چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 24 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۵:۴۰    
در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مردی پس از آن که همسرش مهریه اش را به اجرا گذاشت، با خودرو او را زیر گرفت و او را به قتل رساند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۰:۴۲    
اگر اصلاح طلبان شورای شهر تهران درانتخاب شهردار ناتوانند یا مسائل گروهی و حزبی شان بر منافع مردم پایتخت چربش دارد، به نحوی که در این یک سال با عملکرد و انتخاب های غلطشان تهران را به محاق برده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
سید حسین موسویان در مقاله ای در مجله نیوزویک به پنج دلیل شکست پروژه دونالد ترامپ برای تاسیس “ناتو”ی عربی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۵۱    
لنزهای جدید اولترا واید Leica فاصله کانونی معادل با لنزهای دوربینی فول فریم 16 میلی متری دارند تا تصاویر به ثبت رسیده، از المان های شاخص و افکت های هنری لنزهای واید بهره مند شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۲    
ابوالفضل سروش گفت: مجلس به آقای شریعتمداری که در وزارت صنعت، معدن و تجارت ضعیف و بی تدبیر عمل کرده، برای وزارتخانه دیگری رای نخواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۰    
پایگاه اینترنتی دیلی بیست از بررسی تحریم هایی علیه عربستان سعودی توسط وزارت خزانه داری و وزارت خارجه آمریکا، در واکنش به قتل جمال خاشقجی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۶    
نیروی هوایی میانمار اعلام کرد: دو فروند هواپیمای جنگنده در آسمان شهر 'مینبو' در منطقه 'مگ وی' در مرکز میانمار امروز سه شنبه درجریان پرواز آزمایشی به طور همزمان و در یک مسیر پروازی سقوط کرده و 3 نفر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۰۰    
پایگاه اینترنتی موسسه روابط بین الملل فرانسه در گزارشی به قلم توماس گامارت ، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، این پرسش را مطرح کرد که آیا با وجود هدف استقلال ملی ایران از سال 1979 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۵۱    
مقتدا صدر رئیس فراکسیون 'سائرون' که حزب متبوعش بیشترین کرسی های مجلس عراق را در انتخابات اردیبهشت ماه گذشته به دست آورد، در نامه ای خطاب به ترامپ، وی را فرعون زمانه نامید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۵    
سرگئی لاوروف اعلام کرد: روسیه صبر نخواهد کرد تا از شورای اروپا اخراج شود و خود این سازمان را ترک خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۳۰    
رئیس جمهور گفت:مخالفان روابط عمیق ایران و اتحادیه اروپا، برنامه هایی را برای تخریب این روابط طراحی کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۲۷    
جواد خیابانی همیشه سعی می کند حتی در گزارش بازی خود رنگ لباس تیم ها را هم حماسی بگوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۱۵    
هیات وزیران جدول سن فرسودگی خودروهای شخصی اعم از سواری، استیشن ( ون) و سواری کار را 20 سال و خودروی عمومی سواری دوگانه سوز 10 سال تعیین کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در برنامه ششم توسعه صدها پروژه تصویب شده است اما باید دید این پروژه ها در نهایت منجر به رفاه مردم می شود یا خیر.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۶:۴۷    
شرکت گوگل طی بیانیه ای اعلام کرد: مدیرعامل این شرکت سفر خود برای شرکت در کنفرانس سرمایه گذاری ریاض را لغو کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۶:۳۲    
سفیر جدید ژاپن در ایران گفته است که دولت و شرکت های ژاپنی علیرغم فشارها و تحریم های آمریکا همچنان به روابط خود با ایران ادامه می دهند و در ایران می مانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۶:۰۲    
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به رد دادخواست استورمی دانیلز، هنرپیشه فیلم های مستهجن از سوی قاضی فدرال ایالات متحده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۵:۴۷    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از کاهش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۵:۳۲    
دارندگان سکه های پیش فروش اگر در مهلت شش ماهه تعیین شده برای تحویل سکه ها به بانک مراجعه نکنند، بانک مرکزی تعهدی برای تحویل سکه ندارد و قرارداد لغو و مبلغ اولیه پرداخت شده از سوی ثبت نام کننده به وی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۵:۲۰    
مقامات هندی اظهار کردند شرکت هایی مانند ایندین اویل در قراردادهای خرید سالانه نفت خام از کشورهایی مانند عربستان سعودی و عراق گزینه ای برای خرید بیشتر دارند که احتمالا برای جبران عرضه کمتر از سوی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۵:۰۲    
عدد 13 در اکثر هواپیما وجود ندارد و ردیف 13 را شما نمی توانید در هواپیماهای جهان بیابید. بشر همواره با عقایدی که پذیرفته زندگی می کند و گاه این عقاید خلاف واقع بوده و برگرفته از خیالات و اوهام و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۳:۴۷    
ام اس یک بیماری است که به سیستم دفاعی بدن شما ارتباط دارد و علائم زود هنگام متفاوتی دارد که یکی از آن ها احساس ضعف و خستگی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۳:۲۶    
