پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 15 مرداد 1399 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 31 فروردین 1399 پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 پول نیوز 31 خرداد 1399 پول نیوز 31 تیر 1399 پول نیوز 31 شهریور 1399 پول نیوز 30 مهر 1399 پول نیوز 30 آبان 1399 پول نیوز 30 آذر 1399 پول نیوز 30 دی 1399 پول نیوز 30 بهمن 1399 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 1 مرداد 1399 پول نیوز 2 مرداد 1399 پول نیوز 3 مرداد 1399 پول نیوز 4 مرداد 1399 پول نیوز 5 مرداد 1399 پول نیوز 6 مرداد 1399 پول نیوز 7 مرداد 1399 پول نیوز 8 مرداد 1399 پول نیوز 9 مرداد 1399 پول نیوز 10 مرداد 1399 پول نیوز 11 مرداد 1399 پول نیوز 12 مرداد 1399 پول نیوز 13 مرداد 1399 پول نیوز 14 مرداد 1399 پول نیوز 15 مرداد 1399 پول نیوز 16 مرداد 1399 پول نیوز 17 مرداد 1399 پول نیوز 18 مرداد 1399 پول نیوز 19 مرداد 1399 پول نیوز 20 مرداد 1399 پول نیوز 21 مرداد 1399 پول نیوز 22 مرداد 1399 پول نیوز 23 مرداد 1399 پول نیوز 24 مرداد 1399 پول نیوز 25 مرداد 1399 پول نیوز 26 مرداد 1399 پول نیوز 27 مرداد 1399 پول نیوز 28 مرداد 1399 پول نیوز 29 مرداد 1399 پول نیوز 30 مرداد 1399 پول نیوز 31 مرداد 1399 
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۷    
ثروتمندترین مردان روسیه هنوز هم علی رغم همه گیری ویروس کرونا بسیار ثروتمند هستند. کل ثروت خالص 23 ثروتمند روسیه طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ برابر با 277.94 میلیارد دلار است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۰۷    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد سرماخوردگی معمولی می تواند مصونیت در برابر بیماری کووید-19 را تقویت کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۶    
بی شک از جمله بارزترین شاخص های توسعه یافتگی هر کشور را می توان با ملاحظه و فهم اهمیت خلق و گردش مناسب و به موقع اطلاعات و نگاه ساختار حاکمیت و سازمان های مردم نهاد با هدف تعمیق و بروز تعلق در روابط ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۶    
هند قصد دارد استانداردهای کیفیت واردات را بالا برده و مطمئن شود کالاهایی که از مسیر قرارداد تجارت آزاد وارد این کشور می شوند، در همان کشورها ساخته شده باشند ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۵    
وزیر نیرو گفت: یکشنبه هفته آینده کار مشترکی را ابتدا در سازمان دولت و سپس خارج از سازمان دولت به بحث می گذاریم و آن تدوین لایحه جدید قانون جامع آب است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۶:۱۲    
گوشی موبایل هوآوی مدل Y5، 2019 AMN-LX9 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت به قیمت 2 میلیون و 189 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۱    
ضرر آمریکا از کلاهبرداری ها و دزدی هویت های مرتبط با ویروس کرونا از زمان آغاز پاندمی در ماه مارس تا کنون به حدود 100 میلیون دلار رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۱    
مجمع عمومی عادی سالانه بانک تجارت برای تصویب عملکرد سال مالی منتهی به اسفند 1398 با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۲:۱۵    
کارگران ایران خودرو و شرکت های تابعه همراه با کارگران سایر کارخانجات و صنایع کشور، 250 هزار نفرساعت از شیفت کاری خود را به طرح کمک مومنانه اهدا کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۰:۴۲    
سازمان هواپیمایی کشوری ایران و لبنان با انجام پرواز فوق العاده به بیروت موافقت کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل کارگزاری بانک توسعه صادرات، پیش بینی وضعیت بازار سرمایه در سال جاری را نیازمند بررسی رفتار بازار سرمایه در دو سال گذشته دانست و گفت: آنچه پیشران افزایش شاخص ها و رشد قیمت های سهام بوده ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۱    
دیگر نیازی نیست برای ارسال کارت هدیه به شعب بانکی مراجعه کنید. بانک مهر ایران امکان ارسال کارت هدیه مجازی را برای شما فراهم کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۶    
نماینده تجاری آمریکا و نخست وزیر چین طی یک کنفرانس ویدئویی در پانزدهم اوت اجرای مرحله اول قرارداد تجاری را بررسی کرده و احتمالاً به نارضایتی های دوطرفه در روابط روبه وخامت اخیر رسیدگی می کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۱    
در نخستین نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم با اعضای شورای هماهنگی بانک ها بر لزوم مشورت برای تکمیل طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران و نیز کمک حداکثری به واحدهای تولیدی فعال تاکید شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۹:۱۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه آماده هر گونه همکاری و کمک های انسان دوستانه در ارتباط با حادثه بیروت است و برای تحقق این امر با مقامات لبنانی همراه خواهیم بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۷    
سهامداران شرکت های لنت ترمز ایران، توسعه شهری توس گستر و به پرداخت ملت در بورس و معامله گران شرکت های کشاورزی و دامپروری بینالود، عمران و توسعه شاهد و جنرال مکانیک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۴۵    
