جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۳:۲۳Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 24 فروردین 1400 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 31 اردیبهشت 1400 ناطقان 1 خرداد 1400 ناطقان 31 تیر 1400 ناطقان 31 مرداد 1400 ناطقان 1 شهریور 1400 ناطقان 30 مهر 1400 ناطقان 30 آبان 1400 ناطقان 30 آذر 1400 ناطقان 30 دی 1400 ناطقان 30 بهمن 1400 ناطقان 1 اسفند 1400 ناطقان 1 فروردین 1400 ناطقان 2 فروردین 1400 ناطقان 3 فروردین 1400 ناطقان 4 فروردین 1400 ناطقان 5 فروردین 1400 ناطقان 6 فروردین 1400 ناطقان 7 فروردین 1400 ناطقان 8 فروردین 1400 ناطقان 9 فروردین 1400 ناطقان 10 فروردین 1400 ناطقان 11 فروردین 1400 ناطقان 12 فروردین 1400 ناطقان 13 فروردین 1400 ناطقان 14 فروردین 1400 ناطقان 15 فروردین 1400 ناطقان 16 فروردین 1400 ناطقان 17 فروردین 1400 ناطقان 18 فروردین 1400 ناطقان 19 فروردین 1400 ناطقان 20 فروردین 1400 ناطقان 21 فروردین 1400 ناطقان 22 فروردین 1400 ناطقان 23 فروردین 1400 ناطقان 24 فروردین 1400 ناطقان 25 فروردین 1400 ناطقان 26 فروردین 1400 ناطقان 27 فروردین 1400 ناطقان 28 فروردین 1400 ناطقان 29 فروردین 1400 ناطقان 30 فروردین 1400 ناطقان 31 فروردین 1400 
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۳    
زندگینامه کامل باران کوثری فرزنده رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری به همراه عکس های قدیمی و جدید “باران کوثری” و فیلم شناسی وی را در سایت مشاهده می فرمائید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۰    
حتما می دانید که یک فرد عادی برای حفظ سلامتی مطلوب و تأمین انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیازش باید روزانه 2 تا 3 واحد میوه مصرف کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۵    
بر اساس آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از 146 میلیون نفر، شمار جان باختگان به بیش از 3 میلیون نفر و تعداد بهبودیافتگان به بیش از 124 میلیون نفر افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۷    
نرخ ارز بین بانکی امروز در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که 23 ارز با کاهش قیمت روبه رو شدند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۷:۰۱    
ویروس کرونا از راه های مختلف منتقل می شود!
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۸    
آشپزی حس لذت بخشی دارد مخصوصا اینکه “شله زرد” را با بهترین فوت و فون ها درست کرده و به عنوان نذری در بین مردم تقسیم نمایید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۲    
در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از خواص هندوانه را بررسی کنیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (شنبه، 28فروردین ) با 70 تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به 10 میلیون و 600 هزار تومان رسید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۷    
با آغاز موج چهارم کرونا و روند رو به افزایش بیماران نیازمند به خدمات بستری در استان فارس، بیمارستان پشتیبان شهید آیت الله دستغیب علاوه بر پشتیبانی از بخش های بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۷:۰۲    
سیاوش اسعدی پیش از این که وارد حوزه فیلمسازی شود فارغ التحصیل دوره عالی تلویزیون و سینما شد همچنین او عضو رسمی انجمن کارگردانی های سینمای ایران است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۶:۰۲    
شاید شما هم جزو دسته افرادی باشید که از گزش نیش پشه در امان نیستند. به همین بهانه دلایل و راهکارهای در امان ماندن از نیش پشه را با مراجعه به این اینفوگرافی در اختیار شما می گذاریم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۷:۰۲    
اگر تمایل دارید در ایام روزه داری همچنان به ورزش کردن ادامه دهید، این چند راهکار را در نظر بگیرید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۱:۰۷    
برای جلوگیری از بوی بد دهان در ماه رمضان می توان از چند راهکار ساده استفاده کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۱    
حسام نواب صفوی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه هنر است اما چون وکالت شغل موروثی خانواده نواب صفوی است و پدرش نیز سال ها قاضی و وکیل بود به همین دلیل میل و علاقه پدرش این بود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی کشورگفت: در سال گذشته اقدامات لازم برای دریافت پلاک ویژه معلولین برای 1674 نفر از افراد دارای معلولیت انجام شد و اکنون بیش از 28 هزار نفر ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۸    
