پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 28 دی 1399 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 31 فروردین 1399 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1399 نامه نیوز 31 خرداد 1399 نامه نیوز 31 تیر 1399 نامه نیوز 31 مرداد 1399 نامه نیوز 1 شهریور 1399 نامه نیوز 30 مهر 1399 نامه نیوز 30 آبان 1399 نامه نیوز 30 آذر 1399 نامه نیوز 30 بهمن 1399 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 1 دی 1399 نامه نیوز 2 دی 1399 نامه نیوز 3 دی 1399 نامه نیوز 4 دی 1399 نامه نیوز 5 دی 1399 نامه نیوز 6 دی 1399 نامه نیوز 7 دی 1399 نامه نیوز 8 دی 1399 نامه نیوز 9 دی 1399 نامه نیوز 10 دی 1399 نامه نیوز 11 دی 1399 نامه نیوز 12 دی 1399 نامه نیوز 13 دی 1399 نامه نیوز 14 دی 1399 نامه نیوز 15 دی 1399 نامه نیوز 16 دی 1399 نامه نیوز 17 دی 1399 نامه نیوز 18 دی 1399 نامه نیوز 19 دی 1399 نامه نیوز 20 دی 1399 نامه نیوز 21 دی 1399 نامه نیوز 22 دی 1399 نامه نیوز 23 دی 1399 نامه نیوز 24 دی 1399 نامه نیوز 25 دی 1399 نامه نیوز 26 دی 1399 نامه نیوز 27 دی 1399 نامه نیوز 28 دی 1399 نامه نیوز 29 دی 1399 نامه نیوز 30 دی 1399 
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۷    
رژیم سوپ کلم یک برنامه غذایی است که برای کمک به کاهش سریع وزن طراحی شده است. با مصرف سوپ کلم به مدت هفت روز، حدود 4.5 تا 6.5 کیلوگرم وزن کم کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۷    
اطلاعات رسیده به نورنیوز حاکی از آن است که محمد بن سلمان در این گفتگو ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آینده خود با توجه به روی کار آمدن دموکرات ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۲    
دادگاه رسیدگی به امور اضطراری مصر، با مصادره دارایی های 89 رهبر و عضو اخوان المسلمین و انتقال آن به خزانه دولت موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۲    
بدن شما زمانی کم آب می شود که آب دفع شده از بدن بیشتر از مقدار جذب آن باشد. آب به طور معمول به دلیل تنفس، تعریق، ادرار و مدفوع از دست می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۵    
محققان هشدار می دهند که افسردگی، استرس و تنهایی می توانند توانایی بدن را برای ایجاد یک واکنش ایمنی نسبت به واکسن های کووید-19 تضعیف کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۰    
کرونا ویروس دغدغه ای است که باعث ترس و دلهره والدین از بازگشایی مدارس شده است؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا سال تحصیلی 1399-1400 متفاوت تر از سال های گذشته بازگشایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۵    
فلج ناشی از آسیب نخاعی تا به امروز غیرقابل درمان بوده است اما با رویکرد درمانی جدید، دانشمندان دپارتمان فیزیولوژی سلول ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۷:۵۰    
حدادعادل یکی از این افراد است که از روزهای آغازین دی ماه، رسما به جرگه فعالان انتخابات 1400پیوست؛ آن وقت که اولین نطق سیاسی خود را در جلسه شورای راهبردی شبکه سازی اجتماعی ائتلاف نیروهای انقلاب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۶:۵۰    
جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا می گوید که استفاده از ماسک در ایالات متحده تبدیل به مساله ای حزبی شده است اما آن را اقدامی میهنی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۶:۳۵    
کمیسیون عالی انتخابات عراق در نامه ای به نخست وزیر این کشور پیشنهاد داد که انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق در روز شانزدهم ماه اکتبر سال جاری میلادی (24 مهرماه آینده) برگزار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۶:۲۰    
حسن منصوری مربی سابق تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در سن 65 سالگی در گذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۶:۰۵    
رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا پذیرفتن استیضاح دونالد ترامپ پس از اتمام دوره ریاست جمهوری را باعث از بین رفتن حزب جمهوری خواه دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۵:۵۰    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه با صدور بیانیه ای تصمیم رژیم صهیونیستی برای احداث 800 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را مخالف قوانین بین المللی خواند و خواستار توقف این اقدام ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۳:۲۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت وگویی با پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR ، درباره موضوع تحریم ها و برجام به اظهار نظر پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۲:۲۰    
