سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 12 بهمن 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 بهمن 1398 افق نیوز 2 بهمن 1398 افق نیوز 3 بهمن 1398 افق نیوز 4 بهمن 1398 افق نیوز 5 بهمن 1398 افق نیوز 6 بهمن 1398 افق نیوز 7 بهمن 1398 افق نیوز 8 بهمن 1398 افق نیوز 9 بهمن 1398 افق نیوز 11 بهمن 1398 افق نیوز 12 بهمن 1398 افق نیوز 13 بهمن 1398 افق نیوز 14 بهمن 1398 افق نیوز 15 بهمن 1398 افق نیوز 16 بهمن 1398 افق نیوز 17 بهمن 1398 افق نیوز 18 بهمن 1398 افق نیوز 19 بهمن 1398 افق نیوز 20 بهمن 1398 افق نیوز 21 بهمن 1398 افق نیوز 22 بهمن 1398 افق نیوز 23 بهمن 1398 افق نیوز 24 بهمن 1398 افق نیوز 25 بهمن 1398 افق نیوز 26 بهمن 1398 افق نیوز 27 بهمن 1398 افق نیوز 28 بهمن 1398 افق نیوز 29 بهمن 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۳    
انتخابات می توانست و هنوز هم می تواند به شرط رقابتی شدن و الگوبرداری از انتخابات مجلس اول همه جریان های سیاسی و ایرانیان را با گرایش های مختلف متحد کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۳۳    
سرمربی یکی از تیم های لیگ برتر در حال تلاش برای خروج هرجه سریع تر از ایران است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۳۱    
تصویری بسیار عجیب با توضیحاتی شوکه کننده از احمدرضا عابدزاده منتشر شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۲۳    
نشریه فارین پالیسی در گزارش نوشت که مقام های آمریکایی نگرانند که نیروهای الحشدالشعبی به جنگنده های اف16 در پایگاه هوایی بلد دست یابند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۲۲    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: من در عجبم از آقای روحانی؛ برای رییس جمهور شدن روحانی چه هزینه ها که ندادیم ودر قالب آزادی بیان برای او از مردم رای گرفتیم که دولت وی صیانت بخش آزادی باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: عدم تایید هیچ فردی نباید مستمسک هتک آبرو و حیثیت یا تخریب شخصیت داوطلبان (خصوصا در شهرهای کوچک) شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۱۴    
مهدی قائدی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر سه بازیکنی هستند که برای رسیدن به عنوان آقای گلی با یکدیگر رقابت می کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۰    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: با نظر فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی را بستم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۸    
بازیگر پرسپولیسی به تماشای بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان نشست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۶    
بر اساس قانون اساسی عراق، نخست وزیر باید اعضای کابینه خود را طرف حداکثر 30 روز از تاریخ ابلاغ رئیس جمهوری ، معرفی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۱    
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی است که حمایت از برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درمیان مردم این کشور همچنان به قوت خود باقی است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۹    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: شورای نگهبان اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان را عصر امروز (شنبه) اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۲    
هواپیمای ویژه ای به ووهان رفته و دانشجویانی که در این شهر و در قرنطینه هستند را با همکاری وزارت بهداشت و تحت شرایط قرنطینه به کشور بازگردانیم ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۶    
مارین لوپن، رهبر حزب جبهه ملی فرانسه، در ارتباط با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا واکنش نشان داد و گفت این خروج می تواند فروپاشی این اتحادیه را رقم بزند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۲    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۰    
یک روزنامه انگلیسی در واکنش به رونمایی از طرح موسوم به معامله قرن، آن را توهینی به فلسطینی ها و راهی برای رهبران آمریکا و رژیم صهیونیستی جهت فرار از محاکمه دانست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۳۶    
یک نشریه چینی با انتقاد شدید از ابراز خرسندی وزیر تجارت آمریکا از شیوع ویروس کرونا در چین، نوشته است که این مقام آمریکایی باید بابت اظهارات غیراخلاقی اش عذرخواهی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید دولت باید در وهله نخست شاخص های پرداخت یارانه بنزین را تغییر دهد و در مرحله بعدی درآمد و اموال افراد را مجدد ارزیابی کرده و برای این مهم از بانک اطلاعاتی درستی ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۳    
