سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۱Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 8 فروردین 1400 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 30 اسفند 1399 نامه نیوز 29 اسفند 1400 نامه نیوز 1 فروردین 1400 نامه نیوز 2 فروردین 1400 نامه نیوز 3 فروردین 1400 نامه نیوز 4 فروردین 1400 نامه نیوز 5 فروردین 1400 نامه نیوز 6 فروردین 1400 نامه نیوز 7 فروردین 1400 نامه نیوز 8 فروردین 1400 نامه نیوز 9 فروردین 1400 نامه نیوز 10 فروردین 1400 نامه نیوز 11 فروردین 1400 نامه نیوز 12 فروردین 1400 نامه نیوز 13 فروردین 1400 نامه نیوز 14 فروردین 1400 نامه نیوز 15 فروردین 1400 نامه نیوز 16 فروردین 1400 نامه نیوز 17 فروردین 1400 نامه نیوز 18 فروردین 1400 نامه نیوز 19 فروردین 1400 نامه نیوز 20 فروردین 1400 نامه نیوز 21 فروردین 1400 نامه نیوز 22 فروردین 1400 نامه نیوز 23 فروردین 1400 نامه نیوز 24 فروردین 1400 نامه نیوز 25 فروردین 1400 نامه نیوز 26 فروردین 1400 نامه نیوز 27 فروردین 1400 نامه نیوز 28 فروردین 1400 نامه نیوز 29 فروردین 1400 نامه نیوز 30 فروردین 1400 
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۵    
رییس سازمان بورس گفت: به دنبال طراحی روش هایی هستیم که هم فشار فروش سهام عدالت بر بازار سرمایه وارد نشود و هم نقدشوندگی سهام حفظ شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۵    
این احتمال وجود دارد که بابک مرادی از سوی سرمربی استقلال با جریمه مواجه شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۳۵    
معاون وزیر راه با اشاره به تایید نهایی 195 هزار متقاضی طرح ملی مسکن، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن تاکنون 2869 هکتار زمین برای طرح ملی مسکن تامین کرده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
سرپرست دادسرای جنایی تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری گفت: وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۰    
طرفداران گروه پ.ک.ک بر روی دیوار مسجد یونس امره در شهر کاسل آلمان پیام های تهدیدآمیز نوشتند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: رئیس جمهور سیزدهم این ها را باید مدنظر داشته باشد که زمین بازی و قاعده اش را عوض کند و به نفع منافع ایران قدم بردارد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
زمان تشییع پیکر آزاده نامداری، مجری سابق صدا سیما مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۵    
رئیس مجلس در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید، اعیاد شعبانیه به خصوص میلاد حضرت ولی عصر(عج) و سال نو را به ایشان تبریک گفت ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۰    
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در آمریکا به مردم توصیه می کند برای پیشگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا به تعطیلات نروند و گردهمایی نداشته باشند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۰    
نتایج انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی بار دیگر نشان داد که این رژیم با بحران و بی ثباتی سیاسی عمیقی روبرو است که ماحصل آن تشکیل دولت ائتلافی شکننده دیگری بعد از جنگ قدرت گسترده خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رییس انجمن سینماداران با تایید خبر تعطیلی سینماها در پی نارنجی شدن تهران، از بخش دولتی گله کرد که به جای حمایت از فعالیت های فرهنگی، مدام بر سر راه این امور سنگ اندازی می کند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۴:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : کرکره برقی و ایجاد امنیت در طلافروشی راحتی و امنیت خود را با کرکره برقی تضمین کنید ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۵    
سرپرست شهرداری منطقه2 تهران از آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران و حوزه خدمات شهری منطقه با توجه به پیش بینی وزش باد شدید و شرایط جوی نامناسب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۵    
رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پس از گزارش مسئولان دو وزارتخانه صمت و جهادکشاورزی با بیان اینکه هماهنگی لازم از سوی همه دستگاه ها برای ساماندهی بازار صورت گرفته و شرایط عمومی اقتصادی در ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۰    
بر اساس یک تحقیق جدید به طور متوسط در هر 4.5 دقیقه، گوشی های اندرویدی و آیفون داده های متعددی را با کمپانی های مربوط به خود به اشتراک می گذارند؛ حتی اگر گوشی در جیب یا کیف دستی تان باشد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۴۰    
عضو شورای علمی مرکز نجوم ادیب اصفهان با بررسی وضعیت ستاره ها و سیارات در آسمان فروردین ماه 1400، گفت: در هشتم فروردین، ماه تقریبا در نزدیک ترین فاصله با زمین است و تقریبا یک ابرماه داریم ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۰    
