پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 3 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۸:۲۱    
معاهدات بین المللی به دو سوم رای کنگره نیاز دارد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۷:۲۰    
دانشکده بهداشت و موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران، راهنمای پاسخ به این پرسش که با علائم عصبی ماندگار بعد از ابتلا به کووید 19 چه کنیم را منتشر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۵    
کمتر از یک ماه دیگر دونالد ترامپ کاخ سفید را ترک می کند اما سناتورهایی مانند تدکروز و لیندسی گراهام با ظاهرا تصمیم گرفته اند راه شکست خورده ترامپ در دشمنی با ملت ایران را همچنان ادامه دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۱    
لوایح FATF که با تعلل مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون بررسی به کناری گذاشته شده بود، اکنون با مجوز مقام معظم رهبری مجددا در دست بررسی قرار گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی گفت: آنچه مهم است جریان ولایت ستیز است که 100 درصد جریان برانداز است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۰    
اعضای باند تبانی و ارتشاء در فرودگاه بین المللی آبادان دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۵    
جان دوندار، روزنامه نگار تبعیدی سرشناس ترکیه ای به طور غیابی توسط دادگاهی در ترکیه به 27 سال زندان محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۶    
رسانه های افغانستان روز چهارشنبه اعلام کردند که یوسف رشید، رئیس بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه این کشور، نهادی که از آن به عنوان فیفا یاد می شود در حمله افراد مسلح کشته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۱    
بررسی بازار خودروهای خارجی در پایتخت نشان می دهد همچون بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، مشتریان به انتظار کاهش بیشتر قیمت ها دست از خرید کشیده اند و ریزش بیشتر قیمت ها را انتظار می کشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۰    
روز گذشته (سه شنبه سوم دی) فعالان حوزه زنان در نامه ای به رئیس دستگاه قضا خواستار ورود او به این حوزه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۱    
مدیر اداره تعزیرات حکومتی جیرفت، یک هفته پس از بازنشستگی، همسرش را با شلیک دو گلوله به قتل رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۱    
مشاور وزیر بهداشت در توئیتی نوشت: ویروس جهش یافته کرونا از آزمایشگاه واکسن سازی در انگلیس منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۱    
آنتی بادی های ویروس کرونا ساخته شده از لاماها می توانند به صورت اسپری بینی یا اسپری استنشاقی به سبک اسپری آسم برای بیماران مبتلا به کووید-19 تجویز شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۵    
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت در واکسیناسیون واکسن های خارجی کرونا مشارکت نخواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۵    
فرماندار شوشتر گفت: یک باند 8 نفری از عوامل تیراندازی های اخیر در شهر شوشتر در خوزستان دستگیر و روانه زندان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با تکذیب خبر ربوده شدن 2 دختر نوجوان در این شهرستان، از دستگیری متهمانی که این شایعه را در جامعه نشر داده بودند، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۰    
معاون وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که ایران در حال رایزنی با کشورهای تولیدکننده واکسن کرونا برای خرید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۶    
استاندار مازندران گفت: خوشبختانه با همراهی مردم و اصناف و رعایت پروتکل های بهداشتی وارد پیک سوم بیماری کرونا نشدیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۰۰    
جوان آنلاین: دوگانه واکسن – مذاکره شکست خورد. چند وقتی می شود که بعضی دولتی ها درصددند که پس از مفتضح شدن دوگانه معیشت – مذاکره، با سوء استفاده از شرایط کرونایی و استیصال مردم در این خصوص ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۷:۵۶    
جماران/ سید حسن خمینی گفت: پیام حضرت عیسی(ع) برای روزگار ما، مثل همیشه، پیام حکمت و رحمت است و اینکه سعی کنیم بینشمان را بالا ببریم؛ اگرچه در ظاهر بدی هایی می بینیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۷:۵۰    
ایسنا/ نماینده آمریکا در سازمان ملل در گفت وگویی با رئیس موساد و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به گفت وگو در خصوص ایران پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۵    
پژوهشگران متوجه شده اند که وقتی افراد دچار استرس می شوند، حساسیت کمتری نسبت به طعم هایی خاص می یابند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۶    
زن قاتل فراری که 7 تن را کشته و موفق شده بود 20 سال از دست ماموران پلیس فرار کند دستگیر و دادگاهی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۶    
در سوم دی ماه سال 1279 اولین شناسنامه ایرانی برای دختری به نام فاطمه صادر شد، بنابرهمین از همان تاریخ تا به امروز این روز به عنوان ثبت احوال نامیده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۵    
عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا ضمن اشاره به تغییرات ویروس کرونا در جهش اخیر، گفت: علاوه بر آنکه این نوع ویروس واگیردار تر است، شناسایی آن نیز سخت تر صورت می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۰    
