد شکست تیمش در دیدار لیگ قهرمانان مقابل زسکا مسکو بود باید هرچه سریع تر تدبیری برای بازگرداندن این تیم به دوران اوج بیندیشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۵    
در معاملات پنج شنبه شب، در حالی که با افزایش شدید سود اوراق قرضه آمریکا، حال و هوای سرمایه گذاران افت کرد، سهام وال استریت سقوط کرد و داوجونز با بیشترین افت خود در 2 ماه اخیر روبرو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از تدوین گزارش نهایی این کمیسیون درباره ابعاد حمله ترویستی اهواز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۶    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، با امضای راهبرد ملی مقابله با تروریسم خروج ایالات متحده از توافق هسته ای با ایران را از جمله دستاوردهایش در این زمینه برشمرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۴۰    
در ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ اروپا تیم فوتبال چلسی به سختی از سد ویدئوتون مجارستان گذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۳۷    
در حالی مربیان و بازیکنان خارجی پرسپولیس برای سپری کردن تعطیلات به کشورشان رفتند که به دلیل نگرفتن پول می توانند قراردادشان را یکطرفه فسخ کرده و دیگر به ایران با زنگردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۷    
تسنیم نوشت:محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جلسه روزهای اخیر برخی چهر ه های اصولگرا با محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما ارتباطات دائمی با نمایندگان دولت داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۰    
پلیس مرد 31 ساله ای را به دلیل قاچاق اعضای بدن انسان و تجاوز دستگیر کرد.