چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۱Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 2 مهر 1398 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 31 فروردین 1398 پول نیوز 31 اردیبهشت 1398 پول نیوز 31 خرداد 1398 پول نیوز 31 تیر 1398 پول نیوز 31 مرداد 1398 پول نیوز 31 شهریور 1398 پول نیوز 30 آبان 1398 پول نیوز 30 آذر 1398 پول نیوز 30 دی 1398 پول نیوز 1 بهمن 1398 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 1 مهر 1398 پول نیوز 2 مهر 1398 پول نیوز 3 مهر 1398 پول نیوز 4 مهر 1398 پول نیوز 5 مهر 1398 پول نیوز 6 مهر 1398 پول نیوز 7 مهر 1398 پول نیوز 8 مهر 1398 پول نیوز 9 مهر 1398 پول نیوز 10 مهر 1398 پول نیوز 11 مهر 1398 پول نیوز 12 مهر 1398 پول نیوز 13 مهر 1398 پول نیوز 14 مهر 1398 پول نیوز 15 مهر 1398 پول نیوز 16 مهر 1398 پول نیوز 17 مهر 1398 پول نیوز 18 مهر 1398 پول نیوز 19 مهر 1398 پول نیوز 20 مهر 1398 پول نیوز 21 مهر 1398 پول نیوز 22 مهر 1398 پول نیوز 23 مهر 1398 پول نیوز 24 مهر 1398 پول نیوز 25 مهر 1398 پول نیوز 26 مهر 1398 پول نیوز 27 مهر 1398 پول نیوز 28 مهر 1398 پول نیوز 29 مهر 1398 پول نیوز 30 مهر 1398 
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۶    
گروه سرمایه گذاری مسکن از شرکت های تابعه بانک مسکن و شرکت های فعال در حوزه انبوه سازی مشمول این ماده شد و موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت ماده 4 قانون حمایت از احیاء بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۵    
پول نیوز - اعضای جدید هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" منصوب شدند. به گزارش پول نیوز ، مهندس محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در احکامی جداگانه ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۶    
بانک مسکن در راستای حمایت از آسیب دیدگان سیل فروردین ماه امسال، تاکنون 450 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به شعب 21 استان کشور ابلاغ کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۱    
پول نیوز - محمد صادق افراسیابی به سمت سرپرست معاونت امور محتوایی و رئیس گروه برنامه ریزی و بهبود عملکرد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد. ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
313 تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی طی یکساله منتهی به مهر سال 98، از سوی ماموران گمرک جمهوری اسلامی ایران کشف شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۲    
براساس آمارهای موجود تعداد خودروهای دارای کسری قطعه از 105 هزار دستگاه قبل از خردادماه سال جاری با تلاش کارگران خدوم این گروه صنعتی به 60 هزار دستگاه رسید و روند تجاری سازی خودروهای کف با سرعت بیش ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۰    
ناصرپور گفت: طی روزهای آینده گواهی سپرده پسته بازگشایی می شود و پس از آن و به محض تصویب هیات پذیرش، قرارداد آتی این محصول نیز راه اندازی خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۶    
مهلت افتتاح حساب جهت شرکت در جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک، 31 شهریور ماه به پایان رسید و این حساب ها 17 مهرماه قرعه کشی خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۰    
دریافت دو وام قرض الحسنه با یک حساب، طرحی که از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران مبتنی بر همه اصول مشتری مداری بنیان شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۰    
هر سازمان در طول حیات خود دستخوش تغییرات و تحولات بسیاری است و این اعضای آن سازمان هستند که با تدبیر و هضم تغییرات، سازمان را به سمت اهداف تعریف شده پیش می برند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۷    
مستندات لازم در راستای آماده سازی گزارش حسابرسی شده ارائه شده و در حال بررسی است و به زودی گزارش شش ماهه ما در کدال ارائه خواهد شد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۵    
بانک توسعه تعاون جهت روان سازی فرآیندهای بانکداری توسعه ای نیازمند زیرساخت های قابل اتکایی درحوزه های فناوری اطلاعات بوده است که با همکاری و مساعد امور فناوری بانک و شرکت سمات این مهم صورت پذیرفته ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۶    
این حادثه متأسفانه 2 کشته و 3 زخمی بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید چمران بروجرد اعزام شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۱    
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: دوحه بر وحدت و یکپارچگی یمن و لزوم حل سیاسی بحران این کشور بر اساس قطعنامه های سازمان ملل متحد و توافق هایی که پیش تر میان طرف های یمنی ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۰    
کازاباخ مریت که بیماری نادری بوده و در دنیا به صورت موردی گزارش می شود، در 90 درصد موارد دچار مرگ مبتلایان می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۰:۵۷    
وی حکم مشاور رئیس قوه قضائیه را تأیید کرده و گفته است: من از قبل هم سمت مشاور را داشته ام و اکنون نیز هشت تا شغل دارم!
