پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 9 فروردین 1400 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 31 اردیبهشت 1400 ناطقان 1 خرداد 1400 ناطقان 31 تیر 1400 ناطقان 31 مرداد 1400 ناطقان 1 شهریور 1400 ناطقان 30 مهر 1400 ناطقان 30 آبان 1400 ناطقان 30 آذر 1400 ناطقان 30 دی 1400 ناطقان 30 بهمن 1400 ناطقان 1 اسفند 1400 ناطقان 1 فروردین 1400 ناطقان 2 فروردین 1400 ناطقان 3 فروردین 1400 ناطقان 4 فروردین 1400 ناطقان 5 فروردین 1400 ناطقان 6 فروردین 1400 ناطقان 7 فروردین 1400 ناطقان 8 فروردین 1400 ناطقان 9 فروردین 1400 ناطقان 10 فروردین 1400 ناطقان 11 فروردین 1400 ناطقان 12 فروردین 1400 ناطقان 13 فروردین 1400 ناطقان 14 فروردین 1400 ناطقان 15 فروردین 1400 ناطقان 16 فروردین 1400 ناطقان 17 فروردین 1400 ناطقان 18 فروردین 1400 ناطقان 19 فروردین 1400 ناطقان 20 فروردین 1400 ناطقان 21 فروردین 1400 ناطقان 22 فروردین 1400 ناطقان 23 فروردین 1400 ناطقان 24 فروردین 1400 ناطقان 25 فروردین 1400 ناطقان 26 فروردین 1400 ناطقان 27 فروردین 1400 ناطقان 28 فروردین 1400 ناطقان 29 فروردین 1400 ناطقان 30 فروردین 1400 ناطقان 31 فروردین 1400 
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۲    
با وجود تعطیلات نوروزی و انجام نشدن معاملات رسمی در بازار خودرو ، قیمت محصولات ایران خودرو سایپا از 28 اسفند تا 9 فروردین روند افزایشی طی کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۴    
عامل قتل جنجالی مرد ثروتمند پس از 13 سال در حالی شناسایی شد که بی گناهی تا یک قدمی مجازات مرگ پیش رفته بود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳    
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: دو ماه بعد با تولید انبوه واکسن و واکسیناسیون عمومی با فراغ بال بیشتری می توانیم مردم را نسبت به برگزاری مجدد مراسم و آیین های ملی و مذهبی دعوت کنیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۶    
رنگ بندی جدید شهرستان ها که از 9 فروردین 1400 اعمال شده است، اعلام شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی امروز و فردا گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر سه شنبه ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۹    
یک تروریست که برای عملیات خرابکارانه در میان جمعیت دوستداران اهل بیت (ع) از نجف عازم کربلا بود از سوی ماموران امنیتی عراق دستگیر شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۹    
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به واکنشِ واشنگتن به توافق راهبردی ایران و چین گفت با پکن در قالب 1+5 درباره ایران تعامل داریم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۳۷    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک روان در تمام معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۹    
با وجود اینکه سهام عدالت از اردیبهشت ماه سال گذشته آزاد شد اما امکان فروش آن به دلیل افزایش فشار فروش در بازار از نیمه های سال گذشته متوقف شد و به نظر می رسد مسئولان سازمان بورس به دنبال راهکارهای ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۲۰    
یک مسئول آمریکایی در مصاحبه با پولیتیکو گفت: دولت بایدن قصد دارد پیشنهادی را به منظور تشویق ایران به انجام مذاکره به این کشور ارائه کند از جمله بندهای این پیشنهاد درخواست از ایران برای تعلیق برخی از ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۷    
سردار حسین سلامی با بیان این که امسال سال حل مشکلات است، گفت: ایران به نقطه ای رسیده که دشمن هر اقدامی انجام دهد پیروز میدان است اداره کردن کشور به ویژه طی دو سال گذشته یک اعجاب و اعجاز از سوی خداوند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۴    
ارگ کریم خانی در مرکز شهر شیراز قرار دارد. این ارگ در دوره سلطنت سلسله زندیه ساخته شده است و پس از اینکه کریم خان زند شیراز را به عنوان پایتخت خود و این مکان را به عنوان مکان زندگی خود انتخاب کرد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۱۱    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد آزاده نامداری مجری و بازیگر، دوشنبه 9 فروردین 1400 در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۶:۰۲    
مخملک نوعی بیماری عفونی شدید است که کودکان را مبتلا می کند، اما ممکن است به بزرگسالان نیز منتقل شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۲:۱۶    
می توان با شناسایی به موقع علائم سرطان روده خطر مرگ به دلیل ابتلا به این بیماری را به میزان زیادی کاهش داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۱    
در گزارش زیر طرز تهیه قهوه یخی تایلندی را به شما آموزش می دهیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۴    
در نهمین روز بهار و همزمان با جشن نیمه شعبان هر گرم طلای 18 عیار با افزایش جزئی نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیون و 103 هزار و 800 تومان فروخته می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی از کاهش پروازهای عبوری در آسمان ایران به دلیل عملیات روانی دشمنان خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خانوارهایی که بیش از دو واحد مسکونی (یکی در شهر محل سکونت و دیگری در شهر و روستایی غیر از محل سکونت) داشته باشند و بیش از 120 روز خالی باشد مشمول مالیات می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۹    
