جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۵:۰۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1399 پدال نیوز 31 خرداد 1399 پدال نیوز 31 تیر 1399 پدال نیوز 1 مرداد 1399 پدال نیوز 1 شهریور 1399 پدال نیوز 30 مهر 1399 پدال نیوز 30 آبان 1399 پدال نیوز 30 آذر 1399 پدال نیوز 30 دی 1399 پدال نیوز 30 بهمن 1399 پدال نیوز 30 اسفند 1399 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 2 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 3 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 4 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 5 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 6 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 7 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 8 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 9 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 10 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 11 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 12 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 13 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 14 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 15 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 16 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 17 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 18 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 19 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 20 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 21 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 22 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 23 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 24 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 25 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 26 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 27 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 28 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 29 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 30 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۴ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: محور کرج به چالوس از 6 صبح امروز تا 2 بامداد فردا از سمت جنوب به شمال یک طرفه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۱    
پدال نیوز: در این گزارش قیمت تعدادی از مدل های مختلف موتور سیکلت را گرد آوری کرده ایم .
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۱    
پدال نیوز: اگر قصد خرید هاوال H 2 را دارید بهتر است پیش از آن این مطلب را خوانده تا از تجهیزات و مشخصات فنی اطلاعات بیشتری داشته باشید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز: خودرو مزدا CX-3 مدل 2019 اروپایی از پیشرانه و رنگ بدنه جدیدی برخوردار شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۰۴:۱۶    
پدال نیوز: بانک آینده با هدف حمایت از مشتریان خود، از طرح آینده داران رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز: ابزارهای غیرقیمتی راهکار اصلی مدیریت قیمت در بازار خودرو هستند و تنظیم گری در این بازار صرفا با قیمت گذاری خودرو در درب کارخانه محقق نخواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز- یک ماده لاستیکی جدید با استفاده از یک کاتالیزور موسوم به "آمین" می تواند خود را بازیابی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز- بامداد امروز (اول خرداد) سهمیه بنزین این ماه در کارت های سوخت شخصی شارژ شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۶    
پدال نیوز: شاسی بلند بی ام و آلپینا XB7 مجهز به پیشرانه 4/4 لیتری خورجینی هشت سیلندر موجود در سدان آلپینا B7 و با انبوهی از امکانات لوکس رفاهی و قیمت 141،300 دلار برای بازار آمریکا رونمایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۶    
پدال نیوز: در پی انتشار فیلمی از ورود آب به داخل ایستگاه مترو در پی بارندگی شب گذشته، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو اعلام کرد که با اصلاح مهندسی مانع از ورود مجدد آب به داخل ایستگاه خواهیم شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۱    
پدال نیوز: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان، هر گونه ثبت نام در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از وجود تعداد زیادی خودروی صفر کیلومتر در پارکینگ های عمومی و خصوصی شهرها به ویژه شهرهای بزرگ و کلان شهرها خبر داد و اعلام کرد که حداکثر ظرف ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: تسلا تصمیم دارد یک بسته باتری ارزان جدید با طول عمر طولانی تر را معرفی کند که گمان می رود قیمت خودروهای برقی را تا سطح مدل های بنزینی کاهش خواهد داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: طبق آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، از ابتدای سال تاکنون ایران خودرو و سایپا 112 هزار و 489 دستگاه خودرو تولید کرده اند......
