جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۱:۵۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 22 خرداد 1399 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1399 ناطقان 31 تیر 1399 ناطقان 1 مرداد 1399 ناطقان 1 شهریور 1399 ناطقان 1 مهر 1399 ناطقان 30 آبان 1399 ناطقان 30 آذر 1399 ناطقان 1 دی 1399 ناطقان 1 بهمن 1399 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 1 خرداد 1399 ناطقان 2 خرداد 1399 ناطقان 3 خرداد 1399 ناطقان 4 خرداد 1399 ناطقان 5 خرداد 1399 ناطقان 6 خرداد 1399 ناطقان 7 خرداد 1399 ناطقان 8 خرداد 1399 ناطقان 9 خرداد 1399 ناطقان 10 خرداد 1399 ناطقان 11 خرداد 1399 ناطقان 12 خرداد 1399 ناطقان 13 خرداد 1399 ناطقان 14 خرداد 1399 ناطقان 15 خرداد 1399 ناطقان 16 خرداد 1399 ناطقان 17 خرداد 1399 ناطقان 18 خرداد 1399 ناطقان 19 خرداد 1399 ناطقان 20 خرداد 1399 ناطقان 21 خرداد 1399 ناطقان 22 خرداد 1399 ناطقان 23 خرداد 1399 ناطقان 24 خرداد 1399 ناطقان 25 خرداد 1399 ناطقان 26 خرداد 1399 ناطقان 27 خرداد 1399 ناطقان 28 خرداد 1399 ناطقان 29 خرداد 1399 ناطقان 30 خرداد 1399 ناطقان 31 خرداد 1399 
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۳    
امشب (19 تیر 99) یارانه نقدی تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۰۱    
طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با مرگ 338 نفر دیگر، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز 130 هزار نفر عبور کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۷    
نوشیدنی موهیتو طعم های گوناگونی دارد که متداول ترین نوع آن موهیتو نعنایی است که طرفداران زیادی دارد و برای جلوگیری از عطش در فصول گرم سال بسیار مناسب می باشد پس با ما همراه باشد تا طرز تهیه موهیتو را ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۶:۴۴    
آویشن از آن دسته از گیاهان دارویی است که خواص بی شماری دارد، مصرف آویشن و دمنوش های آن برای لاغری و درمان طبیعی بسیاری از بیماری ها مفید است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۷    
در این گزارش 10 خطر احتمالی فاجعه آمیز که بقای انسان ها را تهدید می کند را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۹:۰۶    
حرم مطهر رضوی، ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مبادی ورودی و صحن ها، میزبان عاشقان و زائران امام علی بن موسی الرضا (ع) است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۵۶    
رئیس دانشگاه تربیت مدرس از ادامه دار شدن ترم جاری دانشجویان دانشگاه تا اواسط تیر ماه سال خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۴    
60 درصد از اشتغال کشور را به طور میانگین مشاغل غیررسمی تشکیل میدهند به گونه ای که در سال 1397 ، 62 درصد زنان و 59 درصد از مردان دارای مشاغل غیررسمی بوده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۳    
جنگل فندقلو در محور مواصلاتی اردبیل - آستارا و در نزدیکی شهر نمین واقع شده است، این جنگل دارای طبیعتی بکر و زیبا و دارای درختان مختلف میوه مانند فندق، سیب وحشی، گوجه سبز، ازگیل ، به ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۷:۰۱    
شبدر گیاهی ارزشمند و پرخاصیت است که با رعایت نکاتی می توانید به راحتی آن را در یک گلدان بکارید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۳:۵۲    
مطالعات جدید نشان می دهد که مولکول های حامل مس در جریان خون می تواند احتمال ابتلا به آلزایمر را پیش بینی کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۲    
عناب میوه شیرین و پرخاصیتی است که برای درمان انواع بیماری ها توصیه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۸:۰۱    
رژیم غذایی برای ابعاد مختلف زندگی انسان اهمیت دارد و باروری نیز از این قاعده مستثنی نیست. بدن ما ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خود را از رژیم غذایی روزانه دریافت می کند و خلق یک زندگی جدید نیز به ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اعلام کرد که سرمربی میودراگ رادولوویچ سرمربی مونتونگرویی این تیم علاقه چندانی به ادامه همکاری ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۰:۴۰    
عصر پنج شنبه ساختمان شیشه ای صدا و سیما دچار حریق شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه از سفر ظریف در یکشنبه و دوشنبه هفته آینده برای دیداری کاری و گفتگو با همتایان خود در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه به آنکارا و مسکو خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۳    
نخست وزیر عراق طی سخنانی گفت که عده ای قصد ترور وی در جریان سفرش به شمال این کشور را داشته اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهور سوریه عماد خمیس، نخست وزیر این کشور را از مقامش برکنار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۱    
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 256 نفر از بیمارانی که در بخش های عادی و ویژه مراکز درمانی به علت ابتلا به کرونا بستری بودند، ترخیص شدند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۲    
