سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

نسیم کرمانشاه (nasimkermanshah.ir)

  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
همزمان با سالرور تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده هان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه دیدار کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۲   + ۵ سایت دیگر  
شهردار کرمانشاه از آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری خبر داد و افزود: این طرح تا پایان سال در هر هشت منطقه شهر اجرایی شده و کرمانشاه چهره متفاوت و زیباتری به خود می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۳    
جلسه ای درخصوص بررسی مشکلات و موانع بهره برداری از شبکه آبیاری جامیشان برگزار گردید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۳   + ۳ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان دالاهو اظهار کرد: برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت برگزاری مسابقات پاراگلایدر کشوری به میزبانی شهرستان دالاهو انجام می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۲۳   + ۲۰ سایت دیگر  
سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی موفق شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۳:۲۳   + ۱ سایت دیگر  
معاون وزیر نیرو از بخشهای مختلف طرح سد شرفشاه سومار و شبکه آن بازدید بعمل آورد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه از اعلام فراخوان برای جذب سرمایه گذار با هدف مشارکت در ساماندهی ورودی منطقه چالابه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
عضو هیات رئیسه اتاق ایران به تشریح راهبردهای کلان و خردی پرداخت که هم می تواند زمینه تحقق شعار سال - جهش تولید با مشارکت مردم- را فراهم کند و هم مقدمه ای برای بهبود شرایط آینده اقتصادی کشور باشد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۳   + ۶ سایت دیگر  
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه با اشاره به وضعیت خوب بارندگی های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی، از خطر افزایش آتش سوزی در عرصه های محیط زیست خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: سال گذشته 292 پرونده سقط جنین تشکیل شد که 234 مورد از آن مجوز سقط دریافت کردند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
همایش کارشناسان اوراماناتی شاغل در بخش دولتی و خصوصی مرکز استان کرمانشاه و در ادامه همایش کارشناسان اوراماناتی شاغل در پایتخت ایران می تواند گامی بلند در ایجاد کانال ارتباطی فکری - مشورتی و اجرایی ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۲    
نخستین جلسه پدافند غیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه در سال 1403 برگزار شد .
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از نصب ترانس 100 و کنتور فهام جهت راه اندازی نیروگاه خورشیدی 50 کیلوواتی در نیروگاه گازی زاگرس کرمانشاه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در سال زراعی جاری پیش بینی می شود بیش از یک میلیون تن گندم در استان برداشت شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیر امور عشایری استان کرمانشاه از آغاز کوچ بهاره عشایر استان و تداوم آن تا پانزدهم اردیبهشت ماه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
با وجود بارش های شدید باران ، تگرگ و وزش شدید باد و بوران در مناطق مختلف استان کرمانشاه شبکه های توزیع برق استان کرمانشاه پایدار است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه گفت: تحریم ها نهایت فشار خود را بر اقتصاد ایران وارد کرده و در جایی دیگر کارکرد خود را از دست می دهد لذا من آینده اقتصادی کشور را روشن می بینم و به ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۳   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: براساس برآورد اولیه، به دنبال بارش شدید باران و تگرگ در استان کرمانشاه 5774 میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی و دامداری استان وارد شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۲   + ۱۵ سایت دیگر  
شهردار کرمانشاه از انجام خط کشی 600 کیلومتر از معابر شهری کرمانشاه خبر داد و گفت: ثبت تردد غیرمجاز کامیون ها توسط دوربین ها انجام می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز بیش از 125 هزار نفر به بیمارستان های استان کرمانشاه مراجعه کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۰۹:۱۱   + ۶ سایت دیگر  
مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از اختصاص سهمیه 5000 ساختگاه نیروگاه خورشیدی 5 کیلوواتی به استان کرمانشاه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از ثبت 4 هزار و 939 ماموریت در اورژانس کرمانشاه طی نوروز امسال خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان مراقب مصرف قارچ های سمی در فصل بهار باشند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۳   + ۷ سایت دیگر  
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری های صورت گرفته، در اسفند سال گذشته و فروردین ماه امسال طی چند مرحله بیش از 2 هزار و 600 تن اقلام اساسی شامل برنج ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
این پارک طبیعی که در نزدیکی شهر پاوه قرار دارد ، امکان و ظرفیتی طبیعی و خدادادی است که در کمترین زمان ممکن ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
مدیرکل فرودگاه بین المللی کرمانشاه از انجام 86 پرواز از فرودگاه کرمانشاه طی ایام نوروزی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
به گفته رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، روز طبیعت (سیزدهم فروردین) بارشی برای نقاط مختلف استان کرمانشاه پیش بینی نمی شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: باتوجه به افزایش سفرهای نوروزی به این استان در سال جاری، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۰    
تاسیسات زیرساختی مراکز روستایی منطقه کرمانشاه نوسازی و به روز رسانی شد .