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: مدیر شرکت خودروسازی ولوو گفت: پس از پایان بحران ویروس کرونا هرگونه حمایت از فروش خودروهای احتراقی معمول تلف کردن پول خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۶    
پدال نیوز: سدان های خانوادگی همیشه یکی از پرفروش ترین خودروها در ایران بوده اند و ایران خودرو سابقه طولانی در عرضه این محصولات دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۸    
پدال نیوز: پرتاب و برخورد تایر منفجر شده با پای عابر پیاده موجب زمین خوردن شدید او شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۳    
پدال نیوز- معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو ،ازتحویل دناپلاس اتوماتیک به مشتریان درآینده نزدیک خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس برای صاحبان پارکینگ های عمومی و خصوصی، مراکز نگهداری نمایندگی های خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز: با وجود اعلام قیمت جدید خودروها بر اساس دستورالعمل شورای رقابت، ظاهراً خودروسازان زیر بار پذیرش این قیمتها نمی روند و به همین منظور باز هم قرار شده موضوع قیمت گذاری خودروها امروز در جلسه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز- یک منبع آگاه گفت: احتمالا ثبت نام برای پیش فروش خودرو های سایپا به بعد عید فطر موکول می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: نگهداری هر گونه خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در تمامی پارکینگ های عمومی و خصوصی استان ممنوع و از مصادیق ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز- صنعت خودرو ایران بر خلاف آن چه اکثر مردم ایران فکر می کنند با تولید پیکان متولد نشد بلکه تولد صنعت خودروی ایران در حدود سال 1319 با ساخت بدنه اتوبوس و کامیون در ایران آغاز شده بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز- تا به حال به داشتن یک خودروی پیکاپ فکر کردید؟در سال های اخیر داشتن یک پیکاپ لزوما به معنی این نبوده که صاحب خودرو تنها برای جا به جایی اسباب و وسایل از آن استفاده می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز- مسافران مترو تهران می توانند به صورت آنلاین نسبت به خرید و شارژ بلیت اقدام کنند؛ چگونگی انجام این کار در این مطلب تشریح شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۳    
پدال نیوز- به اعتقاد فعالان بازار اگر سرگردانی خریدارن و فروشندگان در اعلام قیمت های جدید ادامه داشته باشد بازار مسیر خود را طی و روند افزایش قیمت های خودرو آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز-یک دستگاه جالب به گونه ای طراحی شده است که بر روی رینگ خودرو نصب می شود و وظیفه جمع آوری میکروپلاستیک های تایرها را بر عهده دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۸    
پدال نیوز- به دنبال افزایش سیاست گذاری های حمایت از خودروهای الکتریکی برای حفاظت از محیط زیست و کاهش انتشار گازهای دی اکسید کربن در بسیاری از کشورهای اروپایی، و همچنین عوامل دیگر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 12 دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از یک پارکینگ طبقاتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس در تعطیلات پیش رو خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز- معاون گمرک ایران از اعلام ضوابط اصلی معافیت از پرداخت حقوق ورودی ماشین آلات خط تولید و ارائه تسهیلات بیشتر در سال جهش تولید به تولیدکنندگان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خرداد ماه سال جاری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز- دبیر کانون کامیون داران کشور با اشاره به برنامه کاهش سهمیه پایه سوخت کامیون ها، گفت:برنامه سازمان راهداری برای بخشی از ناوگان ایجاد مشکل می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که از ابتدای سال 99 تاکنون دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور بیش از 112 هزار و 489 دستگاه خودرو تولید کردند و 77 هزار و 704 دستگاه را در قالب تعهدات جاری و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به هیئت دولت پیشنهاد داده تا به دلیل فرسوده شدن ناوگان این سازمان، آیین نامه اجرایی قانون هوای پاک مبنی بر تعیین سقف سنی برای ناوگان باری، تغییر کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و هیات همراه از کارخانه بهمن دیزل در شهرک صنعتی البرز واقع در استان قزوین بازدید کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: اگر دارنده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هستید : از برند معتبر ایران خودرو، خدمات خود را دریافت کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: شرکت بریتانیایی رولز رویس اعلام کرد که تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا مجبور خواهد شد علاوه بر تعطیلی کارخانه های خود، حداقل 9000 نفر از پرسنل خود را نیز تعدیل نیرو کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، عده ای با سوءاستفاده از طرح رعایت پروتکل بهداشتی، در تشکیل صف های طولانی مراکز تعویض پلاک نقش داشتند که با آن ها برخورد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: از ابتدای سال 99 تا کنون دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور بیش از 112 هزار و 489 دستگاه خودرو تولید و 77 هزار و 704 دستگاه را در قالب تعهدات جاری و معوق به مشتریان تحویل دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: با افزایش قیمت خودرو، موضوع احتکار دوباره مطرح شده و پارکینگ های احتکار خودرو یکی یکی پیدا می شوند؛ در این میان البته پر بودن پارکینگ خودروسازها نیز خبرساز شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: موتورسوار زنی که با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت در حال رقابت سرعت با یک خودرو در اتوبانی خلوت بود با خوش شانسی از مرگ گریخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۹    
پدال نیوز- شرکت تویوتا موتورز در استرالیا خودروهای شاسی بلند تویوتا راو4 در هر دو نسخه بنزینی و هیبریدی را فراخوان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۴    
