پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۵:۳۶Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 بهمن 1401 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1401 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۰۷:۵۰    
در 9 ماهه سال جاری میزان اعزام و پذیرش مسافر نسبت به سال قبل، در پرواز های داخلی با افزایش 20 درصدی همراه بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بازدید از بندر چابهار و پایانه ترمینال بین المللی مسافر دریایی این بندر قول داد فعال شدن خطوط مسافری و گردشگری بندر چابهار و تخصیص سوخت یارانه ای را پیگیری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۷    
تهرانی ها در دی ماه امسال 19 روز هوای آلوده تنفس کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۷:۵۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: سهم اعتبار بازسازی ناوگان مسافربری موضوع تسهیلات تبصره 18استان 214 میلیارد ریال بوده ، که تمام اعتبار موصوف به صورت 100 درصدی جذب شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۱    
معاون شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان از طرح های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۸    
معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان از میدان در دست ساخت راه و شهرسازی زاهدان بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۸    
معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی مسکن را از مهمترین اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته استان سیستان و بلوچستان هم در ساخت و هم تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۴    
جلسه برنامه ریزی برای فعال سازی ستاد بازآفرینی شهرستان بهارستان و بررسی روند تصویب برنامه ها وپیشبرد پروژه های بازآفرینی شهری این شهرستان با حضور معاون ساماندهی و بازآفرینی شهری شرکت بازآفرینی شهری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۶:۲۵    
مدیر فرودگاه خرم آباد از کاهش تأخیر پروازهای فرودگاه خرم آباد خبر داد و اعلام کرد: پروژه پرسیژن اپروچ فرودگاه سال آینده به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
معان راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری جنوب کرمان از انعقاد قرار داد 3500 میلیارد ریالی برای ساخت راه های روستایی در جنوب کرمان خبر داد:
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم بندرعباس،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در قانون برنامه توسعه ای کشور باید یک حکم اساسی در حوزه اقتصاد دریا محور وجود داشته باشد تا در قوانین سنواتی بودجه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: 120 دستگاه خودرو امروز شنبه یکم بهمن وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از تقویت توده هوای سرد و تقویت پایداری در جو همراه با انباشت آلاینده ها خبر داد که موجب رشد شاخص آلودگی در شهرهای تهران، اراک، کرج و اصفهان می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۴    
ماندگاری سرما و یخبندان طی 24 ساعت گذشته در بیشتر مناطق کشور موجب ثبت دمای منفی 20 درجه در 7 استان کشور شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۴    
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت:خانواده های دارای سه فرزند و یا بیشتر که فرزند آخر آنها پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یعنی یکم فروردین 1400 متولد شده برای خانه دار شدن در قالب طرح ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۴    
معاون مهندسی وساخت راه و شهرسازی هرمزگان از بهره برداری 2 کیلومتر محور فاریاب-زیارتعلی تا پایان سال جاری و آغاز عملیات اجرایی 5.5 کیلومتر دیگر آن در آینده نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۴    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: پروژه احداث کمربندی پیربکران به طول 2.5 کیلومتر دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی است و در مراحل بعدی نیاز به ساخت دیوار حائل، اجرای عملیات خاکی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۳    
مراسم چهلمین روز عروج آسمانی وزیر سابق راه و شهرسازی مهندس رستم قاسمی دوشنبه 3 بهمن ماه 1401 از ساعت15:30 تا 17:30 در مسجد رسول اعظم(ص) واقع در تهران خیابان پاسداران، بوستان دوم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۴    
عملیات راهداری زمستانه در محورهای استان تهران توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۸    
سند تک برگ 73 هکتار از اراضی دماوند به ارزش 73000 میلیارد ریال در جهت تثبیت مالکین دولت، مقابله با زمین خواری ، حفظ حقوق بیت المال و افزایش ارزش اراضی ملی اخذ شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۸    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین با اشاره به تایید نهایی بیش از 11 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی مورد نیاز این طرح در حال پیگیری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۸    
فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری بیش از 106 هکتار اراضی ملی استان اصفهان به ارزش یک هزار و 798 میلیارد تومان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۸    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون از اخذ اسناد تک برگی و تثبیت مالکیت دولت بر روی 623 هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از واگذاری بیش از 15 هزار و 400 مترمربع اراضی دولتی در راستای تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۳    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد دریایی از وزش باد و ارتفاع موج در تنگه هرمز و دریای عمان خبر داد و بر محدود کردن فعالیت های دریایی در این مناطق از فردا تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۸    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بندر ماهشهر از تایید نهایی 4 هزار و 700 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در ماهشهر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اخذ سند پلاک فرعی 6 هزار و 720 از دو اصلی شهرستان دماوند به میزان 73 هکتار خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از بازگشایی محور اصلی کنارک_کهیر، محور روستایی پارک_پیرسهراب و همچنین محور مرزی ریمدان در جنوب این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۶    