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۰:۵۱    
سرپرست اداره هواشناسی قشم تصریح کرد: به دلیل وزش باد شدت رطوبت در این مدت افزایش می یابد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهور همچنین از تلاش های دولت ژاپن برای حفظ و تداوم اجرای برجام تشکر و بر حفظ و توسعه روابط دوجانبه در همه زمینه ها و به ویژه روابط اقتصادی تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۰:۱۶    
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که امیدوار است در ساعات آتی به پیشرفت هایی بر سر مسئله ایران دست یابند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۱    
مهدی جعفری ، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به منظور تکریم جامعه ایثارگری 50 درصد تخفیف در فروش بلیط این هفته پنجشنبه (4 مهرماه) از مبدا پیام به مقصد مشهد برای جامعه ایثارگری ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۹:۵۵    
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این زمینه 18 نفر از دوستان متهم و افراد ذی نفع در پرونده شناسایی و طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: در این خصوص برابر نظر کارشناسان مربوطه ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۹:۵۵    
قیمت پیش خرید هر بشکه نفت خام نیمه سنگین آمریکا 1 دلار یا 1.71 درصد سقوط کرد و به 57.64 دلار رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۶    
مرادیان ادامه داد: پس از حضور تیم های اورژانس 10 نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل و 3 نفر دیگر از زخمی ها به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۱    
اظهارات ترامپ، واکنش قابل توجه نماینده دولت ونزوئلا را به همراه داشت و او همزمان با تکان دادن سر، نگاهش را به کتابی که در دست گرفت، دوخت.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۷    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو در بازار دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۲    
پول نیوز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران اعلام کرد: بربری با آرد 830 تومانی به قیمت 1000 تومان، سنگک با آرد 815 تومانی، به قیمت 1200 تومان، تافتون با آرد 820 تومانی ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش یک میلیون تومانی قیمت سراتو و استپ وی در بازار دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۶    
واگذاری بلیت فروشی دیدارهای پرسپولیس و استقلال در فصل جاری به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و بررسی آن در هفته های سپری شده از رقابت های لیگ باعث شد محمدحسن انصاری فرد و امیرحسین فتحی عصر ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۳    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: طی شهریور ماه سال جاری، نرخ انواع گوشت روند کاهشی به خود گرفت؛ اما از سوی دیگر، نرخ خدمات همچون آب، برق و سوخت، آموزش و تفریح و فرهنگ با رشد مواجه شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۷    
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بیش از 50 میلیون تن ظرفیت نهایی این ترمینال است که در سه فاز معادل 180 هکتار تعریف شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۷    
12 نشانه که شما خوب بلدید پول خرج کنید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۱    
تاکنون شرکت های ورشکسته، نیمه تعطیل و شرکت های سرمایه گذاری به میزان چند برابر ارزش دارایی های خود در حال معامله بودند و حتی در مقاطعی رشد مطلوبی را تجربه کردند واین خود دلیلی بر نظارتی بیشتر بود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۱    
مدارس امید آینده، خانه فرزندان آینده ساز کشور است؛ خانه ای که با امید به آینده روشن برای فرزندان عزیزمان بنا نهاده شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۱    
مراسم نهایی شناسایی برندگان قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز ریالی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان با حضور اعضای محترم هیأت نظارت بر انجام قرعه کشی ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۵    
صاپ اولین اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران به سایر بانک ها است و تنها سامانه ای است که صدور آنلاین بیمه نامه به صورت مستقیم را ارائه می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۵    
رئیس سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی با بیان اینکه ذخایر فعلی معادن سنگ آهن، روی و مس تا 20 سال آینده به اتمام خواهد رسید، گفت: ارزش گذاری معادن با هدف جذب تسهیلات بانکی آغاز شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۲    
طبق آن چه منابع آگاه به رویترز گفته اند، آمریکا و هند در انتهای ماه جاری یک توافق تجاری محدود امضا خواهند کرد. رهبران دو کشور در رویداد هودی، مودی در هیوستون تگزاس، در کنار هم ظاهر شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۰    
همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما، شرکت بیمه نوین با حضور در این نمایشگاه، آماده معرفی محصولات، خدمات و طرح های بیمه ای خود و ارائه راهنمایی های لازم به مراجعه کنندگان است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۷    
بیمه "ما" بر اساس تاییدیه بیمه مرکزی ج.ا.ا برای هشتمین سال متوالی رتبه یک توانگری مالی با نسبت 174 درصد را به خود اختصاص داد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه معلم در راستای پوشش بیمه ای بیش از 14 میلیون دانش آموز و فرهنگی در سراسر کشور برای ششمین سال متوالی و در پی رضایت آموزش و پرورش از این شرکت بیمه ای تمدید شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۰۱    
هواداران تیمهای پرسپولیس و سپاهان می توانند از ساعت 15 امروز سه شنبه 2/7/98 الی 8 صبح روز پنجشنبه با مراجعه به وب سایت pin90.ir بلیت این بازی را تهیه فرمایند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۰    
یکی از مهم ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی برای کاهش وابستگی به روغن و پایداری تولید غلات، اجرای طرح افزایش تولید دانه های روغنی است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۱    
سهام آسیایی در معاملات امروز پس از این که داده های اقتصادی ضعیف اروپا، وحشت از کند شدن اقتصاد جهانی را تشدید کرد و فشار روانی به سرمایه گذاران را بالا برد، به سختی رشد کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۲    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه با افزایش 735 واحدی به رقم 312 هزار و 206 واحد رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵    
خودروسازی فورد حدود 322 هزار خودروی خود را به خاطر خطر آتش گرفتن باتری هایشان در اثر نشت اسید فراخواند.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵    
طبق اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت، در سال رونق تولید در شرایطی که استفاده همچنان از نفت در بودجه جاری آفت است؛ معادن و صنایع معدنی ایران می توانند بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی ما باشند ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۶    
دانایی فر گفت: در 5 ماهه امسال افزایش 25 درصدی توسعه روابط اقتصادی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۶    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 40 سنت کاهش به 64 دلار و 37 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۰    
طی حکمی از سوی مدیرعامل ایران خودرو، محسن ناقدی برادران حجار بعنوان جانشین مصطفی خان کرمی تعیین شد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۵    
امروز کارکنان بانک های کشور در جبهه اقتصاد و مبارزه با تحریم های ظالمانه دشمنان قسم خورده کشورمان در حال پیکار هستند که امیدواریم به لطف و فضل پروردگار و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) به مانند جنگ ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
مدرسه شش کلاسه مهر نوین شهرستان فیروزکوه با 500 مترمربع محوطه و 400 مترمربع زیربنا ساخته و تجهیز شده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۵    
برخی از فعالان بازار به دلیل نزدیکی شاخص به مرز 320 هزار واحد، شناسایی سود کردند که تعیین این رقم ناشی از هیجانات روانی بازار بوده اما به دلیل وجود نقدینگی در بورس می توان گفت روند فعلی ادامه خواهد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۲    
از مجموع 33 قطعه خوکفا نشده که همکاری با قطعه سازان برای داخلی سازی آن در میز نخست خودکفایی آغاز شده، 9 قطعه به تولید انبوه رسیده و 6 قطعه نیز در مرحله تولید یک روز خط (آمادگی برای تولید انبوه) است ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۲    
