شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 4 بهمن 1401 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 28 مهر 1398 نصر نیوز 31 تیر 1401 نصر نیوز 31 مرداد 1401 نصر نیوز 31 شهریور 1401 نصر نیوز 30 مهر 1401 نصر نیوز 1 آبان 1401 نصر نیوز 30 آذر 1401 نصر نیوز 30 دی 1401 نصر نیوز 29 اسفند 1401 نصر نیوز 1 بهمن 1401 نصر نیوز 2 بهمن 1401 نصر نیوز 3 بهمن 1401 نصر نیوز 4 بهمن 1401 نصر نیوز 5 بهمن 1401 نصر نیوز 6 بهمن 1401 نصر نیوز 7 بهمن 1401 نصر نیوز 8 بهمن 1401 نصر نیوز 9 بهمن 1401 نصر نیوز 10 بهمن 1401 نصر نیوز 11 بهمن 1401 نصر نیوز 12 بهمن 1401 نصر نیوز 13 بهمن 1401 نصر نیوز 14 بهمن 1401 نصر نیوز 15 بهمن 1401 نصر نیوز 16 بهمن 1401 نصر نیوز 17 بهمن 1401 نصر نیوز 18 بهمن 1401 نصر نیوز 19 بهمن 1401 نصر نیوز 20 بهمن 1401 نصر نیوز 21 بهمن 1401 نصر نیوز 22 بهمن 1401 نصر نیوز 23 بهمن 1401 نصر نیوز 24 بهمن 1401 نصر نیوز 25 بهمن 1401 نصر نیوز 26 بهمن 1401 نصر نیوز 27 بهمن 1401 نصر نیوز 28 بهمن 1401 نصر نیوز 29 بهمن 1401 نصر نیوز 30 بهمن 1401 
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
نصر: وزیر امور خارجه ایران با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان دیدار و رایزنی کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۳    
نصر: رئیس سازمان محیط زیست گفت: کشورهای دیگر با شاخص 200-300 آلودگی فقط مدارس ابتدایی را تعطیل می کنند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۹    
نصر: فرماندار اهر، تأسیس دبیرخانه دائمی و تصویب اعتبار ثابت برای تداوم جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را از مطالبات مردم و هنرمندان اهری عنوان کرد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۴    
نصر: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: در 22 دشت از 24 دشت استان با افت سطح آب های زیرزمینی از 20 تا 80 سانتی متر مواجه هستیم.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۵    
نصر: مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی، از ارسال بیش از 600 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: امسال شاهد رشد 30 درصدی ارسال آثار نسبت به جشنواره پنجم هستیم.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۹    
نصر: در حالی که قرار بود، از ساعت 14 روز گذشته (سه شنبه) طرح فروش فوق العاده دو محصول گروه خودروسازی سایپا آغاز شود اما سایت فروش سایپا از دسترس خارج و این شرکت از مردم خواست ثبت درخواست خود را به ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۷    
نصر: مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: به علت افزایش چشمگیر مصرف گاز، احتمال افت فشار گاز در استان وجود دارد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۶    
نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: تأمین اعتبار تملک خانه عطایی در اولویت بوده و این خانه تاریخی ساماندهی می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۶    
نصر: دادستان کل کشور گفت: تروریستی خواندن سپاه پاسداران فاقد وجاهت قانونی و خلاف حقوق بین الملل بوده و به منظور جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف، موضوع با جدّیت پیگیری و اقدام شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۷    
نصر: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از افتتاح و بهره برداری از 64 پروژه زیربنایی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۷    
نصر: معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از تسویه مطالبات طرح دارویار داروخانه های مستقل سرپایی طرف قرارداد این سازمان تا پایان آذر ماه خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۶    
نصر: نایب رئیس فدراسیون فوتبال حداقل بودجه لازم برای تجهیز یک ورزشگاه به سیستم VAR را حدود 12 میلیارد تومان اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۳    
نصر: با وجود تمام مخالفت هایی که با دسته بندی گروه های مختلف جامعه در دسترسی به اینترنت وجود دارد، ماجرای اینترنت طبقاتی در جریان است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۱:۱۶    
نصر: فروش فوق العاده دو محصول شاهین و کوییک آر پلاس اتومات که از قرار بود از ساعت 14 امروز (سه شنبه) آغاز شود، به سبب از دسترس خارج شدن سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به فردا (چهارشنبه) موکول شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۶    
نصر: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه طی یک سال گذشته رشد خوبی در گسترش روابط داشتند و اطمینان دارم در طول برنامه هفتم توسعه که سیاست ما تقویت رابطه با همسایگان است ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۰:۲۲    
نصر: مرگ بیش از 300 کودک در سه کشور جهان است که گفته می شود با مصرف برخی از برندهای شربت های سرفه غیرنسخه ای مرتبط بوده باعث شد تا سازمان جهانی بهداشت (WHO) تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۴    
نصر: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، صبح امروز ( 4 بهمن) تعداد شهرها و ایستگاه های هواشناسی با دمای زیر صفر به حدود 420 شهر رسید.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
نصر: وزیر امور خارجه در دیدار دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه، سازمان دی هشت را یک ساز و کار مفید منطقه ای توصیف کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۲    
