جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۴۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مرداد 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۱۵    
توسعه شبکه های ریلی امروز یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است که به خوبی در جای جای ایران اسلامی مسیر خود را طی کرده و می رود تا مرزهای توسعه کشور را نیز درنوردد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۷:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص 60 میلیارد تومان یارانه نقدی از سوی دولت به مسکن مهر خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت های جدی دولت در تامین مالی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۳    
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سیاست سازمان بنادر جذب حداکثری سرمایه های بخش خصوصی برای رشد و گسترش بنادر است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۱:۵۰    
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های سمنان از رشد 10 درصدی تعداد سفرهای جاده ای با ناوگان عمومی در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی تمامی امور مربوط به تحقق و پیاده سازی اصول توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی (TOD) در شهر قزوین را به مدیرکل راه و شهرسازی استان تفویض و محول نمود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۸:۱۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد ورودی در محورهای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10.6 درصد افزایش داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۲:۱۶    
استاندار همدان گفت: راه آهن همدان - ملایر متعلق به شهرستان خاصی نیست و کریدوری است که غرب، شمال و جنوب را به یکدیگر وصل می کند و یک ملت از ظرفیت های آن بهره می برند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۰    
اردیبهشت سال گذشته استان همدان میزبان عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بود و او نوید انقلاب بزرگ ریلی را در همدان داد؛ وعده ای که امروز دستاوردهای آن یک به یک محقق می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۰    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راههای کشور گفت: 919 کیلومتر خطوط ریلی باید بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال های 96 و 97 در کشور احداث و با اجرای این میزان خطوط ریلی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۴۰    
عملیات اجرایی احداث راه آهن همدان - ملایر عصر امروز (پنجشنبه) با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 90 درصد حمل و نقل ایران متکی به جاده ها است و در این مسیر به ازای هر کیلومتر، 35 سی سی بیشتر گازوئیل می سوزد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۲۱:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به مسیر کوتاه 75 کیلومتری راه آهن همدان - ملایر، این طرح در سریع ترین زمان ممکن ساخته شده و به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۴    
براساس مدل ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی و همچنین نقشه های همدیدی و آینده نگری در سه روز آینده شمال غرب ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 80 کیلومتر از محور میاندوآب - کرمانشاه با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در سالجاری به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یک روز خود به استان کردستان از پروژه چهارخطه سازی محور سنندج_همدان و گردنه صلوات آباد بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۰    
وزیر راه وشهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان از استاندار خواست تا به منظور سنددار شدن خانه های مردم و برخورداری آن ها از حق مالکیت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان کردستان به همراه استاندار، معاون معماری و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهر ایران از محور تاریخی- فرهنگی آغازمان بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۹    
استاندار کردستان با بیان اینکه در سال های اخیر کارهای خوبی در حوزه جاده ای این استان انجام شده است، گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز با 5 خانواده معظم شهدا دیدار و از مقام شامخ آنها تجلیل کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل فرودگاه های اصفهان از اعزام 1733 زائر با 7 پرواز به مدینه منوره خبر داد و گفت: در مجموع 27 سورتی پرواز زائران را از فرودگاه اصفهان به سرزمین وحی منتقل خواهد کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۹    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: شهر جدید اندیشه جدایی از برنامه ریزی های عالمانه با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری توانسته است آرامش روحی و روانی خوبی را برای شهروندان خود ایجاد کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از ساختمان پروژه مشارکتی و سرمایه گذاری برج 36 طبقه تجارت جهانی تبریز بازدید به عمل آورد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی زیبایی شناسی و خلاقیت فردی و هنری را دو ویژگی اصلی صنایع خلاق اعلام کرد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۴    
مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزار سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین همزمان با روز مهندس در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۷    
عباس آخوندی به همراه معاون معماری و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از پروژه های مرکز فرهنگی- خدماتی- ورزشی نایسر و پروژه بهسازی معابر این منطقه بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این نکته که کریدور زاگرس ادای دین دولت تدبیر و امید به مردم کردستان است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهم سطح سقز-مریوان-سنندج (سه راهی مریوان) دقایقی پیش با دستور وزیر راه وشهرسازی صورت گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
ستاد شهرستانی بازآفرینی سوادکوه شمالی با حضور شهردار شیرگاه و سایر اعضا در محل شهرداری برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی به منظور آغاز عملیات اجرایی و بازدید از چند پروژه حمل و نقلی و بازآفرینی شهری به استان کردستان سفر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۳۵    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران توسعه اپرون کارگو برای حمل بار هوایی را از وظایف شرکت فرودگاه ها دانست و گفت: سایر زیرساخت های لازم برای توسعه این مهم باید توسط بخش خصوصی ایجاد شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۲۵    
دبیر کارگروه ملی زلزله مرکز تحقیقات راه ومسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: از لحاظ وجود گسل های زلزله زا گسل های متعددی در استان فارس وجود دارد و بیش از 50 گسل بزرگ و فعال در استان فارس شناسایی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۰    
همایش بزرگ ارتقاء فرهنگ ترافیک استان کرمان با حضور رییس هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه های ایران، معاون عمرانی استاندارکرمان، مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمان ...