پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۱:۳۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 4 اسفند 1399 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 31 فروردین 1399 پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 پول نیوز 31 خرداد 1399 پول نیوز 31 تیر 1399 پول نیوز 31 مرداد 1399 پول نیوز 31 شهریور 1399 پول نیوز 30 مهر 1399 پول نیوز 30 آبان 1399 پول نیوز 30 آذر 1399 پول نیوز 30 دی 1399 پول نیوز 30 بهمن 1399 پول نیوز 1 اسفند 1399 پول نیوز 2 اسفند 1399 پول نیوز 3 اسفند 1399 پول نیوز 4 اسفند 1399 پول نیوز 5 اسفند 1399 پول نیوز 6 اسفند 1399 پول نیوز 7 اسفند 1399 پول نیوز 8 اسفند 1399 پول نیوز 9 اسفند 1399 پول نیوز 10 اسفند 1399 پول نیوز 11 اسفند 1399 پول نیوز 12 اسفند 1399 پول نیوز 13 اسفند 1399 پول نیوز 14 اسفند 1399 پول نیوز 15 اسفند 1399 پول نیوز 16 اسفند 1399 پول نیوز 17 اسفند 1399 پول نیوز 18 اسفند 1399 پول نیوز 19 اسفند 1399 پول نیوز 20 اسفند 1399 پول نیوز 21 اسفند 1399 پول نیوز 22 اسفند 1399 پول نیوز 23 اسفند 1399 پول نیوز 24 اسفند 1399 پول نیوز 25 اسفند 1399 پول نیوز 26 اسفند 1399 پول نیوز 27 اسفند 1399 پول نیوز 28 اسفند 1399 پول نیوز 29 اسفند 1399 پول نیوز 30 اسفند 1399 
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۷    
ندری گفت:اولین گامی که بانک مرکزی باید در سال 1400 بردارد، تکمیل برنامه هدفگذاری تورم است، به ویژه آنکه باید تمرکز بیشتری بر اثر بخشی هدایت نرخ بهره در بازار بین بانکی داشت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۴    
شرکت هوانوردی یونایتد روسیه و صندوق سرمایه گذاری امارات متحده عربی (مبادله) برای ساخت و تولید هواپیمای مسافربری مافوق صوت جدید همکاری می کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۴    
نفوذ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید در کسب وکارها و زندگی مردم رو به فزونی است. بنگاه های اقتصادی برای ارائه خدمات بهتر و افزایش سهم بازار، از فناوری های دیجیتالی بیش ازپیش بهره می برند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۹    
وزیر کشاورزی، جنگلداری و آبداری صربستان و هیات وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران درباره گسترش همکاری های کشاورزی و دامداری به ویژه گوشت، ذرت و بذر گفت و گو و تبادل نظر کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، وجود رانت را دلیل عدم تامین خوراک پتروشیمی ها به اندازه کافی دانست و گفت: خوراک پتروشیمی ها به اندازه کافی در بورس عرضه نمی شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۹    
شاخص بورس امروز در ادامه روند روزهای اخیر کاهشی بود و شاخص با افت 8 هزار واحدی روبرو شد. یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مهم ترین مشکل بورس نبود نقدینگی و پول در بازار است ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۹    
خالص سفارشات فروش سهام از رقم پنج هزار و 740میلیارد تومان رسید برتری سمت تقاضا در سرمایه گذاری ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به 21.6درصد کل تعداد سهام آن می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
آیین رونمایی از شش طرح و خدمت فناورانه و زیرساختی بانک صنعت و معدن با حضور دکتر واعظی رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و جمعی از استانداران و مدیران ارشد دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
فهرست 15 شرکت مشمول معاملات مشکوک امروز، شامل دو شرکت سرمایه گذاری استانی، بیمه پارسیان و 8 نماد فرابورسی مخصوصا" "وهنر" بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
رئیس پلیس فتا استان گفت: مجرمان سایبری با استفاده از تبلیغات گسترده در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر سرمایه گذاری در بورس خارجی و دریافت سود کلان حاصل از آن، اقدام به کلاهبرداری می کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران ملی پلاس و شعبه دیجیتال را دو محصول منحصر به فرد و همپای دستاوردهای روز نظام بانکی پیشرفته جهان خواند و گفت: افتخار داریم که با روزآمدترین محصولات بانکی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
