پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای نکونیوز 17 شهریور 1397 - neconews.com

نکونیوز 29 اسفند 1393 نکونیوز 29 اسفند 1394 نکونیوز 1 فروردین 1395 نکونیوز 24 اسفند 1396 نکونیوز 31 فروردین 1397 نکونیوز 31 اردیبهشت 1397 نکونیوز 31 خرداد 1397 نکونیوز 31 تیر 1397 نکونیوز 30 مرداد 1397 نکونیوز 30 مهر 1397 نکونیوز 30 آبان 1397 نکونیوز 26 آذر 1397 نکونیوز 30 دی 1397 نکونیوز 15 بهمن 1397 نکونیوز 1 شهریور 1397 نکونیوز 2 شهریور 1397 نکونیوز 3 شهریور 1397 نکونیوز 4 شهریور 1397 نکونیوز 5 شهریور 1397 نکونیوز 6 شهریور 1397 نکونیوز 7 شهریور 1397 نکونیوز 8 شهریور 1397 نکونیوز 9 شهریور 1397 نکونیوز 10 شهریور 1397 نکونیوز 11 شهریور 1397 نکونیوز 12 شهریور 1397 نکونیوز 13 شهریور 1397 نکونیوز 14 شهریور 1397 نکونیوز 15 شهریور 1397 نکونیوز 16 شهریور 1397 نکونیوز 17 شهریور 1397 نکونیوز 18 شهریور 1397 نکونیوز 19 شهریور 1397 نکونیوز 20 شهریور 1397 نکونیوز 21 شهریور 1397 نکونیوز 22 شهریور 1397 نکونیوز 23 شهریور 1397 نکونیوز 24 شهریور 1397 نکونیوز 25 شهریور 1397 نکونیوز 26 شهریور 1397 نکونیوز 27 شهریور 1397 نکونیوز 28 شهریور 1397 نکونیوز 29 شهریور 1397 نکونیوز 30 شهریور 1397 نکونیوز 31 شهریور 1397 
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۲    
با آغاز فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانک ملی، مسافران می توانند یورو با قیمت 14500 تومان دریافت کنند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۲    
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز حجم کالای قاچاق موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی را معادل 20 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۴۱    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله خبر تیراندازی در اطرف ساختمان ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۱۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، بار دیگر آمادگی تهران را برای عملی کردن طرح انتقال گاز به پاکستان اعلام کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۱۴    
رئیس گروه روابط پارلمانی اروپا با جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه تهران به تعهدات خود در برجام عمل کرده است، گفت : به دنبال ایجاد سیستم مالی مستقل برای ارتباط و همکاری بانکی اروپا با ایران هستیم.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۲    
مراسم روز جهانی دریانوردی و هفتادمین سال تصویب کنوانسیون تاسیس آیمو، امروز شنبه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و کی تاک لیم دبیر کل سازمان بین المللی دریانوردی و سازمان های دریایی در مرکز ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۶    
درخواست های واشنگتن از کشورها برای قطع واردات نفت ایران دردسر عظیمی را برای هند به وجود آورده است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۱    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تا پایان روز 16 شهریور 50 هزار حاجی با 183 پرواز به کشور وارد شده اند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اعلام اینکه قرار است آهن و میلگرد مورد نیاز 31 استان از طریق بورس کالا به تعاونی های هر استان اختصاص پیدا کند ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۶    
روسیه طی سال های پس از تحریم غرب به بزرگ ترین تولیدکننده گندم در جهان تبدیل شده و در 7 ماه نخست سال جاری تولید گندم این کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80.2 درصد افزایش یافته است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۱    
وزیر جهاد کشاورزی در مراسم کشت پائیزه از تاخیر شرکتهای پتروشیمی در تامین کود شیمیایی گلایه کرد و گفت: در عین حال در تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۵    
براساس اظهارات وزیر راه و شهرسازی ایران، پروژه مدیریت و توسعه بندر تجاری چابهار تا ماه آینده در یک قرارداد موقت به یک شرکت هندی واگذار خواهد شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۵    
آخرین گزارش از تحولات قیمتی در کالاهای خوراکی از تورم بین حداقل دو تا 19 درصدی در یک ماه گذشته حکایت دارد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۰    
بخش بزرگی از مردم اعتمادشان را به رهبران فکری و مدیران جامعه از دست داده اند. در همه این سالها هم جریان هایی با تخریب چهره های ملی از آنها اعتبارزدایی کرده اند و حالا که نیاز است مردم به حرف کسی ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۰    
در روزهای پر التهاب بازار ارز و در زمانی که دلار هر لحظه بین مردم از ارزش بیشتری برخوردار می شود و برای خرید آن پرهیجان به سمت بازار ارز حرکت می کنند ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۵    
کارشناسان دو عامل ابلاغ بخشنامه جدید بانک مرکزی مبنی بر اجازه صرافی ها برای خرید ارز از سامانه نیما و نیز شنیدن زمزمه هایی در مورد موافقت سران نظام با تصویب لوایح FATF را در این روند کاهشی موثر می ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۵    
انجمن اقتصاددانان از تمامی اقتصاددانان کشور تقاضا کرد تا از اعلام نرخ های پیش بینی و امثال آن در فضای عمومی خودداری کنند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی با اشاره به کاهش آمار تصادفات و تلفات در استان، گفت: موتورسواران و عابران پیاده بیش ترین سهم جان باختگان را دارند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیست و یکمین ناوگان تجاری دریایی جهان است ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۴    
