جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۷:۵۶Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 6 شهریور 1397 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 1 فروردین 1396 نسیم آنلاین 31 فروردین 1397 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 نسیم آنلاین 31 خرداد 1397 نسیم آنلاین 31 تیر 1397 نسیم آنلاین 1 مرداد 1397 نسیم آنلاین 1 مهر 1397 نسیم آنلاین 30 آبان 1397 نسیم آنلاین 30 آذر 1397 نسیم آنلاین 30 دی 1397 نسیم آنلاین 30 بهمن 1397 نسیم آنلاین 1 اسفند 1397 نسیم آنلاین 1 شهریور 1397 نسیم آنلاین 2 شهریور 1397 نسیم آنلاین 3 شهریور 1397 نسیم آنلاین 4 شهریور 1397 نسیم آنلاین 5 شهریور 1397 نسیم آنلاین 6 شهریور 1397 نسیم آنلاین 7 شهریور 1397 نسیم آنلاین 8 شهریور 1397 نسیم آنلاین 9 شهریور 1397 نسیم آنلاین 10 شهریور 1397 نسیم آنلاین 11 شهریور 1397 نسیم آنلاین 12 شهریور 1397 نسیم آنلاین 13 شهریور 1397 نسیم آنلاین 14 شهریور 1397 نسیم آنلاین 15 شهریور 1397 نسیم آنلاین 16 شهریور 1397 نسیم آنلاین 17 شهریور 1397 نسیم آنلاین 18 شهریور 1397 نسیم آنلاین 19 شهریور 1397 نسیم آنلاین 20 شهریور 1397 نسیم آنلاین 21 شهریور 1397 نسیم آنلاین 22 شهریور 1397 نسیم آنلاین 23 شهریور 1397 نسیم آنلاین 24 شهریور 1397 نسیم آنلاین 25 شهریور 1397 نسیم آنلاین 26 شهریور 1397 نسیم آنلاین 27 شهریور 1397 نسیم آنلاین 28 شهریور 1397 نسیم آنلاین 29 شهریور 1397 نسیم آنلاین 30 شهریور 1397 نسیم آنلاین 31 شهریور 1397 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۶:۵۱    
دمشق- ایرنا- هزاران آواره سوری امروز(سه شنبه) پس از پاکسازی کامل شهرک داریا در حومه ریف دمشق به خانه هایشان بازگشتند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۶:۳۹    
آلن وایزلبرگ ، مدیر مالی ارشد سازمان ترامپ، پس از دریافت مصونیت از دادگاه نیویورک، به پرسش های بازپرس ویژه پرونده شکایت بازیگر فیلم های مستهجن پاسخ داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۶:۳۲    
یک نویسنده و تحلیلگر مسایل سیاسی اعلام کرد که گزارش های سازمان های بین المللی حقوقی به عنوان اهرم فشار جهت باج خواهی از کشورهای متجاوز استفاده می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۶:۲۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته این رژیم در حال تولید موشکی با قابلیت حمله به هر نقطه در غرب آسیا است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۴:۴۱    
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در واکنش به تظاهرات ضدمهاجرتی اخیر در این کشور گفت جایی برای نفرت در خیابان ها وجود ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۵۳    
کرملین چندین عکس و ویدئو را منتشر کرد که نشان می دهد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به همراه وزیر دفاع و رئیس سرویس امنیتی فدرال این کشور آخر هفته خود را در جنگل های سیبری گذرانده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۰:۳۲    
یک فرمانده سابق سوری معتقد است پنتاگون با استقرار سپر دفاع موشکی در برخی از مناطق سوریه قصد دارد حضور خود را در این کشور دائمی کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۲۳:۵۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کار مشترکی بین بانک عامل و صندوق رفاه برای ارائه تسهیلات مناسب به دانشجویان آغاز شده که براساس آن وام شهریه با سود 2/5 درصد به دانشجویان داده شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۶:۳۴    
دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد انتخاب رشته کنکور 97 دانشگاه آزاد تمدید شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۸    
حمید فرخ نژاد بازیگر سینمای ایران گفت: مهم ترین ویژگی خسرو سینایی این است که او داری یک نگاه نادر در سینمای ایران است، به ویژه این روزها که فروش و سینمای تجاری حرف اول را می زند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۷    
کاروان راهیان نور ورزشکاران اردبیلی در اردویی دو روزه به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور سفر کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۱    
نخستین جشنواره ملی موسیقی حماسی کشور (کمالان) به بهانه سالروز تولد استاد ملاکمال خان هوت به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از راه های کنترل جامعه در شرایط بحرانی، جلوگیری از اخبار و شایعات و استفاده صحیح از فضای مجازی است، گفت: آموزش و مراقبت های فضای مجازی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۹    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: تا پایان روز سه شنبه نزدیک به 4 هزار نفر از حجاج ایرانی وارد کشورمان شده اند و این روند در طی روزهای آتی ادامه دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۲    