مأمور تشکیل کابینه هفتاد و هفتم لبنان کمک روسیه برای خروج لبنان از بن بست سیاسی در جریان سفرش به مسکو را خواستار شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۷    
لیندا کیانی تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۸    
سازمان هدفمند سازی یارانه ها با صدوراطلاعیه ای زمان واریز بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۹:۳۹    
کاخ الیزه که به خرابکاری چند روز پیش در سایت هسته ای نطنز واکنشی نشان نداده بود آغاز غنی سازی 60 درصد توسط ایران را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۷    
سید عباس عراقچی در پاسخ به این سوال که آیا مذاکرات سقف زمانی دارد یا همینطور ادامه پیدا خواهد کرد؟ گفت: مسلما تا وقتی که مذاکرات مسیر صحیح خودش را طی کند ما در مذاکرات حاضر خواهیم شد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۱    
چهل و سومین مرحله از طرح "رعد" صبح امروز سه شنبه 24فروردین 1400 با حضور سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران در مرکز پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۸:۰۲    
یک متخصص استخوان گفت: انحرافی که در پا های کودکان به وجود می آید در سنین پایین با یک عمل جراحی ساده قابل درمان است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۷:۰۲    
یک متخصص تغذیه گفت: هزار روز اول تولد کودک، اصلی ترین زمان سرمایه گذاری برای تغذیه کودک است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۶:۰۲    
بدن ما ایجاد برای شادی و نشاط، نیاز به تولید سطح بالای سروتونین دارد که در برخی از مواد غذایی یافت می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۶:۰۲    
مراقبت از دندان ها برای جلوگیری از زردی آن و بروز مشکلات دهان و دندان بسیار ضروری است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۴:۴۱    
در فصل بهار، چغاله بادام یکی از خوراکی های بسیار محبوب در نزد عموم است که علاوه بر طعم خوش، فواید بی شماری برای سلامتی دارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۳:۳۲    
یکی از مهمترین اعضای بدن که بی توجهی به آن می تواند خطرات مرگباری را برای انسان به همراه بیاورد، کلیه است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۳:۰۲    
یکی از محققان بخش علوم بهداشت عمومی در دانشگاه "واشنگتن در سنت لوئیس" می گوید او و دوستش هر دو دچار یک عارضه شگفت آور شده اند. عادت ماهانه آنها بلافاصله پس از تزریق واکسن شروع شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۲:۰۳    
زنجان متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: علت دقیق سردرد در هواپیما هنوز مشخص نیست اما التهاب و دردناک شدن سینوس های هوایی به دنبال تغییر ارتفاع سبب گشادی عروق و به دنبال آن سردرد می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۱:۱۱    
درج لوگوی حرارتی، خیس شدن، گذاشتن ماسک روی سطوح آلوده و... اشتباهاتی است که کارآیی ماسک را کاهش و خطر انتقال ویروس را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۱    
در گزارش زیر طرز تهیه خورش فسنجان ویژه را به شما آموزش می دهیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۱    
همزمان با نزدیک شدن به آغاز ماه مبارک رمضان، موضوع تغذیه مناسب، اهمیت بیشتری پیدا می کند و توجه به نکات تغذیه ای زیر می تواند به روزه داری کمک کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۲    
دعای افتتاح از دعاهای شب های ماه رمضان است که در کتاب های دعای معتبر آورده شده است. همواره مورد توجه و عنایت صاحبان معرفت و دل باختگان حق و محبان اهل بیت علیه السلام بوده است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۵    
اگر در زندگی خود مشکلی جدی دارید، می توانید فقط با 10 قدم، آن ها را حل کنید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به روند رو به رشد شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: امیدواریم در صورت عمل به توصیه های بهداشتی از سوی مردم و همکاری دستگاه های اجرایی کشور در اجرای مناسب محدودیت های مصوب ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: یک تقابل سخت و قدرتمند برابر تیم فولاد ایران در انتظار ما است؛ تیمی که نمایش قدرتمندی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داشت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۴    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آمار فوتی های کرونا در پایتخت به حدود 100 نفر در طول روز رسیده است گفت: به نظر می رسد حداقل تا یکسال دیگر درگیر کرونا باشیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۳    