آیت الله علم الهدی ادامه داد: ارزیابی خسارات ناشی از کرونا در خراسان رضوی بسیار زیاد است و قابل تفسیر نیست تنها راهکار برای حل مشکل اقتصادی در این شهر باز شدن حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و آمدن زائر ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۹    
برایان هوک گفت که از نتایج تحریم ها علیه ایران خرسند است وی مدعی شد که سیاست آمریکا علیه ایران به تضعیف این کشور منجر شده و روی حمایتش از حزب الله تأثیر گذاشته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۹:۰۹    
با گذشت بیش از سه ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور کماکان این ویروس زندگی مردم را تحت الشعاع خود قرار داده است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۶:۰۲    
قانون درباره چگونگی نحوه انتقال حضانت از پدر به مادر یا برعکس توضیحاتی داده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۴:۴۱    
سیر، به طور گسترده به عنوان طعم دهنده در غذا استفاده می شود، اما همچنین در طول تاریخ باستان و مدرن به عنوان دارویی مورد استفاده قرار گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۳:۳۳    
نایب رئیس و دبیر انجمن تغذیه ایران با اشاره به انواع چاقی و خطرات و عوارض آن، چهارروش اصلی درمان چاقی و برخی عوارض و هشدارهای آن ها را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۰۱:۰۳    
با داشتن اطلاعات کافی از ویروس کرونا و دانستن راه های پیشگیری از مبتلا شدن به این ویروس می توانید، سفر کم خطری را تجربه کنید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۲۳:۵۱    
با چند راهکار ساده و خانگی به راحتی می توانید سیاهی زانو، قوزک پا و آرنج را پاکسازی کنید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۱    
دانشمندان انگلیسی معتقدند افراد چاق و دارای اضافه وزن بیشتر در خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۲    
معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: خروج از کشور صرفا با گذرنامه معتبر که حداقل 6 ماه از اعتبار آن باقی مانده است، امکان پذیر خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۲    
هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز پنجشنبه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات به خصوص نیمه شرقی افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق احتمالی در استان پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۹    
وزیر خارجه عراق و سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با یکدیگر دیدار و پیرامون راه های گسترش روابط دو جانبه رایزنی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۵۴    
تمرینات تیم فوتبال پیکان امروز و فردا تعطیل است و از شنبه دوباره از سرگرفته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۳    
محمدباقر نوبخت گفت: درحالی که دشمنان در تلاش هستند که تابستان داغ را برای مردم ایجاد و به فشارهای تحریمی افزوده کنند، ما در دولت تلاش داریم که با افزایش آستانه تحمل مردم به شکست این پروژه کمک کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۰    
شاخص دلار باز هم پایین تر از سطح روز قبل خود بسته شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره احتمال ارسال جعبه سیاه هواپیمایی اوکراینی به کشور ثالث برای بازخوانی آن با حضور کارشناسان ایرانی، توضیحاتی ارائه داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۲    
کانال رسمی استفتائات دفتر حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) با انتشار پستی در خصوص فاصله گذاری اجتماعی در نماز جماعت، به تشریح حکم شرعی مربوط به این موضوع پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۲    
سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف 80 هزار کیلو آرد یارانه ای در جنوب غرب شهر تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۲    
سی ان ان درخواست کمپین2020 ترامپ مبنی بر حذف یک نظرسنجی به بهانه "غیرواقعی و بی پایه و اساس بودن" را رد کرد و آن را از جنس تهدیدهای ونزوئلایی خواند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۶    
در چند استان و شهر در نواحی مختلف جنوبی و شرقی چین 800 هزار نفر مجبور شده اند خانه هایشان را به قصد مکان های امن ترک کنند پیش از این نیز در استان گوانگ شی یک میلیون و 700 هزار نفر به مکان های امن ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سپس با تاکید بر ناتوانی آمریکا در بازگرداندن تحریم های سازمان ملل یا تمدید تحریم تسلیحاتی علیه تهران ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۴    
یک شرکت چینی به کارمندان شرکت های دولتی پیشنهاد کرده تا با دریافت یکی از 2 واکسن توسعه یافته در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۴    
سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: تصمیم گیری نهایی در خصوص برگزاری امتحان پایان ترم در شهرهای در وضعیت هشدار از نظر شیوع کرونا به استان واگذار شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۴    