ریاست پارلمان لیبی عضویت 35 نماینده را به اتهام تلاش برای ایجاد فتنه در کشور لغو کرد و پرونده آنها را به دادستانی ارجاع داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و اسپوتنیک دیروز کنفرانس ویدئویی درباره جنگ جهانی دوم و تبعات این رخداد بزرگ بین المللی برای ایران و روسیه برگزار و روایت های گوناگون در این رابطه را واکاوی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۱    
یک منبع امنیتی در منطقه سبز بغداد امروز چهارشنبه 23 دسامبر 2020 از به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا در این منطقه، خبر داد و به دلیل آن پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور روسیه گفت، تغییر در ریاست جمهوری آمریکا اوضاع را برای مسکو دشوارتر نخواهد کرد و مهم ترین کار واکنش متناسب به تغییرات در کاخ سفید خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۱    
رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در سخنانی ملایم در مجلس ملی ترکیه شاخه زیتون به بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا دراز و خواستار بهبود روابط ترکیه با آمریکا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۵    
وزیر خارجه روسیه در سخنانی گفت که کشورش در آینده پاسخ تحریم های جدید آمریکا علیه برخی شرکت های این کشور را خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۵    
یک مقام عالی رتبه وزارت دفاع آمریکا در بغداد از اعمال تدابیر شدید امنیتی بی سابقه در اطراف سفارت آمریکا در بغداد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰    
کارشناس امور اسرائیل تاکید کرد که ائتلاف دولتی بین نخست وزیر اسرائیل و ژنرال های این رژیم مانوری از هر دو طرف بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی اولویت کنونی مجلس را بررسی بودجه 1400 دانست و بر لزوم اعمال تغییرات اساسی در بودجه 1400 به نفع معیشت مردم تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به نقش امام موسی صدر در رشد آگاهی شیعیان معاصر لبنان گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن معاون والی عراق در گروه تروریستی داعش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۵    
یک کارشناس آمریکایی می گوید: شاخص ارزش دلار آمریکا هفته گذشته و برای نخستین بار در سه سال گذشته به زیر 90 واحد آمد و همین امر نشان می دهد که در سال 2021 شاهد روزهای بدتری برای دلار خواهیم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۵    
یک وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است تل آویو امید دارد پیش از اتمام دولت کنونی آمریکا و روی کار آمدن رئیس جمهور جدید، پنجمین کشور اسلامی نیز با آنها سازش کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
سفیر پیشین ایران در مسکو درباره نقش سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم گفت: آمریکایی ها و غربی ها نقشه های زیادی را برای دگرگون کردن منطقه خاور میانه طراحی کرده بودند که این طرح به خاطر حضور سردار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فروشنده آمپول های تقلبی کرونا در فضای مجازی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۵    
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی در گفتگوی امروز خود با نماینده ویژه سوئد در امور یمن آخرین تحولات سیاسی و وضعیت فجیع انسانی در یمن را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۰    
العالم نوشت: عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق درپی اقدام دونالد ترامپ در عفو چهار نیروی شرکت بدنام امنیتی خصوصی آمریکایی بلک واتر که 14 شهروند عراقی را در میدان النسور بغداد به قتل رساندند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۱    
بر اساس سندی که ادعا شده، اف بی آی سهواً درز داده، یک گروه شبه نظامی نژادپرست نقشه ای را برای حمله به تأسیسات برق ایالات جنوبی آمریکا طراحی کرده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران جزییات رایگان شدن قبوض گاز را اعلام و خاطرنشان کرد: مصارف دهک اول تا سوم اگر زیر 200 مترمکعب باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۶:۳۰    
هزاران راننده کامیونی که در سه روز گذشته به دلیل بسته شدن مرز بین انگلیس و فرانسه بیرون شهر مرزی دوو گرفتار و سرگردان شده اند، امروز (چهارشنبه) با ماموران پلیس دست به گریبان شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۶    
ساعت کاسیو (CASIO) یکی از معروف ترین برند های ساعت مچی در ایران و جهان می باشد. اگر می خواهید بیشتر با این برند مطرح ساعت مچی لوکس آشنا شوید این مطلب را تا آخر دنبال کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۰    
شهردار و یک عضو شورای شهر آبسرد بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۰    
معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عبور زیر دریایی رژیم آمریکا از تنگه هرمز را نشانۀ ترس از انتقام سخت خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۵    
چند تن از مقام های رژیم صهیونیستی خبر داده اند که این رژیم از سفر اخیر رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل آویو برای رساندن پیام به دولت بایدن درباره ایران بهره برده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۰    
شرکت خدمات بازرگانی تاجر توانایی ترخیص کلیه کالاها و محموله های وارداتی را در حداقل زمان ممکن دارد. هم اکنون شرکت خدمات بازرگانی تاجر با بسیاری از ترخیصکاران مطرح در گمرکات کشور همکاری می کند و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۶    