سالانه حدود 30 هزار تن ماهیان صنعتی توسط شناورهای ایران در آب های دور صید می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۴    
با وجود آنکه چند وقتی است دولت به بحث قیمت گذاری خودرو ورود کرده، اما شاهد سنگ اندازی هایی از جانب شورای رقابت هستیم که این امر می تواند به ضرر سهامداران بازار سرمایه تمام شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۹    
بزرگترین رویداد سالانه بانک ملی ایران تحت عنوان ملی شو با رونمایی و معرفی جدیدترین محصولات فناورانه این بانک در عرصه بانکداری دیجیتال به پایان رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۹    
اختتامیه سومین جشنواره موسیقی کیش چهارشنبه، ششم اسفند همزمان با شب میلاد امیرالمومنین (ع) برگزار می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۴    
غلامحسین مظفری از تشکیل کنسرسیومی متشکل از بانک ها و هلدینگ های فعال کشور با هدف اجرای طرح جامع توسعه جزیره هندورابی خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۴    
شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 1399، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود 170 میلیارد و 374 میلیون ریال سود کسب کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۹    
بورس بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست وپنجه نرم کردند. جدالی که هر روز صف های فروش را بیشتر از قبل سنگین می کند و از ارزش دادوستد ها می کاهد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۹    
کارت های آمایش (15) و هویت (14) اتباع خارجی تا 31 خرداد ماه سال 1400 اعتبار خواهند داشت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۴    
تعداد یک میلیارد و 400 میلیون سهم شرکت فرآورده های معدنی و اپال کانی پارس معادل 7درصد سهام این شرکت، چهار شنبه این هفته با نماد معاملاتی "اُپال" در بورس عرضه اولیه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۹    
مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مشارکت مالی بانک رفاه کارگران در تکمیل طرح های نیمه تمام استان کرمانشاه، تقدیر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۴    
در دیدار رییس کل بانک مرکزی با سفیر ژاپن، نحوه استفاده از منابع بانکی ایران در ژاپن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۹    
قیمت هر اونس طلا با 0.03 درصد رشد به 1784 دلار و 82 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
رئیس اتحادیه کشوری آجیل و خشکبار گفت: در حالی که ظرفیت بسیار خوبی برای تولید بادام زمینی در کشور وجود دارد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۹    
در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور وزیر و معاونین وزارت صمت برگزار شد، با اشاره به اینکه مهندسی اشتباه توزیع در بورس کالا تیشه بر ریشه صنعت می زند اظهار داشت ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۴    
عربستان و روسیه یک بار دیگر پیش از نشست اوپک پلاس در دو موضع مخالف در مورد بازار نفت قرار گرفته اند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۹    
رئیس بانک توسعه صادرات ایران در یزد بر اساس گزارش عملکرد ده ماهه این شعبه اعلام کرد: بیش از دو هزار و صد میلیارد تسهیلات به صنایع صادرات محور استان یزد اعطا شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۹    
طبق مصوبه کمیته خودرو، در صورت مراجعه مشتریان محصولات ایران خودرو برای سرویس اولیه خودرو حداکثر تا پنج ماه و دست کم پیمایش هزار کیلومتری، امکان بهره مندی از شرایط گارانتی محصول فراهم خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسیناسیون 100 هزار نفر دیگر از کادر درمان از فردا آغاز و 250 هزار دوز واکسن چینی نیز هفته آینده وارد کشور می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۹    
چهارمین رویداد ملی شو به منظور ارائه تازه ترین دستاوردهای بانک ملی ایران در حوزه بانکداری دیجیتال آغاز شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۹    
بیمه کیفیت ساختمان را می توان یکی از طرح های چند ساله دولت برای ارتقای ساخت و ساز به عنوان کرد، چرا که طی سال های گذشته شاهد کاهش کیفیت ساخت و ساز و پایین آمدن عمر مفید ساختمان ها بودیم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