رئیس پلیس تهران جزئیات گروگان گیری در یک شیرینی فروشی را در خیابان آزادی تشریح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۱۸    
یک مقام ارشد آمریکایی روز شنبه گفت که واشنگتن به سیاست فشار حداکثری علیه ایران ادامه خواهد داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه دوم با اشتباهی که خودمان داشتیم موقعیت را به استقلال دادیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۸    
وزیر بهداشت از راه اندازی بخش مشاوره بیماری های واگیر سامانه تلفنی 190 برای پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص ویروس کرونا خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۲۵    
اخیراً تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی خواستار خروج از پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای در صورت ارجاع پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۸    
رئیس جمهور با گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشورمان، 12 بهمن سال 1357 را روزی بسیار مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۴    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که علی رغم انتشار اخباری مبنی بر بازداشت پروانه سلحشوری، پس از مراجعه وی به دادسرا برای او قرار کفالت صادر شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۱    
تقی محمدی فکورزاده، شاعر و منتقد در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۷    
اجماعی وجود دارد که می خواهیم وضعیت به حالت عادی باز گردد، شاید در یک سناریوی فاجعه بار به مرحله پایانی برسیم. اما هنوز به آن مرحله نرسیده ایم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۳    
مدیرکل فرودگاه مازندران گفت: دو پرواز از مسیرهای نوشهر و رامسر به تهران به دلیل بدی وضعیت جوی تهران در یزد به زمین نشست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۰    
علی دایی حضورش در هیئت رئیسه فدراسیون هاکی را تکدیب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بچه ها گوشزد کرده بودم که باید در این بازی پیروز شویم که خدا را شکر این 3 امتیاز را از دهان شیر بیرون کشیدیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۸    
ترکیب زنیت برای دیدار دوستانه با تیم اف91 دودلانژ لوکزامبورگ اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۶    
باشگاه پرسپولیس تصویر سنگ هایی که علیه بازیکنان این تیم در آبادان پرتاب شد را منتشر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۱    
کارگردان سرشناس آمریکایی ضمن هولناک توصیف کردن اقدام ترامپ در خروج از برجام تصریح کرد آمریکا به یک نیروی اهریمنی در جهان تبدیل شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۶    
مردم در هر انتخابات می خواهند فرصتی برای نقد و داوری عملکرد دولت و مجلس پیدا کنند. این فرصت در ایام انتخابات به آن ها داده می شود. مردم می خواهند بدانند رئیس جمهور به کدام یک از وعده های خود عمل کرده؟
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۲    
وزیر دفاع گفت: فشارهای حداکثری آمریکایی ها علیه ملت ایران سیاستی شکست خورده و بی اثر است و ملت رشید، بصیر و مقاوم ایران اسلامی هرگز تسلیم زیاده خواهی های جبهه استکبار نشده و نخواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۷    
داریوش اسماعیلی به عنوان معاون معدنی وزیر صنعت منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۳    
ستاد انتخابات وزارت کشور در هشتمین اطلاعیه خود اعلام کرد معترضان به عدم تایید صلاحیت تا 3 روز آینده به شورای نگهبان مراجعه کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۱    
ذکر نکاتی درباره کارنامه بازی هایش مشخص می کند او می تواند بر تیم استقلال و همچنین بازی هایش تأثیرگذار باشد ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۷    
ایوب بهتاج با اشاره به برگزاری بدون مشکل بازی تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان از برف روبی و آماده کردن 25 هزار صندلی برای این دیدار خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۳    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی مرکز شبیه ساز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما براساس حرف هایی که در فضای مجازی مطرح می شود قضاوت نمی کنیم. ما با هیچ شخصی چه الان سمت داشته باشد چه در گذشته سمت داشته تعارف نداریم و براساس اسناد و مدارک تصمیم می گیریم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه احتمال افزایش تایید صلاحیت شدگان در وقت قانونی وجود دارد، گفت: در این مرحله از بررسی صلاحیت ها، حدود دوهزار نفر تایید صلاحیت شدند و باز هم امکان تغییر وجود دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۶    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات شیخ دیاباته در هفته پیش رو پرداخت خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد با هدف جلب حمایت صهیونیستها از خود، تا پیش از برگزاری انتخابات کنست، بخش هایی از کرانه باختری را به اراضی اشغالی ملحق سازد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۶    