دیاب نخست وزیر لبنان اعلام کرد در انفجار مهیب بندر بیروت 2750 تن نیترات آمونیوم منفجر شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۳۰    
صندوق بین المللی پول در گزارش جدید خود اعلام کرد بحران ویروس کرونا باعث شده تقاضای جهانی برای نفت حدود 8 درصد در سال جاری میلادی نسبت به سال قبل کاهش داشته باشد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۲۱    
498 هزار میلیارد ریال اوراق بدهی دولتی با میانگین نرخ بازده 17.5درصد، طی 10 حراج برگزار شده توسط کارگزاری بانک مرکزی، به بانک ها و سایر نهادهای مالی واگذار شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه ی انفجار بندر بیروت شامگاه چهارشنبه در پیامی توئیتری با مردم لبنان ابراز همدردی کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۰۸:۱۵    
تحقیقات میدانی نشان می دهد فایل های مربوط به فروش واحدهای مسکونی نوساز که طی هفته های اخیر به بازار معاملات مسکن عرضه شده اند با قیمت جدید به متقاضیان معرفی شده اند که دلیل آن افزایش هزینه ساخت مسکن ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۷    
قائم مقام ایمیدرو اعلام کرد: در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد مبارکه، 100 میلیارد تومان برای احیا و فعال سازی معادن کوچک تصویب شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۰:۲۷    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه اگر واقعیت ها را زیر خنجر تحریف ذبح نکنیم موفق خواهیم شد، گفت: تحریم شمشیر دشمن است و اگر بتوانیم شمشیر دشمن را خواهیم شکست ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۲    
به گزارش پول نیوز ، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای، ضمن عرض تبریک به مناسبت عید بزرگ غدیر ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۰    
رییس پلیس راهور ناجا از رده خارج شدن سه مدل خودروی پراید و یک مدل از خودرو پژو 405 خبر داد و گفت: خودروهای فاقد استاندارد یورو5 شماره گذاری نمی شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۶    
واردات خودروهای برقی و هیبریدی به اتحادیه اروپا از 1.6 میلیارد یورو در سه ماه ابتدایی 2019 به 3.1 میلیارد یورو در سه ماه اول 2020 رسید و بیش از سه برابر شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۸:۳۶    
بررسی بازار خودرو نشان می دهد امروز نرخ هر دستگاه سایپا 131 در بازار با رشد 3 میلیون تومانی نسبت به 10 روز گذشته به 81 میلیون تومان رسیده و در عین حال سایپا 111 با نرخ 93 میلیون تومان در بازار معامله ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۵    
این عکس ریه فاسد شده این خانوم جوونه که کرونا گرفته و 6 هفته زیر دستگاه ونتیلاتور بوده!
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۷    
معاون دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت اعلام کرد: با هدف تنظیم بازار مرغ، 5 هزار تن مرغ از محل ذخایر در حال توزیع است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۷:۰۶    
حسن روحانی گفت: از همه وزرا تقاضا می کنم عرضه های اولیه را انجام دهند و در هفته ای که گذشت در یک عرضه 620 میلیارد و در یک عرضه 763 میلیارد سهام عرضه شده مردم خریدند و باز هم این کار انجام می گیرد و ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۷:۰۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 110 تا 115 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۴۲    
عابدزاده بعد از وقوع چندین حوادث دردناک سقوط هواپیمایی امروز بالاخره با رای هیات وزیران از ریاست سازمان هواپیمایی کشور برکنار شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان خراسان رضوی، ضمن اشاره به شرایط شیوع کرونا در کشور، رویکرد این بانک را ارائه طرح های تسهیلاتی و خدماتی متنوع در راستای حمایت از هموطنان عزیز اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۰۰    
مراسم معارفه مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین برگزار شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۷    
نوشتن، درست گفتن، ارائه اطلاعات درست و بموقع، مقابله با دروغ، مطالبه عمومی بدون سود شخصی و در یک کلام نگاشتن برای مردم کاری عاشقانه است که تفسیر پررمز و راز آن همین حرفه پرفراز و نشیب خبرنگاری است ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۱    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در چهار ماهه امسال در همسنجی با پارسال تولید خودرو رشد 19 درصدی داشت و این صنعت پس از دو سال از رشد منفی خارج شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۷    
در راستای تامین نظر هموطنان در زمینه خدمات بانکی، انواع کارت هدیه جدید در شعب موسسه اعتباری ملل عرضه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۷    
در پی انفجار شدید روز گذشته در بندر بیروت لبنان قیمت نفت افزایش و به بالاترین سطح خود در دو هفته اخیر رسیده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۶    
