جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۰۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 12 آذر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 آذر 1397 نامه نیوز 2 آذر 1397 نامه نیوز 3 آذر 1397 نامه نیوز 4 آذر 1397 نامه نیوز 5 آذر 1397 نامه نیوز 6 آذر 1397 نامه نیوز 7 آذر 1397 نامه نیوز 8 آذر 1397 نامه نیوز 9 آذر 1397 نامه نیوز 10 آذر 1397 نامه نیوز 11 آذر 1397 نامه نیوز 12 آذر 1397 نامه نیوز 13 آذر 1397 نامه نیوز 14 آذر 1397 نامه نیوز 15 آذر 1397 نامه نیوز 16 آذر 1397 نامه نیوز 17 آذر 1397 نامه نیوز 18 آذر 1397 نامه نیوز 19 آذر 1397 نامه نیوز 20 آذر 1397 نامه نیوز 21 آذر 1397 نامه نیوز 22 آذر 1397 نامه نیوز 23 آذر 1397 نامه نیوز 24 آذر 1397 نامه نیوز 25 آذر 1397 نامه نیوز 26 آذر 1397 نامه نیوز 27 آذر 1397 نامه نیوز 28 آذر 1397 نامه نیوز 29 آذر 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۲۵    
محمدرضا وهاب نژاد فردی که قلب عسل بدیعی بازیگر مشهور سینما به وی اهدا شده بود درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۳۶    
تست هوش نوزاد,تشخیص هوش نوزادان,تشخیص هوش کودکانبرخی رفتار های نوزادان نشانه هوش بالا در کودکان می باشد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۲    
مسئول مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دومین آموزشگاه گردشگری استان خوزستان در منطقه آزاد اروند باهدف تقویت گردشگری در این منطقه افتتاح شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰    
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به حجم بالای بدهی های آمریکا گفت که ایالات متحده کشوری در حال افول است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه با وزیر خارجه پاکستان دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۲    
شهروندنوشت: بعد از چند سال توقف برنامه ورزش از نگاه دو از چند ماه قبل بار دیگر این برنامه روی آنتن شبکه دو سیما رفته است و شنبه شب ها چند ساعتی به تحلیل و بررسی مسائل روز ورزش ایران می پردازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۱    
معصومه کریمی، بازیگر ایرانی، تصاویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۴۲    
مریم معصومی، با انتشار عکس زیر صفحه شخصی خود را به روز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۴:۰۰    
جلال میرزایی دبیر سیاسی فراکسیون امید مجلس از دلیل تهدیدهای نماینده آمریکا در ایران نوشته است
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۳:۰۰    
شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نسبت به حاشیه های مربوط به رفتار مجری یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی شما با میهمان این برنامه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۲:۳۰    
آمار کوتاه اما فوق العاده علیرضا منصوریان در مقابل برانکو، باعث شده است سرمربی پرسپولیس نگران بازی شاگردانش مقابل ذوب آهن باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۳۰    
سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان در پیامی برای کاپیتان پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۰۰    
باید توجه داشت که ایران جایگاه برتری در میان کشورهای خاورمیانه در زمینه ی کیفیت عمل های جراحی زیبایی دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۰:۵۷    
چند تن از فعالان و هنرمندان حوزه تئاتر، به عیادت حسین محب اهری رفتند. این بازیگر چند سالی است با سرطان دست و پنجه نرم می کند و به تازگی بار دیگر در بیمارستان بستری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۰:۳۰    
رامبد جوان با انتشار کامنتی زیر تصویری که به تازگی از خود و نگار جواهریان منتشر کرده است، به صورت رسمی شایعه طلاق شان را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۶    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در پی ناآرامی های روزهای اخیر در این کشور و تشدید اعتراض ها در چارچوب جنبش موسوم به جلیقه زردها سفر از قبل برنامه ریزی شده به صربستان را به تاخیر انداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۰    
با گوشی هایی نظیر Huawei P20 و Huawei Mate 20 Pro، هوآوی در حال حاضر چند گوشی هیجانانگیز در بازار دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۶    
ایسنا نوشت: علی مطهری گفت: دو سه روز بعد از امضای برجام، موشکی با نوشتۀ اسرائیل باید از بین برود به هوا پرتاپ شد که این کار در آن زمان به نوعی تحریکِ طرف مقابل بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۰    
ایلنا نوشت:زمین لرزه دقایقی پیش استان اصفهان را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۶    
دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با رد برخی خبرسازی ها تاکید کرد که تا این لحظه هیچ طرحی در رابطه با استیضاح وزیر آموزش و پرورش در دستور قوه مقننه قرار ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۶    
ایسنا نوشت:مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: هویت زن با پیروزی انقلاب اسلامی احیاء شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۶    
