شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 6 مرداد 1401 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 29 اسفند 1400 ناطقان 31 فروردین 1401 ناطقان 31 اردیبهشت 1401 ناطقان 31 خرداد 1401 ناطقان 31 تیر 1401 ناطقان 31 شهریور 1401 ناطقان 30 مهر 1401 ناطقان 21 آبان 1401 ناطقان 19 آذر 1401 ناطقان 27 دی 1401 ناطقان 25 بهمن 1401 ناطقان 10 اسفند 1401 ناطقان 1 مرداد 1401 ناطقان 2 مرداد 1401 ناطقان 3 مرداد 1401 ناطقان 4 مرداد 1401 ناطقان 5 مرداد 1401 ناطقان 6 مرداد 1401 ناطقان 7 مرداد 1401 ناطقان 8 مرداد 1401 ناطقان 9 مرداد 1401 ناطقان 10 مرداد 1401 ناطقان 11 مرداد 1401 ناطقان 12 مرداد 1401 ناطقان 13 مرداد 1401 ناطقان 14 مرداد 1401 ناطقان 15 مرداد 1401 ناطقان 16 مرداد 1401 ناطقان 18 مرداد 1401 ناطقان 19 مرداد 1401 ناطقان 20 مرداد 1401 ناطقان 21 مرداد 1401 ناطقان 22 مرداد 1401 ناطقان 23 مرداد 1401 ناطقان 24 مرداد 1401 ناطقان 25 مرداد 1401 ناطقان 26 مرداد 1401 ناطقان 27 مرداد 1401 ناطقان 28 مرداد 1401 ناطقان 29 مرداد 1401 ناطقان 30 مرداد 1401 ناطقان 31 مرداد 1401 
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۰:۳۶    
بهترین صبحانه برای ورزشکاران پس از کوهنوردی خوراکی است که سبک، پر انرژی و کم چرب باشد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۹    
رابطه نامشروع به عنوان جرم منافی عفت در قانون مجازات اسلامی و در کنار جرایمی همچون زنا، لواط جرم انگاری شده و برای آن مجازات پیش بینی شده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۶    
این ماجرا گویا پدیده تازه کلاهبرداری در بازار ملک ایران است و بسیاری از فعالان بازار مسکن می گویند که برخی از این معاملات صوری بوده و با تبانی بنگاه دار و فروشنده انجام می شود تا خسارت فسخ معامله را ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۷    
بارش شدید باران که از اواخر شامگاه چهارشنبه 5 مرداد 1401 در منطقه کن تهران آغاز شده بود، باعث بوجود آمدن حجم بالایی از سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود شد ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۲    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی قطار ترکیبی تهران-کربلا خبر داد و گفت: موانع ساخت خط آهن شلمچه-بصره را برطرف می کنیم.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۷    
معاون دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت برنج در سال 1400 بسیار منصفانه بود، گفت: قیمت برنج مصوب سال 1401 را به زودی اعلام می کنیم.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۴    
فرماندار فیروزکوه از فوت 6 نفر در پی وقوع سیل در این شهرستان خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۵    
رییس بنیاد مسکن کشور گفت: در حال حاضر حدود 50 درصد از واحدهای مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده باید سالانه 200 هزار واحد مسکونی را در روستاها مقاوم سازی کنیم.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۰    
بازنشر یک گفتگوی قدیمی درباره سریال خاتون ، برای یکی از پلتفرم ها دردسرساز شده و در پی این اتفاق روابط عمومی نماوا توضیحاتی را ارائه داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۴    
دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو از تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس 115 بازرگان خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۴    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بیش از 20 خودرو در سیل رودهن (تهران) مفقود شدند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۰    
محمد باقر قالیباف با بیان اینکه فضای مجازی، فضای کسب وکار مردم است گفت: بارها با صدای بلند گفته ام؛ فضای مجازی، فضای کسب وکار مردم است اما اگر در همین فضا ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۷    
هواپیمای ایران ایر که از فرودگاه بوشهر حامل مسافران عادی و رئیس قوه قضائیه بود، در اصفهان فرود اضطراری داشت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۵    
بارش شدید باران که از اواخر شامگاه چهارشنبه 5 مرداد 1401 در منطقه کن تهران آغاز شده بود، باعث بوجود آمدن حجم بالایی از سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود شد ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۵:۰۰    
مصرف میزان بیشتری از میوه ها و سبزیجات می تواند برای سلامت کلیه ها مفید باشد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۰:۳۶    
