سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 20 بهمن 1398 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 خرداد 1398 افق نیوز 30 تیر 1398 افق نیوز 31 مرداد 1398 افق نیوز 31 شهریور 1398 افق نیوز 30 مهر 1398 افق نیوز 30 آبان 1398 افق نیوز 1 آذر 1398 افق نیوز 30 دی 1398 افق نیوز 29 اسفند 1398 افق نیوز 1 بهمن 1398 افق نیوز 2 بهمن 1398 افق نیوز 3 بهمن 1398 افق نیوز 4 بهمن 1398 افق نیوز 5 بهمن 1398 افق نیوز 6 بهمن 1398 افق نیوز 7 بهمن 1398 افق نیوز 8 بهمن 1398 افق نیوز 9 بهمن 1398 افق نیوز 11 بهمن 1398 افق نیوز 12 بهمن 1398 افق نیوز 13 بهمن 1398 افق نیوز 14 بهمن 1398 افق نیوز 15 بهمن 1398 افق نیوز 16 بهمن 1398 افق نیوز 17 بهمن 1398 افق نیوز 18 بهمن 1398 افق نیوز 19 بهمن 1398 افق نیوز 20 بهمن 1398 افق نیوز 21 بهمن 1398 افق نیوز 22 بهمن 1398 افق نیوز 23 بهمن 1398 افق نیوز 24 بهمن 1398 افق نیوز 25 بهمن 1398 افق نیوز 26 بهمن 1398 افق نیوز 27 بهمن 1398 افق نیوز 28 بهمن 1398 افق نیوز 29 بهمن 1398 افق نیوز 30 بهمن 1398 
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۲:۰۹    
اگر اتفاق خاصی روی ندهد احتمال این که به عنوان جانشین اسکوچیچ هدایت این تیم را بر عهده بگیرد وجود دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۵    
وزیر کار از برآورده شدن آرزوی 28 ساله جامعه کارگری ایران در هیات دولت خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۵    
اگر بدهند من پارکینگش را جور می کنم! ولی خارج از شوخی این کاری است که همه باشگاه ها می کنند و تنها به عکس یادگاری خلاصه می شود. این چیزی است که در قرارداد های باشگاه و اسپانسر هست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۰    
شمار موارد مرگ ناشی از ویروس کرونا از قربانیان ویروس سارس در سال 2003 فراتر رفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۰    
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که آمریکا در پیامی غیرعلنی به دولت بغداد زمان خروج نیروهایش از عراق را اعلام کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۵۴    
در راستای مبارزه با فساد در درون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، 27 نفر از کارکنان این سازمان بازداشت شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۹    
به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا مدارس برخی از مناطق آذربایجان شرقی فردا دوشنبه 21 بهمن 98 تعطیل اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۵    
روز پایانی ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از شلوغ ترین روزهای این فدراسیون بود که 9 نفر برای پست ریاست نامزده شده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا با بازنشر ویدئویی که نشان می دهد وی تا سال ها رئیس جمهور باقی مانده، نوشته است که این ویدئو هرگز قدیمی نمی شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۰    
نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، امروز از امکانات، مراقبت و مدیریت بیماریهای واگیر فعال جهت مقابله با کروناویروس جدید 2019 و محل اسکان و قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از چین بازدید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۵    
ژاپن از پرتاب یک ماهواره جاسوسی به مدار زمین برای رصد تحرکات موشکی کره شمالی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در حوزه آماده سازی و اورهال بالگردها هیچ گلوگاه و مانعی نداریم و تا کنون با تمام توان و بدون هیچ گونه وابستگی پیش روندگی خود را ادامه دادیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: کلاهبرداران مدعی واسطه گری برای تائید صلاحیت با گزارش و پیگیری شورای نگهبان بازداشت شده اند. دادگاه آنها باید علنی برگزار شود.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۵    
استقلال در بازی مقابل الشرطه عراق با پیراهن های آبی وارد میدان خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۳    
تیم فوتبال استقلال ایران فردا (دوشنبه) در گروه اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اربیل میهمان الشرطه عراق است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۱    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:به هر دلیلی که در این مدت می دانید آقای قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۷    
معاون وزارت خارجه انگلیس در سفر به آنکارا و ملاقات با مقامات ارشد ترکیه درباره آخرین تحولات جاری منطقه از جمله تحولات ایران و سوریه به رایزنی پرداخت.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: با برخورداری از فناوری نازل متحرک، امکان کنترل موشک های سوخت جامد در خارج از جو و در فضاپیماها، ماهواره برها و موشک های ضد سپر فراهم شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۰    
