پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مهر 1400 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مهر 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1400 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۳    
بنا به اعلام دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از 26 مهر 1400 در زمان صدور بارنامه، اطلاعات نوع بارگیر ثابت با اطلاعات ثبت شده در سامانه کارت هوشمند کنترل می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۷    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : محور مهاباد - ارومیه ( رشکان - ارومیه ) پر تردد ترین محور استان در شهریورماه سال جاری بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۸    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: بخش خصوصی نقش ارزشمندی در اجرای پروژه ها دارد و از توان آن برای انبوه سازی مسکن در همدان استفاده خواهیم کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از اول مهرماه سالجاری تاکنون بیش از 103 هزار زائر اربعین از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند که طبق آمار حاصله در 24 ساعت گذشته 4 هزار و 755 هزار ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه در سال جاری چندین پروژه جدید در حوزه بازآفرینی شهری تعریف و اجرایی شده است به تشریح این پروژه ها پرداخت .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: اعتبار راه آهن خراسان جنوبی در قانون بودجه با افزایش حدود 2 برابری به 600 میلیارد ریال در سال 1400 رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آزادسازی 7 هکتار از اراضی ملی شهرستان دماوند در پلاک مهرآباد به ارزش 700 میلیارد تومان از دست زمین خواران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به صرف 730میلیارد ریال در پروژه گردنه صلوات آباد تا پایان شهریورماه سالجاری گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و 62 هزار و 509 وسیله نقلیه از اول تا دهم مهرماه در محورهای مواصلاتی این استان تردد داشته اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور برای بررسی احداث جاده جدید در مسیر ایروان عازم ارمنستان شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۴    
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه از اجرای 120 هزار مترمربع لکه گیری هندسی در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۶:۳۵    
سازمان هواشناسی یک هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر کرد و نسبت به افزایش ارتفاع موج و وقوع طوفان دریایی برای امروز و فردا در جنوب و دوشنبه تا پنجشنبه در شمال کشور، هشدار داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۴    
یک پروژه بزرگ راه و دو پروژه مهم ساختمانهای عمومی و دولتی با تأمین اعتبار و حمایت شرکت ساخت و شرکت بازآفرینی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۹    
سازمان هواپیمایی کشوری از پایان عملیات پروازهای اربعین حسینی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل مرکز علوم جو و اقیانوسی سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به افزایش احتمال وقوع طوفان های حاره ای، سازه های دریایی باید با توجه به این طوفان ها طراحی و ساخته شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۱    
در شش ماهه نخست امسال 17 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان پلدختر، شن ریزی و بهسازی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مالکان و مستاجران تا پایان مهرماه سال جاری مهلت ثبت نام و خوداظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان کشور را دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۱    
مدیر راه و شهرسازی شهرستان ری از انعقاد قرارداد واگذاری 8 هکتار از اراضی موات پلاک ثبتی بخش 12 تهران در قبال وصول مبلغ قریب به 100 میلیارد ریال به نفع دولت و بیت المال که از سال 1393 تاکنون بلاتکلیف ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۱    
جلسه شورای مسکن استان اصفهان در محل سالن اجتماعات استانداری پیرامون تامین زمین برای طرح جهش تولید مسکن برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در جلسه شورای مسکن استان گفت: در طول چهار سال آینده ودر قالب طرح جهش تولید مسکن پیش بینی شده 96 هزار و 596 واحد مسکن در استان احداث و تحویل افراد متقاضی شود که سهم پیش ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۱    
اعضای کارگروه مرزهای مجاز وزارت کشور با حضور در بندرشهید رجایی از بخش های مختلف این بندر بازدید و به منظور بررسی درخواست برای گشایش مرز جدید دریایی در جزیره قشم عازم این جزیره شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۱    
تخلیه کالاهای عمومی در بندر خرمشهر طی شش ماهه سال جاری 144 درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۱    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 13 پروژه در سالجاری با اعتبار افزون بر 41 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهر زاهدان توسط این اداره کل در حال اجراست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۱    
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از حمل 10/46 میلیون تن باردرطی شش ماه اول سالجاری توسط ناوگان حمل ونقل باراستان خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل راه وشهرسازی گلستان از برگزاری دومین جلسه شورای مسکن استان به ریاست استاندار خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۶    
جلسه شورای تامین مسکن استان به منظور بررسی و تبادل نظر در خصوص نحوه عمل قانون جهش تولید مسکن در استان به ریاست استاندار مازندران تشکیل شد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۸    
بانک عامل بخش مسکن از ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار درباره افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق به تمامی شعب بانک در سراسر کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۳    
عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن،گفت: هدف از تشکیل سامانه ایجاد بستر لازم برای دسترسی سریع و آسان کاربران تخصصی به قوانین و مقررات مورد نیاز در حوزه فرآیندها و بهره گیری از فناوری اطلاعات و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۳    
رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از کسب عنوان نخست تولید و انتشار اخبار توسط روابط عمومی این اداره کل در سه ماهه دوم سال جاری در بین کلیه روابط عمومی های راه و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۳    
انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی با مشارکت 8 هزار و 805 نفر از جامعه مهندسان استان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل امور دریانوردان، سازمان های تخصصی و بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با شعار دریانوردان در کانون آینده کشتیرانی 20 مهرماه به صورت نمادین و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۸    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه عمر مفید حفاظ های بتنی به 15 سال ارتقا یافته است، گفت: کارخانه ها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با بروز طوفان گرد و خاک در منطقه سیستان و کاهش شعاع دید افقی به 200 متر 14 گشت راهداری شمال استان به حال آماده باش در آمدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۳    
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی ابوالفضل نوروزی به سمت مشاور وزیر در امور مسکن و شهرسازی منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۳    
ذیحساب جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولان این اداره کل و اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه استان معرفی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۳    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام کاهش 3 تا 7 درجه ای دما در اردبیل و استان های ساحلی خزر نسبت به وقوع سیل و طغیان رودخانه های فصلی، آبگرفتگی گسترده در معابر ...