یک روانشناس گفت: در طلاق و جدایی مردان بیشتر از زنان تحت تاثیر اختلال افسردگی قرار می گیرند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۳    
پس از هفته ها نوسان قیمت بازار خودرو در حالی به روزهای پایانی هفته نزدیک می شود که قیمت ها طی 24 ساعت گذشته در این بازار به ثبات رسیده اند و نوسانات قیمتی در این بازار به حداقل رسیده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه تاکنون یک میلیون و 300 هزار خانه خالی شناسایی شده و لیست آن در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۹    
یک مقام مسئول گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان توزیع گوشت قرمزبه قیمت تمام شده و به منظور تنظیم بازار با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور آغاز شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: همان گونه که در 14 ماه گذشته ارتش ایران در حوزه مقابله با کرونا، خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود دانسته است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۳    
باران کوثری که این روزها مشغول بازی در سریال ملکه گدایان است به ویروس کرونا مبتلا شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۰    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با الوحده با حضور تماشاگران هندی برگزار شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۶    
ایران در یکی از شروط خود تاکید کرده است که مذاکرات وین نباید مشمول مرور زمان شود بلکه باید در فرصت فوری یا به نتیجه برسد و آمریکا را به اجرای تعهداتش ملزم کند و یا متوقف شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۴    
هزاران پاکستانی به دلیل چاپ کاریکاتور موهن به پیامبر اسلام در رسانه های فرانسه، جاده های اصلی و راه آهن در پاکستان را مسدود کرده و با پلیس درگیر شدند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۱    
نمکی با ببیان اینکه بزرگترین دلگرمی ما، تولید واکسن داخلی است گفت:گرچه تمام تلاش خودمان را بر روی واردات و تامین واکسن می گذاریم و با این روالی که می رویم با 20 تا 25 روز تاخیر ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۸    
رسانه های عربی از هدف قرار گرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر الفجیره امارات خبر دادند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۵    
تحقیر مکرر آمریکایی های آسیایی تبار در انظار عمومی و حمله به سمت آنها، همگی نشان دهنده سرطان نژادپرستی آمریکایی است که همچنان به شیوه ای وحشیانه در حال رشد است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۶    
رییس هیات مدیره انجمن ملی طیور ایران گفت: با توجه به افزایش تقاضا و هزینه های تولید قیمت پنج هزار و 300 تومانی برای جوجه یک روزه منطقی است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۰    
ارتش سودان ده ها اسیر اتیوپیایی را براساس طرح دولت و نیروهای مسلح تحویل آدیس آبابا داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۰    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین از مرگ نوزاد یک روزه اهل این شهرستان بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان محمد کرمانشاهی شهر کرمانشاه خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۰    
دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون واحد صنفی مشمول تعطیلی کرونایی شده اند، گفت: حمایت از صنوف در دوره شیوع کرونا در قالب های مختلف در دستور کار است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۲    
کیوانی با تاکید بر اینکه ما باید بپذیریم که ویروس یک موجود زنده است و برای بقای خود تلاش می کند، گفت: بر این اساس این ویروس برای بقای خود یا افراد بیشتری را آلوده می کند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۹    
حسن خلیل آبادی عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران امروز استعفای خود را در خصوص رسیدگی نشدن به وضعیت باغ ها و قطع درختان باغات شهر تهران به این نهاد ارایه کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۶    
نماینده وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلای رقابت های کشتی قهرمانی آسیا رسید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۹    
وزیر بهداشت در مراسم اهدای تجهیزات بیمارستانی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: به محض تایید نتایج فاز دوم مطالعه بالینی واکسن، واکسیناسیون عمومی را از نیمه اردیبهشت آغاز می کنیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۶    
