پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 3 دی 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۲    
به دلیل انجام عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان 8 مرکز مخابراتی در تهرانطی 3 روز آینده دچار اختلال خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی گفت: آنچه مهم است جریان ولایت ستیز است که 100 درصد جریان برانداز است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۹    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حسب ارجاع رهبر انقلاب، بررسی مجدد لوایح FATF در دستورکار مجمع قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۷    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که رژیم صهیونیستی چندین پیام را در خصوص برجام و ایران به رئیس جمهور منتخب آمریکا منتقل کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی شورای عالی بورس در حاشیه برگزاری دویستمین جلسه شورای عالی بورس از تجهیز 470هزار میلیارد تومان منابع مالی از بستر بازار سرمایه در سال جاری خبرداد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۴    
کنست رژیم صهیونیستی منحل شد و آشفتگی سیاسی حاکم بر این رژیم یک بار دیگر تل آویو را به سمت انتخاباتی از پیش شکست خورده کشاند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۹    
مربی تیم شهرخودرو با بیان اینکه اگر 10نفره نمی شدیم شرایط بازی فرق می کرد، گفت: شهرخودرو هزینه نمی کند که داور آزمایشی برایش قضاوت کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۷    
وزارت اطلاعات با رد برخی مطالب که با تبلیغات علیه اتباع افغانستانی سعی در ایجاد ترس و وحشت در جامعه دارد، اعلام کرد تنها مرجع اطلاع رسانی درباره اخبار این وزارتخانه روابط عمومی وزارت اطلاعات است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۷    
وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا امروز از سِمت خود استعفا کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۶    
نماینده مردم علی آباد گلستان در مجلس یازدهم، طراحی و تولید محصول تارا را حاصل خودباوری صنعتگران کشور دانست و بر عرضه محصولات جدید مطابق با فناوری های روز تاکید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۷    
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان این که موضوع مشترکی بین ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ایران خودرو در قاچاق قطعات خودرو وجود دارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۹    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه وجود دولت در سایه مردم استان قزوین را آزار می دهد عدم شایسته سالاری و بودجه را دو چالش عمده در استان قزوین دانست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۰    
حضور نظامی ها در انتخابات همان طور که در گذشته هم اتفاق افتاده ربطی به حضور یا عدم حضور اصلاح طلبان ندارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۶    
محمدرضا عارف شخصیتی است که این روزها باز هم زمزمه هایی مبنی بر کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به گوش می رسد؛ اویی که در سال 92 هم عزم جدی برای پاستور کرده بود ...