پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 31 خرداد 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 خرداد 1399 نامه نیوز 2 خرداد 1399 نامه نیوز 3 خرداد 1399 نامه نیوز 4 خرداد 1399 نامه نیوز 5 خرداد 1399 نامه نیوز 6 خرداد 1399 نامه نیوز 7 خرداد 1399 نامه نیوز 8 خرداد 1399 نامه نیوز 9 خرداد 1399 نامه نیوز 10 خرداد 1399 نامه نیوز 11 خرداد 1399 نامه نیوز 12 خرداد 1399 نامه نیوز 13 خرداد 1399 نامه نیوز 14 خرداد 1399 نامه نیوز 15 خرداد 1399 نامه نیوز 16 خرداد 1399 نامه نیوز 17 خرداد 1399 نامه نیوز 18 خرداد 1399 نامه نیوز 19 خرداد 1399 نامه نیوز 20 خرداد 1399 نامه نیوز 21 خرداد 1399 نامه نیوز 22 خرداد 1399 نامه نیوز 23 خرداد 1399 نامه نیوز 24 خرداد 1399 نامه نیوز 25 خرداد 1399 نامه نیوز 26 خرداد 1399 نامه نیوز 27 خرداد 1399 نامه نیوز 28 خرداد 1399 نامه نیوز 29 خرداد 1399 نامه نیوز 30 خرداد 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۷:۱۰    
مصرف مکمل های غذایی یکی از بهترین راههاست برای اینکه از وضعیت مطلوب بدنمان در هنگام بحران ویروس کرونا اطمینان حاصل کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۵    
یک سایت حامی برجام هنگام انعقاد و تصویب آن می گوید: برجام، تبدیل به لاشه ای شده که دولت روحانی جرأت دفن آن را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۵    
یک متخصص ویروس شناسی معتقد است که میزان استفاده شما از ماسک می تواند درصد ابتلای شما به کرونا را بالا و پایین کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۱    
صندوق بازنشستگی کشوری با صدور اطلاعیه ای توضیحاتی مبنی بر نحوه فروش سهام ETF بازنشستگان در بورس را ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۱    
مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی در صفحه شخصی توئیتر خود خبری خوب برای رانندگان خودروهای حمل و نقل عمومی و تاکسی های اینترنتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۶    
مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بسیاری از مدیران دستگاه ها، حقوق نجومی قانونی می گیرند، گفت: پایه پرداخت حقوق های نجومی قانونی به این افراد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: سیاست این است که برای نرخ رشد و اجاره بها یک ضوابطی تعیین کرده و صندوقی برای حمایت از مستاجران فعال خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۱    
نماز آیات دو رکعت است و در هر رکعت پنج رکوع دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۵    
فارس/ سفیر ایران در ونزوئلا خبر داد که ششمین کشتی ایرانی که به سوی ونزوئلا در حال حرکت است حامل مواد غذایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۰۶    
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر از فعالیت های اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران قدردانی کرد و این نهاد را مثالی عالی از یک سازمان بین المللی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۰۰    
ایرنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا در گفت وگو با شبکه خبری المیادین لبنان بیان کرد: کشتی ایرانی در حال حرکت به سوی ونزوئلا، حامل مواد غذایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۱۵    
باشگاه خبرنگاران/ دستیار ویژه رئیس مجلس گفت: مثلث عربستان، امارات و بحرین باید بدانند سازش با اسرائیل هیچ کمکی به امنیت آنها و منطقه نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۱    
ایرنا- تیم فوتبال بیلبائو در دیدار خانگی مقابل بتیس به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۶    
ایرنا/ دولت امارات با استقبال از قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام ، آن را همراستا با خواسته ابوظبی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۶    
ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با اشاره به قطعنامه صادر شده از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: قطعنامه شورای حکام تاثیر جدی بر شرایط کشور ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۵    
دولت رومانی باید پاسخگو باشد، چرا در زمانی که منصوری تحت الحفظ بوده، نسبت به حفاظت از او اقدامات لازم را به عمل نیاورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۵    
در همین جریان انتخابات، احزاب و گروه های اصلاح طلب، با بی مهری هایی که در رد صلاحیت ها به آن ها شده بود نیامدند که انتخابات را تحریم کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۵    
شاید مردم مجبور شوند تصمیمات سختی بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
نماینده مشهد در مجلس با اشاره به سالروز ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی در تنگه هرمز، گفت: نظام پوشالی و سرمایه داری در دنیا با محوریت آمریکا توسط سپاه در هم شکسته شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۶    
مرد زرندی که چند روز پیش براثر مصرف مواد مخدر صنعتی اقدام به ضرب و شتم همسر خود نموده و سپس همسرش را در بیابان رها کرده بود ، شناسایی و بازداشت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۱    
بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که ازدواج مهمترین اتفاق زندگی هر شخص به شمار می رود، بنابراین انتخاب همسر نیز بواسطه این اهمیت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۶    
محققان ماسک جدیدی ابداع کردند که با گرمای تولیدشده توسط شارژر موبایل از آلوده شدن فرد به ویروس کرونا جلوگیری می کند و موجب نابودی این ویروس می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۵    
اگر شما هم این روزها برای نجات از ویروس کرونا، دست به دامان مواد شوینده شده اید، این مقاله را تا انتها بخوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۵    