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جزییات اجرای برنامه سلامت خانواده در این استان را تشریح کرد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۲    
جلسه پایش طرحهای مرزی و سامانه گرمسیری به صورت ویدئو کنفرانس در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار گردید.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از اتصال 1649 شعبه برگزاری انتخابات در سطح استان به اینترنت خبر داد و افزود: تمام تجهیزات و نیروهای مخابرات در آماده باش کامل برای برگزاری انتخابات هستند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در سال جاری 757 تاییدیه ایمنی آسانسور با اعتبار یک ساله در استان صادر شده است.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۲   + ۵ سایت دیگر  
سازمان ملی استاندارد ایران برای دومین سال پیاپی توانست در نظام استانداردسازی دنیا صعود کند و رتبه پنجم آسیا و رتبه نخست را در منطقه کسب کند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
امروز در حرکتی خود جوش جامعه پزشکی و دانشگاهیان کرمانشاه به حمایت از دکتر عبدالرضا مصری، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 11 اسفند امسال برگزار خواهد شد. پس از کش و قوس های فراوان در نهایت لیست نهایی داوطلبان هم اعلام و اکنون شاهد تبلیغات انتخاباتی هستیم ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
شهردار کرمانشاه ضمن تأکید بر رفع موانع سرمایه گذاری برای احداث شهربازی کرمانشاه گفت: جشن نیمه شعبان را با شکوه برگزار می کنیم.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۳   + ۶ سایت دیگر  
تفاهم نامه مشارکت حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز در ساماندهی و ساخت 25 مدرسه روستایی، به عنوان جایگزین مدارس کانکسی ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۳   + ۲ سایت دیگر  
با هماهنگی واحد رفاه و ورزش شرکت توانیر و معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعزام اولین کاروان زمینی عتبات عالیات با شعار کاروان نور تا نور از استان کرمانشاه در نخستین روز از ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
آیین بهره برداری از گاز رسانی به 7 روستا و یک واحد تولیدی در شهرستان پاوه در روستای هجیج برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گاز رسانی به 7 روستا و یک واحد تولیدی در شهرستان پاوه خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۲   + ۱۵ سایت دیگر  
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: 100 نقطه در شهر کرمانشاه برای انجام تبلیغات محیطی انتخابات یازدهم اسفند در نظر گرفته شده است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
با هدف درمان رایگان بخشی از بیماران سرطانی استان کرمانشاه تفاهم نامه ای بین استانداری، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی برکت کرمانشاه امضاء شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سه هزار و 500 فروشگاه در استان کرمانشاه به طرح کالابرگ الکترونیک (طرح فجرانه) متصل شدند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۲    
میز خدمت مخابرات منطقه کرمانشاه در مسجد بقیه الله برپا شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۲۲:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
اینکه یک نماینده مردمی بگوید سعی کرده در وکالت با مردم کرمانشاه حق و پیمانه را رعایت کند و مردم نیز این شعار را در عمل ببینند، تصویر واضحی از تعهد به جایگاه خطیر نمایندگی و پایبندی بر عهد خواهد بود.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
معاون ترافیک و حمل و نقل شهری شهرداری کرمانشاه از نصب و راه اندازی 27 سامانه ثبت تخلف در شهر کرمانشاه به منظور کنترل ترافیک خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ۲۱:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به هشدار قرمز هواشناسی برای بارش های پیش رو، از کشاورزان استان خواست تدابیر لازم را برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت بعمل آورند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ۲۱:۳۲    
به شکل عجیبی و با وجود تکرار حوادث تلخی که رقم زده و می زنند اما هنوز هستند افرادی که چشم بر این حوادث بسته اند و در پوشش دوستداران حقوق حیوانات، سعی دارند این اتفاقات را بیرون از بستر حقایق رخ داده ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۲    
نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از ثروت آفرینی سامانه آب سردسیری برای کشاورزان و دامداران کرمانشاهی خبر داد ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران از شرکت پالایش نفت کرمانشاه در راستای نظارت برکیفیت سوخت های تولیدی بازدید بعمل آورد
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۲:۰۲    
فصل زمستان است اما بحث داغ انتخابات، گرما بخش محافل شده است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
در نشستی با حضور مدیرعامل صرافی ملی ایران بر لزوم راه اندازی شعبه صرافی ملی ایران در کرمانشاه تاکید شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه از پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و کارگران شهرداری بدون نیاز به استفاده از تسهیلات بانک ها خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۹:۵۷   + ۲ سایت دیگر  
طی چند وقت اخیر لیستی از میزان غیبت بیش از 200 نماینده در جلسات مجلس دوازدهم منتشر شده است، لیستی که شاید کلیات آن ناامیدکننده بوده و نشان از میزان بالای غیبت نمایندگان دارد اما در انتهای لیست و جایی ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۷   + ۶ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب گفت: دهه فجر امسال شش پروژه بزرگ صنعت برق به ارزش 431 میلیارد تومان در سه استان کرمانشاه کردستان و ایلام به بهره برداری رسید.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۷   + ۱ سایت دیگر  
نود و پنجمین جلسه کارشناسی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کرمانشاه با حضور نماینده اداره کل امور مالیاتی و تعدادی از فعالین اقتصادی برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۷    
چهارمین جلسه کمیته تحقیقات وفناوری در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۷    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه به همراه معاونین و مسئول امور ایثارگران شرکت به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از خانوادهای شهدا و ایثارگر دیدار و سرکشی کردند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۳    
جلسه پیشنهادی بودجه سال 1403 مخابرات کرمانشاه برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۷    
مسابقه آشپزی به مناسبت دهه فجر در مخابرات منطقه کرمانشاه برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ - ۰۰:۲۲    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: خاموشی های استان از نظر تعداد در مقایسه با سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
مدیرعامل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر از رشد 81 درصدی سرمایه صندوق بیمه روستائیان و عشایر در دولت سیزدهم خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۲۱:۲۲    
اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در اداره کل استاندارد استان کرمانشاه برگزار و از 7 واحد تولیدی برتر تقدیر بعمل آمد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
با مشخص شدن کاندیداهای نهایی مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، مدتی است فعالیت های غیررسمی انتخاباتی آغاز شده و هریک از کاندیدها به شکلی مشغول فعالیت هستند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۲   + ۶ سایت دیگر  
مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان217 طرح مخابراتی با اعتبار دو هزار و 950 میلیارد ریال در کرمانشاه به افتتاح می رسد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ۲۱:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
دکتر جهانبخش امینی در دیداری با جمعی از مردم منطقه سرفیروزآباد با تبریک بهار انقلاب و با بیان اینکه دهه فجر، دهه ی افتتاح پروژه های بزرگ عمرانی در کشور است ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۳    
مجری عملیات ترمیمی طرح تغذیه مصنوعی کیلانبر گفت:این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۲   + ۳۸ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری جوان 19 ساله ای خبر داد که در یکی از محلات شهر با شلیک گلوله پدر 48 ساله اش را به قتل رسانده بود.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۲    
56 پروژه آموزشی در کرمانشاه همزمان با 950 فضای آموزشی در سراسر کشور افتتاح شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
دکتر جهانبخش امینی، نماینده مردم کرمانشاه در ادوار مختلف مجلس شورای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هم فاصله گرفتن و ناهماهنگ بودن میان مسوولین ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: 56 پروژه در حوزه نوسازی مدارس استان در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
پس از هشت روز رقابت، شطرنج بازان برتر دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام تاق بستان معرفی شدند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
شهردار کرمانشاه از آمادگی کامل شهرداری برای بارش برف و باران خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۳    
با روی گشاده از ما استقبال کرد و حدود یک ساعت مهمانش بودیم. با انبوهی از کاغذ و پوشه در دستش حرف می زد و موضوع برای من از آنجا جالب شد که گفت: من متروپل نمی سازم!!!