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: پیام غدیر این است که از ولایت برنداریم و اگر این کار را کردیم امام جماعت ما شخصی می شود که نماز صبح را چهار رکعتی می خواند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۹    
سومین همایش بزرگداشت حماسه جنگ چالدران برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۰    
آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، شبیری زنجانی و علوی گرگانی ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی، با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۷    
به رغم اینکه ترامپ دائما مدعی اشتغالزایی و رشد اقتصادی قوی در آمریکا است بررسی موسسه تحقیقاتی اربین نشان داد از هر 10 آمریکایی 4 نفر قادر به پرداخت هزینه نیاز های اولیه خود نیستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۴    
نماز عبادی-سیاسی این هفته تهران (جمعه نهم شهریورماه) به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی در مصلای تهران برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تا زمانی که افراد به اوج ایمان دست پیدا نکنند، به اوج پیروزی ها دست پیدا نخواهند کرد، از این رو باید جهاد فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۰    
تهران- ایرناپلاس- یک فعال اصولگرا گفت پاسخ امروز رئیس جمهوری به سؤالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی کاملاً مستدل و محترمانه بود، هرچند نمایندگان از چهار مورد این پاسخ ها ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۲    
اسناد فاش شده وزارت خارجه آمریکا نشان می دهند برایان هوک که اکنون به ریاست گروه اقدام علیه ایران منصوب شده حقوق بشر را صرفا وسیله ای ابزاری برای تامین منافع آمریکا می داند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۸    
مشاور سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در دوره های مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی 97 ساعت 24 امشب چهارشنبه هفتم شهریور ماه 97 پایان می پذیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۴    
اصغر امیرنیا از برگزاری دومین جشنواره ملی عکس آیات با عنوان قرآن، معنای زندگی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۱۲    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (چهارشنبه؛ 7 شهریور ماه) را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۸:۰۰    
وضعیت جسمانی دروازه بان تیم تراکتورسازی پس از تصادف روز گذشته این بازیکن مساعد است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۵:۲۲    
داده های اداره آمار فدرال آلمان که به تازگی منتشر شده است، نشان می دهد این کشور در نیمه اول 2018 به رکورد دیگری از مازاد بودجه دولتی دست یافته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۵:۱۳    
تهران- ایرنا- وزیر نفت گفت: دزد شرکت اکتشاف نفت در خارج به سر می برد، البته مشخص شده به کدام کشور متواری شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۵:۰۱    
تهران- ایرنا- معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نقش استان ها در بودجه ریزی کمرنگ است بنابراین باید در لایحه بودجه 98 به استان ها توجه ویژه ای شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۴:۵۲    
معاون امور بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: کسری کود شیمیای در بازار تا 15 روز دیگر جبران می شود زیرا محموله 2 کشتی جدید که در جنوب کشور پهلو گرفته اند تا 15روز دیگر توزیع می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۴:۴۰    
معاون توسعه بورس اعلام کرد: بورس تهران برای اصلاح ساختار معاملات 6 پیشنهاد را به سازمان بورس اوراق و بهادار تهران ارائه کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۴:۳۱    
سازمان عفو بین الملل خواستار تحریم تسلیحاتی ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها در یمن شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۴:۲۲    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که رهبران این تشکیلات به تحقق صلح با رژیم صهیونیستی پایبند هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۴:۱۳    
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه ارتباط دادن مسأله تحریم های بانکی به عدم پاس کردن استانداردهای FATF فرا فکنی است گفت: FATF ابزار وزارت خزانه داری آمریکا برای فشار بیشتر بر ملت ایران است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۴:۰۱    
تهران - ایرنا - خشونت حاصل از اعتراضات راستگرایان در شهر کمنیتس در ایالت ساکسونی آلمان به حدی شدت یافته که دولت فدرال برای اعزام نیروهای پلیس کمکی به این ایالت شرقی اعلام آمادگی کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۳:۴۳    
آن طور که گزارش بانک مرکزی نشان می دهد متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران تا 62 درصد در مردادماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش داشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۳:۲۱    
معاون سازمان توسعه تجارت گفت: آهنگ وابستگی سبد ارزی واردات کشور به دلار، در حال نزول بوده و امروز این وابستگی در پایین ترین سطح نسبت به سال های گذشته قرار دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۳:۰۲    
تهران-ایرنا - سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری 13 هزار و 200 طرح اشتغال پایدار روستایی با اعتبار 5 هزار و یکصد میلیارد تومان در بانک های عامل به مرحله عقد قرارداد رسیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۲:۴۶    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:با تصویب دولت،مسئولیت ثبت سفارش و نظارت بر توزیع نهاده های ذرت،جو ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۲:۳۰    
رئیس سندیکای آلومینیوم از انحصار در بازار این فلز خبر داد و گفت: عده ای به جای فروش شمش آلومینیوم در بورس ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۲:۰۰    
تهران- ایرنا- بررسی نرخ تورم مردادماه مرکز آمار ایران نشان می دهد استان کهگیلویه وبویراحمد با 9.5 درصد بیشترین و استان مازندران با چهار درصد کمترین نرخ تورم شهری را به خود اختصاص دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۱:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از دلایل افزایش بی رویه نرخ بلیت در روزهای اخیر، چارتر شدن بلیت ها بود و به همین دلیل در تلاش هستیم سهم چارتر کردن بلیت کاهش یابد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۱:۴۲    
اسلام آباد - ایرنا - وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص نقش اسلام آباد برای میانجی گری میان تهران و ریاض، گفت: اگر فرصتی برای ایفای نقش میان طرفین باشد، در این خصوص نقش آفرینی خواهیم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۱:۳۳    
روابط عمومی خودروسازی سایپا اعلام کرد: قیمت خودروهای داخلی تغییر نکرده و در ثبت نام جدید خودروها با همان قیمت های قبلی عرضه می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۱:۲۶    
بر اساس جدیدترین گزارش مرکز پژوهش های مجلس، در شرایط فعلی اقتصادی کشور و با توجه به تحریم های اعمال شده و کاهش درآمدهای نفتی دولت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از برخورد شدید قانونی در زمینه کم فروشی و اجبار در فروش اکتان افزا در جایگاه های سوخت کشور خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۱:۰۲    
سامانه سککوک ابزاری است که از طریق آن می توان به تامین مالی کسب و کارها و در نتیجه رونق تولید و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۵۲    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات آزادسازی بادیه السویداء سد هاطیل را از لوث تروریست های داعشی آزاد کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۴۳    
نوابی گفت: ما به دنبال تشخیص درست کالاهای احتکار شده از کالاهای موجود در انبارها هستیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۳۱    
سخنگوی کمیسیون اروپا اعلام کرد که این اتحادیه به افزایش تعرفه های گمرگی کالاهای اروپائی توسط آمریکا واکنش نشان می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۲۲    
کلمبیا اعلام کرده که از اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی خارج خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۱۳    
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که بیش از 450 غیرنظامی در 9 روز نخست آگوست جاری در یمن جان باخته اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۱۳    
وزیر خارجه ترکیه با رئیس جمهوری لیتوانی در این کشور دیدار و گفتگو کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۱۳    
پکن- ایرنا- رسانه های کره جنوبی با اشاره به لغو سفر 'مایک پمپئو' وزیر امور خارجه آمریکا به کره شمالی به توصیه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۹    
مسکو - ایرنا - معان وزیر خارجه روسیه رفتار آمریکا در اوکراین را گسترش طلبانه و خطرناک خواند و مدعی شد که ایالات متحده با آتش بازی می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۹    
وزیر دفاع آمریکا در سخنانی گفت با متحدان خود برای خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره همکاری می کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۹    
فعال توییتری معروف به مجتهد می گوید، مخالفت دانشجویان عربستانی حاضر در کانادا با بازگشت به کشورشان، ولی عهد سعودی را مجبور به عقب نشینی از موضع خود در قبال آن ها کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۹    
رئیس جمهوری روسیه 15 ژنرال این کشور را از نهادها و وزارتخانه های این کشور کنارگذاشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۹    
فرانسه با طرح ادعاهای موهوم، خواستار تعویق سفر دیپلمات های خود به ایران شد!
