پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۶    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با انجام بازرسی های مستمر و صدور 18 دستورالعمل، همه فرودگاه های کشور برای انجام سفرهای نوروزی هموطنان آماده شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸    
زمان حرکت قطارهای مسافری رجا از ساعت 24 اول فروردین 1395، طبق ساعت رسمی کشور خواهد بود .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۸    
عضو هیات مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از افزایش 20 درصدی پروازهای این فرودگاه در تعطیلات نوروزی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: براساس آماری که تاکنون توسط دستگاهای عضو ستاد ارائه شده، سفرهای نوروزی بین 8 تا 12 درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۴    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی همزمان با آغاز سال جدید از شمالغرب کشور خبر داد و گفت: دمای نخستین روز سال95 در تهران به 5 درجه بالای صفر می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۷    
مرکز مدیریت راههای کشور استان های با بیشترین جریان ورودی و خروجی خودرو، 10 محور پرتردد کشور و استان های دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز را اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: نخستین قطار گردشگران خارجی 17 فروردین وارد ایران می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۸    
سه هزار و 600 متر از آزادراه رشت - قزوین در محدوده منجیل، امروز (شنبه) با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت موقت گشایش یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
تحلیلی از شهر ایرانی اسلامی، معرفت شناسی متفکران ایرانی با رویکرد هنر، شهر ایرانی به مثابه زمینه ارتباطات انسانی، شهر در اندیشه ایران شهری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
گرچه تا چندی پیش، خانه های تاریخی شهر ساری که به عنوان هویت پنهانِ شهر شناخته می شوند، وصله ای ناجور برای شهروندان محسوب می شدند و هر روز در انتظار کلنگی تا به نام توسعه و مدیریت شهری ویرانشان کند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۵    
هرمز ذاکری*: هر تصادف و پیامد آن باعث رنج و درد بخشی از خانواده های ایرانی خواهد شد. هرچند کاهش تصادفات، ارتقای ایمنی و سطح خدمات به هم وطنان اولویت دولت و تمامی دستگاه های مسوول و متولی امر است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۶    
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: بیش از 4800 مجوز پرواز خارجی به صورت فوق العاده و برنامه ای برای تعطیلات نوروز امسال صادر شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۱    
قره کلیسا اولین کلیسای جهان است که بر مقبره طادی مقدس و سه هزار و 500 نفر از پیروان این دین در زمان اشکانیان در چالدران بنا شده و از همین رو نهمین اثر کشور در ردیف آثار جهانی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۱    
همزمان با ایام نوروز بسیاری از مسافران کوهدشت را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند و در این میان دره رؤیایی شیرز پذیرای طبیعت گردانی است که ازدیدن این جاذبه طبیعی شگفت زده می شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۱    
ساکن طبقه پانزدهم ساختمان دادمان حتی در غروب آخرین روز کاری سال 1394 نیز کار را رها نکرده و ورود ما به اتاق مصادف می شود با آخرین تماس های آقای وزیر برای هماهنگی و اتمام حجت هایی که شاید قبل از آغاز ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
مسافرت از سفارش های دین اسلام است و تا جایی که برای انسان ها مقدور باشد اگر می توانند به این کار اقدام کنند زیرا با سفر، علم، آگاهی و بینش انسان ها بیشتر می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۲    
تقاضا برای سفرهای ریلی در آستانه سال جدید به بیشترین میزان خود در طول سال می رسد که در میان آشنایی مسافران قطار با حقوق به ویژه در زمینه مقررات تأخیرات٬ ابطال و استرداد بلیت لازم است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به عرضه بلیت هواپیما با نرخ های معقول در ایام نوروز با وجود افزایش تقاضا ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۲    
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان ابنیه تاریخی را انعکاسی از هویت این شهر تاریخی دانست و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور را در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
کارخانه ریسباف در نهمین روز بهمن ماه سال 1311 با سرمایه ای حدود 314 هزار تومان و در قالب شرکت سهامی در سمتِ جنوب شرقی سی وسه پل، در محل باغ های اعتمادالدوله و حاتم بیگ ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۲    
روستای قلعه نو در شمال سیستان و بلوچستان و با قدمت یک هزار و 200 سال، یادآور کهن معماری تاریخی ایران زمین است که به ماسوله جنوب شرقی ایران نیز شهرت دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۲    
وزیر راه و شهرسازی با حضور در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه راه آهن چابهار-زاهدان دو راهکار نحوه تامین مالی این پروژه را مطرح کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۲    
خانه مقدم تهرا که به دلیل داشتن اشیای تاریخی و گرانبها به گرانترین خانه جهان مشهور شده، خانه ای تماشایی است که از دوران ناصری باقی مانده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۷    
سعید معیدفر*: به قول دورکهایم، دنیای گذشته دنیای جماعتی و سیستم آن جزیره ای و قطعه ای بوده است. امپراتوری هایی بوده اند اما این امپراتوری ها کاری به یکدیگر نداشته اند، مزاحم یکدیگر نمی شده اند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۴    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه به شمال غرب کشور خبر داد و گفت: این سمانه تا اواسط هفته آینده در کشورمان به فعالیتش ادامه خواهد داد و دامنه فعالیت آن تا شمال شرق ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۴    
مدیرکل راه آهن خراسان اعلام کرد : در راستای ارتقا سطح خدمات مسافری نورپردازی ایستگاه راه آهن نیشابور به روش 3 بعدی برای اولین بار در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.