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۳   + ۸ سایت دیگر  
به گفته رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه، با بهبود دبی سراب "سبزعلی" آب در حال سرریز به تالاب هشیلان است و به تدریج وضعیت این تالاب بهتر خواهد شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۲۰:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
این حضور به معنای مردمی بودن است، اینکه نماینده ای به مناطق کم برخوردار شهر برود و گوش شنوای دل دردمند مردم شود ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۲   + ۶ سایت دیگر  
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کاهش 12 درصدی خاموشی های استان کرمانشاه نسبت به سال قبل خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۲    
پروژه فیبر نوری مخابرات در شهرستان هرسین درحال انجام است
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه مبارک فجر امسال 32 پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار 233میلیارد و 152میلیون تومان و اشتغالزایی ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۲   + ۱۴ سایت دیگر  
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: چهار دستگاه خودروی جدید در آتش نشانی کرمانشاه در سال جاری به کار گرفته و به ناوگان خودرویی شهرداری افزوده شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ - ۱۰:۲۲   + ۵ سایت دیگر  
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: قشر زحمتکش کشاورز سوخت را برای مدیریت مزرعه بکار می برد و قطعا اجازه نخواهیم داد سوخت در بخش کشاورزی قاچاق شود
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۱   + ۳ سایت دیگر  
مراسم تقدیر از پاکبانان نمونه شهرداری همزمان با روز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر تحت عنوان جشن پدرانه برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ۲۰:۴۱    
تاسیسات زیرساختی مراکز روستایی منطقه کرمانشاه نوسازی وبه روز رسانی شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
در دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی شرکت های صنعت آب و برق کشور که با حضور وزیر نیرو در تهران برگزار شد، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خوش درخشید.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اعلام خبر فوق گفت: در راستای اجرای تبصره های 2 و 3 ماده ده قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، از ابتدای سال جاری تاکنون 842 مورد ساخت و ساز غیرمجاز ...
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۲    
جلسه بررسی عملکرد کمیته سلامت اداری و صیانت ازحقوق مردم در شرکت توزیع نیروی برق با تاکید بر شاخص قانون و قانون گرایی تشکیل ش
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
عضو هیات رئیسه اتاق ایران از آغاز صدور قانونی شهادت منشا توسط اتاق ایران خبر داد که می تواند روند تعاملات تجاری با عراق را تسهیل کند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
طرح توسعه صادرات انرژی به کشور عراق و تقویت شبکه انتقال شهرستان سرپل ذهاب در برق منطقه ای غرب با بیش از 60 درصد پیشرفت هم اکنون در شرکت برق منطقه ای غرب فعال است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۲    
مراسم سمینار آموزشی مسئولیت اجتماعی – خیر همگانی برای مدیران ارشد ادارات استان در اداره کل استاندارد استان کرمانشاه برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه گفت: به مناسب دهه فجر و ولادت حضرت علی علیه السلام مسابقات بین المللی شطرنج جام طاقبستان روز پنجشنبه 5 بهمن ماه به مدت یک هفته در کرمانشاه برگزار می شود
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
نائب رئیس اتاق کرمانشاه بر لزوم برگزاری رویدادهای اقتصادی مهم در کرمانشاه تاکید کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۱۲:۳۲   + ۹ سایت دیگر  
شهردار کرمانشاه بر لزوم ارتقاء سطح زیبایی شهری در کرمانشاه، با حذف زوائد بصری تاکید کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
رئیس هیات ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه از آغاز مسابقات جام پرچم در یازدهم بهمن ماه سال جاری در استان خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و هیئت همراه، جلسه شورای مدیران کشوری شرکت مخابرات ایران در اداره مخابرات شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه برگزار شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه با دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در جمع نمایندگان پرستاران در ساختمان نظام پرستاری گفت: با جدیت پیگیر مطالبات گروه پرستاری شامل پرداخت تعرفه ، کارانه و اضافه کار هستیم.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۱   + ۱۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از برنامه کاشت 2 هزار اصله نهال بومی زاگرس در شهر کرمانشاه خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۱   + ۴ سایت دیگر  
پیگیری های مکرر توسط دکتر محمد رشیدی، نماینده مردم شریف کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، برای آبرسانی سالم و پایدار به روستاهای کرمانشاه نتایج ارزشمندی به ارمغان آورد که انعقاد تفاهم نامه ...
  ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۵   + ۴۲ سایت دیگر  
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی این شرکت خبر داد.
مشاهده نتایج بیشتر...