پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 12 اردیبهشت 1399 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 31 خرداد 1399 ناطقان 31 تیر 1399 ناطقان 1 مرداد 1399 ناطقان 1 شهریور 1399 ناطقان 1 مهر 1399 ناطقان 30 آبان 1399 ناطقان 30 آذر 1399 ناطقان 1 دی 1399 ناطقان 1 بهمن 1399 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 1 اردیبهشت 1399 ناطقان 2 اردیبهشت 1399 ناطقان 3 اردیبهشت 1399 ناطقان 4 اردیبهشت 1399 ناطقان 5 اردیبهشت 1399 ناطقان 6 اردیبهشت 1399 ناطقان 7 اردیبهشت 1399 ناطقان 8 اردیبهشت 1399 ناطقان 9 اردیبهشت 1399 ناطقان 10 اردیبهشت 1399 ناطقان 11 اردیبهشت 1399 ناطقان 12 اردیبهشت 1399 ناطقان 13 اردیبهشت 1399 ناطقان 14 اردیبهشت 1399 ناطقان 15 اردیبهشت 1399 ناطقان 16 اردیبهشت 1399 ناطقان 17 اردیبهشت 1399 ناطقان 18 اردیبهشت 1399 ناطقان 19 اردیبهشت 1399 ناطقان 20 اردیبهشت 1399 ناطقان 21 اردیبهشت 1399 ناطقان 22 اردیبهشت 1399 ناطقان 23 اردیبهشت 1399 ناطقان 24 اردیبهشت 1399 ناطقان 25 اردیبهشت 1399 ناطقان 26 اردیبهشت 1399 ناطقان 27 اردیبهشت 1399 ناطقان 28 اردیبهشت 1399 ناطقان 29 اردیبهشت 1399 ناطقان 30 اردیبهشت 1399 ناطقان 31 اردیبهشت 1399 
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۱:۳۶    
سفیدی زبان هنگامی روی می دهد که لایه ای شیری رنگ بر روی زبان نقش می بندد. این لایه ممکن است تمام سطح زبان یا تکه هایی از آن را بپوشاند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۹    
ضبط دوباره برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی احتمالاً از هفته آینده آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۹:۴۴    
ابتلا به کروناویروس پیامدهای متفاوتی دارد و در حالیکه برخی متوجه ابتلای خود به این ویروس نمی شوند اما برخی دیگر به مراقبت های بیمارستانی نیاز پیدا می کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
پسر جوان که مرد همسایه را به رگبار بسته بود در دادگاه مدعی شد پس از مصرف مشروب دچار جنون شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۴    
مواضع ایران در سوریه بار دیگر هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفته است. این حملات تلفات جانی نداشته است. بالگردهای اسرائیل از بلندی های جولان به سوی تل احمر، واقع در استان قنیطره موشک پرتاب کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۳:۲۲    
دلار برای سومین روز متوالی در برابر بسیاری از همتایانش عقب نشست.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۹    
در وقت نیّت روزه داری، نیت تأخیر افطار تا سحر روز بعد را داشته باشد؛ یعنی شام و سحر را یکی کند. امام جعفر صادق ( ع) فرمودند: الْوِصَالُ فِی الصِّیَامِ أَنْ یَجْعَلَ عَشَاءَهُ سَحُورَه ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۳    
بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، نتایج پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند اواخر اردیبهشت ماه اعلام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه اجباری به مردم برای تهیه گوشی هوشمند وجود ندارد، گفت: از مدیران مناطق خواستیم آموزش افراد بدون دسترسی به شبکه شاد را از طریق مسیرهای جایگزین شامل درسنامه ها ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۴۱    
شانه ساز درباره ساخت واکسن کرونا گفت: به دلیل پیچیدگی ماهیت ویروس کرونا ساخت واکسن آن به آسانی میسر نیست و کشور هایی که در دنیا ادعای ساخت واکسن کرونا را دارند بیشتر جنبه تبلیغاتی و حتی انتخاباتی ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۷:۰۳    
بهبود عملکرد کلیه ها با مصرف برخی گیاهانی که فوائد آن ها را قبلا نمی دانستید، امکانپذیر است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۰:۱۵    
مهمترین کارهایی که پر پرندگان انجام می دهد می توانیم به پرواز، گرم نگه داشتن آن ها در هوای سرد و همینط ور برای گرم نگه داشتن تخم ها و حتی جلب توجه و یا فرار از دست دشمنان اشاره کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
در گزارش زیر به تاریخچه زولبیا و بامیه در ایران پرداخته ایم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۷    
علایم روی برچسب میوه ها اطلاعات زیادی به ما می دهد که در مطلب زیر به آن پرداخته ایم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۲    
در گزارش زیر ترفند های تمیز کردن ماهی را آموزش می دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۷    
گریه کردن نوعی واکنش روانی انسان است. همانگونه که انسان به خندیدن نیاز دارد، دلایل زیادی نیز برای نیاز به گریه کردن و تخلیه روانی وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۴    
وزیر آموزش و پرورش از حضور 60 درصد دانش آموزان در شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) خبر داد و گفت: در بحث شبکه شاد راضی نیستیم که خانواده ای به مشقت بیفتد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۲    
برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور با موضوعات متنوع و جذاب هرشب از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۸    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ارزیابی پایان سال تحصیلی دوره ابتدایی با محوریت معلم انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