بانک مرکزی نسبت به ادعای قائم مقام وزارت امور خارجه آلمان در خصوص عدم موفقیت کانال اینستکس واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۱:۵۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به حضور بمب افکن های آمریکایی در منطقه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری نوشت: ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : برنامه تولید و اشتغال (موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه کشور) از اسفندماه 97 پس از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین وزارت صنعت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۱    
بر اساس گزارش هایی که در سامانه فدرال گزارش عوارض جانبی واکسن در آمریکا ثبت شده، 55 نفر در این کشور بعد از دریافت یکی از واکسن های فایزر یا مدرنا جان باخته اند و صدها نفر دچار عوارض بعضاً تهدیدکننده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان از اعزام دو بالگرد به منظور خاموش کردن حریق عرصه های جنگلی در پارک ملی گلستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۵    
دو سوم ساکنان یک خانه سالمندان در شهر اوتولست واقع در شمال غربی بلژیک که تعداد آنها 75 نفر اعلام شده، به ویروس کرونا از نوع جهش یافته بریتانیایی آن مبتلا شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۶    
جولیان لی، استراتژیست نفتی خبرگزاری بلومبرگ با انتشار تحلیلی مدعی شد: جو بایدن که از سه روز دیگر کار خود را به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری ایالات متحده آغاز خواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۵    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه در گزارشی درباره اعزام گروهی از نظامیان آذری به ترکیه برای مشارکت در تمرینات نظامی مشترک نیروهای دو کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۰    
تیم فوتبال آنتورپ پس از دو شکست پیاپی در لیگ بلژیک و البته باخت مقابل تاتنهام به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه درمورد خبر احتمال تعلیق حق رای ایران در سازمان ملل توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۰    
ایران و 6 کشور دیگر به دلیل عدم پرداخت حق عضویت حق رای خود را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به طور موقت از دست دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۶    
ایرنا: عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که عربستان سعودی وظیفه تامین مالی آمریکا را برای طبقه بندی این جنبش در رده سازمان های تروریستی برعهده گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش مهر، دونالد ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری خود، هنگام ترک واشنگتن دی سی چمدان فوتبال هسته ای را با خود می برد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۲    
تعطیلات چند روزه کافی بود تا سواحل خلیج فارس در بندرعباس، قشم و کیش شاهد خیل عظیم مسافران شود، مسافرتی که البته احتمالا موج بعدی کرونا را در پی خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۷    
در نگاهی حاصل تلفیق فیزیک و ماوراء، وقتی روح از کالبد آدمی جدا می شود، دست کم تا مدتی پس از آن که به خاک سپرده می شود، وزنی در مدار جاذبه ی زمین کم نمی شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۲    
رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق گفت که این نهاد مقاومت، فرامذهبی است و از تمامی گروه های عراقی درون آن حضور دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۷    
به دنبال افزایش محدودیت های کرونایی، روند کاهشی بروز موارد بیماری و مرگ و میر ناشی از کرونا در اکثر استان های کشور در جریان است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۶    
یکی از خیانت های مهم رژیم پهلوی انتقال سرمایه کشور به خارج بود؛ کاری که توسط پهلوی اول و دوم به کرّات صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۰    
شعری منسوب به مولانا که پیش تر جعلی بودن آن اعلام شده بود، بار دیگر به این شاعر نسبت داده شد؛ این بار این شعر توسط دکتر انوشه، از چهره های شناخته شده روانشناسی در برنامه تلویزیونی دورهمی خوانده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۱    
وزارت امورخارجه آلمان اعلام کرد که کانال تجاری اروپا با جمهوری اسلامی ایران، موسوم به اینستکس "تا حد زیادی بی اثر" بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۲    
روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد که بریتانیا مقصد نخستین سفر خارجی جو بایدن ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۰    
وزیر امورخارجه کشورمان با تاکید بر اینکه طرف های اروپایی برای حفظ برجام کاری نکرده اند، خاطر نشان کرد: این به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۰    
اگر شما به میگرن مبتلا شده و اغلب سردردهای میگرنی دارید احتمال دارد از خود بپرسید آیا برای پیشگیری یا کاهش درد آن می توانید کاری انجام دهید؟ سم بوتولینوم یا بوتاکس در سال 2010 برای بزرگسالانی که به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۲    