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۹    
وزیر خارجه روسیه در مصاحبه ای خطاب به واشنگتن اعلام کرد: دموکراسی آمریکائی خانه ای پوشالی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
اربیل – ایرنا- یک روز بعد از تشکیل ائتلاف احزاب مخالف دولت اقلیم در کردستان رایزنی احزاب حاکم برای جلب نظر این احزاب وارد فاز جدی تری شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
موسسه اعتبار سنجی اقتصادی مودیز با انتشار گزارشی اعلام کرد تاثیر تحریم های اقتصادی و تجاری آمریکا بر ضد روسیه محدود خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
نتایج یک تحقیق مستقل فاش کرد بر اثر وقوع توفان ماریا در پورتوریکو ، حدود 3 هزار تن جان باخته اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
اسلام آباد- ایرنا - روزنامه پاکستانی امت نوشت که دولتمردان آمریکایی همچون گذشته در پی اعمال سیاست های خود بر دولت جدید اسلام آباد هستند، اما عمران خان پیشتراعلام کرداز منافع ملی کشور خود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
در پی عملیات تک تیراندازان یمنی در جبهه های مختلف 6 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی به هلاکت رسیدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
مسکو – ایرنا – رئیس جمهوری روسیه در حکمی 15 ژنرال وزارت کشور، موقعیت های اضطراری، کمیته پیگیری، سازمان فدرال اجرای احکام و وزارت اضطراری فوق العاده این کشور را از کار برکنار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
نماینده ایالت جورجیا در سنای آمریکا، رئیس جمهور این کشور را برای اظهارات منفی درباره مک کین مستحق شلاق دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
بر اثر انفجار یک بمب دست ساز در فیلیپین دست کم یک نفر کشته و 34 نفر زخمی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۲    
در پی پیشنهاد جدید عربستان سعودی به سوریه مبنی بر اینکه از ایران دور شوید تا منابع لازم را برای بازسازی سوریه تامین کنیم، دمشق این پیشنهاد را رد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۲    
ده ها پناهجوی روهینگیا پشت مرزهای بنگلادش در انتظار مجوز ورود می باشند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۵۲    
بغداد - ایرنا -'حیدر العبادی' نخست وزیر عراق گفت که کشورش هیاتی را برای انجام تفاهم بر سر تعاملات مالی با ایران راهی آمریکا خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۹    
روزنامه تایمز نوشت مقامات وزارت خارجه و خزانه داری انگلیس برای یافتن راهکاری به منظور اجتناب از تحریم های آمریکا علیه ایران، با همتایان ژاپنی خود دیدار و رایزنی کرده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۹    
تهران- ایرنا- رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری گوگل را به بازگرداندن اخبار بد پیرامون وی در نتایج جستجو متهم کرده و تهدید به بررسی این موضوع کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۹    
یک مقام ارشد صهیونیست در گزافه گویی جدید و در ادامه مواضع سابق رژیم صهیونیستی، مدعی شد که تل آویو به عملیات علیه آنچه وی مواضع ایران در سوریه خوانده، ادامه خواهد داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۹    
وزیر دفاع روسیه از برگزاری بزرگترین تمرین نظامی این کشور طی 4 دهه اخیر با مشارکت چین و مغولستان خبر می دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
تهران - ایرنا - پس از درخواست سازمان ملل برای مجازات فرماندهان ارتش میانمار به اتهام نسل کشی، رهبران مسلمانان این کشور خواستار پیگیری گزارش این نهاد بین اللملی و مجازات متهمان شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
صدر اعظم آلمان اعتراضات بیگانه ستیزانه و آشوب ها در شهر کمنیتس آلمان را محکوم کرده و گفت چنین اقداماتی هیچ جایگاهی در دولت مشروعه ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل بار دیگر به اظهارات مداخله جویانه خود درباره ایران و تحولات در منطقه غرب آسیا پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