جلسات ائتلافی احزاب اصلاح طلب ادامه دارد و آنها قرار است بزودی در تهران لیست منتشر کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۹    
فاز اول سایت لجستیکی و باراندازآپرین جهت انبار و پخش مویرگی 250 هزار تن انواع ورق به سازندگان و سایت های تولیدی ایران خودرو از طریق و یدئو کنفرانس توسط وزیر راه و شهرسازی و با حضور مدیرعامل ایران ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۹    
براساس تفاهم نامه منعتقد شده میان ایران خودرو و راه آهن جمهوری اسلامی ایران، زیرساخت های مورد نیاز ایران خودرو در حمل بار ریلی توسعه می یابد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۴۵    
این قلعه در 15 کیلومتری شمال شهر تالش و در ارتفاع صد متری از دریا و روبروی تپه ای مشرف به جنگل و دریا در روستای زیبای سوباتان قرار دارد ، دژی هزار ساله و مربوط به دوران سلجوقیان . ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۴:۵۵    
استعفایم را داده ام و ان شاالله وزیر موافقت کند. از من خواستند که بروم کار اجرایی کنم و وقتی نمی توانم کمکی کنم و هواداران از من می خواهند تحولی ایجاد کنم و این تحول ایجاد نمی شود، کنار رفتم ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۲    
انتشار شایعه ای عجیب در فاصله یکی دو روز تا بازی حساس الشرطه با استقلال ایران، ستاره سابق آبی ها را با حواشی زیادی در عراق روبرو کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۷    
انتخاب مدیر عامل استقلال هنوز صورت نگرفته و خلیل زاده یکی از گزینه های جدی است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی صنعت برق گفت: درصددیم تا قیمت خرید برق به صورت مناقصه ای شود تا شاهد رقابت بیشتر برای ساخت داخل نیروگاه های تولید برق باشیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۷    
کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اخیراً مصوب کرده است تا یارانه های نقدی و کمک معیشتی با یکدیگر ادغام شود که در این زمینه برخی مخالف و برخی موافق این مصوبه هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۹    
معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای جزئیات مدارک، محل ها و ساعات مراجعه متقاضیان طرح ملی مسکن برای تکمیل مدارک را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۴    
وزارت صنعت در خصوص دلایل مجاز شدن ثبت سفارش پوشاک در مناطق آزاد اعلام کرد: واردات پوشاک صرفاً جهت عرضه در داخل منطقه آزاد بوده که بعضاً ممکن است توسط مسافرین سفرهای تفریحی و سیاحتی در داخل منطقه ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۳:۰۴    
کارشناس فوتبال ایران گفت: برای اینکه تیمی در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرد باید قبل از هر چیز ثبات داشته باشد که این ثبات را در دو تیم می بینیم.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به افزایش قیمت ارز نوشت: دستاویز قراردادن موضوع FATF برای اثر گذاری در نرخ ارز از طریق سفته بازان و فضای مجازی ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۷    
بررسی شرایط ورزشکارانی که پشت به وطن و ملت خود کرده اند، نشان می دهد که این مسیر به ناکجاآبادی ختم می شود که عاقبت بخیری در آن نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۲    
معاون سیاسی وزیر کشور از ابلاغ قانون شفافیت هزینه های انتخاباتی به ستادهای انتخابات استان ها خبر داد و گفت: نامزدها باید پس از افتتاح حساب نزد یکی از بانک های دارای مجوز از بانک مرکزی ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۰:۳۵    
گفته می شود گفت وگوی رئیس جمهور فیلیپین با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز اینک در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۰:۳۲    
اینجا قم سوار تاکسی شدم دیدم این برگه رو نصب کرده،گفتم شما هرروز رایگان کار می کنی ؟ گفت نذر کردم هر جمعه به عشق امام زمان مسافر به صورت رایگان سوار می کنم
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۰:۲۵    
معاون وزیر راه از اجرای “طرح جامع مدیریت صنعت ساختمان کشور” با هدف تامین مسکن مصرف کننده واقعی خبر داد و گفت:ا ین طرح ساختمان و مسکن را به عنوان پیشران اقتصاد بیمه می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۰:۲۱    
فردی که گوشی های سرقتی را با لیبل جدید می فروخت، دستگیر شد.
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۰:۱۱    
یک کارشناس مسایل اقتصادی گفت: بهره وری از ظرفیت های نخبه انسانی، منابع عظیم طبیعی، ظرفیت های جغرافیایی، فناوری پیشرفته ، توسعه زیرساخت ها و رونق تولید در حوزه های صنعت، کشاورزی و مسکن ...
افق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۰:۱۱    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس تیمی کامل با نیمکتی قوی است که دوباره می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و عملکردی خوب داشته باشد.