رئیس مجلس گفت: متاسفانه تا امروز فرصت های مهمی ازدست رفته و اکنون هم تبدیل سند راهبردی با چین به همکاری های راهبردی نیازمند ارادۀ جدی است تامنافع اقتصادی عاید ملت عزیز ایران شود.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: کالبدگشایی و نمونه برداری از جسد آزاده نامداری پایان یافته و با دستور مقام قضایی جسد این مجری سابق صدا وسیما تحویل خانوداه او شد و جواز دفن هم صادر شده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۰    
وزیر امنیت داخلی آمریکا ده ها عضو شورای مشورتی این وزارت خانه را به صورت گروهی اخراج کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۵    
شبکه خبر/ ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 12 که امروز یکشنبه 8 فروردین منتشر شد، ضمن اعلام زمان بندی ثبت نام داوطلبان انتخابات دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۵    
اگر قرار باشد زمانی که کودک مرتکب خطایی می شود، به جای والدین اقوام و بستگانی چون مادربزرگ، دایی، عمه ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۴۰    
العالم نوشت: منابع عراقی از عملیاتی از سوی حشد شعبی و فرماندهی عملیات کربلا در مرز با عربستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۵    
قیمت تعدادی از خودروهای داخلی امروز یکشنبه 8 فروردین 1400 اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۲۰    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی،کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال های 1355 تا 1382 را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود در سال 1400 فراخواند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۵    
یک بازیگر مشهور سینما به جرم اغفال و سواستفاده از یک زن با وعده ازدواج، به 6 ماه حبس قطعی محکوم شده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان : ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۰    
مدیر کل شرق وزارت امور خارجه گفت: در سند جامع همکاری های 25 ساله ایران و چین اصولا امتیازی مبادله نشده و لذا جای نگرانی از ناحیه آن چه غربیها "تله بدهکاری" می گویند و سریلانکا را مثال می زنند ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۳۵    
علی مطهری، سعید محمد و عزت الله ضرغامی در یک ماه اخیر به لیست کاندیدا های 1400 اضافه شده و برخی دیگر نیز در راه هستند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۵    
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک 12 منور به داخل منطقه ای در جنوب لبنان در مقابل شهرک مرزی "رامیه" کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۵۰    
در حالی که اسفندماه هر روز تعدادی از عاشقان حسینی در قالب کاروان های غیرمجاز به عتبات مشرف می شدند، ستاد کرونا خروج مسافران از مرزهای زمینی به عراق را حتی با داشتن ویزا ممنوع کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۵    
عضو شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک به تهران و پکن به مناسبت امضای سند برنامه همکاری جامع موسوم به برنامه 25 ساله، این گام دو طرف را شکست سیاسی آمریکا خواند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: انتقال جسد مرحومه آزاده نامداری به پزشکی قانونی انجام شده و علت مرگ وی پس از نتایج به دست آمده از نمونه برداری ها و آزمایش های لازم اعلام خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۵    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من اگر مسئول بودم برای پیشرفت، رویکرد امنیتی حاکم را به رویکرد فرهنگی تبدیل می کردم و با نگاهی مثبت به مردم و خواسته های مادی و معنوی آنها که آرامش و آسایش و کرامت ...
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری دانشجو/ دبیرکل حزب ندای ایرانیان جزئیاتی جدید از استعفا و خانه نشینی جهانگیری در آبان سال 98 اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۰    
زاکانی به ادعای محمد مهاجری درباره ریخت و پاش های مرکز پژوهش های مجلس پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۰    
با گذشت بیش از یک سال از همه گیری کرونا، دولت های اروپایی بار دیگر کنترل شیوع این ویروس را از دست داده و در آستانه موج سوم کرونا، نسبت به تکمیل پرشتاب ظرفیت بیمارستان ها در این قاره هشدار داده اند.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۵    
متن گزاره برگ در خصوص "برنامه همکاری جامع ایران و چین" منتشر و در آن تاکید شد که در سند جامع همکاری های 25 ساله ایران و چین مدیریت، اداره و یا بهره برداری از هیچ منطقه و یا حوزه ای واگذار نشده است.
نامه نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۰۵    
یک وبگاه آمریکایی، امضای سند راهبردی بین ایران و چین را چالشی برای دولت جدید آمریکا دانسته و نوشت تعامل نزدیک تر تهران با پکن می تواند به تقویت اقتصاد این کشور در برابر تحریم های آمریکا کمک کند.