قاضی آمریکایی با وجود تلاش کاخ سفید برای جلوگیری از انتشار کتاب مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، چاپ این کتاب را مجاز دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۵    
از همان نخستین روزی که ایران برای دفاع از حقوق هسته ای صلح آمیز خود با کشورهای بزرگ جهان وارد مذاکره شد، رهبر انقلاب اسلامی اعلام کردند که اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۵    
کره شمالی تهدید کرد در صورت از سرگیری جنگ در شبه جزیره کره، ایالات متحده آمریکا را نابود خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی دولت روسیه گفت، رئیس جمهور این کشور با توجه به وضعیت اعتراضات در آمریکا بابت متعهد ماندن دولت این کشور به توافقات بین المللی نگران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۶    
شبکه المیادین از کشته شدن خطرناک ترین سرکرده امنیتی گروهک تروریستی داعش در سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۱    
نماینده ملایر در مجلس با بیان اینکه نقش سپاه در خنثی سازی ناامنی در منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۱    
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه با صدور پیامی به مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بر ادامه راه حمایت از جبهه مقاومت تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت پیشین این کشور تصریح کرد: دولت ترامپ از اساس نژادپرست است و سناتورهای حامی وی نیز به زباله دان تاریخ تعلق دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۰    
وزیر دفاع ترکیه در سخنانی امروز (شنبه) گفت که نیروهای آنکارا از زمان آغاز عملیات نظامی این کشور در شمال عراق بیش از 700 موضع را هدف قرار داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۱    
یک فعال رسانه ای اصولگرا گفت: نکته مهمی که این روزها فراموش شده این است که تخلفات طبری را در دوره آملی لاریجانی منحصر کرده اند در حالیکه اصل داستان به دوره آقای مرحوم هاشمی شاهرودی برمی گردد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
نماینده چین در سازمان های بین المللی مستقر در وین ضمن ابراز تاسف نسبت به تصویب پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
روزنامه الاهرام مصر در گزارشی با توجه با افول قدرت آمریکا در جهان و از بین رفتن شانس پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده و روی کار آمدن قدرت های نوظهور مانند چین و از میان رفتن جهان تک قطبی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۱    
وزارت خارجه آمریکا از ابتلای 20 دیپلمات این کشور در کابل به ویروس کرونا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۱    
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در کتاب جدید خود نوشته است رئیس جمهور آمریکا برای انحراف اذهان از تخلف دخترش، از ولیعهد عربستان سعودی در برابر اتهام دست داشتن در قتل یک روزنامه نگار دفاع کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۶    
استاندار تهران اعلام کرد: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالارها برای مراسم عروسی و غیره هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
چهارشنبه 4 تیر ماه، تنوعی از محصولات جدید و متفاوت هوآوی که به زودی وارد بازار ایران می شوند طی مراسمی آنلاین، رونمایی خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۷    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: موکلم در پرونده شکایت الیاس قالیباف از او به اتهام افترا به 4 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۱    
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: از دیروز تا امروز 31 خرداد 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 322 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 595 مورد بستری شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۰    
برندگان تا ساعت 24 روز شنبه 31 خرداد فرصت واریز وجه را دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران قطعنامه شورای حکام آژانس را برای ایران غیر قابل قبول دانست و گفت: سه کشور اروپایی گرفتار دامی شدند که صهیونیست ها و آمریکا برایشان پهن کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۰    
اعضای 9 کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص و نهایی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۱    
درحالیکه کتاب افشاگرانه جان بولتون ، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید علیه ترامپ قرار است به زودی چاپ شود، کاخ سفید برای جلوگیری از تأثیرات منفی انتشار این کتاب بر انتخابات آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۵    
زبان انگلیسی حدودا 15 صدای تولید شده با حروف صدا دار دارد. اگر زبان مادری شما دارای مقداری کمتری از این موارد باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: رفتار ویروس کرونا در حال تغییر است و هیچ سازمان و ارگانی در ایران و جهان هنوز نمی تواند پایان آن را پیش بینی کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۱    
قاضی منصوری از پنجره طبقه ششم پرت نشدهو از راه پله طبقه ششم به داخل لابی پرت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۰    
نام اکبر طبری چند هفته ای است که بر صدر اخبار است. پرونده ای پیچیده از متهمان اقتصادی در قوه قضائیه. حال خبر رسیده که یکی از متهمان فراری این پرونده کشته شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۱    
درحالیکه چراغ قرمز افزایش قیمت اوراق مسکن چندی پیش روشن شد و قیمت آن به 80 هزار تومان رسید، اکنون قیمت ها روندی کاهشی به خود گرفته و به محدوده 55 تا 57 هزار تومان برگشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۷    
مردم ایران برای انتخاب رئیس جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن 58 تا خرداد 96، دوازده بار پای صندوق های رای رفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۰    
حمید ابوطالبی مشاور رییس جمهوری در رشته توئیتی نوشت : بهارستانِ جدید با گفتمان انقلابی - عدالت خواهی همواره برسه محور تکیه می کند: "حزب الّلهی بودن؛ انقلابی بودن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۱    
پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ساخت بنایی با متراژ 4 هزار متر به عنوان ملک و ساختمان شخصی رئیس جمهور در منطقه جماران، روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن تکذیب این خبر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۲    
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه علت مرگ قاضی منصوری برای دستگاه قضایی کشورمان مبهم است،گفت: در این پرونده گمانه زنی های زیادی وجود دارد اما دستگاه قضایی بر اساس مستندات موضع می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۶    
عربستان سعودی از قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۰    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور به وضعیت حساس و ناگوار کردستان اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۱    
وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای موضع کشورش را درباره قطعنامه تصویب شده در شورای حکام درباره ایران تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۰    
قیمت سکه و قیمت دلار امروز شنبه 31 خرداد 99 را در جدول زیر مشاهده کنید. به گزارش نامه نیوز، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 780 تومان و طرح قدیم 7 میلیون 550 تومان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۱    
سپاه پاسداران از الحاق 112 شناور جدید به نیروی دریایی این نهاد نظامی خبر داده که یک نشریه آمریکایی مدعی شده تعداد و نوع این شناور ها با آنچه سپاه اعلام کرده متفاوت بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۵    
وقتی سلاح را در برابر غذا بدهی، بی غذا هم خواهی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۰    
نجف پور ثانی، وکیل قاضی غلامرضا منصوری ساعتی پس از تایید خبر مرگ موکل خود گفت که خانواده بازپرس فقید هم از طریق رسانه ها از درگذشت او مطلع شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۷    
”آدلینا رادولسکو“، خبرنگار رادیو اروپای آزاد در رومانی جزئیاتی از مرگ منصوری را منتشر کرد. رادیو اروپای آزاد اولین رسانه ای است که خبر کشف جسد قاضی منصوری را منتشر کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۰    
فارس/ دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: ورود دستگاه قضا به پرونده اکبر طبری برگ زرینی در کارنامه آقای رئیسی محسوب می شود و نشان می دهد که می توان کارهای بزرگی برای سالم سازی ارکان نظام انجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۰    
در واقع می توان گفت احمدی نژاد مردی است که در به انحراف کشیدن مردم و جریان های سیاسی تبحر فراوانی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۰    
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود به صدور قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی پرداخت و نوشت: جنجالی که این روز ها در آژانس بین المللی انرژی هسته ای علیه جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۵۱    
باید پذیرفت که کار ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 به مراتب از بایدن سخت تر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۳۶    
رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: فوت ناشی از بیمار های قلبی و عروقی، سرطان ریه، نارسایی های تنفسی و سکته های مغزی در مردان بیشتر از زنان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۳۶    
پل پیلار معتقد است که ادعای آمریکا مبنی بر عضو مشارکت کننده در برجام پوچ بوده و این استدلال توسط دیگر طرفهای برجام منطقی و پذیرفتنی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۲۷    
من همزمان با روی کار آمد ن مد یر جد ید عنوان کرد ه بود م که احتمالا آقای گروسی با آن نوع نگاه و صبغه سیاسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۲۱    
این روزها بیشتر از هر زمان دیگری خبرهایی در رابطه با واکسن کرونا به گوش می رسد، هرچند که به باور دانشمندان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۱۵    
ایرنا- نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: هیچ نشانه ای از فعالیت های هسته ای اعلام نشده در دو مرکز ایران وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۱۵    
ایرنا- روزنامه "واشنگتن پست" بامداد شنبه نوشت: ایران علاوه بر پنج نفتکش قبلی، یک نفتکش دیگر راهی آب های ونزوئلا کرده و این کشتی نیز به زودی به سواحل ونزوئلا می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۱۵    
دیدار تیم های منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۱۲    
ایرنا- فرمانده ستاد نیروهای آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) روز جمعه از کاهش نیروهای این کشور در افغانستان از حدود 12 هزار نفر به هشت هزار و 600 تن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۷:۰۶    
روزنامه های زنجیره ای پس از شکست در سناریوی اختلاف نیروهای انقلابی بر سر ریاست مجلس، اختلاف افکنی از طریق بزرگ نمایی احمدی نژاد را کلید زده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۰:۱۲    
عبدالله گنجی در توییتر نوشت: سال97 رفته بودم دمشق سری به مزار دکتر شریعتی زدم.قبر او در یک اتاق کوچکی است که قفل بود.معلوم نبود چرا قفل است و کسی نمی تواند از نزدیک فاتحه ای بخواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : ایرنا- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری نوشت ...