پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 23 آبان 1397 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 1 فروردین 1396 نسیم آنلاین 31 فروردین 1397 نسیم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 نسیم آنلاین 31 خرداد 1397 نسیم آنلاین 31 تیر 1397 نسیم آنلاین 1 مرداد 1397 نسیم آنلاین 31 شهریور 1397 نسیم آنلاین 1 مهر 1397 نسیم آنلاین 30 آذر 1397 نسیم آنلاین 30 دی 1397 نسیم آنلاین 30 بهمن 1397 نسیم آنلاین 1 اسفند 1397 نسیم آنلاین 1 آبان 1397 نسیم آنلاین 2 آبان 1397 نسیم آنلاین 3 آبان 1397 نسیم آنلاین 4 آبان 1397 نسیم آنلاین 5 آبان 1397 نسیم آنلاین 6 آبان 1397 نسیم آنلاین 7 آبان 1397 نسیم آنلاین 8 آبان 1397 نسیم آنلاین 9 آبان 1397 نسیم آنلاین 10 آبان 1397 نسیم آنلاین 11 آبان 1397 نسیم آنلاین 12 آبان 1397 نسیم آنلاین 13 آبان 1397 نسیم آنلاین 14 آبان 1397 نسیم آنلاین 15 آبان 1397 نسیم آنلاین 16 آبان 1397 نسیم آنلاین 17 آبان 1397 نسیم آنلاین 18 آبان 1397 نسیم آنلاین 19 آبان 1397 نسیم آنلاین 20 آبان 1397 نسیم آنلاین 21 آبان 1397 نسیم آنلاین 22 آبان 1397 نسیم آنلاین 23 آبان 1397 نسیم آنلاین 24 آبان 1397 نسیم آنلاین 25 آبان 1397 نسیم آنلاین 26 آبان 1397 نسیم آنلاین 27 آبان 1397 نسیم آنلاین 28 آبان 1397 نسیم آنلاین 29 آبان 1397 نسیم آنلاین 30 آبان 1397 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۴    
اظهارات ظریف مبنی بر وجود پولشویی گسترده در ایران، بهانه ای محکمی به دست مسئولان FATF داده است تا در اجلاس بعدی این نهاد بین الدولی، فشار بیشتری به کشورمان برای اجرای کامل برنامه اقدام وارد کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۸    
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه 25 درصد دانشجویان این دانشگاه ساکن خوابگاه هستند، گفت: 100 دانشجویان غیر بومی متقاضی خوابگاه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
پلیس راهور ناجا جهت تسهیل در تردد هموطنان در جاده های برون شهری، با توجه به روزهای پایانی هفته تمهیدات ترافیکی خاصی را اجرا خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۰    
یک دستگاه آپارتمان 94 متری واقع در ولنجک، خیابان نوزدهم با مبلغ 200 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 3 میلیون و 700 هزار تومان اجاره، معامله می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۹    
کنسول آمریکا در بصره از تداوم مذاکراتش با واشنگتن برای حل مشکل عراق در زمینه خرید انرژی از ایران پس از پایان معافیت 45 روزه بغداد از تحریم ها، خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۰    
یک استاد روانشناسی درخصوص ممنوعیت ازدواج در سنین پایین گفت: حل کردن موضوع عدم مهارت های ارتباطی، گفتاری و شناختی ناشی از سن پایین به مراتب آسان تر از کنترل عوارض فردی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۴۵    
معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور از اجرای 8 طرح جدید برای معلولان خبر داد و گفت: این طرح ها به صورت آزمایشی همزمان با روز جهانی معلول اجرا می شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۲:۱۸    
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درنامه ای به آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه وضعیت فضای مجازی در کشور را بغرنج و اسف بار دانست و اجرای فوری قانون مسدود سازی تلگرام و جلوگیری کامل از ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۵:۳۶    
لایحه نظام رتبه بندی معلمان پس از دو ماه بررسی در کمیسیون تخصصی امور اجتماعی و دولت الکترونیک دفتر هیأت دولت، به تصویب رسید و آماده سیر مراحل تصویب در هیأت وزیران شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۸    
دانشگاه علوم اسلامی رضوی جزئیات ثبت نام اینترنتی متقاضیان آزمون دکتری تخصصی (PhD) را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۰۸    
رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: امروزه افرادی فرصت طلب با هویت جعلی در فضای مجازی و با انتشار آگهی در کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی تحت عناوینی مانند فروش مدارک از جمله مدرک تحصیلی و مدارک ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۷:۲۱    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران مسئول رسانه ها برای حضور حداکثری در هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات دعوت کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۶:۲۵    
مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه تشکیل وزارتخانه های رفاه و تأمین اجتماعی و کار و تعاون ، ضرورت این تفکیک را بررسی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۰۱:۲۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: الگوی کشت موضوعی نیست که به کشاورزان تحمیل شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۵    
تهران- ایرنا- رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور از واگذاری 16 مورد از وظایف و اختیارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها به خانه های مطبوعات و رسانه های استانها خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۳    
وزیر اقتصاد سوم دولت تدبیر و امید بعد از جلسه با هیات برزیلی اعلام کرد که برزیل یک خط اعتباری 1.5 میلیارد دلاری برای ایران در نظر گرفته است. این خبر خوبی است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۱۴    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، برنامه های سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را که بزرگ ترین گردهمایی نخبگان دینی جهان اسلام است، با اصحاب رسانه در میان می گذارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۱    
رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت گفت: در پرونده هایی که برای پیگیری پیش رویمان است بیشتر سراغ موارد مبتلابه و مسائل روز جامعه و گزارش های مردمی می رویم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۵    
نهمین دور از گفتگو های بین المللی کشور های حوزه خزر روز گذشته در روسیه برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۰    
رئیس کمیته امداد، علی وحدانی را به عنوان سرپرست کمیته امداد استان خراسان شمالی معرفی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۱    
نشست مدیریت اطلاعات پژوهشی؛ دسترسی آزاد به اطلاعات همزمان با کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۳۰    
بجنورد- ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تکمیل طرح راه آهن جوین – اسفراین 2 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تلاش می شود با تامین ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۳۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت صمت از سیاستگذاری ستاد تنظیم بازار برای کاهش قیمت لاستیک و مرغ خبر داد و درباره قیمت خودرو گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۳۰    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: از اول هفته تا کنون شاهد کاهش 13 درصدی قیمت طلا و سکه هستیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۲۴    
تصاویری از وداع جانسوز فرزند شهید "مصطفی انگاوی" از شیعیان مظلوم نیجریه که بعد از دو سال حبس و شکنجه به شهادت رسید را مشاهده می کنید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۲۴    
بیشترین میزان رشد بارش ها در سال آبی جاری نسبت به سال آبی گذشته (سال آبی 97-96) مربوط به حوضه آبریز قره قوم (شمال شرقی کشور) و حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان (جنوب کشور) است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۲۱    
تامین سوخت کشتی های چینی توسط ایرانی ها،ایرلاین ها در آستانه فرسودگی و قاچاق دام زنده از اخبار اقتصادی امروز است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۲۱    
تولید نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در ماه اکتبر نسبت به ماه سپتامبر، 127 هزار بشکه در روز افزایش یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۱۸    
عملیات تخلیه بزرگترین کشتی و اولین محموله ذرت در بندر شهید بهشتی چابهار آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۱۸    
بازی دورهمی مدل اسم فامیل بازی با مبلغ 79 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۱۸    
کارشناس اقتصادی گفت:دولت با ابزارهای سیاست پولی و مالی و کاهش سلطه بر بانک مرکزی می تواند جلوی رشد نقدینگی را بگیرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۱۵    
در آستانه آغاز هفته کتاب، وزیر ارتباطات با ارسال پستی در اینستاگرام بر لزوم افزایش فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۱:۵۴    
سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه بر پایبندی کشورش به کشف آمر قتل خاشقچی تاکید کرد و گفت: باید مشخص و فاش شود که چه کسی دستور قتل روزنامه نگار مطرح سعودی را مطرح کرده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۱:۴۲    
وکیل مدافع یکی از صرافان متهم به اخلال در نظام ارزی کشور از برگزاری جلسه دیگری برای محاکمه دو صراف و اخذ آخرین دفاعیات آنها در رزوز جاری خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۱:۳۳    
کمیسیون راهبرد دفاع ملی آمریکا در گزارشی به کنگره، درباره پیامدهای سهمگین کاهش قدرت نظامی این کشور هشدار داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۱:۲۲    
شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد در دعوای حقوقی شبکه سی ان ان با کاخ سفید از سی ان ان حمایت می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۱:۱۳    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه در واکنش به حملات لفظی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا گفت که اتحاد با واشنگتن به معنی این نیست که پاریس دولت زیردست باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۱:۰۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ملت ایران برآیند اقدامات را به صورت قدرت نظامی مشاهده می کنند که امروز در منطقه خاورمیانه قدرت نظامی ایران حرف نخست را می زند و دیگران اعم از دوست و دشمن به ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۵۷    
رئیس جمهور گفت: نسل معاصر مسلمان و ایرانی این توفیق را داشته که در آشنایی با اندیشه، رفتار و شیوه زیست علمی آن اندیشمند زمان شناس تصویری جذاب و زیبا از اسلام وعالم مسلمان به خاطره ها بسپارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۴۲    
نیروهای الحشد الشعبی عراق در جریان عملیات جست و جوی عناصر خفته داعش،چهارده تن از آن ها را بازداشت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۳۴    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر پیروزی اطلاعاتی امنیتی مقاومت فلسطین در خان یونس و شکست عملیات رژیم صهیونیستی در جنوب غزه اعلام کرد، پیروزی سیاسی را با استعفای وزیر جنگ این رژیم محقق کرده ایم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۱۵    
اربیل – ایرنا- علیرغم گذشت چند روز از اعلام تحریمهای یکجانبه آمریکا علیه مردم ایران اما تحلیل این تحریمها و نتایج آن در رسانه های کردستان عراق کماکان ادامه دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۱۲    
کمیسر امور تجاری اتحادیه اروپا گفت لیست بلندی از کالاهای آمریکایی را برای مقابله با عوارض گمرکی این کشور علیه کالاهای اروپایی تهیه خواهیم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۱۲    
در پی استعفای لیبرمن، حزب خانه یهودی تهدید کرد در صورتی که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به نفتالی بنت سپرده نشود، از کابینه نتانیاهو خارج خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۱۲    
تهران - ایرنا - پارلمان اروپا با تاکید براینکه تسلیحات اروپایی آتش جنگ را در یمن را شدید کرده است، خواستار بررسی بیشتر فروش تسلیحات به ائتلاف تحت سرکردگی عربستان سعودی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۹    
برخی منابع خبری از استعفای دومین وزیر کابینه رژیم صهیونیستی خبر داده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۹    
دبیرکل شورای عالی سیاسی یمن اخبار منتشره توسط خبرگزاری فرانسه درباره توقف تجاوز ائتلاف سعودی به الحدیده را رد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۹    
آتش در ایالت کالیفرنیای آمریکا همچنان قربانی می گیرد تا آنجا که شمار کشته شدگان به 50 نفر رسیده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۶    
رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف گفت: ISI جنبه های منفی بسیاری دارد از جمله این که به شدت استعماری ست به این صورت که ISIمی تواند خیلی زیرکانه تمامی تحقیقات در سراسر دنیا راجهت دهی کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۶    
تهران - ایرنا - پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوزان به سرکردگی عربستان را در منطقه جیزان واقع در جنوب این کشور سرنگون کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۳    
تهران - ایرنا - دبیر کل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: نتانیاهو به پایان خط رسیده و مقاومت فلسطین بی تردید صهیونیست ها را متوقف و پشیمان خواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۳    
خبرگزاری اینترفکس از قطع ارتباط سامانه سوئیفت با شعبه بانک تجارت در بلاروس به دلیل تحریم های ضدایرانی آمریکا خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۳    
لندن – ایرنا –موج جدیدی از اعتراض ها به همکاری های تجاری با ریاض در انگلیس در ادامه تشدید مخالفت ها با همکاری های تسلیحاتی دولت لندن و رژیم سعودی پس از قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۳    
اتحادیه عرب امروز (چهارشنبه) از کمک 50 میلیون دلاری کویت به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰    