دروغ گفتن در زنان و چه در مردان، خصوصیتی است که تفاوتی در جنسیت ندارد و هرشخصی حداقل چندبار در زندگی خود این کار را انجام داده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۲۳:۴۵    
ایجاد لخته های خونی در مسیر عروق خونی اندام ها، باعث اختلال جریان خون شده و درنتیجه منجر به انسداد نسبی یا کامل عروق خونی می گردد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۲۲:۱۳    
از جمله حقوق مالی زن، پس از ازدواج، مهریه بوده که به مجرد عقد نکاح، زن، مالک آن شده و می تواند آن را از شوهر خود مطالبه نماید.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۲۱:۲۵    
نشانه های مردان وفادار چیست؟ وفاداری همسر چه اهمیتی دارد؟ یک مرد وفاداری و تعهد خود را در رفتار و کردار با شما نشان می دهد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۲۰:۴۵    
وقتی کسی به دیگری بدهکار است می توانید مالی را به عنوان وثیقه در اختیار طلبکار خود بگذارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۹:۲۳    
لازم نیست برای داشتن استایل شیک و جذاب، مقادیر زیادی پول را برای خرید لباس و کفش دیزاینری هزینه کنید ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از پاکسازی منطقه فرحزاد تهران از معتادان متجاهر خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۷:۲۱    
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی 14 میلیون و 800 هزار تومان است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۷:۰۹    
شانه ساز با بیان اینکه ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست گفت: مثلا در سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می گفتید متفق ها ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: با توجه به پیش بینی وقوع بارش های شدید در روزهای آینده، شهروندان از حضور و قرار گرفتن در حریم و بستر رودخانه ها٬ مسیل ها و نقاط کوهستانی و ارتفاعات پرهیز ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۴۸    
یک منبع امنیتی امروز(پنجشنبه) گزارش داد، پایگاه نیروهای ترکیه در منطقه "بامرنی" شمال دهوک هدف چندین حمله خمپاره ای و راکتی قرار گرفت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی شهرداری تهران گفت: خبر تعطیلی دوهفته ای بوستان های تهران به دلیل شیوع کرونا شایعه بوده و صحت ندارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۳    
یک مدافع بلندقامت برزیلی به جمع شاگردان مورایس پیوست.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۳۰    
با وجود اعلام بالاترین سطح هشدار قرمز سیل در پایان هفته و تعطیلی برخی تأسیسات و مراکز گردشگری در حاشیه رودخانه ها ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۲۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بسیاری از گوشی ها به بدافزار آلوده هستند و راه ورود این بدافزارها هم ابزارهای دور زدن فیلترینگ و وی پی ان است ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۸    
افزایش افسارگسیخته نرخ تورم در ترکیه و بالا رفتن هزینه سفر در این کشور منجر به تنزل جایگاه ترکیه در میان ارزان ترین مقاصد گردشگری شده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۵    
معاون اول رییس جمهور اواسط خردادماه گفته بود: به دلیل این که هنوز کالابرگ آماده نشده است، ناچاریم یارانه نقدی پرداخت کنیم و این را ادامه بدهیم.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۱۲    
رسانه اماراتی از ناکامی سرمربی سابق استقلال در جذب ستاره ایرانی شباب الاهلی خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۹    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ادامه بارش ها در اقصی نقاط کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۰    
رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به آخرین جزئیات سیل امروز در امام زاده داوود گفت: تا این لحظه 9 تن از مصدومان جابجا شده اند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۷    
در کارنامه مناف هاشمی استانداری گلستان در دولت حسن روحانی بود که بدلیل سفر خارج وی همزمان با وقوع بحران سیل، دولت او را برکنار کرد و حالا با حکم علیرضا زاکانی به مترو تهران رفت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۴۳    
معاون وزیر کار با اشاره به ظهور مشاغل آینده و لزوم تدوین آموزشهای مهارتی متناسب با آن، از ایجاد 78 میلیون شغل جدید به واسطه بکارگیری تکنولوژی های نوین تا سه سال آینده خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۵    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح آخرین وضیت مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی از مرگ 12 تن تاکنون در کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۵    
اشکان اشتیاق در گفت وگویی درباره ماجرای کتک خوردنش از علی صادقی صحبت کرد و آن را امری عادی دانست.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۹    
رئیس مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران تهران گفت: هشدار سازمان آب و هواشناسی برای تهران نارنجی است و تهرانی ها باید امشب هوشیار باشند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۶    
دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی، از کاهش 100 هزارتومانی قیمت روغن نباتی حلب 16 کیلوگرمی در بازار خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۳    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: شمار کشته شدگان سیل و رانش زمین در امامزاده داوود به 6 نفر و مصدومان به 9 نفر رسید. همچنین جست وجو برای پیداشدن 14 مفقودی ادامه دارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۰    
در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در چهار استان کشور، مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: 15 محور فرعی و چندین محور روستایی در سه استان سیستان و بلوچستان ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۰    
چند سال گذشته محققان دانمارکی در بررسی های خود دریافته بودند، بلوغ دخترها در مقایسه با 40 سال قبل، حداقل 1 سال زودتر رخ می دهد و اکنون کارشناسان سلامت آمریکا ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۷    
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اکنون 18 استان کشور درگیر سیلاب هستند، گفت: هموطنان تا دهم مرداد ماه از قرار گرفتن در حریم رودخانه ها و نقاط کوهستانی خودداری کنند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۴    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته 9456 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 42 بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۴    
سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرست افغانستان (گروه طالبان) اعلام کرد که این گروه یک هزار و 800 زندانی گروه تروریستی داعش را از زندان های افغانستان آزاد کرد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۱    
عین اللهی همچنین به ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت و صیانت از خانواده تأکید کرد و افزود: موضوع جوانی جمعیت مهمترین بحران کشور است که باید همه دستگاه ها به آن ورود کنند و اشاعه فرهنگ فرزندآوری را با ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۸    
سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه ما باید با شعار "ما می توانیم" امور را پیش ببریم، تصریح کرد: این موضوع معنایش شکست دشمنان انقلاب است به طوریکه مردم رسماً اعلام می کنند می توان با مقاومت تحریم را بی ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۱    
طرف افغان در "حرف" حق آبه ایران را پذیرفته ولی ما حق آبه قانونی را طلب می کنیم؛ ضرورت دارد که خودم وارد مذاکره شوم و به زودی هم سفری به افغانستان خواهم داشت ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۹    
مبلغ محکومیت سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در دادگاه CAS مشخص شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۵    
روزنامه جوان نوشت:یک حساب سرانگشتی نشان می دهد که صداوسیما صرفاً برای هر بار بازپخش مجموعه مختارنامه در سال 1401 بیش از 800 میلیارد تومان صرفه جویی بابت نساختن سریال فاخر جدید خواهد داشت ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۳    
یک روزنامه بریتانیایی طی تحلیلی از چشم انداز تیره و تار بازار مواد غذایی در جهان نوشت: مصرف کنندگان باید به قیمت های بالای مواد غذایی عادت کنند ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۷    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از حضور سریع پلیس در مناطق سیل زده امامزاده داوود و کمک و امداد به سیل زدگان و تأمین امنیت منطقه خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۶    
امام هفتم شیعیان(ع) در یکی از احادیث خود به علت قیام نکردن امام زمان(عج) اشاره کرده اند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۴    
دبیر انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: با توجه به واردات شکر و موجودی بنادر، قیمت شکر در ایام محرم نوسانی ندارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۵۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از پیدا شدن چهارمین پیکر در محل حادثه سیل منطقه امامزاده داوود خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۲    
