پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 31 فروردین 1399 پول نیوز 31 خرداد 1399 پول نیوز 31 تیر 1399 پول نیوز 31 مرداد 1399 پول نیوز 31 شهریور 1399 پول نیوز 30 مهر 1399 پول نیوز 30 آبان 1399 پول نیوز 30 آذر 1399 پول نیوز 30 دی 1399 پول نیوز 30 بهمن 1399 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 پول نیوز 2 اردیبهشت 1399 پول نیوز 3 اردیبهشت 1399 پول نیوز 4 اردیبهشت 1399 پول نیوز 5 اردیبهشت 1399 پول نیوز 6 اردیبهشت 1399 پول نیوز 7 اردیبهشت 1399 پول نیوز 8 اردیبهشت 1399 پول نیوز 9 اردیبهشت 1399 پول نیوز 10 اردیبهشت 1399 پول نیوز 11 اردیبهشت 1399 پول نیوز 12 اردیبهشت 1399 پول نیوز 13 اردیبهشت 1399 پول نیوز 14 اردیبهشت 1399 پول نیوز 15 اردیبهشت 1399 پول نیوز 16 اردیبهشت 1399 پول نیوز 17 اردیبهشت 1399 پول نیوز 18 اردیبهشت 1399 پول نیوز 19 اردیبهشت 1399 پول نیوز 20 اردیبهشت 1399 پول نیوز 21 اردیبهشت 1399 پول نیوز 22 اردیبهشت 1399 پول نیوز 23 اردیبهشت 1399 پول نیوز 24 اردیبهشت 1399 پول نیوز 25 اردیبهشت 1399 پول نیوز 26 اردیبهشت 1399 پول نیوز 27 اردیبهشت 1399 پول نیوز 28 اردیبهشت 1399 پول نیوز 29 اردیبهشت 1399 پول نیوز 30 اردیبهشت 1399 پول نیوز 31 اردیبهشت 1399 
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۰    
درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری شده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفه های ترجیحی برای سایت های داخلی و پیام رسان های بومی از سوی اپراتورها ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۶    
نتایج حاصل از تحقیق دانشمندان بیانگر آن است که ویروس کرونا می تواند منجر به بروز نشانه های عصبی نیز بشود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۷    
یک دستگاه واحد مسکونی 175 متری واقع در محله اقدسیه 2 سال ساخت، به مبلغ 6 میلیارد و 120 میلیون تومان به فروش می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است که رونق مجدد بازار مسکن به معنای افزایش قیمت مسکن نیست، بلکه به میزانی که قیمت ها کاهش یافته، دوباره افزایش می یابد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۲    
بانک گردشگری در ششمین دوره جشنواره ملی بانک محبوب من ، از بین 5 بانک محبوب ایرانی، رتبه دوم را کسب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1194 بیمار جدید کووید 19 در کشور خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۵:۴۷    
مزدا 6 مدل 2023 احتمالا ساختار فنی دیفرانسیل عقب و یک پیشرانه 6 سیلندر خطی قدرتمند خواهد داشت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۰    
سیدمجید صدری با تشریح مجموعه فعالیت های انجام شده به منظور تجهیز اینترنت خانگی به VDSL در سراسر کشور گفت: بر اثر این اقدامات ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۷    
رئیس پلیس فتای استان فارس از شناسایی عامل انتشار دهنده شایعه اخراج ایرانیان مبتلا به ویروس کرونا و ورود این مسافران به یکی از شهرستان های استان خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۶    
قیمت محصولات ایران خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش یک تا 9 میلیونی همراه است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهور پس از دریافت گزارش از بین بردن جوجه های یک روزه، به وزیر جهاد کشاورزی دستور داد که "در اسرع وقت و با نهایت حساسیت موضوع مورد بررسی قرار گرفته و ضمن معرفی متخلفین به مراجع قضایی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
محمود لندی معاون بهره برداری شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: فولاد مردان یکبار دیگر ثابت کردند، دستیابی به تولید بیشتر با توکل به خداوند و تلاش و کوشش امکان پذیر است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۰    
با دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و به منظور رعایت فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح خدمات خودرو در محل برای یک ماه دیگر بصورت رایگان انجام می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۱    
شاخص کل فرابورس که در آخرین روز کاری سال 98 در ارتفاع 6591 واحدی قرار داشت، در 17 روز کاری سال جدید با رشد 30 درصدی توانست در قله 8579 واحدی قرار بگیرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل بیمه آسیا با ارائه گزارشی، اهم فعالیت های این شرکت در مقابله با ویروس کرونا و حفاظت از سلامت کارکنان و مشتریان بیمه آسیا و اجرای برنامه فاصله گذاری اجتماعی را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۰    
مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس گفت: مالکان مسکن مهر پردیس تاکنون 17 هزار و 486 واحد عرصه را به ارزش 510 میلیارد تومان از شرکت عمران خریداری کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی سازمان حفظ نباتات کشور گفت: ملخ های صحرایی از حاشیه دریای سرخ و کشورهای عربستان، عمان، یمن و امارات تقریبا از هفت هشت روز آینده تا 15 روز آینده وارد ایران خواهند شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن تأکید بر سرعت بخشیدن به فعالیت حوزه های مختلف این بانک با هدف کمک به جهش تولید و جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از 2 مورد سرمایه گذاری خارجی خبر داد و گفت: در مناطق آزاد قاچاق نداریم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس با اشاره به تصمیم بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی، گفت: کاهش نرخ سبب استفاده شرکت ها و بنگاه های اقتصادی از تسهیلات بانکی می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