نصر: رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در گذشته قرار داد مسئولیتی که راه آهن منعقد می کرد بخشی از خسارات را پوشش می داد اما اکنون به شکل کامل این هزینه پرداخت می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۹    
نصر: مدیرعامل موسسه نابینایان بصیر و دبیر هیات مدیره تشکل های نابینایان کشور با بیان این که قانون حمایت از حقوق معلولان مهم ترین سند برای رعایت و حفظ حقوق این گروه است ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۴    
نصر: پنج کماندار و یک شمشیرباز از آذربایجان شرقی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۵    
نصر: سازمان پزشکی قانونی کشور با اعلام خبر افزایش 10درصدی مرگ با گاز منوکسید گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، 460 نفر در کشور به دلیل مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۹    
نصر: در حالی که پیش از این مسئولان وزارت جهاد کشاورزی قول داده بودند هفته جاری گوشت گرم وارداتی توزیع شود، اما در جدیدترین اظهارات این اقدام به هفته آینده موکول شده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
نصر: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد 40 درصدی ارائه آموزش های مهارتی به 19 گروه مخاطب این سازمان در 9 ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۸    
نصر: رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از تصویت معافیت شرکت های دانش بنیان از مالیات خبر داد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۲    
نصر: رئیس جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران، دوست واقعی ملت سوریه است چرا که همانگونه که در دوران مقاومت در برابر تروریسم در کنار ملت و دولت سوریه ایستاد ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۷    
نصر، نظر به اهمیت جاده نوردوز به عنوان یکی از محورهای مهم مواصلاتی به بازار اوراسیا، پیچ های تند واقع در ورودی شهر سیه رود با مشارکت 10 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ارس اصلاح و حذف می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۸    
نصر: معاون اول رئیس جمهور گفت: با وجود برخی هجمه ها و فشارهای دشمنان به زودی شاهد گشایش های خوبی در کشور خواهیم بود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۳    
نصر: طرح کالابرگ الکترونیک به منظور حمایت از سبدغذایی خانوار به صورت آزمایشی در استان هرمزگان اجرایی شده است که بر اساس آن خانوارها می توانند با اعتبار یارانه ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۷    
نصر: رئیس انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی با بیان اینکه در حال حاضر کل وجوهی که صنعت پرداخت می کند به جای اینکه در اختیار وزارت بهداشت و ورزش و جوانان قرار گیرد ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۵    
نصر: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: 16 میلیون و 395 هزار و 600 واحد داروی رقیق کننده خون (وارفارین) و 125 هزار واحد داروی نگهدارنده پیوند عضو (سل سپت) از گمرکات فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۶    
نصر: رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از پایش مداوم اراضی با ایجاد پنجره واحد مدیریت زمین خبرداد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۳    
نصر: مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی با تشریح نحوه ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف این استان گفت: ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف از روز گذشته در استان آغاز شده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۶    
نصر: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن تأکید بر ضرورت سه جانبه گرایی در تعامل با بخش کارفرمایی، کارگران و خدمات گیرندگان سازمان گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۶    
نصر: معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: تجارت ایران با عراق در پایان سال به 11 میلیارد دلار نزدیک خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۷    
نصر: طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار، شهردار تبریز سیامک آسیایی به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز انتخاب شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۵    
نصر: طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، هادی مقدم زاده به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 4 تبریز معرفی و از زحمات مسعود علیلو شهردار سابق این منطقه قدردانی شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۵    
نصر: فرمانده فراجا در آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی و مهم دشمنان از ایجاد جنگ شناختی خدشه به امنیت جمهوری اسلامی ایران است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۲    
نصر: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل فراری که با ضربات چاقو منجر به قتل مرد جوان 32 ساله شده بود، خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۱    
نصر: مسوول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: میزان تردد در راه های مختلف استان در سال جاری 22 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۱    
