جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۸:۳۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 19 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۵    
رئیس شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) اعلام کرد: روسیه تا ژانویه سال 2019 (دی ماه) تکلیف عضویت خود در شورای اروپا را مشخص خواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۰    
عضو اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی گفت: کره جنوبی یکی از بزرگترین و پایدارترین مشتریان سنتی نفت ایران است و فروش نفت به این کشور صفر نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۰    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که بر اساس آخرین برآوردها، آمار بیماران مبتلا به ایدز در ایران به حدود 43 هزار نفر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به سه اشتباه بزرگ خود در دوران حضورش در رئال مادرید اعتراف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۰    
جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد حکومت سعودی که از سه شنبۀ گذشته 10 مهر ناپدید شده، درست قبل از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول تلفن همراه خود را چک کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۰    
باب کورکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در خصوص موضوع ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی در ترکیه گفت: اگر قتل خاشقچی ثابت شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۱    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید با بخشی از سیاسیون، حکومت و یا سایر حوزه های آمریکا که می توانند مانع از شکل گیری فضای گسترده تحریمی علیه ایران شوند، گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۲۱    
عواقب مفقود شدن روزنامه نگار در کنسولگری ریاض برای عربستان شدید خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۲    
سه کشور آسیایی به ترتیب قدرتمندترین پاسپورت های جهان را از آن خود کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۲    
سفیر ترکیه در لبنان فاش کرد بن سلمان 5 میلیارد دلار رشوه به ترکیه پیشنهاد کرده است تا پرونده قتل خاشقجی بسته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۰    
یکی از بیماریهای مزمن و شایع در اکثر کشورها سرطان می باشد. اما می توان با شناخت عوامل زمینه ساز آن از بروز بسیاری از سرطان ها پیشگیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۵۱    
یکی از مشکل های قلبی شایع بین افراد سالمند می تواند زمینه ساز ابتلا به بیماری وحشتناک و کاهش شدید امید به زندگی در آن ها شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۲۱    
در تحقیقی که روی 160 هزار بزرگسال از 31 کشور انجام شد مشخص شد که یک کتابخانه نسبتا بزرگ خانگی مهارت های یک دانش آموز نوجوان را برابر می کند با یک فارغ التحصیل دانشگاه که کتاب نخوانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۱۲    
علی رغم اینکه موارد ابتلا به سرطان معده در کشورهای پیشرفته رو به کاهش است اما در کشورهای در حال توسعه مانند ایران آمار ابتلا رو به افزایش است و در کشورهای پیشرفته سن شیوع سرطان معده 70 تا 80 سالگی به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۷:۰۰    
اگر می خواهید لاغر شوید بهتر است این بار لاغر شدن به روش خانم های مکزیکی را امتحان کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۶:۱۵    
محمد مبین فرماندار شهرستان تاکستان گفت: روز گذشته جوانی که عضویت وی از سوی هلال احمر تکذیب شده به بهانه غربالگری سلامت دانش آموزان مدرسه سما با سهل انگاری مدیر مدرسه و بدون توجه به قوانین و آیین نامه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۵:۴۶    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: بهره مندی از فناوری های نوین در تامین امنیت سیستم بانکی و پولی از اهمیت بالایی برخوردار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۵:۳۱    
شبکه خبری ان. بی. سی آمریکا روز پنج شنبه به نقل از منابع آگاه به تحقیقات ترکیه در ارتباط با موضوع ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار معارض سعودی گزارش داد که آنکارا به واشنگتن اعلام کرده است که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۵:۰۱    
طبق داده های بانک جهانی، بزرگ ترین اقتصاد اروپا برحسب تولید ناخالص داخلی تا پایان سال 2017کشور آلمان است که 28درصد تولید ناخالص داخلی را در سطح اروپا در اختیار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۴:۳۱    
قائم مقام وزیر خارجه در دیدار با وزیر انرژی تاجیکستان بر آمادگی ایران برای تقویت مناسبات همه جانبه با جمهوری تاجیکستان بویژه در حوزه اقتصاد تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۳:۳۱    
برنده جایزه صلح نوبل ضمن متهم کردن عربستان سعودی به تروریسم دولتی علیه شهروندانش، خواستار رسیدگی شفاف به مسئله ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی و بازخواست همه مسئولین این جنایت و در درجه اول "محمد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۳:۰۱    
سرویس امنیت دولتی گرجستان،اعلام کرد که طی عملیات ویژه ای، با فعالیت غیر قانونی تعدادی از شهروندان ایرانی مقیم این کشور برخورد کرد و جلوی انتقال ارز از سوی این افراد به ایران را گرفت .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۵۲    
هواشناسی مازندران با پیش بینی ورود دو سامانه بارشی طی هفته آینده به این استان ، نسبت به احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی دوباره بعضی مناطق هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۵۲    
پسری که ضربان قلبش به 301 در دقیقه رسیده بود جراحی شد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۲:۵۲    
اعتبار گذرنامه ایرانی نسبت به سال گذشته اندکی کاهش یافته است. براساس آمار منتشرشده ژاپن قدرتمندترین گذرنامه را دارا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۲    
کریس مورفی سناتور دموکرات حمایت آمریکا حمله عربستان سعودی به یمن را زیر سوال برد و خواستار توقف پشتیبانی نظامی واشنگتن از این جنگ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۲:۳۲    
شهردار تهران با صدور حکمی پوریا سوری را به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری پایتخت منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۷    
یک منبع امنیتی ترکیه ای گفت که آنکارا دلایلی قطعی درباره قتل جمال خاشقجی نویسنده منتقد عربستانی در اختیار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۷    
پرواز جنگنده های فوق پیشرفته اف-35 ساخت آمریکا به دلیل نقص فنی در لوله های سوخت رسانی متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۷    
بارش شدید باران سبب بروز سیلاب در قزوین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۶    
یکی از بازپرسان ارشد وزارت کشور روسیه به ضرب گلوله افراد ناشناس در حومه مسکو ترور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۱    
هواوی برای رونمایی جهانی از جدیدترین محصولات سری Mate 20 در تاریخ 16 اکتبر برابر با 24 مهرماه در لندن برگزار خواهد شد آماده می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۵    
رسانه های ترکیه اعلام کردند که 158 عضو حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در عملیات هماهنگ ماموران مبارزه با تروریسم در 12 شهر ترکیه دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۲    
روزنامه تایمز چاپ لندن روز پنجشنبه در یادداشتی با تشبیه سرنوشت جمال خاشقچی به سرگئی اسکریپال جاسوس اسبق روسیه که در شهر سالزبری انگلیس مسموم شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۶:۰۱    
یک مجله آمریکایی با بیان اینکه آمریکا در خصوص ایران منزوی به نظر می رسد، نوشت که دونالد ترامپ شاید هرگز نتواند به خواسته خود در زمینه دیدار با یکی از رهبران ایران در مقابل دوربین رسانه ها برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۵    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین می گوید: در جریان خونگیری مشکوک از دانش آموزان دبیرستان دخترانه سماء تاکستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۲    
حجم نقدینگی در پایان مردادماه سال جاری به بیش از 1646 هزار میلیارد تومان رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۲    
قیمت نفت خام به سقوط سنگین دیروز خود ادامه داد، سقوطی که با افت شدید بازارهای مالی جهان و گزارش افزایش ذخایر نفت آمریکا آغاز شد و قیمت ها را به پایین ترین سطح 2 هفته ای رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۰    
یک روزنامه لبنانی در چاپ امروز خود فقط چند صفحه سفید منتشر کرد و سوال های بسیاری درباره هدف این اقدام در ذهن مخاطبان ایجاد شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰    
جزئیات جدیدی از ماجرای روز گذشته که مردی با کاور هلال احمر وارد مدرسه ای در قزوین شده بود و به تست خون از دانش آموزان اقدام کرده بود منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۵    
شورای نظامی شهر منبج سوریه در بیانیه ای در واکنش به اظهارات مسئولان ترکیه اعلام کرد که تلاش برای ثبات و امنیت شهرهای خودمان حق طبیعی ساکنان آن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۰    
آندری شوچنکو می گوید که از عملکرد شاگردانش در بازی دوستانه مقابل ایتالیا راضی است هرچند آنها مرتکب اشتباهات فراوانی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۲    
برنامه تمرینات تیم ملی در روزهای پنج شنبه و جمعه از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نقدینگی، ارز و تحریم نفت همه فرصت هستند به شرط اینکه کارآمدی داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۲    
