جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۴۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۲:۴۰    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران به ازای بهره برداری از پروژه تجاری بام لند با 37 هزار متر مربع زیربنا، از سرمایه گذار ماهانه تنها 22 میلیون تومان اجاره دریافت می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۱    
اگر می خواهید زود چاق شوید، این مواد غذایی را مصرف کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۶    
یک تحلیلگر منطقه ای تصریح کرد: اسرائیل برخلاف هیاهویی که می کند، از موشک های مقاومت می ترسد و اگر جنگی اتفاق بیفتد، بدا به حال اسرائیل.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۰۸:۰۰    
تابناک/ محمدصالح جوکار رییس کمیسیون شوراها می گوید: می خواهیم طرح اصلاح قانون انتخابات به انتخابات 1400 برسد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۰    
پدر بی رحم دو دختر خردسال 2 و 9 ساله خود را به قتل رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۵    
هوآوی، پتنت (Patent) یا حق اختراع جدیدی را ثبت کرده که می تواند عملکرد و دوام باتری گوشی هوشمند را متحول کند. هوآوی قصد دارد از گرافن در تولید باتری استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۶    
پژوهشگران با استفاده از چاپ سه بعدی، نانوحسگری ساختند که قادر است بیماری کرونا را در 10 ثانیه تشخیص دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۱۱    
مدیر مرکز تماس شرکت سپرده گذاری مرکزی توضیحاتی در مورد سهام عدالت و روش سهامدارای مستقیم و غیرمستقیم ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰    
دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از ساعت 10 امروز آغاز می شود و تا سه روز ادامه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۰    
تغذیه رفلاکس معده متشکل از بخور نخورهایی است که برای بیماران مبتلا به بازگشت اسید این عضو مهم تعیین می شود، بی دقتی در این مورد می تواند وضعیت سلامتی را تهدید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۰    
بسیاری از افراد همانند شیرینی به نوشابه نیز علاقه زیادی دارند و خوردن نوشابه برایشان تبدیل به عادت شده ولی ترک کردن نوشابه؛ برای سلامتی شما بسیار مفید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۱    
کارشناسان سازمان بهداشت جهانی هشدار داده اند که گرچه همه گیری ویروس کرونا بسیار جدی بوده است، لزوماً بزرگ نیست و جهان مجبور است زندگی با کووید 19 را بیاموزد و وجود یک واکسن ، حتی با اثربخشی بالا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمان بندی اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات تا فردا شب مشخص خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۶:۳۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: متولیان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در سراسر این استان در مجموع با 710 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده اند که از این میزان تاکنون 472 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۶:۲۰    
تیم فوتبال بارسلونا در غیاب لیونل مسی ، مقابل ایبار تن به تساوی یک بر یک داد تا وضعیتش بدتر از قبل شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۶:۰۵    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: گمانه زنی های برخی سیاستمداران درباره جانشین احتمالی ولادیمیر پوتین بی اساس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۵:۴۱    
"سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه بر توسعه همکاریهای فنی-نظامی ایران و روسیه تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۵:۲۰    
رهبر جمهوری خواهان سنا با رای گیری بسته حمایتی 2هزار دلاری به خانواده های آمریکایی مخالفت کرد و گفت باید به مساله تقلب در انتخابات هم رسیدگی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۲:۵۰    
بارسلونا در هفته شانزدهم لالیگا تنها توانست یک امتیاز برابر ایبار کسب کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۲:۱۵    
وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد که این کشور فشار حداکثری خود علیه ایران را در راستای عدم دستیابی تهران به سلاح هسته ای اعمال کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۱:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برخی تحرکات مشکوک و شیطنت های ایالات متحده در منطقه، تاکید کرد: مسئولیت عواقب هرگونه ماجراجویی احتمالی بر عهده واشنگتن خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۱:۲۰    
در پی تزریق واکسن ایرانی کرونا بر روی خانم مخبر، دختر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، کاربران توییتر به این اقدام شجاعانه واکنش نشان دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۰:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در توییتی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران تهدیدی علیه واشنگتن و متحدانش محسوب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
ماه اکتبر ماه آگاهی بخشی درباره سرطان سینه است، اما تنها در ماه اکتبر نیست که باید از خودمان مراقبت کنیم و به سرطان سینه فکر کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۶    
یکی از مشکلات شایع در فصل زمستان خشکی پوست است. این باعث می شود تا مشکلاتی مثل ترک پاشنه پا در افراد تشدید شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۵    
شت صحنه سریال شرم ساخته احمد کاوری امشب از شبکه سه سیما پخش می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۶    
نوشابه های گازدار بدون قند برخلاف ادعایی که می کنند، بی ضرر نیستند بلکه به دلیل استفاده از قند مصنوعی، اسید فسفریک، طعم دهنده های مصنوعی و کافئین و .. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰    
العالم نوشت: امروز سه شنبه دو هشتگ به طور گسترده در بین کاربران شبکه های اجتماعی یمنی استفاده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۶    
نظرسنجی موسسه گالوپ نشان می دهد، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صدر فهرست 10 فرد تحسین برانگیز سال 2020 این کشور و باراک اوباما در رتبه دوم قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، گفت که عادی سازی روابط میان دولت سعودی و رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی برای ریاض جز نا امنی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۵    
غلامعلی حدادعادل در یادداشتی یاد شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۱    
تنش در روابط چین و آمریکا که از چند سال پیش و همزمان با روی کار آمدن دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا آغاز شده بود، در سال 2020 میلادی نیز در حوزه های مختلفی مانند جنگ تجاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۶    
مقام سابق اماراتی و از نزدیکان ولی عهد ابوظبی خواستار استمرار ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان سعودی و گستردش و تبدیل آن به ناتوی عربی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۶    
وزیر امورخارجه روسیه گفت که مسکو مطابق با قوانین بین المللی و برای حفظ ثبات و امنیت در منطقه در حال همکاری نظامی با ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
شرکت های نظامی خصوصی فرامرزی از بحران های امنیتی در کشورهای جهان برای ورود به "بازار مرگ" در ازای میلیاردها دلار بهره برداری می کنند که به آن ها و مزدورانی که از سرتاسر جهان برای شرکت های در جنگ های ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نظر اعضای مجمع در خصوص لوایح FATF گفت: قبلاً نظر خود را اعلام کرده و گفته ام که نظر من عوض نمی شود، فکر نمی کنم نظر آقایان دیگر هم در این زمینه عوض شده باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۱    
کارشناس معاینات بالینی سازمان پزشکی قانونی گفت: صدور مجوز سقط درمانی دارای شروطی است، برخی ابهاماتی را در این زمینه مطرح کرده و تصور می کنند که پزشکی قانونی براساس تشخیص یا اختلال ژنتیکی احتمالی مجوز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.3 ریشتر امروز شهر پترینیا واقع در ایالت نسیساک-مسلاوینا در کرواسی را به لرزه درآورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۵    
شهر و منطقه عین عیسی از روز دوشنبه (دیروز) هدف حملات شدید هوایی و زمینی ارتش ترکیه علیه مواضع عناصر کُرد سوریه قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۶    
اخیرا ترامپ یک بسته کمک اقتصادی 900 میلیارد دلاری مصوب کنگره را با امضای خود به قانون تبدیل کرد. این مسئله باعث شد تا ارزش دلار در بازار جهانی کاهش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد به رئیس جمهور منتخب آمریکا توصیه کرد وارد مذاکره مجدد با ایران بابت برجام نشود و تحریم های بیشتری بر تهران وارد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۵    
اولین تزریق انسانی واکسن ایرانی کرونا با حضور وزیر بهداشت، معاون علمی ریاست جمهوری، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و تیم تحقیقاتی این واکسن صبح امروز انجام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۰    
مسکو در اقدامی تلافی جویانه، برخی از مقامات ارشد اطلاعاتی و امنیتی آلمانی مرتبط با وزارت دفاع این کشور را در فهرست افرادی قرار داد که اجازه سفر به روسیه را ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با رئیس شورای عالی قضایی عراق، با اشاره به اینکه آمریکا را مصداق بارز تروریسم دولتی می دانیم، گفت: اجرای بدون تبعیض و بدون استثناء عدالت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: اکثر اعضای کمیسیون تلفیق نسبت به نامه رئیس جمهور برای اصلاح لایحه بودجه سال 1400 معترض هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۶    
زمانی که اختلالی در کف لگن وجود دارد، فرد قادر به کنترل عضلاتی نیست که به تکمیل عمل دفع مدفوع کمک می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
یکی از مهم ترین فواید سامانه سجام را می توان تسهیل در امر ثبت نام توسط فعالان بازار سرمایه و گردآوری اطلاعات آنان دانست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۵    
در این مطلب قصد داریم دو تا از خواننده های محبوب این روزا رو معرفی کنیم
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۰    
در اینجا، ما 5 فاکتور مهم را بررسی می کنیم که شما باید هنگام جستجوی بهترین دستگاه تصفیه آب در نظر داشته باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۶    
ما در این مقاله شما را با بهترین مرکز تعمیر یخچال در تهران با امدادینو آشنا می کنیم و قبل از آن به شما میگوییم این مرکز چه ویژگی هایی داشته که از نظر ما بهترین مرکز تعمیرات به حساب می آید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
بازار سرمایه که روز گذشته، پس از چند روز روند صعودی به خود گرفته بود، امروز دوباره بر مدار نزول حرکت کرد و شاخص کل بورس بیش از 25 هزار واحد کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۱    
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار امروز سه شنبه 9 دی ماه 99 را مشاهده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی دولت عراق در رابطه با سفر اخیر هیات این کشور به تهران گفت که این سفر به منظور بررسی اوضاع امنیتی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی دولت عراق در رابطه با سفر اخیر هیات این کشور به تهران گفت که این سفر به منظور بررسی اوضاع امنیتی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۶    
یک گربه خانگی که در سطل زباله انداخته شده بود، توانست با خوش شانسی معاون وزیر شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۶    
معاون سابق قوانین مجلس در پاسخ به سوالی پیرامون شایعه برخی سایت های خبری مبنی بر کاندیداتوری رضایی در انتخابات میان دوره ای مجلس از حوزه انتخابیه تهران، تاکید کرد: این شایعه را صد درصد تکذیب می کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۵    
با محبوب ترین تست روانشناسی در جهان، نقاط قوت شخصیت خود را بشناسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت اصلاحیه لازم را در مورد درآمد بودجه پیشنهادی ارایه می کند و همزمان حداکثر صرفه جویی در مصارف را اعمال خواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۵    
توزیع یارانه هایی نظیر دلار ارزان و انرژی ارزان، باعث تعمیق فقر در جامعه و افزایش فاصله طبقاتی می شود و از همین رو باید آن ها را یارانه های سیاه نامید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۰    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 147 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 850 هزار تومان و قیمت دلار 25 هزار و 750 تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۳۵    
از بازار خودرو خبر می رسد که برخی خودروها از جمله پژو 206 تیپ دو ، پژو 405 اس ال ایکس و پژو پارس سال که طی هفته های اخیر مسیر نزولی قیمت را طی می کردند به مدار گرانی بازگشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۵    
حسن روحانی رئیس جمهور با صدور نامه ای خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیشنهادات خود را درباره اصلاح لایحه بودجه 1400 ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۰    
شرکت ملی گاز ایران در بیانیه ای از مسدود شدن نیمی از مطالبات خود از طریق فروش گاز به عراق در یکی از بانک های این کشور خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه ما از اینکه قاتل سردار سلیمانی به زودی از صحنه سیاست آمریکا کنار می رود خوشحالیم تصریح کرد: معتقدیم دنیا بدون قاتل سردار سلیمانی جای امن تری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
جزئیات پرونده یک ابرمتهم ارزی 1.5 میلیارد دلاری در دادگاه فاش شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۶    
صبح امروز ، تست انسانی واکسن کرونای ایرانی ، ساخت ستاد اجرایی فرمان امام انجام گرفت. اولین نفری که این واکسن را تزریق کرد یک زن بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۰    
رسایی زمانی در مصاحبه ای مدعی شد که هاشمی رفسنجانی به مشارکت پایین در انتخابات معتقد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۶    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره زمزمه های تشکیل نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: باید با پاسخی درست به اشکالات و پارادوکسی که ایجاد شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۰    
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به خروج حتمی آمریکا از منطقه،گفت: قاتل اصلی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به درک واصل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۶    
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تمدید زمان بررسی FATF به نوعی چراغ سبز ایران به دیپلماسی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۶    
هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال 67 به موضوع جالبی درباره شایعات در مورد فعالیت او در تجارت پسته پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۶    
در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی وزارت امور خارجه کشورمان پیامی توییتری منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۶    
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر اقتصاد در مورد واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه قانع نشدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۱    
صادق زیباکلام، فعال سیاسی به مصاحبه سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت ها واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۵    