نصر: نیازی به هیچ تحلیل و تفسیری نیست. ما بر سر شاخ نشسته ایم و داریم بُن می بریم. آشکارتر از این نمی شود زیرساخت های فرهنگی و اخلاقی جامعه را با دستان خود و در روز روشن، به توپ بست.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۰    
نصر: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: طب سنتی ایران در رتبه چهارم دنیا قرار دارد و بزودی ویزیت متخصصان طب سنتی ایرانی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۸    
نصر: وزیر ارتباطات گفت: در شرکت های تابعه این وزارتخانه تاکنون حدود 2373 نفر که مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران می شدند تبدیل وضعیت شده اند اما در ارتباط با شرکت مخابرات قانون دست وزارتخانه را بسته ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۸    
نصر: وزیر اقتصاد از پابرجا ماندن یارانه نان در سال آینده خبر داد و اعلام کرد: امروز بیش از 2750 میلیارد تومان قیمت خرید خودرو کمتر از قیمت خرید در بازار آزاد است و این پول در جیب مردم باقی مانده است ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۲    
نصر: سازمان تامین اجتماعی طبق تبصره 1 ماده 76 قانون تامین اجتماعی مردان را با 50 سال سن و 30 سال سابقه و زنان را با 30 سال سابقه و 45 سال سن بازنشسته می کند ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۶    
نصر: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: قیمت بلیت هواپیما به طور میانگین در تمام مسیرها تا 30 درصد افزایش یافت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۳    
نصر: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه باید همه دستگاه ها برای رشد و مهارت آموزی بانوان تلاش کنند ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
نصر: رییس سازمان ملی استاندارد ایران بر تدوین دستورالعمل و شیوه نامه کنترل کمیت و مقابله با کم فروشی تاکید کرد و گفت: ترک فعل مدیران قبلی موجب انباشت تکالیف بر زمین مانده شده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
نصر: جشنواره آثار حقوقی نیروهای مسلح در جریان برگزاری اولین جشنواره آثار حقوقی نیروهای مسلح، طی مراسمی از سرهنگ محسن محمودی به عنوان یکی از نفرات برگزیده جشنواره توسط مقامات کشوری تجلیل شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
نصر: فرماندار تبریز بر احصاء موانع توسعه ورزش، سالم سازی محیط باشگاه ها و احیاء بازی های بومی و محلی تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۹    
نصر: وزیر آموزش و پرورش درباره عدم تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا توضیحاتی ارائه کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۶    
نصر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد اقدامات صورت گرفته برای تعیین حقوق و دستمزد کارگران عنوان کرد: وارد قضیه شده ایم، کمیته ها را مشخص کردیم و امیدواریم در آینده نزدیک تصمیم مناسب گرفته شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۰    
نصر: رییس دومای دولتی روسیه امروز در اظهاراتی با اشاره به رشد روابط تجاری و اقتصادی تهران و مسکو، بر به کارگیری ارز رایج ملی دو کشور و سامانه های بانکی مشترک جهت کاهش فشار تحریم ها بر دو کشور تاکید ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۱    
نصر: وزیر امور خارجه صدور قطعنامه مداخله جویانه و نامتعارف پارلمان اروپا را قویا محکوم کرد و گفت: بی تردید تبعات منفی چنین رفتارهای احساسی برای اروپا هزینه زا می باشد و لذا مسیر درست ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۲    
نصر: رییس کل بانک مرکزی از آغاز عملیات احیای ثبات در بازار ارز خبر داد و اعلام کرد: بانک مرکزی از این پس به بازار آزاد ورود می کند و نرخ ساز خواهد بود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۶    
نصر: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تحقق منابع ناشی از واگذاری دارایی های مالی در قانون بودجه 1401 خبر داد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۳    
نصر: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت ضمن اشاره به عوارض شدید آلودگی هوا بر سلامت کودکان، گفت: هر چه که در راستای سلامت مردم باشد ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۰    
نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس در بررسی لایحه بودجه سال 1402 مصمم است که به هیچ عنوان سقف پیشنهادی دولت را افزایش ندهد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۰    
نصر: رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: در 24 ساعت گذشته شهرستان سراب همچنان با دمای منفی 26 درجه سانتی گراد سردترین شهر کشور شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۴    
نصر: رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تیم توفارقان آذرشهر با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می کند، گفت: باید از این تیم حمایت شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۱    
نصر: پتروشیمی تبریز با برنامه ریزی های مدون و استراتژیک و شناخت اصولی بازار رقابت پلیمری موفق شد در رقابت با غول های اقتصادی ایران رتبه 62 را کسب کند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۱    
نصر: عضو هئیت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروژه ساخت ترمینال جدید فرودگاه تبریز به مساحت حدود 20 هزار متر مربع، یکی از اولویت های اصلی این شرکت است.