معترضان مسلح حامی جورج فلوید در سیاتل جنجال به پا کرده اند. رئیس جمهوری آمریکا مقام های این شهر ایالت واشنگتن را تهدید کرده است که اگر فورا کنترل یک "منطقه خودمختار" آن را پس نگیرند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۴    
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت: قرار است دارویی را برای مقابله با کرونا رونمایی کنیم که می تواند نقش مهمی در کاهش مرگ و میر بیماران داشته باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۴    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که تعدادی از نمایندگان طرحی برای کاهش تعطیلات تابستانی مجلس تهیه کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۴    
استاندار خوزستان گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان ما کاملا ثابت و کنترل شده است و با شیب نزولی این بیماری همراه هستیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۸    
وزارت بهداشت قزاقستان از افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در این کشور به 13 هزار و 558 نفر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۰    
بر اساس نتایج حساب های ملی فصلی مرکز آمار ایران بر مبنای سال پایه 1390، نرخ رشد محصول ناخالص داخلی (به قیمت بازار) در سال 1398، بدون نفت (6. 0-) درصد و با نفت (7-) درصد بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۰    
استاندار تهران گفت: براساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه فردا، 23 خردادماه فقط در شهرهای ورامین، پردیس، قرچک، پیشوا و جواد آباد اقامه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۶    
جواب تست کرونای هافبک عراقی پرسپولیس آمد و او مشکلی برای حضور در تمرین سرخپوشان ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۶    
مقام های پنتاگون تاکید دارند که وظیفه کنونی در عراق را می توان با نصف همین نیروها انجام داد و برنامه هایی برای کاهش نیروها در عراق به 2500 تا 3000 تن دارند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۱    
رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق منزل و مالخر اموال سرقتی که تحت عنوان مامور دولتی وارد منزل مال باخته شده و با تهدید و بستن دست و پای ساکنان منزل، مرتکب سرقت شده بودند، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۲    
ریه ها پس از عمل دم، اکسیژن را به سمت جریان خون و در سراسر بخش های بدن هدایت می کنند و بنابراین، این عضو در ادامه حیات نقش کلیدی بازی می کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۳۲    
معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت: در مجموع کسانی که در اروپا و آمریکا بازداشت بوده و یا با درخواست استرداد به ایالات متحده مواجه هستند، 20 نفر هستند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۴    
در حقیقت بازیکنان با درخشش در ثلث باقیمانده لیگ برتر، بخت شان را برای حضور در تیم های بزرگ تر یا حتی ترانسفر به لیگ های خارجی افزایش خواهند داد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۴    
تازه ترین گزارش کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت می گوید که میزان شیوع این ویروس در بسیاری از استان های ایران رو به افزایش است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۸    
نوبخت گفت: بر اساس نتایج "پایش مرکز نظارت تصویری" انجام شده 95 درصد مسافران مترو از ماسک استفاده می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۹    
حجت الاسلام سید محمود علوی با بیان اینکه امروز اعلام می کنیم عوارض کرونا در کشور امنیتی نشد، گفت: براساس نظرسنجی ها هرچه از شیوع کرونا می گذریم نارضایتی مردم ازدستگاه ها و سازمان ها در بحث کرونا کمتر ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۶    
وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده درامور خارجه در واکنش به اقدامات نظامی ترکیه در لیبی آن را سراب و در تعارض با قوانین بین المللی خواند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۳    
صادقی نیارکی گفت: برنامه رشد 30 درصدی تولید لوازم خانگی را برای امسال در نظر گرفته ایم و بدون شک به آن دست پیدا خواهیم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۳    
نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، در صورتی که فرد خیلی زود برای تشخیص ابتلا به ویروس کرونا آزمایش شود، امکان یک اشتباه در هر 5 تست وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۵    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بر اثر برخورد تانکر حامل 30 هزار لیتر گازوئیل با کامیون باری، راننده کامیون باری بنز بر اثر سوختگی شدید در دم جان باخت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۵    
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رنکینگ فیفا، جایگاه خود را به عنوان تیم 33 جهان و دوم آسیا حفظ کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۵    
پس از این که فدرال رزرو آمریکا پیش بینی کرد ریکاوری از پاندمی کرونا احتمالاً سال ها طول خواهد کشید، با رکوردزنی ذخایر نفت آمریکا، نگرانی در مورد تقاضا باعث شد تا قیمت های نفت سقوط کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۵    