در این مقاله مراقبت های ضروری از نوزاد تازه متولد شده را فراخواهید گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۲۰    
در ادامه تلاش داریم مقداری از موضوع تحصیل در روسیه را برای شما بازگو کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۰    
واعظی گفت: دولت ترامپ و رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای ایجاد درگیری در منطقه استفاده می کند اما ایجاد بحران جدید در منطقه با سیاست های نظام بین الملل و دولت جدید آمریکا مغایرت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز در یک روند با ثبات با رشد 2885 واحد روبرو شد. در عین حال ارزش معاملات بورس و فرابورس به 27.9 هزار میلیارد تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 153 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 54 هزار و 156 نفر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۰    
یک شبکه عراقی فاش کرد، واشنگتن تهدید کرده، چنانچه مجسمه یادبود فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه ایران و معاون سابق رئیس سازمان الحشد الشعبی در فرودگاه بغداد نصب شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۵    
فرماندار نقده در دفتر کار خود 2 نفر را مورد ضرب و شتم قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۶    
هیات وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهوری، آیین نامه اجرایی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۵    
دانشگاه اسپرتو سانتو در اکوادور از شناسایی نو ع جدیدی از ویروس کرونا خبر داد که ارتباطی با مدل جهش یافته در بریتانیا ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۵    
وزیر کشور گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دو روز بعید است چون قانون یک روز را برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۰    
سیب حاوی فیبر فراوان و انواع ویتامین هاست که درصورتی که به صورت ناشتا میل شود، بسیار مفیدتر خواهد بود. فواید خوردن سیب ناشتا بسیار است و قند خون بدن را در طول روز تنظیم نگاه می دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۰    
امروز قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 142هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشه جلسه هیات دولت به سوال خبرنگاران درباره بودجه، تخصیص بودجه به سند 2030، قانون انتخابات و نحو نظارت بر عملکرد وزرا پاسخ داد و درباره سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه وظیفه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۱    
دبیر شورای نگهبان با ابراز تاسف از اظهارات نادرست و حاشیه ساز رئیس جمهور درباره مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۰    
تصویر زیر به خوبی نشان می دهد که ذهن شما انتقادی است یا نه. کافی است بگویید اولین چیزی که می بینید چیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۱    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: عدم تصویب FATF باعث خواهد شد چنانچه آمریکا به برجام نیز بازگردد، ایران نتواند از فضای تحریم خارج گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۵    
طی چند روز گذشته خبر ورود زیر دریایی اتمی آمریکا به همراه چند ناو این کشوربه خلیج فارس به همراه نمایش رسانه ای و دروغ پردازی رسانه های صهیونیستی در خصوص عزیمت زیردریایی این رژیم به سمت خلیج فارس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰    
روحانی در جلسه هیئت دولت گفت : این تحریم هدفش شکستن نظام بود و در همان سال 97 میخواستند پایان این نظام را جشن بگیرند و هروقت به سازمان ملل آمدند حتی دوستان سنتی آنها آنها را یاری نکردند و ما نگذاشتیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی معیارهای رجال سیاسی و مذهبی در قانون انتخابات ریاست جمهوری را تعیین کردند. اما باز هم درباره زنان حرفی به میان نیامد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف ماده 3 طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به پیشنهادات زیاد نمایندگان به طرح اصلاح قانون انتخابات، گفت: بررسی پیشنهادات زمان بر است و ضرورت دارد آیین نامه داخلی مجلس اصلاح شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: 3 مصوبه مهم مجلس شورای اسلامی پس از اصلاح به نفع مردم با نظر شورای نگهبان، تایید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۰    
احمد توکلی سری هم به شهرداری تهران بزند و از عملکرد محمدباقر قالیباف در دوران مسئولیت شهرداری هم گزارشی تهیه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور گفت: به مردم بشارت می دهم که در خصوص واکسن کرونا اقدامات لازم انجام شده است. بانک مرکزی و وزارت بهداشت همه توان خود را به کار گرفته اند و برنامه ریزی کرده اند و هم واکسن خارجی در اختیار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۵    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: من در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودم ما سپاه را به آن مفهوم که گفته می شود، نظامی تلقی نمی کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در گفت وگو با شبکه ای روسی گفت، ایران با توجه به قابلیت های خود از تحرکات نظامی اخیر آمریکا در آب های خلیج فارس و ورود زیردریایی اتمی یواس اس جورجیا نگران نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت در واکنش به ادعای اخیر سخنگوی دولت گفت: FATF ربطی به واکسن کرونا ندارد؛ فردا مرغ و تخم مرغ را هم به این موضوع نچسبانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۱    