نخست وزیر استرالیا در نشست خبری با خبرنگاران ادعاهای مطرح شده از سوی رئیس جمهور آمریکا درباره منشا ویروس کرونا را رد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد که تاکنون بیش از 95 درصد بهای بلیت هواپیما که مردم در ایام شیوع ویروس کرونا مسترد کرده اند به آنها بازگردانده شده است و اظهارنظرهای غیرکارشناسی بیش از آن چیزی ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۸    
نخست وزیر ژاپن قصد دارد تا وضعیت اضطراری در این کشور را به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۵    
مهران مدیری امشب در برنامه دورهمی میربان میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۲    
صدای چند انفجار در حمص سوریه شنیده شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۵۲    
فتاح گفت: این بنیاد برای حمایت از مددیاران و مددکاران بهزیستی و همچنین خانواده مددجویان دارای بیمار خاص، صعب العلاج و فوتی بر اثر کرونا که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، 20 میلیارد تومان تخصیص داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
طبق تحقیق مقامات پزشکی انگلیس، یک سوم بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور، در بیمارستانهای انگلیس جان خود را از دست داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه امکان پیک مجدد کرونا وجود دارد، گفت: تنها راه کنترل ویروس کرونا که در دنیا هم ثابت شده است، رعایت فاصله گذاری فیزیکی است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
معاون نظارت بانک مرکزی مصوبه اسفندماه سال گذشته شورای پول و اعتبار درباره تعویق دریافت اقساط تسهیلات قرض الحسنه در ماه های اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 به دلیل شیوع کرونا را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
براساس آمار در اسفندماه 98 برنج با رشد 44.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
رسول خدا فرمود: برترین عمل در این ماه، پارسایی و تقوا پیشه کردن و چشم پوشی از آنچه خداوند حرام کرده، می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
فردی در یک مرکز خرید در استرالیا، با حمله به شهروندان به وسیله سلاح سرد، شماری را مجروح کرده و در نهایت توسط پلیس کشته شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی پیگیری مسابقات لیگ برتر را به ضرر بازیکنان و باشگاه ها دانست.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
رهبر کره شمالی که اخیراً شایعاتی درباره وضعیت سلامتی اش در رسانه ها منتشر شده بود، در پیام جدیدی از زحمات کارگران حوزه های مختلف در کشورش قدردانی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۸    
رئیس سازمان اطلاعات تایوان ادعا کرد، رهبر کره شمالی "بیمار" است و تایپه برای سناریوهای احتمالی جنگ قدرت در کره شمالی چنانچه "اون" بمیرد، آماده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۵    
ارزش دلار در برابر بسیاری از ارزها با کاهشی محسوس مواجه شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاهها و حوزه های علمیه ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
جدیدترین قیمت میوه و سبزی در بازار مرکزی میوه و تره بار تهران منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری رویترز در یک گزارش انحصاری درباره پشت پرده توافق کاهش تولید اوپک پلاس به تشریح تلاش های پشت پرده مقامات آمریکایی پرداخت و نوشت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۷    
استاندار تهران گفت: طرح ترافیک تا زمانی که مقدمات افزایش حفاظت فیزیکی در حمل و نقل عمومی را افزایش ندهیم اجرایی نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۷    
طی دو مرحله ای که وام یک میلیونی برای یارانه بگیران واریز شد، بیش از 19 میلیون خانوار دریافت کردند، اما بیش از سه میلیون خانوار دیگر باقی مانده اند که وضعیت آنها مشخص نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه استفاده از ماسک در تاکسی ها اجباری نیست گفت: طی دو هفته آینده بیش از 15 هزار تاکسی مجهز به فضای جداکننده راننده و مسافر می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۵    
بلومبرگ طی گزارشی تایید نشده نوشت ونزوئلا در قبال کمک ایران به احیای پالایشگاه های بنزین این کشور 9 تن طلا به ارزش 500 میلیون دلار را در اختیار ایران قرار داده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۵    
سفیر آمریکا در ترکیه این کشور را به اعمال تحریم های مختلف در صورت عملیاتی شدن سامانه موشکی اس 400 تهدید کرد و خواستار جلوگیری از عملیاتی شدن این سامانه موشکی شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۲    
سازمان هواشناسی نسبت به تداوم بارش ها و در پی آن احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و برخورد صاعقه هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
سازمان توسعه تجارت اعلام کرده که دولت قزاقستان صادرات سیمان به این کشور را ممنوع کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۹    
صدها تن از معترضان در ایالت میشیگان آمریکا در مقابل ساختمان کنگره این ایالت علیه تداوم تدابیر قرنطینه ای اجرا شده با هدف مقابله با کرونا در ایالت تظاهرات کرده و عده ای از این معترضان اسلحه داشتند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۳    
کیانوش جهانپور از شناسایی 1006 مبتلای جدید به ویروس کرونا ظرف بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد به این ترتیب تا این لحظه تعداد مبتلایان قطعی به این بیماری به 95646 مورد ابتلا در کل کشور رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
وزیر بهداشت در پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۰    
در این بسته خبری می توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه سال 99 مشاهده کنید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۰    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش های 5 روزه در اکثر مناطق کشور نسبت به وقوع سیلاب در 6 استان طی امروز هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۱    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طرح ترافیک فردا اجرا نمی شود، گفت: در هفته پیش رو در ستاد ملی مقابله با کرونا که احتمالا رئیس جمهور هم در آن حضور خواهد داشت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر آغاز کاهش تولید نفت از سوی تولیدکنندگان برای جبران افت تقاضا در بحران پاندمی کرونا و همچنین رشد کمتر از حد انتظار ذخایر آمریکا ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر آمار اقتصادی نامطلوب آمریکا افزایش یافت اما همچنان در مسیر ثبت بزرگترین کاهش هفتگی خود در یک ماه و نیم اخیر قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۷    
جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا درباره میزان ابتلا و تلفات کروناویروس حاکی از آن بوده که این کشور برای سومین روز متوالی آمار تلفات بیش از 2000 تن در اثر ابتلای به این ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۴    
طبق بررسی ها در 10 روز ابتدایی بازگشایی بازار مسکن، معاملات نسبت به روزهای تعطیل کرونایی افزایش یافته اما در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته 49 درصد کاهش نشان می دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۴    
در حالی که بخش اعظمی از ساکنین نقاط مرزی و مرزنشینان مرزی نیازهای معیشتی خود را از طریق صادرات کالا به کشورهای همسایه فراهم می کنند، گسترش ویروس کرونا باعث شده تا به دلیل بسته شدن مرزها ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۴    
زلزله 3.8 ریشتری بامداد جمعه حوالی زمان آباد را در شرق استان سمنان لرزاند؛ اما تاکنون خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
لیگ فوتبال پرتغال از اوایل خرداد ازسرگرفته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در سال 98 یک میلیون و 196 هزار و 134 نوزاد در کشور متولد شدند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری، گوشی همراه و لوازم جانبی گفت: پیش بینی می شود قیمت تلفن همراه در هفته های آینده کاهش داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در تاجیکستان از شناسایی 15 مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۰    
گزارش های منتشره از سوی فیس بوک نشان می دهد که این شبکه اجتماعی در اوج بحران کرونا و قرنطینه، رشد چشمگیری را در تعداد کاربران خود تجربه کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد، این کشور به دلیل بحران شیوع کروناویروس استقرار سامانه دفاع هوایی اس-400 را به تعویق انداخته اما این اقدام را در نهایت انجام خواهد داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۸    
یک مقام ارشد دولت آمریکا بامداد جمعه ابراز امیدواری کرده کشورش بتواند تحریم تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۹    
آمار جهانی مبتلایان و قربانیان کروناویروس جدید که تاکنون در 212 کشور و منطقه شیوع یافته، روند افزایشی خود را به رغم اتخاذ اقدامات لازم به منظور رعایت فاصله اجتماعی در بسیاری از کشورها طی می کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۶    
وزیر آموزش و پرورش روز و هفته معلم را در پیامی توییری تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۳    
مسئول اطلاع رسانی حشد شعبی در استان دیالی عراق از هلاکت سه سرکرده بارز داعشی به دست نیروهای حشد شعبی در منطقه حوض حمرین در این استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۷    
شمار جان باختگان و مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی چند روز گذشته کاهش پیدا کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
مصطفی قلی خسروی گفت: میزان معاملات مسکن در فروردین امسال به صفر رسید و به دلیل تعطیلات که در این حوزه وجود داشته و همچنین بسته بودن مشاوران املاک هیچ معامله ای صورت نگرفته و البته قیمت ها هم در این ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:اگر چه در پرداخت ها مشکلات به وجود آمده ولی به دلیل لطف هواداران است که تا امروز قراردادم را با این باشگاه فسخ نکردم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۷:۳۹    
ژله شیرموز طعم و شکل ویژه ای را می تواند برای میهمانی های مخصوص و شیک شما داشته باشید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۶:۳۴    
حلوای زنجبیلی به دلیل داشتن زنجبیل، طبیعت مقوی و گرم داشته و مصرف آن در ماه رمضان توصیه می شود. همچنین باعث افزایش قندخون شده، تقویت کننده معده و ضدنفخ نیز می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۳:۵۳    
هدف از درمان، کنترل درد، کوتاه کردن زمان بهبود ضایعات و جلوگیری از ایجاد ضایعات جدید است. بهترین روش برای پیشگیری از ضایعات و کوتاه کردن دوره بیماری ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۱    
کلسترول یک ماده مومی است که در خون شما وجود دارد. بدن شما برای ساخت سلول های سالم به کلسترول نیاز دارد، اما کلسترول زیاد می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش دهد ...