با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست مشترک مجموعه راه و شهرسازی با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۲    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد از نفوذ و ماندگاری توده هوای سرد از امروز تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۳    
به همت معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان دوره آموزشی تولید مسکن و بازآفرینی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۰    
مدیرپایانه مرزی نوردوز گفت: تردد وسائط نقلیه سنگین از پایانه مرزی نوردوز در 10 ماهه سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل 15درصد افزایش یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۳:۰۰    
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: برای 11هزار و 425 نفر در استان زنجان که موفق به اخذ تسهیلات ودیعه مسکن شدند بیش از 316 میلیارد تومان وام پرداخت شده که نسبت به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: عدم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن باعت کندی روند اجرای طرح خودمالکی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: با توجه به کمبود زمین در استان، پروژه های خودمالکی نقش اثرگذاری در افزایش تعداد مسکن و جلوگیری از سوداگری در این حوزه دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در 10 ماهه گذشته از جابجایی 3 میلیون و600 هزارتن کالا در استان اردبیل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان خوی به ریاست استاندار این استان از خدمت رسانی راهداران در مناطق زلزله زده خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر لغو پروازهای امروز صبح را مه گرفتگی شدید در فرودگاه شهدای بوشهر اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۹    
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی از تنقیه 493 دستگاه پل طی 9 ماهه گذشته از سال جاری برای مقابله با سیلاب های احتمالی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
روند ساخت نهضت ملی مسکن با حضور مجمع نمایندگان استان در اداره کل راه و شهرسازی پیگیری و برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
عملکرد 9 ماهه حوزه حمل و نقل جاده ای حاکی از آن است 7 میلیون ترانزیت بار توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای طی این مدت انجام شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از تکمیل وبهره برداری پروژه روشنایی بزرگراه بناب - ملکان بطول 2 هزا رو 500 متر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۹    
مطابق آمار ثبت شده در 9 ماهه سال جاری پروازهای خارجی نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۴    
سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی از مشارکت وزارت راه و شهرسازی با وزارت صمت و بخش صنعت برای تامین مسکن کارگران خبر داد و گفت: در مرحله نخست این طرح در یزد، قزوین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری جلسات مداوم ستاد استانی و شهرستان بازآفرینی شهری در راستای نوسازی و مقاوم سازی بافت فرسوده ناکارآمد شهری استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۹    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان میزان بار جابجا شده (ترانزیت و بین المللی ) توسط شرکت های حمل ونقل بین المللی استان را طی 9 ماهه سال جاری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰    
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از انجام هزار و 186 کیلومتر شانه سازی در راه های اصلی،فرعی و روستایی جنوب این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۱    
در نیمه دوم دی ماه سالجاری شاهد بارش برف در گرددنه های استان مازندران بودیم که با تلاش شبانه روزی راهداران بیش از 2 هزار و 303 کیلومتر از محور کوهستانی استان در 271 مرحله برف روبی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۸    
در پی لغو 4 پرواز فرودگاه اهواز، پس از بهبود شرایط جوی، همه پروازها طبق روال برقرار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان درحاشیه بازدید نماینده 5 شهر جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی از بزرگراه کهنوج – رودان و پل ورودی منوجان، از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی این پروژه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۳    
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان از مه گرفتگی در آزادراه زنجان- قزوین و کلیه جاده های کوهستانی استان زنجان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۰    
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت :کارگروه ویژه؛ اقدامات لازم برای کنترل ناوگان درراستای ساماندهی حمل محمولات معدنی با اخذبارنامه درسطح جاده های استان انجام خواهدشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۸    
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی از انعقاد 78 قرارداد با مشاوران و پیمانکاران پروژه های عمرانی با اعتبار 2 هزار و 635 میلیاردتومان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۵    
کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و اعلام کرد: برای تهران و کرج هشدار نارنجی آلودگی هوا صادر شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۵    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: سهمیه شهرستان مهاباد از طرح نهضت ملی مسکن ساخت 13 هزار و 743 واحد است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۲    
در نشست مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در خصوص افزایش تعاملات و همکاری ها و تسهیل و تسریع فعالیت های دوجانبه و استفاده از ظرفیتها و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۷    
روند تخلیه کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور از جمله ذرت، دانه روغنی، شکر، کنجاله ی سویا و جو با شتاب در مجتمع بندری امام خمینی(ره) در حال انجام است.