خانه ملت نوشت: نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه، کورین در مجلس، از پیگیری مطالبات خانواده های مصیبت دیده مرزبانان و سایر مرزنشینان سیستانی در قالب سوال از وزیر امور خارجه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۶    
فضای عزلتی که این روزها بن سلمان در ان تنفس می کند، در نشست آرژانتین نمودی تمام یافت؛ چرا که ولی عهد سعودی تنها موفق به دیدار با پوتین و مکرون شد و این دو تلاش کردند راه سقوط آزاد بن سلمان به آغوش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۷    
تظاهرات جلیقه زردها در فرانسه احزاب سیاسی و تحلیلگران را غافلگیر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۲    
فرهادی گفت: این تصویری که برای بعضی شکل گرفته که او باید فیلم به فیلم موفق و موفق تر باشد شکسته شود، چون این فرصت آزمون و خطا را از من می گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۰    
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در توییتر خود نوشت: آفکام که نهاد نظارت بر رسانه های صوتی و تصویری انگلستان میباشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۰    
رئیس جمهوری روز سه شنبه در صدر هیأتی عالی رتبه طی سفری دو روزه به استان سمنان می رود.روحانی در نخستین برنامه خود در این سفر، با حضور در ورزشگاه تختی شاهرود در جمع مردم این شهرستان سخنرانی خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۷    
یک عضو هیات رئیسه گفت: در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بنده مسئول دریافت استیضاح ها هستم اما تاکنون در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش چیزی به دست من نرسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۲    
زنگنه وزیر نفت گفت: هدف آمریکا و متحدان منطقه ای آن، این است که از طریق اعمال فشار و کمبودهای اقتصادی، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بگویند ما به بن بست رسیده ایم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۲    
مصطفی مستور داستان نویسی را یک نوع کار ابلهانه ای دانست و تاکید کرد که اگر کسی به معنای واقعی کلمه بخواهد داستان بنویسد دست به کار احمقانه ای می زند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه آلمان در واکنش به ادعای آزمایش موشکی ایران اعلام کرد که برلین این آزمایش های موشکی تهران را محکوم می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۲    
عضو شورای نگهبان گفت: خانم ها نقش و جایگاه بسیار عظیمی در اسلام دارند و حق بزرگی بر انسان دارند ولی همین خانم ها هم می توانند با برخی کیدها روی روند قضایی تاثیرگذار باشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۶    
احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به روسای قوای سه گانه نسبت به روند افزایشی تورم و پیروی از سیاست های صندوق بین المللی پول هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۰    
علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از روش های فعلی اصلاح طلبان برای تعیین لیست گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان در نزدیکی انتخابات ها اجماع می کنند و لیست هایی را مقرر می کنند و این لیست معمولا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی به تشریح کنوانسیون حقوق بین المللی کودک پرداخت و گفت: آمریکا و فرانسه 2030 را امضا نکرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۱    
آیت الله آملی لاریجانی گفت که انگلیس به ایران بدهکار است و از زمان طاغوت پولهایی را برای سلاح دریافت کرده اند که جزء بدهی های آنها به ملت ایران است اما این موضوعات هیچ ارتباطی با مسائل قضایی ندارد و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۱    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر واقعا احمدی نژاد فردی کارآمد و کارآفرین بود در همان هشت ساله ریاست جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۵    
درپی انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین به لیتری 5000 تومان ، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به ادعای افزایش قیمت بنزین تا لیتری پنج هزار تومان گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۷    
تسنیم نوشت: سخنگوی کرملین امروز در کنفرانس خبری گفت: برخورد "ولادیمیر پوتین" با ولیعهد عربستان دقیقاً مانند احوال پرسی وی با سایر مقامات شرکت کننده در نشست بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۱    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان درباره آزار و اذیت جنسی تعدادی از دانش آموزان یکی از دبستانهای دولتی پسرانه این شهر توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۱    
یک روانشناس گفت: همه ما کم و بیش در زندگی اشتباهاتی داشته و داریم، مهم این است که درک کنیم چه اشتباهاتی کرده ایم و آن هارا تکرار نکنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۵    
رئیس اتاق مشترک ایران و سوئیس با اشاره به تلاش ها برای راه اندازی ساز و کار مالی ایران و اروپا (SPV) گفت: جزییات مربوط به چگونگی فعالیت این کانال باید تا 15دسامبر سال جاری میلادی اعلام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۲    
بزرگترین ایالت تولیدکننده نفت کانادا با هدف کاستن از بحران صنعت انرژی این کشور، کاهش تولید کم سابقه ای را دستور داد و به اقدامات جهانی برای مبارزه با ریزش قیمت نفت افزود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۲    
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، ساعتی قبل به صورت سرزده به میدان فردوسی رفت تا از نزدیک، وضعیت بازار ارز را رصد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۶    
صالحی امیری عضو کابینه دولت یازدهم گفت: گفت وگو معجزه ای است که می تواند بسیاری از منافع را بدون جنگ تامین کند و اساسا جنگ زمانی آغاز می شود که گفت وگو به شکست بیانجامد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۲    
شبکه تلویزیونی سی ان ان باردیگر تصاویری از دیدار حاشیه ای مکرون و بن سلمان با موضوع قتل جمال خاشقچی را پخش کرد که در آن مقام فرانسوی خطاب به ولیعهد سعودی می گوید: تو! هرگز به من گوش نمی دهی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۰    
ایسنا نوشت: وزیر انرژی عمان در آستانه دیدار هفته جاری تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک، اظهار کرد معتقد است یک تفاهم نظر در میان تولیدکنندگان نفت اوپک برای ضرورت کاهش تولید نفت وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۰    
ظریف در گفت وگو با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تاکید بر حمایت ایران از حقوق مردم فلسطین، از اینکه به دلیل برخی سیاست های کشورهای منطقه دولت آمریکا این جسارت را پیدا کرده که نه تنها در یک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۵    
جمعی از سپرده گذاران موسسه کاسپین در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۶    
حزب کارگزاران پیشنهادی با عنوان پیش نویس طرح تأسیس مجمع ملی اصلاح طلبان (پارلمان اصلاحات) را به کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارسال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۷    
به گزارش نامه نیوز، بهزاد نبوی در گفتگویی با روزنامه سازندگی از خطر تکرار انتخابات سال 84 گفت و هشدار داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۷    
دبیرکمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور گفت: ما هیچ وقت ادعا نکردیم که یارانه ای دادیم که کل احزاب را نجات دادیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
یک سناتور دموکرات آمریکایی اعلام کرد: آمریکا نیاز دارد که مطمئن شود که عربستان در قبال پرونده خاشقجی پاسخ گو باشد اما در عین حال روابط استرتژیک با عربستان سعودی حفظ شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دیدار امروز نتانیاهو با وزیر خارجه ایالات متحده در شهر بروکسل خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص گفتگوهای یمنی-یمنی در استکهلم سوئد بیانیه صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهوری ترکیه تأکید کرد که اگر فرصت پاسخگویی به محمد بن سلمان درباره قتل خاشقجی در جریان نشست سران گروه 20 دست می داد بی هیچ تردیدی با تمامی ادله رو در روی او قرار می گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۲    
معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: قانونگذاری از طریق مجلس شورای اسلامی جریان پیدا کرده و در انحصار این نهاد است و مجمع تشخیص مصلحت نظام مرجع تایید وجود یا عدم وجود مصلحت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۷    
رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: ما خادم مردم هستیم نه قیم آنان و باید به شکل مدنی با مطالبات و اعتراض های مردم برخورد کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حزبی که در نظر داریم تشکیل دهیم، حزبی دارای اهداف و آرمان های بلند و مرام نامه بسیار روشن، شفاف و مردمی خواهد بود، حزبی که هم مردمی بوده و هم مبنای اعتقادی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۰    
رضا نصری کارشناس حقوق بین المللی در گفت و گو با خبرآنلاین به رویکرد بوش پدر به ایران در دوره ریاست جمهوری او پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۰    
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری ترکیه بر ضرورت دستیابی به راهکار فوری برای حل بحران یمن از سوی جامعه جهانی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۰    
قطر اعلام کرد ابتدای سال 2019 یعنی کمتر از یک ماه دیگر از اوپک خارج خواهد شد. وزیر انرژی قطر توضیح داد این کشور همچنان از تمامی تعهدات همانند هرکشوری خارج از اوپک تبعیت خواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه عده ای می گویند "CFT" موافق منافع ملی و عده ای می گویند مخالف منافع ملی است، گفت:هیچ نگاه سیاسی به "CFT" وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۵    
جانشین فرمانده کل سپاه ایستادگی را رمز پیروزی بر دشمن دانست و تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی قدرت سیاسی و تسلط آمریکا بر منطقه از بین رفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۲    
حاجی دلیگانی، کریمی قدوسی و پژمانفر مصرانه استیضاح ظریف را پیگیری می کنند اما خبرهایی که از بهارستان می رسد حکایت از آن دارد که زور امیدها چربیده و برخی از امضاکنندگان طرح این استیضاح عقب نشسته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بودجه دفاعی کشور، گفت : انتظار می رفت دولت توجه جدی به بودجه دفاعی می کرد، البته که مجلس شورای اسلامی هم به وظایف خود عمل خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۱    