مهاجم 36 ساله ای که در نیم فصل دوم تیمش را تغییر داد، رکورد نقل و انتقالات در فوتبال ایران را جابجا کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۳    
کدخدایی گفت: طی یکی و دو سال گذشته اعلام کردیم که درب شورای نگهبان به روی هیچکس بسته نیست و دو روز پیش دبیرکل یکی از احزاب اینجا بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۷    
اعضای هیئت انتخاب متشکل از اعضای شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان و 10 نفری که مجمع عمومی این ائتلاف انتخاب کرده است، مشخص شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه لاریجانی اجازه نمی دهد مجلس زبان ملت باشد، گفت: او باعث ناکارآمدی مجلس شورای اسلامی در این دوره شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازی سایپا با اجرای برنامه توقف تولید پراید و جایگزینی آن با محصولات جدید و به روز در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۱    
علی دایی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۸    
سپیده خداوردی با انتشار این عکس نوشت: یک شب خوب دوست داشتنی با دوست دوران دبستان و از اون دخترای اردیبهشتی ناب.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۶    
مشکل عظیمی که در بحث انتخابات داریم و بارها هم گفتیم، نظام انتخاباتی و قوانین حداقلی است که باعث وضعیت کنونی شده است و متاسفانه هر دو طرف ناراضی هستند و ما نیز از این وضعیت راضی نیستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۲    
ثبت نام از کاندیدای مسئولیت های مختلف در فدراسیون فوتبال درحالی همچنان ادامه دارد که برخی افراد بازنشسته با تشکیل ائتلافی به دنبال قرص کردن جای پای خود در این فدراسیون هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل باشگاه سپاهان با اتمام حجت بر سر جدایی امیر قلعه نویی از این باشگاه اعلام کرد که بهتر است سرمربی تیم شان به پیشنهاد فدراسیون یک کلمه بگوید نه .
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۸    
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: مجموعا 2495 نفر توسط هیات های نظارت یا رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شدند و در نتیجه 1269 نفر تأیید صلاحیت شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۲    
او در خصوص این خبر گفت : تنها از طریق مکاتبه ایمیلی با آن فرد مطلع شده که این پراید 32 میلیونی ساخته شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۲    
ستاره تیم فوتبال استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته قرار است پیراهن شماره 20 را به تن کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۷    
اولویت باشگاه یوونتوس در فصل نقل وانتقالات تابستانی آینده جذب هافبک فرانسوی منچستریونایتد خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۷    
جواد اصغری مقدم، سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه اعتقاد دارد حضور پنج بازیکن گیتی پسند در تیم ملی فوتسال، به ضرر تیم ساوه ای خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۴    
مشتریان بانکی ظرف چند روز آینده نسبت به فعال سازی رمز دوم پویا به ویژه از طریق روش دریافت پیامک با مراجعه به وب سایت بانک یا خودپرداز و یا شعبه اقدام لازم را انجام دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۵    
فرآیند توسعه و ارتقای سطح کیفی فرآیندهای تولید، محصولات و خدمات با توجه به اهداف تدوین شده در برنامه کلان و استراتژیک گروه صنعتی ایران خودرو به صورت مستمر تدوین، اجرا و در حال پایش است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۹    
رئیس جمهور ترکیه و رئیس دولت فلسطین پیرامون طرح به ظالمانه قرن به صورت تلفنی گفت وگو کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: حادثه خروج هواپیمای تهران -کرمانشاه از باند، مصدوم نداشت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۷    
مدیر عامل آبفای استان تهران از تعطیل شدن 150 حلقه چاه آب در تهران از امروز خبر داد و گفت: طرح جامع آب تهران تا 5 سال آینده به اتمام می رسد و تهران در زمره چهار شهر بزرگ دنیا به لحاظ جامعیت اجرای ...