پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از محورهای شهرستان خرامه گفت: 2 محور اصلی و ترانزیت در شهرستان خرامه در دست اجراست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۳    
مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر از دریافت سند مالکیت برای بیش از 345 هکتار از اراضی فرودگاه های بوشهر و گناوه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی جزئیات پرداخت وام 110 میلیون تومانی به انبوه سازان برای ساخت مسکن در بافت های مورد هدف برنامه بازآفرینی شهری را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۸    
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: پیش بینی می شود اعتبارات حوزه احداث راه های کشور در بودجه 98 حدود 20 درصد افزایش یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۸    
تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی طی هشت ماه سال جاری با 3 درصد رشد، به 17 میلیون و 409 هزار و 588 تن رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران ضمن مغتنم دانستن انتخاب وزیری از بدنه صنعت هواپیمایی برای تقویت این صنعت در کشور گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل گفت: با واگذاری 25 کیلومتر دیگر از محور اردبیل - سرچم به پیمانکار، احداث این بزرگراه تسریع می یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۶    
با حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در مراسمی که در دانشکده صنعت هواپیمایی برگزار شد، روز دانشجو ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۱    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران صنعت هوایی را یک صنعت خاص، متمایز و مبتنی بر فناوری دانست و گفت: این صنعت چه در ساختار و چه از منظر حمایت نیاز به یک نگاه ویژه دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ورود کمیسیون عمران مجلس به بحث کارنامه سازمان برنامه و بودجه در سال 97 در تخصیص اعتبارات بخش حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و پروژه های عمرانی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۶    
فروش آنلاین بلیت قطارهای حومه ای در مسیرهای دورود- چمسنگر- اندیمشک، اندیمشک- اهواز، خرمشهر- اهواز، کارون- سربندر، کارون-ماهشهر و بالعکس از 16 آذرماه آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از تمام فعالان اقتصادی استان های شمالی کشور می خواهیم که از ظرفیت خالی بنادر شمالی برای صادرات به کشور های منطقه و خارج از منطقه استفاده کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۶    
جلسه ستاد بازآفرینی محدوده ها و محلات هدف با محوریت اجرایی شدن مسکن اجتماعی در استان ایلام با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان در معاونت امور عمرانی استانداری تشکیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۱    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج در اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار این شهرستان گفت: شهر فاروج دارای 92 هکتار بافت ناکارآمد میانی مصوب و فاقد محدوده اسکان غیر رسمی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۶    
افتتاح وب کیوسک میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان توسط معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور صورت گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۶    
در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با شهروندان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۶    
شورای توسعه و برنامه ریزی استان جایی بود که استاندار لرستان از دوندگی های مدیر کل جوانش تقدیر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۱    
حامد مظاهریان*:به نظر من روز دانشجو، درواقع دعوتی است برای اندیشیدن به رسالت های حیاتی و سازندۀ زندگی در جهان امروزی ما.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از توزیع 12 هزار و 984 حلقه لاستیک ویژه ناوگان باری فعال استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از محور سنندج- مریوان از اتمام عملیات حفاری تونل باغان خبر داد و گفت: با اتمام عملیات اجرایی این تونل علاوه بر حذف گردنه های صعب العبور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۱    
طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی مهدی رضیئی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۱    
فرماندار،مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و جمعی از مسئولین محلی از راههای روستایی بخش جبالبارز شمالی شهرستان جیرفت و همچنین ازبازگشایی راه روستایی گرزماند و جشار بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در جهت ترویج فرهنگ رعایت قانون 9هزار و250عدد کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران استان توزیع شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۰    
جلسه ای با حضور مدیران راه و شهرسازی استان ، معاون بانک مسکن ، مدیر کل تعاون و رفاه ، مدیر کل کمیته امداد با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر ، ساماندهی واحدهای فاقد متقاضی در شهرهای استان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۴    
معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اهمیت تحقق سند توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی در سراسر کشور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۴    
معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی طی سفر یک روزه به استان سمنان با مدیران و جمعی از کارکنان اداره کل مسکن و شهرسازی این استان دیدار کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۹    
دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مراحل گزینش با حضور ایرج بیگدلی ، مدیر کل ، معاونین و رؤسای ادارات و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برگزار شد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۹    
مدیرکل راه و شهرسازی از اهتمام دستگاه های اجرایی متولی در امر ساخت و ساز به جهت برخورد سریع و قانونی با ساختمان هایی که درز انقطاع را رعایت نمی کنند خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۴    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با حضور در دانشگاه صنعتی شریف در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم مصطفی کریمی شرکت کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۹    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر تلاش وزارت راه و شهرسازی برای هم راستا کردن اجرای طرح های توسعه شهری با اجرای طرح های توسعه حمل و نقل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل راه آهن فارس گفت: به زودی مواد اولیه وارداتی شرکت فراسان و برخی از شرکت های استان فارس، از طریق ریل وارد این استان می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۹    
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان از اجرای طرح لکه گیری هندسی در محورهای جاده ای بخش سلفچگان (استان قم) خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۴    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر یک روزه به استان گلستان و در بازدید از پایانه مرزی اینچه برون برای پیگیری تصویب طرح جامع این پایانه قول مساعد داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۹    
با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمد فاتحی به سمت " رئیس اداره بندر و دریانوردی عسلویه" منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طرح ایمن سازی فیزیکی محورها با هدف ارتقای ایمنی راکبان موتور سیکلت در 2 محور استان اجرا می شود.