باشگاه پیکان با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، به طور رسمی از داور دیدار با گل گهر سیرجان شکایت کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۲    
باشگاه استقلال در راستای مبارزه با بازیکن سالاری دو بازیکن این تیم را به دلایل انضباطی، جریمه کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 1 میلیون و 300 هزار خانه خالی شناسایی شده و لیست آن در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است که با اقدامات بعدی و اخذ مالیات از خانه های خالی تلاطم بازار مسکن کاهش ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۶    
آپارتمان نشینی مستلزم رعایت نکات مهم حقوقی است و باید با آن ها آشنا بود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۶    
حضرت صادق (ع) در شب آخر شعبان و شب اوّل ماه رمضان این دعا را می خواندند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۵    
وزیر امور خارجه روسیه عصر امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۶    
رمضان از مصدر رمض به مفهوم شدت گرما و تابش آفتاب بر رمل... معنا شده است. انتخاب چنین واژه ای به راستی از دقت نظر و لطافت خاصی برخوردار است چرا که سخن از گداخته شدن است و شاید به تعبیری دگرگون شدن در ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۳    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزات امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان از آغاز غنی سازی 60 درصدی خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۴    
همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر مشهد، آستان قدس رضوی برای ایجاد فضای مناسب زیارت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 1 میلیون و 300 هزار خانه خالی شناسایی شده و لیست آن در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است که با اقدامات بعدی و اخذ مالیات از خانه های خالی تلاطم بازار مسکن کاهش ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۸    
به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های فرهنگی در ایستگاه های منتخب متروی تهران برگزار می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۵    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: در این مرحله از طرح رعد به 834 پرونده رسیدگی شد و 30 نفر از متهمان فراری دستگیر و ارزش اموال مکشوفه از این تعداد پرونده، 9 میلیارد و 635 میلیون تومان است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۲    
سازمان امور مالیاتی به منظور حمایت از کسب و کارها در مقابل تبعات اقتصادی کرونا، بخشودگی جرائم قابل بخشش موضوع قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده را در 10 بند ابلاغ کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۶    
رئیس پلیس تهران گفت: مجدداً شاهد خاموشی های شبانه در برخی از نقاط تهران هستیم که این درخواست و تذکر را دیروز در ستاد کرونا تهران مبنی بر عدم خاموشی معابر اعلام کردیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۸    
وزیر امور خارجه کوبا امروز با انتشار پیامی برزو حادثه در تأسیسات نطنز را محکوم کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۸    
وزیر بهداشت گفت: ما قابلیت برخورد با جهش های ویروس کرونا را داریم و در عرض 45 روز می توانیم واکسن هر جهشی را بسازیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۸    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی از دستگیری متصدی یک عطاری که با تجویز داروهای غیرمجاز موجب فوت یکی از شهروندان شده بود، خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۸    
با حکم وزیر ورزش، وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۰    
معاون و جانشین وزیر آموزش و پرورش از تهیه و اهدای 90 هزار تبلت و وسایل هوشمند ارتباطی به دانش آموزان محروم با استفاده از ظرفیت بیش از 100 هزار انجمن اولیاومربیان مدارس در قالب پویش "اولیای خردمند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس انجمن ملی خرمای ایران گفت: امسال نخل کاران پر محصول بودند و بیش از یک میلیون و 200 هزار تن تولید کردند، علاوه بر آن انبارها هم پر است و مشکلی برای تامین در ماه مبارک رمضان نیست.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: گروگان 19 ساله با تلاش و همکاری پلیس اینترپل ایران، پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر پس از 10 سال آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۹    
قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز سه شنبه 24 فروردین 1400 در صرافی های بانکی 23 هزار و 811 تومان خریداری شده و 24 هزار و 292 تومان به خریداران عرضه می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۹    
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ساعات کار میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران در ماه مبارک رمضان اعلام شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی قوه قضائیه از دو انتصاب جدید در قوه قضائیه با حکم آیت الله رئیسی خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۴    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پیشنهاد افزایش سقف وام دانشجویی برای سال تحصیلی 1401_1400خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۸    
به گفته معاونت بازرگانی تعاون روستایی 23 هزار تن پیاز مازاد کشاورزان جنوب با هدف تنظیم بازار خریداری شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه امنیت منطقه باید توسط کشورهای خود منطقه تامین شود، گفت: باز کردن پای رژیم صهیونیستی به عنوان یک عنصر بی ثبات کننده و تنش زا در منطقه خلیج فارس، اقدامی خطرناک است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۶    
دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود سیاست های غلط ارز ترجیحی، مهم ترین علت التهابات بازار است، گفت: تامین مرغ برای ماه رمضان، مشکلی ندارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۶    
محمد جواد ظریف در واکنش به اقبال عمومی برای حضورش در انتخابات گفت: نگرانی من از رأی آوردن است نه رأی نیاوردن ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۶    
ظریف از موضع قوی روسیه درباره خرابکاری در نطنز ابراز خرسندی نمود وتصریح کرد: آمریکا باید بدون توقف در اجرای تعهداتش تمام تحریم ها را رفع کند و ایران پس از راستی آزمایی ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۶    
بر طبق پژوهشی که توسط سازمان بهداشت جهانی هر سال در سراسر جهان انجام می شود، بیش از یک میلیون کودک زیر پنج سال در اثر ذات الریه یا سینه پهلو جان خود را از دست می دهند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۸    
امشب شب اول ماه مبارک رمضان است، شبی که برای آن اعمال خاصی سفارش شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۸    
مقرر شده است به منظور کمک به سبد خرید خانوار های یارانه بگیر، یارانه ای تحت عنوان ماه مبارک رمضان به 60 میلیون نفر پرداخت شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۰    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و وزش باد شدید در 11 استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا 2 متر هشدار داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۰    
کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) از کاهش تعداد میهمانان معتبر برای بازی های پارالمپیک توکیو 2020 خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۳    
چند روزی است که رئیس جمهور موضوع وام یا کارت اعتباری سهام عدالت را برای استفاده مردم مطرح کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۴    
امروز و دیروز (22 و 23 فروردین) جمعی از نومعلمان یا معلمان جدید الورود با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی به دستمزدهای پایین خود اعتراض کردند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۲    
وزارت بهداشت ترکیه از ثبت مجدد حدود 55 هزار مبتلای جدید به ویروس کرونا طی بیست وچهار ساعت گذشته در این کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۱۱    
اگر می خواهید دستگاه گوارش سالم داشته باشید باید بدترین و بهترین مواد غذایی برای معده و روده را بشناسید و یک برنامه غذایی خوب و مناسب داشته باشید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۰    
نرخ دلار در بازار امروز با روند نزولی همراه شده است. این در حالی است که دیگر ارز پرطرفدار بازار، با افزایش مواجه شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۴    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان همراه است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۸    
رمضان ماهی است که مهم ترین شب سال یعنی شب قدر در آن قرار دارد تا مقدرات یک سالۀ تمام خلایق در آن رقم بخورد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۰    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحد های صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
  • ۱