تحلیلگران عقیده دارند اوج دوباره همه گیری ویروس کرونا باعث بسته شدن پالایشگاه های بیشتری در آمریکا خواهد شد.ظرفیت پالایش نفت آمریکا تا 18.5 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۲    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی (14 مردادماه 1399) را اعلام و در خصوص برگزاری حراج جدید اوراق بدهی دولتی در تاریخ 21 مرداد ماه سال جاری و فهرست اوراق عرضه شده در آن اطلاع رسانی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۵    
آمریکا برای جبران زیان های ناشی از شیوع ویروس کرونا و برای حمایت از افراد آسیب دیده از این ویروس، بسته حمایتی 2 تریلیون دلاری طراحی کرده و فرانسه نیز مبلغ 345 میلیارد یورو برای این امر اختصاص داده ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۷    
در پی پذیرش یک باب واحد تجاری شرکت عمران پردیس در بورس کالای ایران و انتشار اطلاعیه عرضه آن، یک کارشناس اقتصادی استفاده از بستر بورس کالا برای انجام معاملات حوزه مسکن را راهکاری برای ایجاد شفافیت در ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۰۰    
شرکت نفت آرامکوی عربستان اعلام قیمت رسمی فروش نفت خود در ماه سپتامبر را تا اوایل هفته آینده به تعویق می اندازد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۰    
مدیر عامل کانون کارگزاران بورس گفت: شرکت های کارگزاری برای حضور در بورس تقاضا داده اند، اما منتظر مصوبه و مجوز سازمان بورس هستند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۲    
به مناسبت یازدهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه تعاون، این بانک با تصویب طرحی، بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین به میزان 6 درصد در تسهیلات اعطایی و 8 درصد در ضمانت نامه های ضبط شده را مقرر نمود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۲    
به گزارش پول نیوز ، روز گذشته در بیروت، پایتخت لبنان انفجار شدیدی رخ داد. حال تصاویری از محل انفجار بعد از 1 روز منتشر شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۵    
بانک آینده، از ظرفیت تمامی شعب خود به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی در سال جهش تولید استفاده می نماید؛ این بانک، به عنوان یکی از بانک های عامل بند الف تبصره 18 قانون بودجه ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند: واحدهای مسکونی واقع در کلیه شهرهای بالای یکصد هزار نفر جمعیت که در هر سال مالیاتی در مجموع بیش از چهار ماه به عنوان خانه خالی شناسایی شوند ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۶    
شهباز حسن پور ، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم سیرجان و بردسیر، در پیامی خطاب به دکتر اردشیر سعدمحمدی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۱    
قیمت سکه امامی بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 11 میلیون 131 هزار تومان رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۵    
در جریان معاملات امروز بازار های جهانی، هر اونس طلا با عبور از مرز 2000 دلاری ضمن تداوم روند صعودی خود، رکورد تازه ای از خود به جای گذاشت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۶    
شرکت بیمه حافظ به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کشور با بیش از 18 سال سابقه، با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و در جهت حمایت از هموطنان و خانواده های محترم ایرانی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۶    
شاخص بورس در لحظات ابتدایی معاملات امروز بازار سرمایه، با ثبت رشد بیش از 17هزار واحدی، ارتفاع 2 میلیون واحد را فتح کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۰    
شرکت بیمه رازی در چهارمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال صاحب دو جایزه مهم شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۰    
طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، استان های شمالی کشور به ویژه رامسر و سواحل دریای خزر شاهد افزایش دما تا 17 مرداد خواهند بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۵    
بانک ملت در پاسخ به برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها و پیام های مشتریان در سامانه های ارتباطی، توضیحاتی را برای آگاهی متقاضیان فروش سهام عدالت از روند واریز وجوه حاصل از فروش سهام ارایه کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۵    
بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، نماد های شستا و خودرو در کنار عرضه اولیه های اخیر بعد از ساعت 12 و30 معامله می شوند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۵    
قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه با 0.19 درصد افت نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 2015 دلار و 31 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۶    
به منظور حمایت حداکثری از صاحبان کسب وکار و در راستای مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۵    
افزایش نرخ بازده اوراق قرضه مبتنی بر لیر باعث تقویت ارزش لیر ترکیه شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۵    
یک کارشناس مسائل اقتصادی در کشور درباره تازه ترین آمار بانک مرکزی از کاهش تعداد چک های برگشتی در کشور گفت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۱    
مهمترین اتفاق هفته اخیر برای بازار سهام عبور شاخص از مرز دو میلیون واحد بوده است. با این حال روز های آرامی را فعلا سپری می کند ...