در حمله به اصطلاح ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش به منطقه ای در دیر الزور سوریه، شماری از شهروندان غیر نظامی این کشور کشته یا زخمی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰    
نخست وزیر انگلیس امروز (چهارشنبه) جلسه ای با اعضای کابینه اش برگزار کرد تا حمایت آنها از پیش نویس توافقی با اتحادیه اروپا را جلب کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۰:۰۰    
بغداد – ایرنا – روزنامه العربی الجدید روز چهارشنبه در تحلیلی، علت برکناری 'داگلاس سیلیمان' سفیر آمریکا در بغداد و جایگزین شدن 'ماتیو تویللر' بجای او را بررسی کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: یکشنبه با حضور نوبخت و دژپسند مسایل اقتصادی در نشست غیرعلنی برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۷    
در اولین جلسه رسمی دور سوم شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، محمدرضا عارف به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورای عالی انتخاب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۷    
معاون قوانین مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره زمان اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ارائه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۳    
صدوپنجاه ونهمین شماره خط حزب الله با عنوان نظریه مقاومت را تبلیغ کنید منتشر شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۵۳    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با برخی فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند دیدار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۷    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی 162 سایت برف روبی و 3سایت پشتیبان مجهز به تجهیزات لازم در مناطق 22گانه شهر تهران خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۷    
مدیر روابط عمومی بانک تجارت با تکذیب ادعای اینترفاکس مبنی بر قطع ارتباط یک بانک بلاروسی با این بانک اعلام کرد چنین ادعای صحت نداشته و ارتباط بانک تجارت با تمام شعب خود در سراسر دنیا از طریق سیستم های ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۷    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال بازیکنان زیادی از دست داده و تیم در فصل و نقل و انتقالات ضربه خورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۴    
با وجود اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 خواهد بود اما ذوب آهن در کنار سایپا در مرحله پلی آف به میدان خواهد رفت و سهمیه ایران 2+2 خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۴    
نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در رومانی به مدال برنز دست یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از توافق با مدیران باشگاه ذوب آهن از این تیم جدا شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۱    
آمار نشان می دهد در ماه اکتبر باشگاه بارسا در صدر پر خبرترین تیم های جهان قرار داشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۳:۱۱    
پیرمرد ایتالیایی در بازگشت مجدد به لیگ جزیره عملیات بازگشت فولهام به روزهای اوج را بر عهده دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۹    
نماینده وزن 82 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در رومانی مدال برنز را از آن خود کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۹    
کاپیتان سه شیر در دیدار خداحافظی خود مقابل آمریکا با شماره 10 به میدان می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۳    
دو مهاجم نامدار چلسی و لیورپول رقابت نزدیکی در لیگ جزیره با یکدیگر دارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۵    
استاندار تهران در جلسه ستاد اربعین گفت: یکی از عمده دلایل نادیده گرفتن اقدامات دستگاه ها در برگزاری مراسم اربعین این است که ما نمی توانیم اقداماتی را که در تهران صورت می دهیم را در کشور دیگر که ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۵    
سارا بهاروندی قهرمان پانزدهمین رنکینگ کشوری اسنوکر شد
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۲    
فدراسیون والیبال اعلام کرد رئیس این فدراسیون به دلیل توصیه پزشکان راهی محل اجلاس سالانه فدراسیون جهانی در مکزیک نشده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۲    
یک رسانه انگلیسی تعبیر جالبی درباره انتقال احتمالی میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی به تیم سلتیک منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۱۲    