جلسه دیدار اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور شامگاه سه شنبه برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۵    
آیت الله مصباح یزدی به مسئول ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: خیلی دوست داشتم پای ایشان را ببوسم اما توفیق نداشته ام اگر شما توانستید به نیابت از بنده چنین کاری کنید، ممنون می شوم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۰    
نمایندگان مجلس با پیشنهاد اشتهار در اعتقاد به ولایت و امامت و ولایت مطلقه فقیه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۰    
برای اولین بار سریال خانه امن داستان واقعی بمب گذاری داعش در دربی ورزشگاه آزادی را به تصویر کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۰    
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: به نظر نمی رسد قانون در دست بررسی مجلس انطباق زیادی با مبانی جمهوریت نظام سیاسی ما داشته باشد و نیاز است دلسوزان درباره تضعیف این مبانی و کمرنگ شدن نقش مردم به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۶    
روابط ترکیه و اروپا شاهد مرحله بی سابقه ای از اختلافات و تنش هاست، تا آنجا که اتحادیه اروپا در نشست خود در تاریخ دهم دسامبر جاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۶    
محمدرضا عارف شخصیتی است که این روز ها باز هم زمزمه هایی مبنی بر کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به گوش می رسد...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۰    
برای ترامپ دشوار است که در آخرین روز های ریاست جمهوری اش آمریکا را وارد جنگی علیه یک قدرت منطقه ای نظیر ایران کند که قادر است پایگاه های نظامی آمریکا در غرب اسیا را هدف گرفته و زیان های شدیدی را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۵    
بر اساس گفته یک افسر نیروی دریایی که مصاحبه ای با فاکس نیوز داشته زیردریایی جورجیا به علت ترس آمریکا از اقدام تلافی جویانه احتمالی ایران در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به خلیج فارس فرستاده شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۵    
کنعانی مقدم گفت: پایداری بعد از این تحولات سعی می کند که تعامل با دیگر گروه های سیاسی کشور را کرده و از آن حالت یکه تازی خارج شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۵    
مشاوره فرمانده کل سپاه گفت: برخی پیرامون حضور چهره های نظامی جوسازی می کنند؛ چطور نظامی ها شهید می دهند، زخمی می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰    
سعید جلیلی که یکی از گزینه های جدی اصولگرایان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 است، فعالیت های خود و تشکیلات موسوم به دولت در سایه را دوچندان کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۱    
ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات در صحن علنی مجلس قانون گذاری برای آقای رئیس شرق: بهارستانی ها در آخرین تلاش خود دکمه های کت ریاست جمهوری قالیباف را هم دوختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۱    
آیا بورس امروز صعودی می شود یا روند منفی در پیش می گیرد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۵    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که خطر بروز عارضه گلوکوم در نوزادانی که تحت عمل آب مروارید قرار گرفته اند، بیشتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۱    
صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری شد و این خبر با واکنش ها و تحلیل های بسیاری همراه بود. فعالان سیاسی و رسانه ای تصور می کنند که این تحول حزبی در آستانه انتخابات می تواند بر سرنوشت انتخابات اثرگذار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۵    
ایسنا/ یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به احتمال تغییر رویکرد جامعه مدرسین نسبت به موضوع انتخابات، گفت: جامعه روحانیت نمی خواهد نقش آقابالاسری برای تشکل های اصولگرا داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۲    
قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی های سطح شهر تهران 115 هزارتومان و در میادین میوه و تره بار کیلویی 107 هزارتومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۷:۵۰    
مهدی محسنیان راد از شرایط زندگی و وضعیت ارتباطات در روزگار کرونا و پساکرونا سخن گفت و همچنین از مراحل نگارش کتاب ارتباط شناسی که هفت سال به طول انجامیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۷:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی بودجه ارتش جمهوری اسلامی و وزارتخانه های امورخارجه و اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۶:۵۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در گفت و گویی تلفنی بر تلاش برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۳:۰۵    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران محاسبه تورم اقلام حیاتی و اساسی سبد معیشت کارگران را در تعیین دستمزد سال آینده خواستار شد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۲:۳۵    
یک کارشناس مسائل فلسطین تاکید کرد: به نظر می رسد صهیونیست ها تلاش می کنند از طریق روش نخ نما شده ای که در فلسطین پیاده کردند با ادعای اشتراکات فرهنگی و تاریخی بتوانند کشورهای حاشیه خلیج فارس را از ...