عضو اتحادیه مرغداران گوشتی از استمرار ثبات قیمت مرغ خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ گرم 10 هزار و 700 تومان است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۶    
بانک اقتصادنوین به منظور تسهیل دریافت خدمات بانکی نوین از طریق تلفن همراه، اپلیکیشن همراه نوین را به روزرسانی کرد و با امکانات و قابلیت های جدید در دسترس کاربران قرار داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
با اعلام دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من ، بانک سامان با کسب بیشترین آرای مردمی در ششمین دوره این جشنواره و برای دومین سال متوالی محبوب ترین بانک ایران شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۵    
در حالی که مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد داده بود تا تسهیلات صندوق مسکن یکم با تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تجمیع شود، بانک عامل بخش مسکن پرداخت وام 100میلیون تومانی ازدواج را آغاز کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۸:۱۱    
رییس کل بانک مرکزی در بخشنامه ای به مدیران عامل شبکه بانکی یادآور شد از ظرفیت بالای فراهم شده در بازار سرمایه برای واگذاری سهام و بنگاه های تحت تملک خود بهره گیرند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۷    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با استعفای حجت الاسلام ابطحی، امام جمعه ایرانشهر موافقت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۶:۳۲    
به گزارش پول نیوز ، سیاوش خیرابی، بازیگر سینما و تلویزیون که 29 آذر 1363 به دنیا آمده است و در سریال "ترانه مادری" به شهرت رسید. ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۵:۴۱    
کویت، سومین تولیدکننده بزرگ اوپک قیمتی که برای متعادل نگه داشتن بودجه خود نیاز دارد 81 دلار در هر بشکه است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۴:۴۱    
وزیر دارایی روسیه گفت: اگر قیمت نفت در سطح فعلی باقی بماند، صندوق ثروت ملی تا 2024 ذخایر کافی خواهد داشت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۳:۲۶    
به گزارش پول نیوز ، الهام پاوه نژاد نوشت: گذشته نمی تواند فراموش شود. هیچ جا نمی تواند برود. گذشته همیشه در امروز جاری است ، برای همین فراموش کردن این قدر مهم است. فراموش کردن ، پاک کردن چشم است ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۲:۳۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1679 دلار و 95 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۱:۲۰    
رئیس بانک مرکزی ترکیه گفت: ما برای حمایت از تجارت با ارزهای داخلی، قراردادهای بلند مدت مبادله ارزی با برخی کشورها داریم و در حال مذاکره با بانک های مرکزی برای بستن قراردادهای جدید و تقویت همکاری های ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۰:۲۰    
به دنبال گسترش ویروس کرونا در آمریکا و تعطیل شدن کسب و کار ها و اقدامات حمایتی بانک مرکزی، پیش بینی می شود که بدهی های آمریکا صدها میلیارد دلار افزایش یابد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۶    
دبیر انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر با بیان اینکه کمبودی در تامین شکر وجود ندارد،گفت: مهمترین مساله در حال حاضر کاهش تقاضا است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۱    
با آسیب دیدن اقتصاد چین به خاطر شیوع ویروس کرونا، درآمد سالیانه این کشور 26.1 درصد در ماه مارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت آمار نهائی و رسمی تولید انواع خودرو در سال 98 را اعلام کرد که براساس آن تولید خودرو کشور در این سال با افت 13 درصدی نسبت به سال قبل از آن به 831 هزار و 334 دستگاه رسید و ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۱:۴۱    
وزیر کشور درباره جزئیات افزایش قیمت بنزین در کشور در چند ماه گذشته توضیحاتی داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۱:۱۱    
تابنده جدیدترین مسیر های اضافه شده به خطوط اتوبوس و مینی بوس رزروی را در پایتخت اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
تولید اقتصادی آمریکا در سال جاری میلادی 6.4 درصد کاهش می یابد دلیل اصلی این کاهش تولید تعطیلی بیش از دو ماهه اقتصاد است که باعث بیکاری 22 میلیون نفر شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورد های نفتی کشور گفت: ظرفیت ذخیره سهمیه سوخت از 360 به 540 لیتر افزایش پیدا کرده است و همه 60 لیتر سهمیه سوخت را دیشب دریافت کرده اند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به موضوع معدوم سازی جوجه های یک روزه خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۰    
با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور مراکز آموزشی کشور از اسفند ماه به طور کامل تعطیل شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی دولت گفت: ما به دنبال این هستیم که هم تحریم ها را به عقب برانیم و هم جامعه را در برابر همه اشکال بیماری و از جمله کرونا محفوظ و سالم نگاه داریم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
مدیرعامل تامین سرمایه امین از بورسی شدن تامین سرمایه امین خبر داد و تاکید کرد که به زودی دو شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و سرمایه گذاری عمومی تامین را نیز راهی بازار سهام خواهیم کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: این شرکت به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و دامداران، برای تأمین ذخایر خود از تولیدکنندگان کشورمان گوشت خریداری خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
فرزند یونس حبیبی، جانباز و مداح اهل بیت، وضعیت هوشیاری پدرش را افت کرده توصیف کرد و از همه مردم خواست تا برای شفای او دعا کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۵    
ارزش بازار بورس به رقم 2593 میلیارد تومان رسیده و ارزش بازار برخی از شرکت ها و کارخانجات چند برابر ارزش جایگزینی آنهاست. با این حال کمتر تحلیل گری را می توان سراغ گرفت که از توقف رشد بازار سخن بگوید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۱    
امروز در اولین روز کاری بورس های جهانی، شاخص های بورسی با روند صعودی به کار خود خاتمه دادند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است بانک مرکزی توان صد در صدی برای ساماندهی ارزی را دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۲    
اطلاعات بالغ بر 23 میلیون نفر از کاربران اپلیکیشن و بازی آنلاین Webkinz World توسط هکرها هک و فاش شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 83505 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 91 نفر در 24 ساعت گذشته ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۵    
باز شدن ثبت سفارش خودرو برای ویرایش و اقدامات لازم برای ترخیص خودروهایی است که تاریخ ثبت سفارش و قبض انبار آن ها مربوط به قبل از ممنوعیت واردات است و خودروهای فاقد ثبت سفارش را شامل نمی شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۲    
نرخ جدید سود سپرده های سرمایه گذاری مدتدار بانک رفاه از اول اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، بانک کارآفرین به منظور تأمین سرمایه انسانی مورد نیاز خود در شهر تهران از واجدین شرایط پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های مورد نیاز و ضوابط ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
بازار خودرو همچنان در رکود به سر می برد. قیمت محصولات سایپا در بازار تغییراتی به شرح زیر داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
هنگامی که نوبت به حفظ سلامت در دوران بیماری کورونا ویروس می رسد، مهم است که ما نه تنها در خانه بمانیم بلکه اطمینان حاصل کنیم که هر چیزی را که به خانه هایمان می رسانیم آلوده نباشند ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
به گزارش پول نیوز ، یاسر فلاح، مدیر کل روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به ورود ناشیانه برخی به بورس اینگونه در اینستاگرام خود هشدار داد. ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
تعدادی از دانشجویان ایرانی مقیم ایتالیا طی پیامی از زحمات کارکنان و کادر پروازی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) قدردانی کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی با اشاره به انفعال دولت و وزارت راه و شهرسازی در ساماندهی بازار اجاره مسکن، 3 پیشنهاد برای حمایت از مستاجران ارائه کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
رئیس نمایشگاه داران خودرو تهران می گوید: قیمت خودرو در دیروز نسبت روزهای قبل از عید حدود 10 درصد گران شد اما معتقدیم نرخ خودرو در ماه رمضان ارزان خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار برای اولین بار از مرز 700 هزار واحد گذشت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت بزرگراه بازرگان-ماکو با مشارکت منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: تامین قیر مورد نیاز این پروژه بر عهده سازمان راهداری است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۶    
امکان دریافت رمز دوم پویا (یکبار مصرف) کارت از طریق پیامک در تراکنش های انتقال وجه کارت به کارت سامانه موبایل بانک رفاه برای سیستم عامل های Android و iOS فراهم شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۱    
چنانچه به هر دلیل امکان خرید بیمه نامه به صورت برخط برای بیمه گذاران امکان پذیر نباشد، شرکت های بیمه موظفند نسبت به تجدید بیمه نامه هایی که از بیست و یکم اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم اردیبهشت سال ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۵۱    
قائم مقام اسبق شرکت ملی پالایش و پخش گفت: معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در یک اقدام فراقانونی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
منصور یوسفی نیا معاون برنامه ریزی و فناوری ضمن بیان این مطلب افزود : بانک صنعت و معدن به منظور افزایش سرعت و سهولت در دسترسی به خدمات بانکی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان اقدام به راه اندازی طرح خدمت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران می گوید: با توجه به شیوع ویروس کرونا خریداران فولاد عقب نشینی کرده اند و فعلا خبری از صادرات فولاد و صنایع فولادی نیست.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
پخش تصاویر زنده به گور کردن جوجه های یک روزه که باعث جریحه دار شدن افکار عمومی و شائبه امتیاز گیری از دولت شده است ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۵    
این چندمین سال است که رهبر انقلاب اسلامی نام سال ها را با مضمونی اقتصادی برمی گزینند که خود نشانی از اهمیت این حوزه برای توسعه و سربلندی کشور دارد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۲    
شرکت شیرین دارو در سال 98 با افت سودآوری نسبت به سال 97 مواجه شد اما؛ همچنان ارقام سود انباشته در سطوح بالایی قرار دارند و دست سهامداران را در تقسیم سود مناسب باز گذاشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
بانک صادرات ایران با تخصیص بیش از 35 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سال 98 بیش از 113 هزار نفر را راهی خانه بخت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۱    
یکی از ظرفیت ها و فرصت های بسیار ارزشمند برای رشد اقتصادی بدون اتکای به درآمدهای نفتی، معادن است و امسال 54 معدن غیرفعال در هرمزگان با حمایت دستگاه های مربوطه وارد مدار تولید می شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۶    
فرابورس ایران با ارائه فرصتی مجدد برای کمک به بیماران و هموطنان درگیر با کرونا، طرح تامین مالی جمعی در دو نماد کرونا 1 و کرونا 2 را تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری تمدید کرد تا خانواده بازار سرمایه فرصت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو اعلام کرد: 24 نیاز پژوهشی حوزه معدن و صنایع معدنی طی سال 98 به قرارداد تبدیل شد. وی تاکید کرد: امسال، نخستین سال بهره برداری از تحقیقات تقاضا محور سازمان ایمیدرو است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
عبدالناصر همتی، رئیس کل این بانک مرکزی طی یادداشتی در صفحه اینستاگرامی شخصی خود توضیحاتی در خصوص وام 75 هزار میلیارد تومانی داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در دهه بنیاد مسکن در سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس حساب 100 و تشکیل بنیاد مسکن، دستاوردهای این نهاد در استان تهران را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
کاربران سامانه بام بانک ملی ایران می توانند قبوض دوره ای خود را به سادگی در این سامانه مدیریت و پرداخت کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۶    
معاون وزیر راه در اظهارنظری درباره زمان اجرای طرح اجاره داری حرفه ای به دلیل ویروس کرونا سخت است،گفت: برای بخش اجاره مسکن تصمیماتی گرفته شده که در صورت تصویب در ستاد ملی کرونا یک گام به جلو است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو برنامه های خود را تحت عنوان "امید 99 " در سال جهش تولیدبرمبنای ارائه خدمات نوین به مشتریان ، کسب سهم مناسب از بازار خدمات و قطعات ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
سیمرغ که سال مالی منتهی به آذر 99 دارد، در فصل اول 147 ریال سود ساخت و خبر ها از آینده ای روشن جهت درآمدزایی حکایت می کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
با کاهش رشد اقتصادی جهان و کاهش تقاضای نفت به علت شیوع ویروس کرونا، قیمت نفت آمریکا 14 درصد سقوط کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
ارایه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و ذی نفعان در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر افزایش یافت و تاکنون 26هزارو977بیمه نامه شخص ثالث برخط و حضوری تمدید شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک هزار و 670 تن مس مفتول، 50 تن مس کاتد و 80 تن شمش آلیاژ آلومینیوم است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
قیمت گوشی های موبایل سامسونگ موجود در بازار، مورخ 1 اردیبهشت را مشاهده می کنید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز گفت: قرائت کنتورهای گاز خانگی و تجاری به منظور پیشگیری از انتقال کرونا، توسط خود مشترکین انجام شده و به سامانه 20001707 ارسال شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
قیمت نفت برنت امروز با 48 سنت کاهش به 27 دلار و 60 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از افزایش 5.6 درصدی تردد در محورهای برون شهری کشور طی دیروز خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۷    
شجم جهت جبران مخارج خود دست به دامن سهامداران شد و خبر از برنامه ریزی جهت صادرات محصول و همچنین ساخت کارخانه لاستیک سازی خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به مشکلات موجود در حوزه های ساخت و ساز، بعید است امسال پرونده مسکن مهر بسته شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۸:۰۶    
سال 98 برای سیمان تهران با سود به پایان رسید و تلخی زیان سال قبل اندکی تلطیف شد.