کار نوشیدنی های انرژی زا بهبود تمرکز است، اما مواد تشکیل دهنده ی آن ها می تواند آثار مخربی بر سلامت ما داشته باشد. در ادامه می خواهیم ببینیم نوشیدنی های انرژی زا چه اثری بر سلامت ما دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۷    
رسانه های روسیه از غرق شدن یک کشتی باری روسی با 15 خدمه در دریای سیاه خبر دادند که هنوز از سرنوشت آنها اطلاع دقیقی در دست نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۷    
وزیر امور خارجه در حساب توییتری خود با بیان اینکه رهبران سه کشور اروپایی هیچ کاری برای حفظ برجام انجام نداده اند، تصریح کرد: این به خاطر ایران است که برجام زنده است، نه سه کشور اروپایی.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۵    
مدیر سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اف. بی. آی در مصاحبه ای به اسکای نیوز گفت نسبت به تهدید خشونت از جانب "افراد مسلح ناراحت" در مراسم تحلیف جو بایدن نگران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۶    
دمیتری مدودیف معاون رئیس جمهوری روسیه در شورای امنیت این کشور در مقاله ای خاطرنشان کرد که هیچ جای خوش بینی برای بهبود روابط با آمریکا متصور نیستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۰    
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 13 نفر از اسرائیلی هایی که واکسن کرونا را تزریق کرده اند، دچار فلج صورت شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۵    
بر اساس یک نظرسنجی مشخص شد، جو بایدن ریاست جمهوری خود را با رتبه بندی نسبتا قوی عملکرد آغاز خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۲    
در راستای اجرای بند 16 سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر دانش بنیان کردن نظام اداری، سه تصویب نامه جدید شورای عالی اداری از سوی رییس جمهوری و رییس این شورا ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره الحاق اراضی اشغالی به فرماندهی مرکزی ایالات متحده اظهاراتی را مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۶    
کمیته پزشکان سودان در بیانیه ای اعلام کرد، در جریان حوادث خشونت آمیز شهر الجنینه در استان دارفور غربی 48 تن کشته و 97 تن زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۰    
امروز (یکشنبه) از تلاش ها برای به تاخیر انداختن انتخابات پارلمانی زودهنگام که قرار است در ششم ژوئن آتی برگزار شود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۵    
معاون رئیس جمهور آمریکا با دفاع از عملکرد غیرقانونی و جنایات دونالد ترامپ در دوران فعالیتش در کاخ سفید، خروج او از برجام و حمله به شهید قاسم سلیمانی را مورد تمجید قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۲    
وزارت صنعت لبنان در بیانیه ای ترکیه و رژیم صهیونیستی را به فریب دادن مصرف کنندگان در بازارهای خارجی و استفاده از لوگوهایی روی تولیدات غذائی متهم کرد که این کالاها و تولیدات را با منشا لبنانی جلوه می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۰    
استنلی مک کریستال، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا اغتشاشات طرفداران دونالد ترامپ و شعارش مشهور به "ماگا" (آمریکا را دوباره بزرگ کنیم) را با گروه القاعده مقایسه کرده و گفت که در هر دو مورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۶    
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان رفع تمامی موانع برای موفقیت آمیز بودن انتخابات شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق می گوید با توجه به ظرفیت بالقوه قابل توجه موجود میان دو کشور، امکان تامین نیازهای ایران از طریق عراق وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۰    
با گذشت حدود 15 ماه از عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا، هرچند آمارهای جدید حاکی از رشد نسبی صادرات است اما همچنان بسیاری از اولویت های تجاری جامانده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۰    
یک تحلیلگر اسرائیلی اعلام کرد، عادی سازی روابط با ریاض از مسیر صنعا می گذرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۵    
در این تست روانشناسی شما یکی از تصاویر را انتخاب کنید تا در ارتباط با تصمیم گیری درست صحیح عمل کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۲    
چهره سیاسی اصولگرا گفت: اگر رئیسی بخواهد وارد انتخابات 1400 شود طبیعتا اصولگرایان باید تلاش بسیاری انجام دهند که رهبری را راضی کنند که منع را از روی رئیسی برای پذیرش مسئولیت دیگر بردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
وزیر خارجه فرانسه، اظهار داشته است، ایران در حال "تقویت توانمندی تسلیحات هسته ای" خود است و ضروری است که "تهران و واشنگتن به برجام بازگردند".