بجنورد - ایرنا- رئیس شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: مسمومیت بر اثر گازگرفتگی در یکی از تالارهای شیروان، ساعتی پیش 13 نفر از شهروندان را روانه بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۹    
جلسه رئیس کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال به پایان رسید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۹    
ارومیه- ایرنا- تیم والیبال درنای ارومیه در هفته هفتم از مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر صفر مقابل کاله آمل مغلوب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۹    
چهارمین سالگرد درگذشت یکی از چهره های ماندگار تیم استقلال اول آذر برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۶    
برترین پاسورهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تا پایان هفته چهارم اعلام شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۲۱:۰۶    
نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران به مدال برنز کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان دست یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۸    
هیات مدیره باشگاه ذوب آهن برای انتخاب سرمربی جدید این تیم دو گزینه را مد نظر قرار داده است و احتمال انتخاب یکی از آنها تا روز پنجشنبه وجود دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۸    
عتیقی گفت: ماه امشب در ساعت 19 و 27 دقیقه، به اوج مداری خود نسبت به زمین می رسد و بیشترین فاصله را با زمین خواهد داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۵    
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، بازیکنان ناراضی این تیم را که قصد داشتند در اعتراض به مشکلات مالی باشگاه تمرین نکنند، از این تصمیم منصرف کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۵    
فوتبال جهان - حواشی بال فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا آنقدر زیاد شده است که ممکن است باعث خروج او از نوکمپ شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۲    
تیم والیبال شهرداری ورامین با پیروزی قاطع برابر میزبانش فولاد سیرجان همچنان در صدر جدول لیگ برتر ایستاد و در شهرآورد آذربایجانی ها، شهرداری تبریز نخستین بردش را جشن گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۲    
آمار نشان می دهد لیگ برتر جزیره به دلیل اقبال عمومی پر درآمد ترین لیگ فوتبال جهان است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۹    
فوتبال جهان | نتایج اولیه تحقیق پیرامون سقوط هلی کوپتر اختصاصی مالک تایلندی باشگاه لسترسیتی انگلیس اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۹    
تیم فوتبال بزرگسالان پدیده موفق شد در دیداری تدارکاتی، صنعت خراسان را با 5 گل از پیش رو بردارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۹    
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: انتظار داشتم که بهتر بازی کنیم و بهتر از این برنده شویم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۶    
درحالی که هنوز وزارت صمت طبق دستور رییس جمهور به موضوع گران فروشی بلیت هواپیما ورود نکرده و سازمان هواپیمایی به دلیل مشکلات تامین ارز دولتی همچنان از نرخ گذاری ایرلاین ها دفاع می کند و مقصر گران ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۶    
رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه مشترک وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک حضور یافت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۶    
معاون فرهنگی خانه کتاب از برگزاری چهارمین دوره پاییزه کتاب همزمان با بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۳    
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ویدیوچک در این دیدار با وجود این که ما میزبان بودیم به ضرر ما بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۳    
رقابت های تنیس روی میز آزاد بلاروس با حذف یکی از نمایندگان ایران پیگیری شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۳    
تیم ملی فوتبال عراق همانند ایران کشور قطر را به عنوان محل برپایی اردوی پایانی آماده ساری پیش از آغاز جام ملت های 2019 آسیا در نظر گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۰    
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر کوتاه کیش (کافه/ساحل) با معرفی برگزیدگان درحالی برگزار شد که دو اثر نیز به جشنواره فجر معرفی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۷:۳۷    
فوتبال جهان – هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچستریونایتد، طرفدارانش در شبکه های اجتماعی را با گذاشتن یک پست در اینستاگرام غافلگیر کرد.