پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 31 مرداد 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 مرداد 1399 نامه نیوز 2 مرداد 1399 نامه نیوز 3 مرداد 1399 نامه نیوز 4 مرداد 1399 نامه نیوز 5 مرداد 1399 نامه نیوز 6 مرداد 1399 نامه نیوز 7 مرداد 1399 نامه نیوز 8 مرداد 1399 نامه نیوز 9 مرداد 1399 نامه نیوز 10 مرداد 1399 نامه نیوز 11 مرداد 1399 نامه نیوز 12 مرداد 1399 نامه نیوز 13 مرداد 1399 نامه نیوز 14 مرداد 1399 نامه نیوز 15 مرداد 1399 نامه نیوز 16 مرداد 1399 نامه نیوز 17 مرداد 1399 نامه نیوز 18 مرداد 1399 نامه نیوز 19 مرداد 1399 نامه نیوز 20 مرداد 1399 نامه نیوز 21 مرداد 1399 نامه نیوز 22 مرداد 1399 نامه نیوز 23 مرداد 1399 نامه نیوز 24 مرداد 1399 نامه نیوز 25 مرداد 1399 نامه نیوز 26 مرداد 1399 نامه نیوز 27 مرداد 1399 نامه نیوز 28 مرداد 1399 نامه نیوز 29 مرداد 1399 نامه نیوز 30 مرداد 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : بنام خداوند بخشنده و مهربان شما فولاد مردان در میدان ورزش ثابت کردید، عزم و اراده به همراه تلاش و از خودگذشتگی، نتیجه ای جز موفقیت ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۷    
فرآیند کلی انجام معاملات اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس، مشابه معاملات سایر انواع اوراق بهادار است و قیمت این اوراق در سامانه معاملاتی فرابورس بر اساس روش حراج و در نتیجه عرضه و تقاضای موجود در سامانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۵    
آفتاب یزد-: وقتی توافق هسته ای بدست آمد بسیاری از آن به عنوان بی سابقه ترین دستاورد دیپلماتیک بعد از جنگ جهانی دوم یاد کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
منابع خبری گزارش داده اند دولت آمریکا درخواست رسمی خود برای راه اندازی ساز و کار موسوم به مکانیسم ماشه را به سازمان ملل ارائه داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۰    
بازیگر اصلی که در مورد سرنوشت توافق هسته ای پس از اعمال اسنپ بک تصمیم می گیرد، خود ایران است. باید به یاد داشته باشیم که ایران طی دو سال گذشته در واکنش به کمپین فشار حداکثری ایالات متحده اقداماتی را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۰    
ایسنا/ در راستای رایزنی در مورد آخرین تحولات در مورد برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز جمعه با "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۷    
فارس/ یک مقام رژیم صهیونیستی در دیدار با مقام های آمریکایی خواستار توقف حمایت ادعایی کشورهای اروپایی از ایران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۴۲    
نتایج بررسی ها نشان می دهد که میزان مصرف فست فود در دانشجویان خوابگاهی بالاست و مصرف بیشتر فست فود با نمره کمتر حافظه کوتاه مدت در آنان مرتبط است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۰۶    
پسر 19 ساله که همه تلاشش را کرده بود در کنکور ریاضی موفق شود، وقتی آزمون را خراب کرد تصمیم گرفت به زندگی اش پایان بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۰۰    
مدیر بازار یابی و شبکه فروش ایران خودرو با اشاره به اینکه هیچ خودرویی خارج از ضوابط این شرکت تحویل داده نمیشود، گفت: مردم مراقب کلاهبرداران فروش ارزان خودرو باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۶:۳۰    
سازمان جهانی بهداشت روز جمعه اعلام کرد تنها با واکسن کرونا نمی توان این بیماری را از بین برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۶:۱۵    
سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق درگاه های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک از مبلغ 3 میلیون تومان در هر شبانه روز از مبدأ هر کارت به 6 میلیون تومان افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۶:۰۰    
یک کارشناس ارشد مسائل اقتصادی عقیده دارد: این روزها مردم باید در مواجهه با طرح های اقتصادی دولت با حساسیت بیشتری اقدام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۴:۵۷    
شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 22 میلیون و 862 هزار و 465 نفر رسیده و مرگ 797 هزار و 117 نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۴:۳۶    
باران در شمال و شمال غرب کشور/هشدار بالاآمدن آب رودخانه ها و خسارت به شالیزارها مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا اواسط هفته دمای هوا در نوار شمالی کشور 5 تا 10 درجه کاهش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۴:۳۶    
یک کارشناس بازار خودرو می گوید: قیمت خودروهای چینی وابسته به قیمت دلار است. دارندگان شرکت خودروهای چینی با افزایش قیمت دلار قیمت خودروهای چینی را گران نکردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۴:۲۷    
اقلام دستمزدی کارگران در سال 99، در پایان پنجمین ماه سال نهایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۴:۰۶    
مدیرداخلی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت از ارائه خدمات درمانی به 3500 نفر در این بیمارستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۳:۳۶    
در جنایتی تازه در سرزمین های اشغالی 30 نفر به یک دختر 16 ساله تعرض کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۳:۲۱    
پیتر شف، کهنه کار وال استریت و مدیرعامل یوروپاسیفیک، می گوید: مقیاس چاپ پول در فدرال رزرو بی سابقه است، سطح بدهی به سقف رسیده و دولت از هر زمان دیگری بیشتر پول خرج می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۲:۴۲    
اجرای صدور الکترونیک چک در کنار چک الکترونیک می تواند ضمن کاهش ورود و خروج مردم به بانک ها، تخلفات را نیز تاحد قابل قبولی کاهش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۲:۳۰    
هیات مدیره بیمارستان جم: امروز شرایط عمومی، قلبی و ریوی تنفسی استاد محمدرضا شجریان پایدار و مشابه روز قبل است، و جهت مراقبت بیشتر در بخش آی سی یو است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۵    
رابرت او براین ، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای از برجام به عنوان بدترین توافق دیپلماتیک از زمان مماشات در توافقنامه مونیخ یاد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۵    
کمیسیون مشترک برجام 11 شهریور برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۲    
وزیر امور خارجه عراق در سخنانی در اندیشکده صلح آمریکا تاکید کرد که عراق درصدد تکرار تجربه گفتگو های راهبردی با آمریکا با همه همسایگانش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از واژگونی کامیون حامل 8 تن گاز مایع در محور الموت به رجایی دشت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۲    
حسن عباسی از پزشکان معالج و دوستان محمدرضا شجریان از تلاش پزشکان برای ترخیص این هنرمند از بیمارستان ظرف دو - سه روز آینده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به فعال نشدن بازگشت خودکار تحریم ها، گفت: این ساز وکار تاکنون فعال نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای توضیحاتی درباره درباره صیادان ازاد شده از دست دزدان دریایی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۰    
به منظور تبادل نظر در مورد موضوعات مهم و جاری در روابط دوجانبه بویژه حل مشکل تردد اتباع ایرانی به روسیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۵    
آنچه که از فضای بازار لوازم خانگی مشاهده می شود، این است که قیمت ها روز به روز بالا می رود و در عین حال، برخی فروشندگان اکراه نسبت به فروش کالا دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
پس از اقدام غیرقانونی آمریکا در کلید زدن مکانیزم بازگشت تحریم ها علیه ایران، روسیه درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره این اقدام آمریکا شد که واشنگتن با برگزاری این نشست که قرار بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۶    
وزیر خارجه آمریکا گفت که ایالات متحده آماده است تا مانع از تلاش های روسیه و چین برای زیر پا گذاشتن تحریم ها علیه ایران شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۷    
یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله نورولوژی نشان داد "افراد سحرخیز" و افرادی که مدت کوتاه تری می خوابند بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری آلزایمر هستند که باعث از بین رفتن حافظه و اختلال در سایر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت که رفتار متحدان اروپایی در زمینه تلاش واشنگتن برای بازگرداندن تحریم های ایران ناامیدکننده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۱    
رییس جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش بزرگترین میدان گازی را در دریای سیاه کشف کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
خریداران خودرو به امید این که بازار روندی کاهشی به خود گیرد، در هفته های اخیر دست از خرید خودرو کشیده اند و به دلیل قدرت خرید پایین، ترجیح داده اند خرید خودرو را به بعد موکول کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۶    
ترکی الفیصل رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان سعودی روز جمعه اعلام کرد که برپایی کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرط ریاض برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۷    
رییس بیمارستان ضیایی اردکان یزد گفت: بیمار 103 ساله که با تشخیص بیماری کرونا در این مرکز درمانی بستری شده بود، پس از طی دوره درمان و بهبودی با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۱    
خیلی ها منتقد قرارداد ویلموتس و و رقم آن هستند از جمله رئیس فدراسیون کشتی.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۵    
طبق گزارش ها، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از دیدار با ژنرال قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان که به ریاض سفر کرده، خودداری کرده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۶    
دادگاهی در هنگ کنگ امروز (جمعه) جلوی آزادی نخستین فردی را که بر اساس قانون جدید امنیت ملی بازداشت شد، گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۰    
مقام های حقوق بشر سازمان ملل امروز (جمعه) با رئیس جمهوری برکنار شده مالی و سایر مقام های این کشور که از سوی افسران شورشی ارتش بازداشت شده اند، دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۰    
آمریکا تعریف بین المللی واحد اندازه گیری فوت را جایگزین تعریف آمریکایی آن می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آمریکایی حقی برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران ندارد چراکه خود این کشور در ابتدا "قول هایش را شکسته" بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
نخست وزیر عراق در سخنانی گفت که رئیس جمهوری آمریکا به وی اعلام کرده است که نیروهای واشنگتن طی سه سال از عراق خارج می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
خودروی وابسته به یکی از شرکت های عراقیِ طرف قرارداد با نیروهای ائتلاف بین المللی در منطقه عویریج در جنوب بغداد هدف انفجار قرار گرفته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۷    
منابع خبری از ترک کردن جلسه کابینه رژیم صهیونیستی درباره کرونا توسط نخست وزیر این رژیم برای یک نیاز "ملی" خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس شورای روابط خارجه آمریکا و مدیر اسبق سیاست گذاری ها در وزارت خارجه این کشور گفت که ایالات متحده بیشتر از جمهوری اسلامی ایران به انزوا کشیده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۷    
سفیر امارات در واشنگتن اعلام کرد که کشورش به طرح الحاق خاتمه داد. این در حالی است که مسئولان رژیم صهیونیستی بارها از زمان عادی سازی روابط با امارات اعلام کرده اند که توافق با امارات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل مخالفت کشورهای اروپایی با فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران توسط آمریکا را "بسیار ناامیدکننده" خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
دولت نروژ اعلام کرد در راستای مقابله با موج دوم ویروس کرونا، بریتانیا و ایرلند را نیز به فهرست قرنطنیه اضافه می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز (جمعه) گفت، اتحادیه از بلاروس انتظار دارد تا پرونده کیفری و جنایی علیه شورای هماهنگی اپوزیسیون را درباره انتقال قدرت و حضور در گفتگو برای حل بحران سیاسی در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین شهریور ماه ساعت 24 امشب در کارت سوخت خودروها شارژ می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
سفیر آمریکا در انگلیس در توییتی از فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران توسط آمریکا حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
یک نماینده آمریکایی در پی عدم همراهی طرفین برجام با تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه، به سیاست های شکست خورده دولت ترامپ تاخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۷    
دادگاهی در نیوزیلند روز دوشنبه درباره محاکمه عامل قتل عام مسجد کرایست چرچ برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
مشاوران کارزار انتخاباتی بایدن و مقام های سابق می گویند، اگر بایدن به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۵    
معاون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا عنوان کرد که آمریکا حق بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۲    
جنگنده های ترکیه ای امروز (جمعه) حملات شدیدی به روستاهای شمال استان اربیل داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۶    
نمایندگی بلژیک در سازمان ملل مخالفت این کشور با فعال شدن مکانیسم ماشه علیه ایران توسط آمریکا را ابراز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
دو خبرنگار حوزه دیپلماسی نشریه نیویورک تایمز با بررسی روند کنش های دولت ترامپ و کاخ سفید بر این نکته تاکید کردند که اقدامات آنها باعث تضعیف جایگاه آمریکا در عرصه بین الملل خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۷    
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، باتوجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری عزاداری در مساجد به دلیل مسقف بودن ممنوع است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۱    
وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی به همکاری با نیجر برای "مسئول دانستن ایران بابت اقداماتش" ابراز امیدواری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
فرودگاه بین المللی مهرآباد در اطلاعیه ای اعلام کرد: هیچ انفجار وآتش سوزی در مهرآباد رخ نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۷    
یک شبکه آمریکایی با اشاره به مخالفت کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان با درخواست واشنگتن برای احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران، نوشت که این نشانه انزوای جهانی ایالات متحده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی حزب کارگزاران، گفت: قرار شد حزب چارچوب ها و برنامه ای را برای انتخابات سال آینده آماده کند و پس از آماده شدن این برنامه، با همه نیروهای سیاسی اصلاح طلب وارد گفت وگو شویم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۶    
فرمانده گارد مرزی و چند مسئول محلی سعودی به دستور پادشاه این کشور از کار خود برکنار شدند؛ آن ها متهم به فساد هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۲    
نیروهای انصارالله یمن از هلاکت سرکرده تشکیلات تروریستی داعش و بازداشت تعدادی از عناصر این گروه در مرکز یمن خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۶    
نخست وزیر عراق و رئیس جمهور آمریکا در بیانیه مشترکی درباره شراکت راهبردی دو کشور، تأکید کردند که این شراکت مبتنی بر تمایل دو طرف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۱    
فرمانده اسبق گارد ریاست جمهوری لبنان از مداخله سفیر سابق آمریکا در این کشور در روند تحقیقات دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری تمامی منتشر کنندگان سئوالات آزمون دو روز قبل کنکور به جز یک نفر از این افراد خبر داد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا در توییتی از به اصطلاح جمهوری دومینیکن بابت رای مثبت خفت بار این کشور به قطعنامه پیشنهادی واشنگتن مبنی بر تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران تشکر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۵    
صادرات نفت عربستان سعودی همزمان با ضعیف ماندن تقاضای جهانی تحت تاثیر بحران ویروس کرونا، به روند کاهشی ادامه داد و در ماه ژوئن به پایین ترین رکورد ثبت شده تاکنون رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۵    
شماری از مقام های بازنشسته و جمهوری خواه دولتی در آمریکا از سیاست های رئیس جمهوری آمریکا انتقاد کرده و از مردم خواستند که به رقیب دموکرات او رای بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۲    
گروه های مقاومت عراق بیانیه ای را درباره دیدار پنجشنبه نخست وزیر این کشور با رئیس جمهوری آمریکا و نیز عادی سازی روابط میان اسرائیل و امارات صادر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مخالف روسیه، چین، اتحادیه اروپا، آلمان فرانسه و انگلیس با اقدام آمریکا جهت استفاده از مکانیزم ماشه گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۶    
گروه های مقاومت عراق با تأکید بر لزوم اخراج نظامیان تروریست آمریکا از خاک این کشور، تهدید کردند که اگر این مسئله صورت نگیرد، وارد مرحله تنش نظامی خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۷    
دولت بلژیک که نقش هماهنگ کننده قطعنامه 2231 را در شورای امنیت دارد، بامداد جمعه اعلام کرد آمریکا حق فعال کردن مکانیسم ماشه را علیه ایران ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین درخواست آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه را "فاقد منطق" و "اساس حقوقی" خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۲    
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو، ایالات متحده را از فصل تاریکی خارج می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۲    
اقدام غیرقانونی آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه با استقبال شدید و فوری نخست وزیر رژیم صهیونیستی رو به رو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۵    
ایرنا- روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست چین با اشاره به مخالفت جدی چین و روسیه با فعال کردن مکانیسم ماشه نوشت: آمریکا پس از تحمل یک شکست شرم آور در برابر ایران در شورای امنیت سازمان ملل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به خروج یکجانبه آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت که این کشور مشارکت کننده این توافق به شمار نمی رود و بنابراین نمی تواند به سازوکار بازگرداندن تحریم ها علیه ایران متوسل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۵    
ایرنا- معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری اقدام آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران را بی اثر و بی فایده دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۵    
ایرنا- سفیر پیشین فرانسه در واشنگتن با اشاره به مخالفت آلمان، انگلیس و فرانسه با تلاش کاخ سفید برای فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران، این مخالفت را نشان دهند جایگاه امروز آمریکا در جهان دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۲    
ایرنا- مقام اماراتی در ادامه تلاش های کشورش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، محل ایجاد سفارت امارات را تل آویو پایتخت این رژیم اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۲    
ایرنا - وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که واشنگتن در نامه ای درخواست فعال کردن مکانیزم ماشه را به سازمان ملل ارائه داده است و تا 30 روز دیگر تمام تحریم ها علیه تهران اعمال می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۶    
ایرنا- استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه آلابامای جنوبی تاکید کرد: قبول پیشنهاد پوتین برای نشست سران شورای امنیت به همراه ایران و آلمان به این معنی بود که آمریکا مایل به برگشت تدریجی به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۷    
ایرنا – روسیه در بین کشورهای شرکت کننده در برنامه جامع اقدام مشترک برای حل و فصل اختلافات پیرامون برنامه هسته ای ایران (برجام) از جمله کشورهایی است که برای حفظ این توافق بین المللی تلاش می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۱    
ایرنا- دفتر نمایندگی چین در سازمان ملل اعلام کرد: از آنجایی که آمریکا از توافق برجام خارج شده است و عضو این توافق نیست لذا صلاحیت دعوت شورای امنیت به استفاده از مکانیسم ماشه را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۵    
کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه طی بیانیه ای در واکنش به درخواست رسمی آمریکا از شورای امنیت برای بازگرداندن تحریم های بین المللی علیه ایران تأکید کردند که آمریکا در سال 2018 از برجام خارج شده و نمی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۵    
کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات 1400 طی روز های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده ای مواجه شد.