محمود آموزگار درباره تعطیلی کتاب فروشی ها و ایجاد کافه کتاب فروشی ها در شمال تهران توضیحاتی داد و از امکان صدور جواز کسب کتاب فروشی در مکان های مسکونی برای کاهش هزینه های ایجاد کتاب فروشی گفت.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۹    
مدیرعامل زامیاد از تولید یک خودروی شاسی بلند جدید تا پایان سال جاری خبر داد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۹    
با ادامه روند افزایشی قیمت ها در بازار ارز، فعالان اقتصادی، ضعف مدیریتی را عامل این شرایط می دانند و به گفته رییس سابق اتاق بازرگانی تهران ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۴    
عربستان سعودی صادرات نفت خود به آمریکا را به میزان قابل توجهی افزایش داده که نشان می دهد بزرگترین صادرکننده اوپک به فشار دونالد ترامپ برای آرام کردن بازار انرژی پاسخ گفته است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۴    
همزمان با تظاهرات در استان بصره، اهالی شهر نجف و کاظمین نیز به نشانه همبستگی با تظاهرات بصره و حمایت از معترضان تظاهرات کردند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر حفظ تولید گندم و خودکفایی در این بخش در سال زراعی پیش رو، از افزایش تولید گندم، جو، دانه های روغنی و شکر خبر داد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۴    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین بودند اما اکثریت هر دو گروه کمتر از 50 درصد بود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۴    
در هفته منتهی به نهم شهریور ماه نرخ لبنیات 0.4 درصد، تخم مرغ یک درصد، برنج 1.7 درصد، حبوب 0.4 درصد، میوه های تازه 2.2 درصد، سبزی های تازه 0.2 درصد، گوشت قرمز 1.8 درصد، گوشت مرغ 2 ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۹    
روسیه از سپتامبر نفت بیشتری صادر خواهد کرد و صادرات بالاتر به اروپا را که وارداتش از ایران را کاهش داده، هدف خواهد گرفت.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۴    
وزیر بازرگانی هند در دیدار با وزیر راه و شهرسازی به گفت وگو درباره راه های افزایش تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور پرداخت.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۹    
بهای معاملات نفت آمریکا روز جمعه افت اندکی را شاهد بود و برای نخستین بار از اواسط ماه میلادی گذشته، کاهش هفتگی داشت.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۴    
رییس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد گفت: اینکه در شهر تفاوت قیمت میوه وجود دارد به کیفیت و نوع میوه بازمی گردد و درست نیست اعلام کنیم که اگر قیمت هلو در پایین شهر هر کیلو 5 هزار تومان بوده در ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۹    
وزارت امور خارجه چین و سازمان شیلات و ماهیگیری این کشور اعلام کردند که کشتی های ماهیگیری چینی در آب های ایران حضور ندارند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۹    
کمیته فنی اوپک و تولید کنندگان غیراوپکی نفت اواخر ماه جاری میلادی پیشنهادات در زمینه تعیین سهم هر کشور از افزایش تولید را به بحث خواهند گذاشت.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۴    
معاون صادراتی وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران با مشاور رییس جمهور افغانستان در امور مناطق آزاد دیدار و گفتگو کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۹    
در حالی که رئیس جمهوری آمریکا قبلاً از احتمال وضع تعرفه بر 200میلیارد دلار دیگر از کالاهای چینی سخن گفته بود ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی از توافقات مهم ایران با روسیه و ترکیه در خصوص فروش نفت و حذف دلار خبر داد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۳    
شب گذشته تعدادی از معترضان در بصره در اقدامی خرابکارانه و مشکوک به کنسولگری ایران در بصره حمله کردند و ضمن آسیب رساندن به وسائل داخل این مکان دیپلماتیک اقدام به آتش زدن کنسولگری ایران در این منطقه ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۸    
یک اقتصاددان معتفد است: سیاست رهاسازی قیمت ارز منجر به تورم شدید خواهد شد و هم رکود مزمن را که با وجود تلاش های دولت در چند سال گذشته دامن اقتصاد کشور را رها نکرده است ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۳    
باتوجه به کاهش واردات و سخت شدن تامین مواد اولیه، تولید و تامین لوازم التحریر ممکن است مشکل ساز شود، چراکه به گفته رییس اتحادیه لوازم التحریر ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۳    
در حالی که به دلیل عملکرد ضعیف بازارهای بورس جهان قیمت نفت خام آمریکا کاهش یافته، قیمت نفت برنت به دلیل عوامل ژئوپلتیک، از جمله اعتراضات خشونت بار در عراق با افزایش همراه بود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۸    
خودروهای پرمصرف و آلاینده یکی از متهمان اصلی افزایش مصرف سوخت است؛ در حالی که در کشورهای دیگر برای تردد این وسایل نقلیه جریمه های مالی سنگین وضع می شود تا استفاده از آنها صرفه اقتصادی نداشته باشد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: در پی آتش زدن ساختمان سرکنسولگری ایران در بصره توسط عده ای افراد تحریک شده ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۸    
منابع خبری در عراق از ورود معترضان اخلال گر عراقی به تأسیسات میدان نفتی غرب قرنه و اقدام آن ها به گروگان گیری خبر دادند.