پدال نیوز- مقام مسوول مرکز مدیریت راه ها گفت: از امروز 31 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز 10 خرداد، در محورهای منتهی به شمال کشور و همچنین چند جاده پرتردد، محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انبار خودروهای احتکار شده در کازرون به ارزش 38 میلیارد تومان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۴    
پدال نیوز: در تهیه این گزارش پارامترهای مختلف و متنوعی مدنظر کارشناسان قرار داشته که از جمله می توان به میزان فروش، وسعت بازار، بازخورد در فضای مجازی، شاخص خلاقیت، شاخص خدمات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۴    
پدال نیوز- خودروسازی فرانسوی رنو قصد دارد حدود 400 نفر از 3200 کارمندی را که در واحد خود در اسلوونی دارد اخراج کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۹    
پدال نیوز- فرمانده نیروی انتظامی در اولین نشست قرارگاه کاهش تصادفات بر اجرای اقدامات اثربخش در کاهش سوانح رانندگی و جان باختگان جاده ای تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۴    
پدال نیوز: یکی دیگر از دلبری های نمای جانبی به رینگ های پره ای مرسدس مربوط می شود که در محور جلو 19 اینچی و در عقب 20 اینچی هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۴    
پدال نیوز- مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی متروی تهران و حومه همانند روزهای تعطیل در روز جهانی قدس (2 خردادماه) خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز- در حالی روز گذشته قیمت های خودرو توسط شورای رقابت پس از سه روز پاسکاری بین این شورا و ستاد تنظیم بازار اعلام شد که بررسی ها نشان می دهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز- روز گذشته خبرگزاری فارس اقدام به انتشار لیست قیمت جدید خودروهای داخلی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز: کارشناس صنعت خودرو گفت: برای کاهش التهاب بازار به جز تغییر سطح قیمت دستوری، کاری صورت نگرفته و ریشه ها اصلاح نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به کاهش 10 درصدی سهمیه سوخت پایه ناوگان کامیونی درون و برون شهری از اول خرداد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: قانونی وجود ندارد که گفته شود مردم خودروها را با چه قیمتی به فروش برسانند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از رصد شبانه روزی اتوبوس های پایتخت از طریق دوربین های ترافیکی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- سقوط سنگ در جاده هراز موجب زخمی شدن 2 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۹    
پدال نیوز- فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو با هدف فروش لوازم جانبی خودرو، اکسسوری و لایف استایل با تخفیف های ویژه آغاز به کار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروهایی که در پارکینگ های سایپا پارک شده و تصاویر آن منتشر شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز: دبیر انجمن همگن قطعه سازی با اشاره به مشکلاتی که برای صنعت قطعه سازی و خودروسازی به دلیل عدم تخصیص ارز ایجادد شده است، نسبت به ایجاد مجدد خودروهای ناقص کف کارخانه هشدار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز- فرمانده نیروی انتظامی گفت: کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای، توسعه نظم و انضباط ترافیکی، ارتقاء فرهنگ ترافیکی و ... باید اولویت و محور کاری پلیس راهنمایی و رانندگی باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز- سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 4.6 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری کشور طی دیروز و بارش باران در جاده های 6 استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز- اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 292 ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 4.6 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- معاون بورس کالا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا تنها به شرطی امکان دارد که عرضه به تعداد مناسب و نیز بدون دست کاری قیمت باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- هرچه زیرشاخه ی بیشتری داشته باشید سود بیشتری نصیبتان خواهد شد . این جمله برای کسانی که جوانی شان در دهه ی هشتاد سپری شده گزاره ای آشناست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در سی و یکم اردیبهشت ماه توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودروها ساعت صفرامشب یکم خرداد ماه شارژ می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در تمامی 630 مرکز معاینه فنی کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 43 قرار گرفته و هوای تهران پاک است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز- تازه ترین اعلام معاون فنی گمرک ایران از این حکایت دارد که با وجود اتمام زمان ترخیص خودروهای دپو شده، 2471 دستگاه که عمدتا دارای پرونده قضایی هستند، نیاز به تمدید زمان ندارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: خودروسازی ایالات متحده، بازگشایی کارخانه های خود در این کشور را از روز دوشنبه به تدریج آغاز کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: پس از امیدواری کمرنگ فعالان صنعت خودرو و قطعه نسبت به مصوبه واردات مواد اولیه بدون انتقال که تنها ساعاتی پس از تصویب، تکذیب شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: چهارمین گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان در آخرین روز از عمر مجلس دهم در شرایطی قرائت شد که تفاوت این گزارش با دیگر گزارش های خودرویی مجلس به پیشنهاد ورود جدی دستگاه قضا به تخلف خودروسازان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: با اعلام رئیس پلیس راهور ناجا، پژو 405 نهایتا تا یک ماه دیگر از چرخه تولید حذف خواهد شد تا قبل از پراید 131، با خودروسازی کشور وداع کند....
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۴    
پدال نیوز: سیستم ترمز ABS یکی از موثرترین و کارامد ترین سیستم های امنیتی است که در خودروها استفاده می شود. اما واحد کنترل این سیستم نقش اساسی در عملکرد آن دارد.