با پیشنهاد همتی به رئیس جمهور هزینه ویزای اربعین 35 درصد کم شد و به 107 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۱    
مؤسس انجمن حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان با بیان اینکه بر اساس تحقیقات سال 2017 از هر 100 کودک، چهار پسر و شش دختر در طول زندگی به شکل های مختلف مورد آزار قرار گرفته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۱    
وزیر کشور با بیان این که در نشست هیات های دو کشور ایران و ترکیه درباره مسائل مرزی و مبارزه با قاچاق انسان و مواد مخدر گفت وگو خواهیم کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۰    
شرکت ایکاپ طی اطلاعیه ای اعلام کرد در حال ارسال دعوت نامه خودروها برای ماه جدید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۱    
2 نوع دلار در بازار وجود دارد دلار سبز و آبی رنگ که معمولا دلار آبی رنگ که جدیدتر است از نوع اصل بوده و بیشتر رنگ سبز آن تقلبی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۰    
نیروی هوایی آمریکا چهارشنبه شب از استقرار بمب افکن های رادارگریز موسوم به اسپریت بی 2 در پایگاه معروف پرل هاربر در جزایر هاوایی آمریکایی واقع در اقیانوس آرام خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۱    
سررشته اطلاع رسانی در بازار ارز کشور به چهار سایت و کانال در فضای مجازی بر می گردد. سایت ها و کانال هایی که همگی از خارج از کشور اداره می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۱    
'مانی کنترل' به نقل از 'دونالد ترامپ' اعلام کرد، واشنگتن پس از اعمال تحریم های 4 نوامبر(13 آبان) علیه ایران، مراقب کشورهایی که به خرید نفت از ایران ادامه دهند، خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه در دولت اصلاحات تاکید کرد: راهبرد رئیس جمهور کنونی ایالات متحده در برابر ایران، فشار همه جانبه و حل و فصل همه جانبه است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۶    
افشانی ، شهردار تهران با اشاره به اینکه هر پاسخی که مجلس به استفساریه در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان بدهد مورد پذیرش است و باید به آن تکمین کرد،گفت: بنده هیچ کانال تلگرامی در فضای مجازی ندارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۷    
شاید برای شما هم پیش امده باشد که بخواهید گوشی اندرویدی خود را کنار گذاشته و آیفون بخرید. اما نمی دانید که چطور اطلاعات گوشی مانند عکسها، فیلم ها، لیست مخاطبین و .. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۲    
زوج مکزیکی به اتهام قتل 20 زن در محله های حاشیه مکزیکوسیتی بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
خون گیری مشکوک از دانش آموزان یک مدرسه در تاکستان موجب تحصن خانواده دانش آموزان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی آدم ربا و آزادی 3 گروگان تبعه خارجی در زاهدان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۲    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل فراری پس از سه روز توسط ماموران پلیس آگاهی این استان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۶    
الاخبار چاپ بیروت نوشت: همچنان سرنوشت نفت ایران بر بازار ها سایه افکنده است و دیروز بلافاصله پس از اجرایی شدن تحریم های آمریکا، شاهد افزایش قیمت هر بشکه نفت بودیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۶    
پارادوومیدانی کاران کشورمان در مسابقات نوبت صبح روز پنجم بازی های پاراآسیایی جاکارتا شروعی طوفانی داشتند و در همان رقابت های اولیه موفق به کسب 2 مدال طلا شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۰    
تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان صبح امروز در ماده دوی 400 متر کلاس T13 مسابقات دوومیدانی بازی های پاراآسیایی 2018 به یک مدال طلای دیگر دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۰    
انتشار خبر ربایش وسپس قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار و تحلیلگر منتقد ریاض ضربه سنگینی به حیثیت دیپلماتیک عربستان وارد آورده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۷    
عضو شاخص حزب کارگزاران سازندگی گفت: مردم گرفتاری هایی را که آمریکا با اعمال تحریم بر نظام سیاسی ما بار کرده، می بینند و متوجه هستند که دولت مقصر نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۵    
نکته مهمی که باید در این خصوص مورد توجه قرار گیرد،چرایی و پشت پرده استعفای نیکی هیلی از سمت خود می باشد. در این میان برخی رسانه های غربی گمانه زنی های مختلفی را مطرح کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۲    
این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دلیل برگشت اصلاح طلبان به روحانی حمایتی است که نظام از آقای روحانی به عمل آورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۱۶    
اگر به دنبال راهی طبیعی برای جرمگیری و از بین بردن زردی دندان هایتان هستید این مطلب را از دست ندهید.