در جریان دیدار دوستانه تیم ملی ایران و بولیوی یکی از دختران پرسپولیسی قصد داشت بازی را از نزدیک ببیند که در آخر موفق هم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۳:۱۷    
بن سلمان خودش را هم آینده نگر و هم منعطف نشان داده است و البته رقیبانی در داخل دارد که فکر می کنند بهتر از او مملکت را اداره کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۲:۲۰    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقین طلافروشی شهر یاسوج به اتهام محاربه و سرقت مسلحانه به اعدام در ملاء عام محکوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۵۶    
یک سایت حامی دولت، سخنان اخیر روحانی در دانشگاه تهران را نارسا و ضعیف ارزیابی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۴۷    
رسانه های غربی و ترکی خواستار برخورد شدید با عاملان ناپدید شدن و قتل احتمالی جمال خاشقجی شدند و رسانه های عربستان سعودی در تلاش اند تا با وارونه جلوه دادن این موضوع خود را از فشار ها دور سازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۳۵    
معاون وزیر امور خارجه روسیه و نماینده ویژه آمریکا درخصوص کره شمالی درباره مساله هسته ای شبه جزیره کره رایزنی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۲۶    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که تفتیش کنسولگری عربستان برای مشخص شدن سرنوشت جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی ناپدید شده ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۰:۱۷    
اتحادیه اروپا با اختصاص بودجه 75 میلیون دلاری به ماموریت مشورتی خود در عراق که عمدتا بر مبارزه با تروریسم تمرکز دارد، تا سال 2020 ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۴۷    
یک مقام مسئول ترکیه ای به یک رسانه غربی گفت که جسد جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول تکه تکه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۲    
وزارت خزانه داری آمریکا در تازه ترین اقدام ضدایرانی خود سازمان بسیج مستضعفین، سه بانک ملت، پارسیان، مهر اقتصاد و شرکت های فولاد مبارکه و تراکتورسازی ایران را تحریم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۱    
شبکه خبری ان.وتی وی اعلام کرد که پلیس ترکیه در جریان تفتیش و جستجوی فنی، شواهد و مدارکی را مبنی بر قتل جمال خاشقچی در ساختمان سرکنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشف کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان شامگاه سه شنبه با انتشار بیانیه مطبوعاتی در خصوص ربوده شدن مرزبانان ایرانی در مرز میرجاوه، با اظهار نگرانی در این خصوص گفت که اسلام آباد این موضوع را پیگیری می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهور سفرای جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها را نمایندگان ملت، تاریخ و فرهنگ متعالی ایران دانست و آنان را به تلاش فراوان در راستای توسعه، تقویت و تحکیم مناسبات سیاسی، اقتصادی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۰    
مصطفی هاشمی طبا گفت: احمدی نژاد اینقدر ساختارها را به هم ریخت که آقای روحانی نتوانست درست کند، طبیعتا این به هم ریختگی بعداً نیز ادامه پیدا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۰    
دونالد ترامپ با درخواست عجیب خود از نماینده حزب دموکرات به سوژه جدید مطبوعات تبدیل شده است. وی روز گذشته در جمع خبرنگاران از الیزابت وارن نماینده دموکرات سنا درخواست آزمایش DNA کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۷    
سیستم های واقعیت مجازی امروزی در ایجاد حس حضور در یک محیط سه بعدی مجازی کاملا خوب عمل می کنند، اما آنها نمی توانند حس لمس اشیا را در این محیط به درستی به افراد منتقل کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۱    
با دستور اخیر بانک مرکزی برای لغو معافیت صادرکنندگان به عراق و افغانستان که ارز خود را در بازار ثانویه عرضه نمی کردند، دیگر استثنایی برای عدم عرضه ارز ناشی از صادرات غیرنفتی به این بازار وجود ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۵    
خاشقجی همکاری خود با روزنامه امریکایی را با مقاله ای تحت عنوان سرکوبگری تا حدی غیر قابل تحمل آغاز کرد و در مقاله دوم خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۲    
در بازی امروز ایران و بولیوی تعداد محدودی از هواداران زن فوتبال به ورزشگاه آزادی می روند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۶    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، هدف از انجام تحقیقات پیرامون ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد عربستانی، دستیابی به ادله و شواهد محکمه پسند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۶    
خدیجه چنگیز نامزد جمال خاشقجی با انتشار آیه 93 سوره نساء کشته شدن این روزنامه نگار سعودی را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۱    
معاون پارلمانی شهرداری تهران گفت: نمایندگان تهران بر این عقیده بودند که اساسا طرح منع به کارگیری، شامل حال آقای افشانی نمی شود و از من هم خواستند تا درباره این موضوع حساسیتی نشان ندهم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۵    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از کاهش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۲۲    