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۷    
نفر دوم دولت آمریکا در فاصله چند روز مانده به پایان کار این دولت در سخنرانی برای نظامیان پایگاه هوایی کالیفرنیا اقدام به ایراد سخنانی تند و اتهام زنی علیه ایران و چین کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در مسئله هسته ای خود پنهان کاری نداریم، گفت: غنی سازی 20 درصدی که در حال انجام شدن است با اطلاع آژانس صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۵    
صرافی ملی ایران نرخ فروش هر دلار را 22 هزار و 950 تومان و هر یورو را 27 هزار و 800 تومان اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۶    
مشاور مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: اگر هاشمی زنده بود حزب کارگزاران را به اتحاد و همراهی با اصلاح طلبان ترغیب می کرد و از برخی استقلال طلبی ها و تک روی های طیف های داخل کارگزاران حمایت نمی کرد و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۰    
اولین نوبت یارانه کرونا در حالی در آذر ماه واریز شد که افراد بسیاری از لیست واریز جا ماندند و مشمول این یارانه نشدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۵    
قیمت محصولات ایران خودرو در بازار امروز یکشنبه 28 دی ماه 99 را مشاهده کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱    
2 قاضی زن در کابل صبح امروز ترور شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۵    
صلح چهار کشور عربی با قطر باب صلح بین عربستان و ترکیه را نیز گشود و احتمالا قطر نقش اساسی را در این باره ایفا می کند، به این ترتیب که گام های آهسته ای را به همراه مصر بر می دارد تا این صلح عملی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۲    
برخی رسانه های خارجی به این نمایش اقتدار ایران واکنش نشان داده اند. عرب نیوز در گزارشی رزمایش اقتدار و الحاق دو ناوبندر به نیروی دریایی را مرتبط به فعالیت های اخیر آمریکا در خلیج فارس دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۱    
ایرنا- سه بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال اروپا در فهرست برترین لژیونرهای سال قاره کهن قرار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۵    
ایرنا- رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران با تاکید بر علاقه اصلاح طلبان برای حضور انتخابات 28 خرداد 1400 سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۶    
ایرنا- جو بایدن در حالی روز چهارشنبه به طور رسمی قدرت را در دست می گیرد که جامعه آمریکا در چهارسال گذشته در اثر سیاست های ترامپ و همه گیری کرونا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۰    
ایرنا- شایعات متعددی این روزها درباره کرونای انگلیسی در شبکه های مجازی پر شده است مانند اینکه این ویروس مرگ و میر بالاتری دارد یا واکسن روی آن تاثیری ندارد؛ شایعاتی که پزشکان ضمن رد آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد در همان روز شروع کار خود در کاخ سفید، با صدور چندین دستور اجرایی، برخی از قوانینی که دولت کنونی این کشور وضع کرده بود، لغو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۲    
یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی، با اذعان به دقت نقطه زنی موشک های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش پیامبر اعظم (ص) 15 ، نوشت این رزمایش حامل پیامی به آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۲    
وزیر امور خارجه فرانسه طی اظهاراتی مداخله جویانه، با کافی ندانستن احیای برجام، خواستار انجام مذاکراتی درخصوص فعالیت های موشکی و منطقه ای ایران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۲    
تیم تراکتورفردا به دنبال 3 امتیاز بازی است تا مجموع امتیازات خود را به تیم استقلال تهران برساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۰    
تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این ادعا که شاخه نظامی حماس تلاش کرده سیستم کشتی های جنگی صهیونیستی را هک کند هشدار داد، حماس قصد دارد در رویارویی آینده سامانه های الکترونیکی این رژیم را هدف بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۱    
اسماعیل گرامی مقدم گفت: کسانی خوئینی ها را تخریب می کنند که از نقش آفرینی او می ترسند زیرا این احتمال را می دهند که با فعالیت بزرگان اصلاحات سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان به میدان بیایند و در نهایت ...