طبق اعلام روزنامه دیلی میل کریستیانو رونالدو سرانجام موافقت خود را با ماندن در یونایتد تا پایان قراردادش اعلام کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۹    
کاخ سفید بار دیگر سعی کرد که در خصوص دستیابی به توافق پیرامون برنامه هسته ای ایران توپ را به زمین تهران بیندازد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از نشست زمین در خیابان سپاه تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۱    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که ایالات متحده "پیشنهاد قابل توجهی" به روسیه برای آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در این کشور داده است و افزود که او همتای روس خود را به گفتگویی طی روزهای آینده دعوت ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۰:۱۴    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از پیدا شدن سومین پیکر در محل حادثه امامزاده داوود خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۰۶    
موفقیت های زن مسلمان ایرانی علت عصبانیت و حمله غرب به حجاب است، ابرپرچم های محرم تهران از کربلا می آیند، نبرد کریدوری شرق با غرب، سوژه اصلی روزنامه های پنجشنبه 6 مرداد 1401 است.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۹    
مرکز مدیریت راه های مازندران: جاده هراز حدفاصل بایجان تا وانا به دلیل جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود شد. راهداران اکنون در محل حادثه مستقر و در حال پاک سازی و بازگشایی موقت راه هستند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۶    
وحیدی وزیر کشور و زاکانی شهردار تهران در پی وقوع سیل و رانش زمین در امام زاده داوود صبح امروز در محل حادثه حضور یافتند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۴    
بر اساس گزارش منتشرشده وزارت توسعه اقتصادی روسیه، تورم سالانه در این کشور کاهش یافت.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد 9 جاده از جمله جاده هراز و جاده تهران- امامزاده داوود به علت بارش باران و جاری شدن سیل خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۸    
یک گروه تحلیلی چینی مستقر در هنگ کنگ می گویند ناو هواپیمابر رونالد ریگان به همراه گروه رزمی خود سنگاپور را ترک کرده و به سمت خلیج تایوان حرکت می کند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۸    
ملکی گفت: شب گذشته 23 در تهران و اتوبان خرازی و مناطقی خارج از تهران به وقوع پیوست.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۰    
محور هراز حدفاصل بایجان تا وانا به دلیل جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود شد. راهداران اکنون در محل حادثه مستقر و در حال پاکسازی و بازگشایی موقت راه هستند.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۰    
سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سی امین سفر استانی خود، صبح امروز پنج شنبه وارد فرودگاه همدان شد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۷    
با افزایش 75 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بیت کوین به 22 هزار دلار رسید.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود 8 مصدوم و دو کشته داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۹:۰۶    
با نزدیک شدن به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، صنف سیاهی فروشان در بازار بزرگ تهران با حضور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) جهت خرید پرچم و ملزومات عزاداری برای هیات و منازل خود به ...
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۸:۰۳    
محدود کردن حق طلاق مرد از لحاظ حقوقی و قضایی اثر آن چگونه است؟
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۷:۱۲    
هر گاه مال غیرمنقول قابل تقسیمی بین دو نفر مشترک باشد و یکی از دو شریک سهم خود را به قصد بیع به شخص ثالثی منتقل کند، شریک دیگر حق دارد قیمتی را که مشتری داده است، به او بدهد و سهم مبیع را تملک کند
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۵:۴۴    
تعلیق مجازات یعنی اینکه مجازات مجرم به طور موقت و در مدت زمانی مشخص اجرا نشود؛ و هدف از چنین عملی فرصت دادن به متهم است تا حتی با وجود سوءِپیشینه بتواند به حالت اولیه و عادی زندگی و اجتماع بازگردد.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۴:۱۶    
سفته برات تجاری است که باید مطابق با قانون تنظیم و صادر شود.
ناطقان   ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۳:۳۴    
طبقات و درجات ارث در قانون مدنی برگرفته از شرع مقدس است که در آن وراث نسبی و خونی متوفی، دسته بندی شده اند.