شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای نکونیوز 30 آبان 1397 - neconews.com

نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور، با اعلام اینکه صحبت های وزیر امورخارجه کشور نقصی نداشته و درست است، آن را موضع دولت خواند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۷    
وزیر نفت در همایش جایگاه داران عرضه سوخت کشور گفت: وضع جایگاه داری در ایران به هیچ وجه متناسب با پیشرفت های کشور نیست و خدمات ارائه شده در جایگاه ها نیازمند تحول جدی است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۷    
وزیر نفت با بیان اینکه موافق تجمیع پتروشیمی های فعال با هم اما نه در قالب شرکت ملی صنایع پتروشیمی (NPC) هستم ، گفت: در قالب شرکت ملی صنایع پتروشیمی این کار شدنی و قابل برگشت به گذشته نیست.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۲    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: تحویل ندادن سوخت توسط شرکت های بین المللی به هواپیماهای ایرانی در فرودگاه های کشورهای اروپایی، از موضع سیاسی نیست.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۷    
وزیر نفت با تاکید بر اینکه مساله سهمیه بندی و تغییر قیمت مطرح نیست، گفت: الزامی شدن کارت سوخت با هدف کاهش قاچاق سوخت مورد توجه قرار گرفته است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۲۲    
با وجود اسناد سازمان سیا که بر اساس آن قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستان سعودی به فرمان ولیعهد عربستان، محمد بن سلمان انجام گرفته است ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودرو هایی که فروش قطعی بوده با قیمت تعیین شده در قرارداد واگذار می شود، مشتریان نگران نباشند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۷    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به 4 اشکال دستورالعمل نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور خواستار بازنگری این بخشنامه شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۷    
سومین گردهمایی سال 1397 نمایندگان اتاق تهران در هیات های حل اختلاف مالیاتی برگزار شد. این نشست که به منظور بحث و بررسی یافته های گزارش نظرسنجی شهریورماه 1397 و نیز طرح ابلاغیه های تازه مالیاتی و ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۲    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات روز چهارشنبه با کاهش 745 واحدی همراه شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
در اجرای وظیفه ابلاغی به سازمان خصوصی سازی مبنی بر دریافت سود سهام عدالت از شرکت های سرمایه پذیر و واریز آن به حساب مشمولین ...