روزنامه جمهوری اسلامی ضمن انتقاد از اظهارات محمود احمدی نژاد درباره چند برابر کردن یارانه های نقدی، نوشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۵    
این حادثه بیستم اردیبهشت سال 96 در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در امیرآباد تهران رخ داد. مأموران کلانتری یوسف آباد با اطلاع از ماجرای درگیری خونین به محل رفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۵    
پوشه زردرنگی در دست دارد، زیر لب حرف می زند اما تاب نشستن روی صندلی راهروی دادگاه را ندارد و مدام راه می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۶    
گیاهان دارویی سال های متمادی در فرهنگ ایران و ایرانی نقش دارد و تقریبا بخشی از این گیاهان همواره در آشپزخانه یا گنج ه های اکثر ایرانی ها وجود داشته که مردم براساس آموزه های قدیمی از خواص مفید آن ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۶    
رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: افزایش بودجه دفاعی کشور و آنچه که مربوط به دفاع است امری ضروری است. ما در منطقه ای زندگی می کنیم که بسیاری از کشورهای منطقه بودجه دفاعی خود را افزایش داده اند و تجهیزات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۰    
رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس معتقد است که نپیوستن کشورمان به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) موجب خود تحریمی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۰    
طبق توصیه محققان، مصرف غلات کامل و ورزش منظم و در عین حال کاهش مصرف گوشت های فرآوری شده و مشروبات الکلی از ریسک ابتلا به سرطان روده می کاهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کرد: لایحه بودجه 98 طبق قانون 15 آذر تقدیم مجلس می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۷    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در تنها دیدار باقی مانده هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۷    
شما انجام کاری را آغاز می کنید، اما در بین کار دچار حواس پرتی و یا سردرگمی می شوید. قبل از آن که متوجه شوید، در حال انجام هر کاری به غیر از آنچه که قصد انجام آن را داشتید، هستید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۱    
افرادی که دارای وابستگی مذهبی هستند به طور متوسط تقریبا 4 سال بیشتر از افراد بدون وابستگی مذهبی زندگی می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۵    
اگر نمی توانید شغل تان را عوض کنید، باید خودتان را تغییر دهید. قدم های ساده ای وجود دارد که اگر آن ها را بردارید می توانید حتی در استرس زاترین مشاغل هم با فرسودگی مقابله کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در مورد دومین جلسه شورای مرکزی حزب متبوع خود توضیحاتی را ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۶    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که یک شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی با رهگیری ارتباطات تلفنی خاشقچی در قتل وی با آل سعود همکاری کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۷    
این روزها زمزمه هایی شنیده می شود که مساله سهمیه بندی و همچنین افزایش قیمت سوخت در حال طی فرآیند نهایی خود است. این طور که به نظر می رسد اجرایی شدن این طرح در آینده ای نزدیک چندان دور از انتظار نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۷    
عزت الله یوسفیان ملا گفت: یک عده به اشتباه موضوعی را به عنوان استیضاح مطرح کردند درحالی که استیضاح یعنی کسی از کار برکنار می شود مانند وزرا در حالی که بر اساس ماده 26 قانون آئین نامه اصلا چنین روالی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۱    
طی چند سال گذشته تعدادی از کارشناسان و تحلیلگران امور خاورمیانه، پیش بینی گرم شدن روابط ایران و مصر را مطرح کرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۲    
دبیرکل جمعیت آبادگران جهادی گفت: همانطور که برنده سئوال از رئیس جمهور، روحانی بود، شک ندارم برنده استیضاح، ظریف خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۴:۰۰    
شاید شما نیز همچون دیگر والدین با این سناریو کاملا آشنا باشید: کودک مدرسه ای خود را ساعت 9 به رختخواب روانه می کنید، او را می بوسید و برایش آرزو می کنید خواب های خوب ببیند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۳:۴۵    
جملات تاکیدی مثبت یکی از کلیدهای اصلی موفقیت هستند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۳:۰۰    
اپیوئیدها ترکیبات آرام بخشی هستند که بر روحیه هم اثر مطلوب می گذارند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۲:۴۵    
وقتی در بحثی اطلاعات کافی ندارید چه کار می کنید ؟ آیا ساکت می مانید و یا اظهارنظرهای بی مورد می کنید ؟ شاید هم دستپاچه می شوید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۲:۰۰    
کابوس ها و وحشت های شبانه دو عامل رایج اختلالات خواب در کودکان و ایجاد اضطراب در آنها هستند.