در بیست و دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای که توسط انجمن حرفه ای صنعت بیمه برگزار شد، شرکت بیمه سامان عناوین بیشترین تعداد قبولی ، رتبه نخست برگزیدگان و دارنده چهار رتبه تک رقمی را از آن خود کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
به دنبال روند صعودی تورم، هزینه بین دهک های مختلف نیز افزایش یافته و بین 49 تا 52 درصد نسبت به پارسال رشد داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۹    
112 هزار عروس و داماد در 11 ماه اول سال جاری از بانک صادرات ایران وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه دریافت کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۹    
سفیر کره جنوبی در ایران اعلام کرد: کشورش آماده انجام کلیه اقدامات لازم برای استفاده از تمامی منابع بانکی ایران در کره جنوبی است و در این خصوص هیچ سقف و محدودیتی وجود ندارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۴    
در جلسه ای که با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاون بانکی مدیرعامل برگزار شد از روسای شعب موفق بانک سرمایه تقدیر به عمل آمد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
معاملات روز گذشته در ادامه روز شنبه، با افزایش عرضه و سرخ پوشی شاخص ها آغاز شد و این روند تا پایان معاملات تداوم یافت به طوری که شاخص کل بورس 8/ 0 درصد دیگر (10 هزار واحد) افول کرد و روی عدد 222 ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
یک کارشناس بازار های کالایی با اشاره به نقض تعهدات نوردکاران برای عرضه محصولات در بورس کالا گفت: باوجود آنکه الزامات قانونی در این رابطه وجود دارد ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز 0.6درصد افت داشت، شاخص هم وزن نیز 0.2درصد افت کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و کمک به بقاء و حفظ محیط زیست، کاهش مصرف کاغذ و جلوگیری از نابودی جنگل ها، امسال هم سررسید، چاپ نمی کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابجایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۹    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۹    
در نخستین جشنواره دانش و پژوهش ساتا از مسئولان بیمه کوثر در بخش برگزاری همایش علمی تقدیر شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تکمیل طرح 3070 اقدامی اصولی برای ارتقاء سامانه های الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی صورت می گیرد و با توسعه این خدمات استعلام مکاتباتی سایر دستگاهها از تامین ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام داری شهرداری های تهران و سایر کلانشهر های کشور ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
قیمت پالایشی یکم یا همان دارا دوم در روز یکشنبه 3 اسفند ماه کاهشی شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۴    
خروج مقوله بازنشستگی از حالت کنونی و جایگزین کردن آن با بیمه زندگی را راهکاری مناسب در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه، کاهش فشار بودجه ای بر دولت و پیوند صنعت بیمه با بازار سرمایه است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل بانک ملت در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت همراه اول، راه های تقویت همکاری های فی ما بین و ارائه خدمات جدید با همکاری دو مجموعه را مورد بررسی قرار داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۴    
مدیر آینده پژوهی و تحقیقات بانکداری اسلامی بانک پارسیان از عملکرد درخشان پارسیان در حوزه اقتصاد مقاومتی در هفتمین سال روز صدور دستور تاریخی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۹    
ارزش اتریوم در 24 ساعت گدشته با ریزش 1.32 درصدی به 197 دلار رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۹    
بورس گرفتار صف های فروش سنگین شده است. مشکلی که در نتیجه تغییر دامنه نوسان دامن گیر بازار سهام شده و موجب کاهش نقدشوندگی بازار نیز شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۹    
قیمت هر بشکه نفت برنت مروز با69 سنت معادل 1.10 درصد رشد به 63 دلار و 60 سنت رسید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۹    
با قرمز شدن چراغ اری از نمادها در ماه های گذشته و افزایش آمار متضرر آن بوسی شاهد ایجاد حجم های در شبکه های اجتماعی برای سرمایه گذاری در رمز ارزها و سود به نسبت کلان آن بودیم.