کدو حلوایی همان طور که از نامش پیدا است به خانواده کدوها تعلق دارد، این میوه خواص زیادی دارد و بهترین زمان مصرف آن در زمستان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۶    
مردی پس از آن که همسرش مهریه اش را به اجرا گذاشت، با خودرو او را زیر گرفت و در سه نوبت پیاپی از روی او گذشت و جسدش را له و به کف خیابان چسباند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۱۰    
بازخوانی یک پرونده مجازی نشان می دهد که پلیس فتا سال ها پیش در فیس بوک با باندی به نام داف های تهران که به اغفال جوانان و کاربران ایرانی می پرداخت روبرو شده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۷    
تغییر پارادایم خرید و فروش ها در بازار، معاملات را به نحوی رقم زده که اکنون بسیاری از خریداران خودرو که با هدف سرمایه گذاری وارد بازار شده بودند، فروشنده اند، اما بازار، دیگر آن بازار نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۲    
بیش از 4000 نفر از دانشگاهیان، حوزویان و فعالین عرصه فرهنگی طی نامه ای به اعضای شورای نگهبان خواستار عدم تایید لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۳۶    
جمعی از بازنشستگان کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار همسان سازی حقوقشان طبق قانون با شاغلان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه اراده قوی دو دولت ایران و قطر بر توسعه همه جانبه روابط استوار است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره قطر را به عنوان کشوری دوست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور در حکمی اسکندر مومنی را به عنوان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دستگیری سه کارمند شهرداری تهران را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۱    
رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که هرگونه خرید و فروش ارز در کوچه، خیابان، چهارراه و... ممنوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۶    
بانک کارگشایی امروز 11 شمش طلا را که متعلق به معادن خصوصی است، به حراج خواهد گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۰    
همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، بازار خرید و فروش دینار عراق رونق گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با تکرار ادعای مضحک مقامات این کشور مبنی بر حمایت از مردم ایران گفت که ایرانی ها حق دارند مطالبات خود را به طور مسالمت آمیز مطرح کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی به بخش های نظارتی توصیه کرد دنبال مچ گیری از نهادها نباشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به فهرست فرزندان مقامات ایرانی که در آمریکا زندگی می کنند، به دولت ترامپ پیشنهاد کرده محتاطانه تر عمل کند و نوشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر توضیحاتی درباره ساعات مناسب در روز برای خرید طلا و سکه مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه شد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری پاسخ یک استفتاء از معظم له درخصوص نگهداری سگ را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۱    
براساس تازه ترین اطلاعات به دست آمده مشخص شد عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم یازده نفر از بسیجیان، سربازان و یک نفر کادر مرزبانی را ربوده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۵    
حجت الله میرزایی ماجرای شنود در شهرداری را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۲    
شیرین زبانی هایت تازه گل کرده بود و همه را با حرفها و کارهایت شاد میکردی.. عمه به قربانت وقتی صدایش میکردی و او بغل وا میکرد برای به آغوش کشیدن و بوسیدنت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۶    
یک عکاس حرفه ای عکس های خیره کننده ای را با استفاده از نور و پهپاد از مناظر طبیعی گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۶    
شورای سیاستگذاری نمایشگاه تراکنش ایران، اعضای هیات داوران نخستین دوره جشنواره چهره های ماندگار در صنعت بانکداری و پرداخت را برگزید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰    
به دنبال اظهارات سخیف و تکراری نماینده امارات در مجمع عمومی اجلاس بین المجالس جهانی در ژنو درباره جزایر سه گانه و خلیج فارس، سرپرست هیات پارلمانی ایران با گرفتن فرصت برای پاسخ به این اظهارات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۷    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه موضوع شنود را پیگیری خواهد کرد، گفت: در حال حاضر زن و شوهرها هم از شنود علیه هم استفاده می کنند. شهردار تهران تا هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۲    
وزیر نفت با ارائه اطلاعاتی درباره مذاکرات نفتی با روسیه و اروپا و هم چنین تشریح وضعیت بازار نفت درباره احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین گفت: این موضوع در دولت در حال بحث و بررسی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز موشک های تولیدی ما از 200 کیلومتر تا 2000 کیلومتر همه نقطه زن هستند و موشک های تولیدی گذشته هم همه در حال تبدیل شدن به نقطه زن هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۶    
مجید تفرشی در کافه خبر به بررسی رای دیوان دادگستری لاهه در رابطه با شکایت ایران علیه امریکا پرداخته است. تفرشی می گوید: برخی مسخره می کنند، اما زرنگ باشیم، رأی لاهه می تواند نان شب هم باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۰    