نایب رئیس مجلس دهم در واکنش به سخنان سخنگوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت اش تاکید کرد که این مطالب درست نیست و پیش تر نیز به آنها پاسخ داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مولفه های شخصیتی شهید سردار سلیمانی، تاکید کرد: همه باید مسیر و سیره حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
این روزها شبکه های اجتماعی به میدانی برای عرض اندام طرفداران کاندیداهای پرتعداد اصولگرایان تبدیل شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۶    
مکان نشست آتی شورای همکاری های خلیج فارس از منامه به ریاض تغییر کرده و این تغییر نشان دهنده تحولاتی در روابط کشور های عربی منطقه است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۶    
میرسلیم یا بادامچیان؛ کدام یک نامزد حزبی مؤتلفه در 1400 می شوند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۵    
موشک های جدید فراصوت چین و روسیه وتوافقات جدید نظامی آنها باعث شده بسیاری خطر جنگ جهانی سوم یا یک جنگ سرد جدید را جدی بدانند. فعالیت های اخیر آمریکا نیز این باور را تقویت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۱    
مهدی چمران به عنوان مشاور قالیباف در امور شوراهای شهر و روستا منصوب شد
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۵    
آیا بورس امروز مثبت می شود یا روند منفی در پیش می گیرد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۵    
انتشار خبر جدی شدن کاندیداتوری جهانگیری و ورود حزب اتحاد ملت به بحث و بررسی درباره او با واکنش هایی همراه و حتی سبب شد که سخنگوی اتحاد ملت موقتا این خبر را تکذیب کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۵    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در زمان انتخابات همه نامزدها برنامه شفاهی می دهند اما در حوزه اجرا به هر کدام می خواهند عمل کنند با تبعاتی مواجه می شوند و به همین خاطر از پیگیری آن برنامه منصرف می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۵    
تیم فوتبال ماریتیمو در حضور دروازه بان ایرانی خود در دیدارمقابل ریوآوه به برتری خارج از خانه سه بر یک دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۰    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا رفتار پنتاگون با تیم انتقالی خود را غیرمسئولانه خواند و خواستار همکاری و شفافیت بیشتر پنتاگون دولت ترامپ با این تیم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۶:۵۰    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی نایب قهرمانی و قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال می برند در حالی که ما از اعتبار فوتبال ایران دفاع کردیم؛ بهتر است دوستان ادب و احترام را رعایت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۶:۳۵    
یک عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان در آخرین تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از معاون اول ترامپ شکایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۶:۲۰    
روزنامه داگبلات نوشت : لینا الهذلول خواهر لجین گفت: عربستان سعودی زنی را به عنوان سفیر به نروژ اعزام کرد، اسلو باید از او بپرسد که چرا شکنجه را پنهان کرده و سعی دارد یک رژیم پوسیده را مبرا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۴:۵۰    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات تاکنون از سوخت مازوت در صنایع و نیروگاه های مهم و بزرگ تهران استفاده گسترده ای نشده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۴:۲۶    
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به سرانه بالای مصرف انرژی در گشور گفت: اگر در مصرف منابع انرژی مدیریت درستی صورت نگیرد کشور ما تا 1404دیگر قادر به صادرات نخواهد بود و می بایست همه تولید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۴:۲۶    
خبرنگار سی ان ان فاش کرد که شماری از خبرنگاران آمریکا از طرف تیم حامیان ترامپ مورد تهدید قرار گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۴:۰۰    
دبیر هیئت بوکس لرستان و عضو کادر فنی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: برای حضور در لیگ، تیمی می بندیم که مدعی قهرمانی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۳:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ناوگان هوایی ایران هیچ مشکلی برای حمل واکسن کرونا به کشور ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۲:۵۰    
دولت انگلیس در یک برنامه پیشنهادی به منظور مقابله با چاقی در نظر دارد از این پس قرار دادن مواد غذایی و تنقلات ناسالم در قسمت صندوق سوپرمارکت ها را ممنوع کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۲:۲۰    
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اینکه بر اساس حکم دادگاه در ماجرای ضایعه نخاعی یک اسکی باز در پیست شمشک تا درصدی مشخص مقصر شناخته شده اما هنوز دیه پرداخت نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۱:۵۰    
یک کارشناس حقوق بین الملل تأکید کرد: شورای امنیت سازمان ملل و دیوان کیفری لاهه از محافل بین المللی هستند که ایران می تواند از این طریق پیگیری حقوقی و بین المللی عاملان ترور سردار سلیمانی را پیگیری ...