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ و باکیفیت بر روی آن کلیک کنید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۴۰    
از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه تعداد 13 هزار و 428 فقره تسهیلات خرید دین به ارزش ریالی 22 هزار و 449 میلیارد ریال از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۷    
معجزه بزرگ حضرت امام (ره) این بود که باور مردم،شخصیت دادن به مرد و محور قراردادن آنان و خود را خادم مردم دانستن را ترویج و فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، اخلاق، تدین، اخلاص،خدمت و .... ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۵    
بانک های دولتی بخشی از بودجه روابط عمومی خود را به اصلاح این ذهنیت اختصاص دهند و به یاری کمپین هایی مردم را آگاه کنند که اگر بانک زیان ده باشد ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۲    
کارشناس صنعت پلاستیک گفت: در حال حاضر وجود موانعی برای صادرات پلاستیک اصلی ترین مشکل این صنعت محسوب می شود و درصورت آزادسازی صادرات کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل تولیدکننده این مصحولات دوباره فعالیت ...
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۶    
بانک سپه به منظور بررسی صورت های مالی بانک های ادغام شونده برای برگزاری مجمع سال های آتی این بانک، باید تیم های تخصصی تشکیل دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۵    
سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 4 میلیون و 39 هزار تومان شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۷    
هر اونس طلا در بازار معاملات آتی آمریکا با 0.5 درصد افزایش، به 1521 دلار و 90 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۰    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با پیش بینی رکود بی سابقه مسکن در نیمه دوم امسال، گفت: در برخی شهرهای اطراف تهران از جمله پرند قیمت مسکن 90 تا 160 میلیون تومان کاهش یافته است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن که یک واحد 50 متری در خرمشهر 380 میلیون تومان و آپارتمانی با همین متراژ در سعادت آباد 1.5 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۷    
عربستان سعودی بیش از 75 درصد تولید نفت خام خود را پس از حمله های هفته گذشته به تاسیسات نفتی آن بازگردانده است و تا اوایل هفته آینده به تولید کامل می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۶    
اقدامات و رفتارهای بی تدبیرانه مسئولان می تواند منجر به از دست رفتن کامل دستاوردهای طلایی بخش کشاورزی از جمله خودکفایی محصولات استراتژیکی مانند گندم شود.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۱    
تصویب 300 ماده از لایحه تجارت در چند روز و تغییر سریع قوانین مرجع اقتصادی می تواند باعث ایجاد هزینه های آشکار و پنهان زیادی برای فضای اقتصادی کشور باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس کمیسیون معدن خانه اقتصاد ایران گفت: برآورد می شود تولید طلا از بخش معدن حدود 10 تن باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۷    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سنگین تولیدی در مردادماه امسال را منتشر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۱    
موسسه زبان ایران اروپا یکی از بزرگترین موسسات زبان انگلیسی واقع در غرب تهران جهت تکمیل کادر آموزشی خود از اساتید مجرب زبان انگلیسی به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید.
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۵۲    
بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبرسانی به روستاهای کوثر
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۵۲    
انجام عملیات مرمت٬ بازسازی٬ اجرای معماری و تکمیل و راه اندازی تأسیسات مکانیکی و الکتریکال ساختمال دفتر فنی و ساختمان آزمایشگاه و سالن وزرشی کارکنان در مجتمع زغال سنگ طبس
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۵۲    
واگذاری امور حمل و نقل درون شهری تهران - شماره ثبت ستاد: 2098001056000007
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۶    
عملیات نهالکاری با آبیاری و مراقبت منطقه ده گودال پارسل 2 شهرستان رودبار جنوب
پول نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۰:۴۶    
ساخت و نصب 300 عدد علمک پراکنده و 3000متر شبکه حفره خالی ناحیه قائمشهر با اولویت سوادکوه و سوادکوه ش