گروهک تروریستی جیش العدل در کانال تلگرامی منتسب به این گروهک، مسئولیت ربوده شدن تعدادی از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با دفاع از مدیریت لاریجانی در مجلس و حرفه ای و تحسین برانگیز خواندن آن درباره احتمال حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۲    
ریس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: روزی که امام (ره) به ما گفتند چیزی به شما نمی دهند و شما بروید روی پای خودتان بیاستید و تولید کنید این اتفاق افتاده و ما امروز به جایی رسیده ایم که تمام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
در حالی بانک مسکن در سال 94 بر ممنوعیت دریافت جریمه دیرکرد از متقاضیان مسکن مهر در زمان فروش اقساطی واحدها تاکید کرده بود که برخی شعب این بانک اقدام به دریافت 7 میلیون تومان جریمه از متقاضیان می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۷    
رییس قوه قضاییه درخصوص محکومین تأدیه مهریه بر اساس تعداد سکه طلا، بخشنامه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۷    
زمانی که ترامپ اعلام می کند عناصر خودسر پشت قتل روزنامه نگار در کنسولگری عربستان در استانبول قرار دارند و ملک سلمان تأکید می کند اطلاعاتی در این باره ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۵    
رقابت بر سر کرسی های مجلس از رگ گردن به اصولگرایان نزدیک تر است. حرکت های چراغ خاموش برای ایجاد آمادگی تشکیلاتی از ماه ها پیش آغاز شد و اخیرا در قالب یک بیانیه بروز و ظهور رسانه ای پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۲    
در سومین روز هفته، دلار نوسانات رفت و برگشتی را در کف و سقف کانال 13 هزار تومانی تجربه کرد. روز دوشنبه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۶    
براساس آخرین تحولات قیمت روز موبایل در بازار امروز منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۰    
مدیر مطالعات اقتصاد کلان و آینده پژوهشی وزارت صنعت، معدن و تجارت مدیریت نقدینگی را به عنوان موثرترین توصیه به دولت دانست و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۰    
مسلما موضع سخت نتانیاهو تسبت به ایران تاثیری بر جوانان فلسطینی نداشت که دو اسراییلی را در هفتم اکتبر در محل کارشان واقع در کرانه باختری به هلاکت رساندند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۷    
یک عضو فراکسیون امید گفت: اصل تفکیک قوا ایجاب می کند که قانون گذاری در مجلس انجام شود که خوشبختانه آقای لاریجانی هم به عنوان رئیس مجلس که در آن جلسات شرکت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۷    
14 نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز بدست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۱    
کشف و شناسایی سیگنال های رادیویی پرسرعت عمق فضا که به اف آر بی شهرت دارند به یکی از دغدغه های مهم متخصصان علوم فضایی مبدل شده، زیرا نشانه ای از وجود حیات در دیگر سیارات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۵    
داماد جوان که برای انتقام جویی از مادرزنش به طور ناشناس در تلگرام برایش مزاحمت ایجاد می کرد از سوی پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۶    
آرایشگاه معروف تهران، عروس خانم را کچل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۶    
جوانی که برای تجاوز به یک زن وارد خانه وی شده بود به سرنوشتی شوم دچار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۵    
دو مرد بخاطر بدقولی های تازه داماد دست به اقدامی شیطانی زدند و از نوعروس فیلم سیاه گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۵    
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، علت وقوع قتل جوانی در هسته مرکزی بجنورد را خشم آنی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۶    
نماینده مردم جیرفت در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح یکی از وزرای کابینه در پارلمان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۱    
حجم واردات ایران از امارات 6 برابر واردات از 3 کشور ترکیه، عمان و عراق است. از سوی دیگر حدود 80 درصد نقل و انتقالات ارزی از دبی صورت می گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۲    
خالد شفیعی، مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان گفت: متأسفانه هنوز طلبم را از باشگاه تراکتورسازی دریافت نکرده ام و راهی جز شکایت از این باشگاه برایم باقی نمانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از بررسی 2 نرخی شدن بنزین در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۲    
مرکز مطالعات استراتژیک سوریه در گزارشی نوشت که تنها راه خروج عربستان از بحران قتل جمال خاشقجی این است که همانند همه بحران های پیشین، ایران را مقصر معرفی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۵۶    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف بولیوی خواهد رفت، تیمی که در ورزشگاه خانگی اش هرناندو سیلس شیری پرقدرت است، اما خارج از خانه اینگونه نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۵۰    
شبکه خبری سی ان ان به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مقام های سعودی آماده می شوند تا ضمن پذیرش مسئولیت قتل خاشقچی، آن را نتیجه اشتباهات در روند بازجویی عنوان کنند.
  • ۱