ارتفاع پست ، هواپیماربایان پرواز اهواز-بندرعباس بعد از 20 سال، مشمول عفو شده و از زندان آزاد شدند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۹    
امین منوچهری و میلاد خدایی به تیم هوادار پیوستند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۹    
ماجرای نژادپرستی حاجی فیروز در این چند روز گذشته سرو صدای زیادی به پا کرده از این رو پژوهشگر نمایش های آیینی و سنتی در این باره توضیح داده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۰    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای با اشاره به فعالیت سامانه بارشی نسبت به وقوع سیلاب و لغزندگی جاده ها طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در 14 استان خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۴    
منابع سوری از زخمی شدن چند غیرنظامی بر اثر انفجار بمب در حومه الحسکه خبر دادند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از افزایش 6 تا هفت درجه ای دمای هوای این استان خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۱    
زنی که خود را معشوقه پیشین نخست وزیر انگلیس معرفی می کند ابعاد تازه ای را از رابطه غیر اخلاقی و خیانت به همسر سابق بوریس جانسون، فاش کرده که در فضای افکار عمومی انگلیس خبرساز شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۱    
تیم های سایپا و پرسپولیس امروز در بازی تدارکاتی به مصاف هم می روند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وقوع خیز قطعی کرونا در شهرهای متعددی از نوار غربی و مرکزی کشور جدی است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۳    
کره شمالی شورای امنیت سازمان ملل را به اتخاذ رویکردی "دوگانه" متهم و از آزمایش موشکی اخیر خود دفاع کرد و همچنین نسبت به امکان دست زدن به "اقدام متقابل" هشدار داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران در کشور، از کاهش پنج تا 15 درجه ای دمای هوا در برخی نقاط خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۶    
از دیدگاه طب ایرانی هر فصل سال دارای مزاج خاصی است و بر همین اساس لازم است در هر فصل توصیه ها و تدابیر خاصی برای حفظ سلامت و پیشگیری از بروز بیماری ها و یا به حداقل رساندن عوارض فصل به کار گیریم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۳    
روبرت لواندوفسکی دیدار برابر انگلیس را از دست داد و حضورش مقابل لایپزیگ در هاله ای از ابهام قرار دارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در هشتمین روز از بهار راهداران زنجانی برخی از جاده های استان را برف روبی کردند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
بخش مسکن که رابطه پیشین و پسین با 134 حوزه اقتصادی دارد بنا به گفته کارشناسان از ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید برخوردار است اما رکود بیش از هفت ساله ساخت و ساز ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تشریح چرایی امضای سند همکاری 25 ساله ایران و چین ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
به دنبال استعفای 6 تن از وزرای دولت اسلواکی در 10 روز گذشته، ایگور ماتوویچ نخست وزیر این کشور هم اعلام کرد که در تلاش برای پایان دادن به بحران سیاسی ناشی از خرید یک جانبه واکسن روسی اسپوتنیک در این ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش چاقی و اضافه وزن در تشدید علائم بیماری کرونا و میزان اثربخشی واکسن، به افراد دارای اضافه وزن توصیه کرد که از مصرف شیرینی، شکلات و آجیل در ایام نوروز پرهیز کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
نماز، غسل و دعا از اعمالی است که برای روز نیمه شعبان ذکر شده اما با فضیلت ترین عمل در کتاب مفاتیح الجنان نقل شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
دولت چین، تشکیک وزیر امور خارجه آمریکا درباره گزارش سازمان جهانی بهداشت پیرامون خاستگاه ویروس کرونا را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
محمدباقر قالیباف در ادامه با بیان اینکه باید مشخص کنیم که دولت باید در اقتصاد دخالت کند یا آن را رها کند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۰    
قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار 16900 تومان است که بر این اساس، یک شانه 30 عددی تخم مرغ تنظیم بازار به وزن یک کیلو و 900 گرم با قیمت 32100 تومان عرضه می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۱    
عضو شورای ملی زعفران گفت: افراد متقلب با نشاسته زعفران تقلبی تولید می کنند که رنگ و بوی زعفران واقعی را دارد و با قیمت های پایین در بازار عرضه می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳    
حسین مرعشی، حمایت برخی اعضای حزب از علی لاریجانی را شخصی دانست و گفت: تصمیمی که ما تا امروز گرفتیم حمایت از یک نامزد اصلاح طلب است و به اندازه کافی هم ظرفیت داریم ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳    
هوآ چونیینگ، آمریکا را به تلاش برای ایجاد شکاف میان کشورش و جهان اسلام متهم کرده و گفت، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی "واقعا اهمیتی به مسلمانان نمی دهند" اما از مساله مسلمانان قوم اویغور به منظور ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 9هزار و 310 مبتلای جدید کووید19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳    
مراسم تشییع پیکر آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون صبح روز دوشنبه (9 فرودین ماه) برگزار و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۵    
بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران برای پایان هفته جاری و روز 13 فروردین رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۶    
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک روان در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۶    
باشگاه شارجه امارات قرارداد مهاجم 26 ساله اش را تمدید کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به اینکه امضاء سند نقشه راه همکاری راهبردی ایران و چین بخشی از سیاست مقاومت فعال است، خاطر نشان کرد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۹    
معاون درمان وزارت بهداشت، ویژگی مهم ویروس کرونا را، غافلگیری دانست و گفت: تمام دنیا از دست این بیماری دچار استرس و اضطراب شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۶    
سرهنگ پاشایی گفت: درحال حاضر پرونده هایی درخصوص مزاحمت های اینترنتی به پلیس فتا ارجاع داده می شود فردی با سوء استفاده از تصاویر دیگران، اقدام به مزاحمت می کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۳    
منابع رسانه ای در آمریکا خبر دادند، وقوع دو تیراندازی در ایالت مریلند این کشور، دو کشته و یک زخمی بر جا گذاشت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۰    
نرخ تورم عربستان در آستانه پنج درصدی شدن قرار گرفت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۵۰    
سرمربی تراکتور برای جلوگیری از ابتلاء بازیکنان و اعضای این تیم به ویروس کرونا تصمیمات ویژه ای اتخاذ کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رئیس جمهوری روسیه در سخنانی گفت، عوارض جانبی خفیفی را از بابت تزریق واکسن کرونا تجربه کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۴    
معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه کرونای انگلیسی به صورت گسترده در سطح کشور پخش شده است، گفت: تا پایان ماه رمضان جمع زیادی از افراد پرخطر علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند و دو ماه بعد با تولید ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۴    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی قویتر شدن دلار آمریکا و بازارهای سهام تحت تاثیر بهبود چشم انداز اقتصادی و بازده بالاتر اوراق قرضه دولتی، کاهش پیدا کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۱    
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی انتشار خبر شناور شدن کشتی کانتیتری که در کانال سوئز به گِل نشسته بود و مسیر را مسدود کرده بود، بیش از دو درصد سقوط کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۵    
رئیس جمهور افغانستان که به منظور شرکت در نهمین کنفرانس قلب آسیا – روند استانبول به دوشنبه سفر کرده است، مورد استقبال رئیس جمهور تاجیکستان قرار گرفت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۲    
رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: برای ظهور امام عصر(عج) باید یک برنامه ریزی فردی، خانوادگی و اجتماعی داشته باشیم ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۲۶    
تا دقایقی دیگر پیکر آزاده نامداری مجری سابق صداو سیما در این محل به خاک سپرده می شود. مرحومه آزاده نامداری در همسایگی صدیقه کیانفر آرام می گیرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۲    
در بررسی علل اصلیِ غیبت امام عصر علیه السلام و خصوصاً فلسفه طولانی شدن غیبت آن حضرت، به موارد متعددی برخورد می کنیم که هر کدام سهمی در این امر دارند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۲    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از چهارشنبه 11 فرودین به کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز در برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۸    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به امضای توافق 25 ساله ایران و چین واکنش نشان داد و آن را نگران کننده خواند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۵۵    
در بازار سکه کار غیر ممکن رخ داد. قیمت سکه از سقف عبور کرد و حتی توانست در بالای آن پیشروی کند. در حال حاضر میزان حباب قیمت و سکه در یکی از بالاترین مقادیر خود است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۹    
خبرگزاری اسپوتنیک از وقوع یک انفجار بسیار مهیب در یک پالایشگاه نفت در اندونزی خبر داده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۰    
رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد قصد دارد هزینه خرید واکسن از کواکس را از طریق منابع مالی اش که در حساب های خارجی به خاطر تحریم ها مسدود شده و همچنین از طریق ارسال نفت پرداخت کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۳    
نخست وزیر ارمنستان از تصمیمش برای استعفا در ماه آینده میلادی و باقی ماندن در این سمت تا زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام ماه ژوئن خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۷    
محمد مهدی تندگویان گفت: عدم نظارت جامعی که بتواند در توزیع اعتبارات دخالت سریع و مستقیمی داشته باشد و از هدر رفت منابع جلوگیری کند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۹:۱۱    
معبد آناهیتا،دومین بنای سنگی ایران است که از آثار باستانی دوران پیش از میلاد مسیح به شمار می آید.طبق نوشته های تاریخی ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۶:۰۳    
سیگار کشیدن بیش از حد می تواند به پای فرد سیگاری (Smoker's Leg) منجر شود. در این بیماری مرتبط با گردش خون، رگ های خونی تنگ شده و جریان خون به اندام های پایینی بدن محدود می شود.