مهران مدیری امشب در برنامه دورهمی میزبان امین زندگانی و همسرش است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۲    
به گفته معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا 27 اردیبهشت ماه میزان رعایت پروتکل ها در شهر تهران 56 درصد بود و تا 15 خرداد ماه این میزان به 54/ 10 درصد کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۳    
روز 12 ژوئن (23 خرداد) به عنوان روز مبارزه با کار کودک تعیین شده تا توجه جهانی را به کار میلیون ها کودک در سراسر دنیا جلب کند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۰    
زمین لرزه ای با قدرت 3.6 ریشتر حسینیه در شهرستان اندیمشک را به لرزه درآورد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۸    
کارگروه تعیین سهمیه رسانه ها برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری در سال 99 برای تخصیص سهمیه به جمع بندی رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۷    
برای اولین بار ظرف سه ماه از شیوع کرونا در عربستان، آمار ابتلا به کرونا در این کشور شاهد افزایش چشمگیری بود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۵    
سازمان همکاری اسلامی هشدار داد، اقدام اسرائیل مبنی بر الحاق هر بخشی از اراضی اشغالی فلسطین به منزله اعلام رسمی برای لغو کلیه توافقنامه های امضا شده توسط آن و پایان دادن به حل و فصل اختلافات با ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۳۲    
آزمایش هایی که پژوهشگران ادعا می کنند در عرض پنج دقیقه این بیماری را تشخیص می دهند نیز وجود دارند، اما هزینه انجام برخی از آنها بسیار بالا است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۹    
برای اولین بار تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۹    
وزیر امور خارجه آمریکا و دبیرکل سازمان ملل بر سر تحریم تسلیحاتی ایران گفت وگو کردند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس قوه قضاییه دیدار با همکاران قضایی و سازمان های وابسته قوه قضاییه در استان و بررسی مسائل آنها را از برنامه های سفر یک روزه خود اعلام و خاطرنشان کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۸    
شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از 2 میلیون نفر گذشتمرکز دانشگاهی جانز هاپکینز اعلام کرد که شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از دو میلیون نفر گذشت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۸    
نرخ بیکاری سوئیس در ماه می به بالاترین سطح ثبت شده سه سال اخیر خود رسید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۵    
بنابر اعلام رسانه های محلی در چین، بارش شدید باران که با جاری شدن سیلاب در این مناطق همراه بوده حدود 230 هزار نفر را آواره کرده و به تخریب بیش از 1300 واحد مسکونی منجر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۵    
معاون گردشگری میراث فرهنگی گیلان از شناسایی و برخورد با 17 تور گردشگری غیرمجاز در این استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۵    
مقامات بهداشتی چین از شناسایی 11 مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته در این کشور خبر دادند که بیشترین تعداد مبتلایان شناسایی شده در چند هفته گذشته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۹    
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از پرداخت 3 میلیارد تومان یارانه به مشترکین کشاورزی و صنعتی استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۹    
هرچند که هنوز کرونا در کشور وجود دارد، اما به هر حال کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی آغاز شده و بسیاری از مردم مجبورند ساعت هایی از روز را بیرون از خانه بگذرانند و ممکن است در این ساعت ها در مواجهه ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۷    
در همین حال به دنبال فرود این راکت در منطقه سبز امنیتی، آژیر خطر و هشدار سفارت آمریکا به صدا درآمد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۱    
وی با تاکید بر اینکه همین مساله موجب شده تا روند گازرسانی به نیروگاه ها تسهیل یابد، گفت: پیش بینی می شود که در اوج مصرف برق در مرداد و شهریور ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۲    
براساس این گزارش، قیمت بنزین در عربستان با توجه به تغییر نرخ صادرات سوخت این کشور نسبت به بازارهای جهانی کاهش یا افزایش خواهد یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۸:۱۷    
محمود میرلوحی گفت: حمید علیزاده، بازپرس دادسرای کارکنان دولت، که در پرونده اکبر طبری متهم است به گرفتن سه میلیاردتومان رشوه ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۴:۲۱    
توجه به تغییرات رنگ سطح زبان و نشانه ها و علائم همراه آن اهمیت دارد زیرا در برخی موارد، رنگ زبان می تواند نشانه ای از مساله ای جدی تر باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۳    
برای مهمانی هایتان می توانید از غذاهای قالبی استفاده کنید و سفره تان را شیک ترین کنید. در این مقاله با دو نوع غذای قالبی شما را آشنا می کنیم که بسیار خوشمزه است.