آنکارا ایرنا پلیس ترکیه اعلام کرد که طی هفته گذشته 951 مهاجر و پناهجوی خارجی در حال عبور غیرقانونی به یونان، بلغارستان و سایر کشورهای اروپایی در آب های دریای اژه و شهرهای مختلف ترکیه دستگیر شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
وزیر امور خارجه آلمان در پی درگیری های خشونت بار میان راست گرایان و چپ گرایان در شهر کمنیتس، راست گرایی را تقبیح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه بلژیک طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد مسکونی در کرانه باختری و قدس اشغالی را محکوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۵    
ائتلاف الفتح تاکید کرد که فشارهای نماینده آمریکا برای تشکیل ائتلاف ها در این کشور با شکست مواجه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۹    
بحث جنجالی استفاده هیلاری کلینتون از ایمیل شخصی برای ارسال اطلاعات حساس دولتی، روی دیگری هم داشته و آن هک شدن سرور این ایمیل توسط یک شرکت پوششی چینی بوده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۹    
نماینده سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره ادلب هر حمله ای که به کشورش شود را به مثابه حمله به امنیت و صلح منطقه ای و بین المللی دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۶    
رئیس اجرایی افغانستان با وزیر خارجه ازبکستان در کاخ سپیدار در کابل دیدار و گفتگو کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۶    
پلیس فلوریدا اعلام کرد عامل تیراندازی در شهر جکسون ویل، دو دوره در بیمارستان روانی بستری شده بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۶    
وزارت خارجه آمریکا از تصمیم این کشور برای شرکت در مذاکرات ژنو درباره سوریه خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۳    
جام هایی که شواین اشتایگر با بایرن مونیخ در طول حضورش درمونیخ بدست آورده امشب در آلیانس آره نا به نمایش در آمد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۳۳    
هایکو ماس امروز وعده داد برلین به شرکت های آلمانی که به فعالیت در ایران ادامه دهند، کمک خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۰    
اهواز - ایرنا - تیم خوزستان با شایستگی عنوان قهرمانی رقابت های بسکتبال قهرمانی امیدهای کشور را به خود اختصاص داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۰    
مهاجم تیم الغرافه در اردوی پرسپولیس حاضر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۲    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان در نیمه اول با استرس بازی کردند اما در نیمه دوم خیلی منطقی بازی را تحت کنترل داشتند و اگر کمی دقت می کردند می توانستند به گل هم برسند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۲    
یک بازیکن دیگر از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۲    
دومین جلسه محاکمه سه اخلالگر اقتصادی که با ارز دولتی مبادرت به واردات گوشی و فروش آن به قیمت آزاد کرده بودند، فردا به ریاست قاضی موحد برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۲    
بهترین بازیکن دیدار الدحیل قطر - پرسپولیس از بین بازیکنان تیم میزبان انتخاب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۶    
مربیان و بازیکن کروات تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه به کرواسی خواهند رفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۳    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص بازیکن و مربی تیم پرسپولیس را صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۳    
حریف قطری پرسپولیس، با شکست این تیم به رکوردی تاریخی در فوتبال آسیا دست یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل الدحیل قطر ستود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۲۲:۳۰    
آمار بازی الدحیل - پرسپولیس در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد.