جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۱:۱۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 31 شهریور 1398 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 31 فروردین 1398 پول نیوز 31 اردیبهشت 1398 پول نیوز 31 خرداد 1398 پول نیوز 31 تیر 1398 پول نیوز 31 مرداد 1398 پول نیوز 30 مهر 1398 پول نیوز 30 آبان 1398 پول نیوز 30 آذر 1398 پول نیوز 30 دی 1398 پول نیوز 1 بهمن 1398 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 1 شهریور 1398 پول نیوز 2 شهریور 1398 پول نیوز 3 شهریور 1398 پول نیوز 4 شهریور 1398 پول نیوز 5 شهریور 1398 پول نیوز 6 شهریور 1398 پول نیوز 7 شهریور 1398 پول نیوز 8 شهریور 1398 پول نیوز 9 شهریور 1398 پول نیوز 10 شهریور 1398 پول نیوز 11 شهریور 1398 پول نیوز 12 شهریور 1398 پول نیوز 13 شهریور 1398 پول نیوز 14 شهریور 1398 پول نیوز 15 شهریور 1398 پول نیوز 16 شهریور 1398 پول نیوز 17 شهریور 1398 پول نیوز 18 شهریور 1398 پول نیوز 19 شهریور 1398 پول نیوز 20 شهریور 1398 پول نیوز 21 شهریور 1398 پول نیوز 22 شهریور 1398 پول نیوز 23 شهریور 1398 پول نیوز 24 شهریور 1398 پول نیوز 25 شهریور 1398 پول نیوز 26 شهریور 1398 پول نیوز 27 شهریور 1398 پول نیوز 28 شهریور 1398 پول نیوز 29 شهریور 1398 پول نیوز 30 شهریور 1398 پول نیوز 31 شهریور 1398 
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۵۸    
در نسخه جدید اپلیکیشن "همراه نوین" کاربران می توانند از امکاناتی چون مدیریت چک و دسته چک، نمایش چک های واگذار شده به سپرده، گزارش تراکنش های پایا ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۵    
مدرس خیابانی با بیان اینکه به عنوان نمونه در یخچال و فریزر با کاهش 15 درصدی قیمت مواجه هستیم، افزود: قیمت کالا های اساسی نیز از یک ثبات و آرامش در قیمت ها مواجه است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۳:۳۰    
اعطای تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده توام با ارایه گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به عنوان پنجمین اقدام صورت گرفته برای تحرک بخشی به بازار مسکن قابل اشاره است؛
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۰    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از راه اندازی پایگاه درمانی اربعین در مرز مهران خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۵    
بانک رفاه همانگونه که در خدمت رسانی به شهروندان عزیز تلاش می کند و پیشتاز است، خدمت به جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی را نیز جزو وظایف و افتخارات خود می داند که امید است توانسته باشد تاکنون رضایت ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۵    
رئیس اتحادیه بار فروشان از کاهش 15 درصدی قیمت میوه در میدان مرکزی نسبت به دو هفته گذشته خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۱    
سهامداران شرکت بیمه دانا در طول سه فصل گذشته بیش از 161 درصد سود کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰    
ساعات کاری شعب استان خوزستان بانک ایران زمین که به دلیل کاهش مصرف برق و استفاده بهینه در مصرف انرژی تغییر کرده بود به روال قبل برگشت ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰    
مهلت شرکت در جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه این بانک روز یکشنبه 31 شهریورماه به پایان رسید و قرعه کشی حساب ها روز 17 مهرماه جاری برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۳:۵۷    
حمایت های بانک گردشگری از تیم های ملی والیبال در همه رده های سنی آقایان و بانوان از سال 2017 آغاز شد و با درخشش در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا ادامه دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۵    
مشتریان تهرانی می توانند برای پرداخت قبوض تلفن ثابت با استفاده از کارت های شتابی، به درگاه های پرداخت الکترونیکی این بانک اعم از همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و دستگاه خودپرداز مراجعه کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۶    
پول نیوز - رئیس جمهور آمریکا گفت آماده است تا طرح پیشنهادی ایران برای ایجاد ثبات و آرامش در منطقه خلیج فارس را بشنود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۷    
رییس اداره اوقاف ناحیه سه تهران گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید یک هزار بسته نوشت افزاری بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد که ارزش تقریبی هر بسته نوشت افزاری بالغ بر 270 هزار تومان بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۶    
منبع: بهداشت نیوز
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۰    
گروه خودروسازی سایپا با برنامه های مدیریت ارشد خود و تلاش همه کارکنان روزانه بیش از 2 هزار خودرو تولید می کند که این عدد یک دستاورد در شرایط تحریم محسوب می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۵    
مدیر عامل بورس انرژی ایران از 150 تا 200 میلیون دلار ارزآوری در هر هفته با عرضه بنزین در این بورس خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۰    
سرهنگ محمود علی فر، ع افزود: با انهدام این دوباند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در یک ماه گذشته، دو لابراتوار آنان متلاشی و پنج دستگاه خودرو اعضای این دو باند نیز توقیف شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۵    
سردار حسین رحیمی در حاشیه شهرآورد 90 با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این بازی با همکاری و هم افزایی سایر سازمانهای مربوطه انجام شد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۰    
زمانی قمی بیان کرد: ابعاد حادثه سیل در خوزستان بسیار وسیع بوده است اما وقتی بررسی می کنیم می بینیم به اندازه همین ابعاد نیز تلاش برای جبران خسارت ها صورت گرفته است ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۵    
دکتر امین حسنوند بیان کرد: شش ماهه اول امسال 17472 کیلوگرم اقلام آرایشی بهداشتی غیرمجاز در سطح استان توقیف شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۶    
عسکری با بیان اینکه باید با تلاش بیشتر و برنامه ریزی دقیق و علمی فصل دوم این برنامه پربارتر ساخته شود ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۰    
ناصر اصلانی با بیان اینکه مجموع کشفیات این هفته 13 هزار و 25 کیلوگرم است، افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 8 هزار و 356 کیلوگرم بود، 56 درصد رشد دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه گفت برنامه ای برای انجام دیدار میان او و مقام های ایرانی در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد وجود ندارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این رابطه اظهار کرد: اگر چه مراحل قانونی خروج این نفتکش از آبهای ایران در حال انجام است اما پرونده حقوقی رسیدگی به تخلفات آن در مراجع قضایی ایران، همچنان باز است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیمش در داربی 90 اظهار کرد: امیدوارم که در آینده این نتایج ضعیف را جبران کنیم ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۵    
تنش بین تهران و واشنگتن در پی خروج یکجانبه آمریکا از برجام و ازسرگیری تحریم های ضد ایرانی، شدت یافت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰    
سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: در پی مراجعه نماینده حقوقی اداره مالیاتی استان مبنی بر فرار مالیاتی یکی از شرکت های فروش کابل های تخصصی،به ارزش بیش از 26 میلیارد و 500 میلیون تومان در شیراز خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۱    
ربیع خواه و وحید امیری از پرسپولیس و ریگی و روزبه چشمی از استقلال بازیکنانی بودند که تست دادند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۰    
دادستان اراک تصریح کرد: 23 نفر تا کنون آزاد شدند و 6 نفر دیگر هم آزاد می شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
اصولا اعمال جراحی میکروسکوپی یا ریزجراحی ها نیازمند توانایی بسیار بالای جراحان در عدم لرزش دست و تحمل بسیار بالای آنها است. کاری که ربات ها می توانند در آن تبحر زیادی داشته باشند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۲    
در جریان دیدار نهایی وزن 86 کیلوگرم، دیپاک پونیا از هند بدلیل مصدومیت برابر یزدانی حاضر به مبارزه نشد تا به این ترتیب دست یزدانی به نشان فرد پیروز بالا برود و وی بر سکوی نخست جهان قرار بگیرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۷    
این میزان تسهیلات پرداختی نسبت به مبلغی که در سال 96 پرداخت شده از رشد 10.5 درصدی برخوردار شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۵    
مهار پنالتی علی کریمی مقابل پرسپولیس توسط علیرضا بیرانوند
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۰    
یکی از پایگاه های گروه نظامی شیعیان "حشد الشعبی" در استان انبار در غرب عراق، امروز 31 شهریورماه هدف حمله هوایی قرار گرفته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
ترکیب بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت اعلام شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش چشمگیر 4390 واحد روبرو شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل شرکت مالک کشتی بریتانیایی استنا_ایمپرو که از سوی ایران توقیف شده، اعلام کرد که به او اطلاع داده شده این کشتی ممکن است امروز آزاد شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۲    
ترکیب بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت اعلام شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۶    
بیمه سرمد برای ششمین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک توانگری مالی در سال 1398 شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۰    
مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در بیست وهشتمین سفر استانی خود، با نمایندگان و کارکنان سرپرستی استان خراسان جنوبی و خانواده های آنان دیدار کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۱    
در آستانه بازگشایی مدارس و بمنظور کمک به هموطنان سیل زده ، محموله حمایتی شامل لوازم التحریر با همکاری مجتمع سعدی و مدیریت استان لرستان درمناطق محروم و سیل زده استان لرستان توزیع شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
پژوهشکده بیمه به عنوان بازوی علمی صنعت بیمه می تواند در توسعه صنایع دیگر نیز نقش مهمی را ایفا کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۶    
اقدام ایران در وضع عوارض 25 درصدی بر صادرات سنگ آهن، واردکنندگان چینی را مجبور می کند برای تامین نیاز خود به بازارهای جایگزین مثل آفریقا مراجعه کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
پول نیوز - عکسی که شاهرخ استخری به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است. منبع: فردا
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
ایلان ماسک به عنوان یکی از محبوبترین و موفق ترین کارآفرینان در سراسر دنیا شناخته شده است. او معتقد است: هر آسیب و شکستی یک درس نهفته برای آموختن دارد و موفقیت بدون شکست چندین باره امری غیر ممکن است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۱    
حجم سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی در سال 1404 به 93 میلیارد دلار خواهد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲    
تمامی فعالان اصناف مرتبط به حوزه خودرو اعم از فروشندگان قطعات یدکی، تعمیرگاه های خودرو، تعویض روغنی و خدمات سرویس خودرو، می توانند از چهار خدمت موجود در بسته فعالان خودرو" که شامل خدمات اعتباری ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۲    
وزیر نفت گفت: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم و قانون نیز اجازه انجام این کار را نداده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولیدات شیلاتی کشور پس از انقلاب اسلامی 40 برابر افزایش داشته و از حدود 30 هزار تن در سال 57 به بیش از 1.2 میلیون تن در سال 97 رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
باتوجه به اینکه یکی از دغدغه های دولت محترم بحث اشتغال و کمک به معیشت خانواده ها است، این بانک با طرح های متنوع خود در بخش اشتغال و افزایش مبلغ تسهیلات قرض الحسنه این بستر را فراهم کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۷    
به گفته وزیر صنعت معدن و تجارت، هدفگذاری شده تا پایان سال 1400، 10 میلیارد دلار واردات را به ساخت داخل تبدیل کنیم که کل سرمایه گذاری لازم برای این هدف، 20میلیارد تومان است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۵    
به دنبال گام های موثر این بانک در ارائه سرویس های جدید در حوزه بانکداری الکترونیک، امکان انجام برخی خدمات بانکی بدون نیاز به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز بانک سرمایه در اختیار مشتریان ارجمند قرار ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۲    
وزیر نفت گفت: تا سال 1400 حدود 27 طرح جدید پتروشیمی اجرایی می شود و ظرفیت تولید نیز به 100 میلیون تن خواهد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
کل سپرده های بانک سپه در پایان اسفندماه 1397 با رشدی معادل 30 درصد نسبت به سال گذشته به مبلغ 1.100.263 میلیارد ریال (1.100.263.000.000 ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۷    
این نسخه تحت سیستم عامل اندروید ورژن 1.11.8 پس از رفع باگ های نرم افزاری نسخ قبلی و با امکان خرید بلیط هواپیمای پروازهای داخلی و خارجی منتشر شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
شرکت صرافی سپهر صادرات بانک صادرات ایران در راستای توسعه خدمات ارزی، برای تامین ارز زائران اربعین آمادگی دارد و متقاضیان محترم می توانند از این صرافی به عنوان یکی از صرافی های منتخب بانک مرکزی برای ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۵    
طی ماههای اخیر 7500 خودرو از گمرکات ترخیص شده است. در حال حاضر حدود 2 تا 3 هزار خودرو متروکه وجود دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیات وزیران در خصوص تکلیف وزارت امور اقتصادی و دارایی نسبت به فروش اوراق مالی اسلامی به منظور تامین منابع تعیین شده حداکثر تا مبلغ 380 هزار میلیارد ریال را ابلاغ کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۷    
سهم کشورهای عضو از بودجه اتحادیه اروپا بر اساس اندازه اقتصاد آن ها تعیین می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
روند رشد تولید زغال سنگ هند ادامه دارد و این کشور احتمالا امسال از آمریکا به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ جهان سبقت خواهد گرفت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در یک ادعای متناقض با شرکت کنترل کیفیت هوای تهران وجود گوگرد بیش از حد مجاز در بنزین مصرفی را تکذیب کرد!
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۰    
زائران اربعین برای خرید ارز می توانند نسبت به خرید حداکثر مبلغ 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ بازار ثانویه ارز از صرافی های مجاز و بانک های منتخب اقدام کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد 1289.10 واحدی در ارتفاع 299 هزار و 1 واحدی ایستاد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
قیمت دلار در صرافی های بانک ها امروز 11هزار و 400 تومان و قیمت یورو 12هزار و 700 تومان تعیین شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
زائران اربعین برای خرید ارز می توانند نسبت به خرید حداکثر مبلغ 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها به نرخ بازار ثانویه ارز از صرافی های مجاز و بانک های منتخب اقدام کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۰    
در اسلام، افراد متمکن باید مالیات پرداخت کنند و این مالیات صرف آبادانی شهرها و تامین هزینه خدمات عمومی و توزیع ثروت در جامعه به منظور برقراری عدالت اجتماعی می شود .
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۲    
نرخ تورم ژاپن در دوادزه ماه منتهی به اوت به 0.3 درصد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران گفت: خروج سرمایه گذاران و کاهش قدرت خرید مسکن باعث کاهش 200 میلیون تومانی در برخی از مناطق خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
اجرای حکم شلاق در ملاء عام یک زن اندونزیایی به جرم نقض قوانین حاکم شریعت در استان آچه اندونزی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۲    
آمریکا موقتا بیش از 400 نوع از کالاهای چینی را از تعرفه های وضع شده توسط دولت ترامپ معاف کرد. این لیست شامل فیلتر قهوه، جاشمعی، قلاده سگ و تخته اسکیت می باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶    
براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز درسواحل دریای خزر بارش باران به همراه کاهش دما و مه آلودگی را خواهیم داشت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰    
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ و باکیفیت بر روی آن کلیک کنید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۱    
پول نیوز - دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران تبریک گفت. ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۲    
با گذشت 39 سال از تجاوز دشمن به سرزمین پاک ایران، امروز باید یک بار دیگر فراز و نشیب دهه اول انقلاب را بازخوانی کنیم.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۱    
آقاطاهر گفت: هم اکنون برنج ایرانی به سبب ازدیاد تقاضا در ایام محرم و برنج خارجی به علت ممنوعیت واردات و ترخیص نشدن از گمرک 8 تا 10 درصد افزایش قیمت داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۲۱    
تاکید کردیم که نیاز است که زنان ایران اجازه یابند آزادانه به استادیوم های فوتبال بروند و تعداد تماشاگران زن هم باید بر اساس میزان تقاضای آنها و فروش بلیت مشخص شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۷    
باعث غرور و مباهات هر ایرانی ست که فرزندان برومند و استوارش در ورزش مهیج توپ و تور، چنین مصمم و تماشایی به فتح قله های افتخار و سربلندی برای میهن می اندیشند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۴۲    
روابط عمومی زبان گویای هر سازمان است و این نقش در عصر حاضر، از هر زمان دیگری پررنگ تر و مهم تر است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۰:۵۶    
تهران ثبت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۰:۵۰    
خدمات امداد٬نگهداری و تعمیرات تاسیسات گازرسانی....در سطح شهرستان تیران
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۰:۵۰    
واگذاری کلیه عملیات برق رسانی درحوزه امورتوزیع برق منطقه چهاررشت
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۰:۵۰    
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به استناد تبصره ذیل بند الف ماده 8 آئین نامه معاملات شرکت و مصوبه هیئت مدیره مورخ 98/01/27 ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۰:۵۰    
ما در پارس پک برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغات به یک همکار جدید نیاز داریم که دارای مهارت ها و ویژگی های ذیل باشد.