پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۲:۰۴Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 3 مهر 1400 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 31 فروردین 1400 پول نیوز 31 اردیبهشت 1400 پول نیوز 31 خرداد 1400 پول نیوز 31 تیر 1400 پول نیوز 31 مرداد 1400 پول نیوز 31 شهریور 1400 پول نیوز 30 آبان 1400 پول نیوز 30 آذر 1400 پول نیوز 1 دی 1400 پول نیوز 30 بهمن 1400 پول نیوز 1 اسفند 1400 پول نیوز 1 مهر 1400 پول نیوز 2 مهر 1400 پول نیوز 3 مهر 1400 پول نیوز 4 مهر 1400 پول نیوز 5 مهر 1400 پول نیوز 6 مهر 1400 پول نیوز 7 مهر 1400 پول نیوز 8 مهر 1400 پول نیوز 9 مهر 1400 پول نیوز 10 مهر 1400 پول نیوز 11 مهر 1400 پول نیوز 12 مهر 1400 پول نیوز 13 مهر 1400 پول نیوز 14 مهر 1400 پول نیوز 15 مهر 1400 پول نیوز 16 مهر 1400 پول نیوز 17 مهر 1400 پول نیوز 18 مهر 1400 پول نیوز 19 مهر 1400 پول نیوز 20 مهر 1400 پول نیوز 21 مهر 1400 پول نیوز 22 مهر 1400 پول نیوز 23 مهر 1400 پول نیوز 24 مهر 1400 پول نیوز 25 مهر 1400 پول نیوز 26 مهر 1400 پول نیوز 27 مهر 1400 پول نیوز 28 مهر 1400 پول نیوز 29 مهر 1400 پول نیوز 30 مهر 1400 
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۶    
فروش شرکت ملی صنایع مس ایران طی شش ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری با افزایش 116 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل؛ به بیش از 34 هزار و 981 میلیارد تومان رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۶    
شرکت بیمه نوین به منظور گسترش فرهنگ بیمه ای و خلق ارزش برای مشتریان خود، بیمه های آتش سوزی را با شرایط و تخفیف های ویژه در مهرماه به فروش می رساند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۶    
گروه صنعتی ایران خودرو طرح فروش فوق العاده محصول هایما S7 پلاس را از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه هفتم مهرماه به اجرا می گذارند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۳:۱۰    
نتایج یک تحقیق کوچک نشان می دهد که یک سال تمرین ورزشی به حفظ یا افزایش قابلیت ارتجاعی جوانی عضله قلب در افرادی که علائم اولیه نارسایی قلبی را نشان می دهند، کمک می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۶    
ذرت به دلیل داشتن کربوهیدرات فراوان برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است؛ کربوهیدرات موجود در ذرت آن را به یک انتخاب مناسب برای افزایش سلامتی پوست و مو بدل می کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۵    
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری انستیتوپاستور ایران راهکار جدیدی را برای ساخت واکسن هپاتیت ب ارائه کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۵۲    
رئیس گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای داشتن قلبی سالم باید از مصرف مواد غذایی آسیب رسان به سلامتی شامل اسید چرب ترانس، اسید چرب اشباع شده، نمک و شکر اجتناب شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۲:۵۲    
وقتی که درباره تهیه وعده های اصلی غذایی صحبت می کنیم، بعضی افراد به هیچ وجه حاضر نیستند که سوپ را به عنوان یک وعده غذایی کامل و مناسب در نظر بگیرند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۷    
مرگ بر اثر غرق شدن در دریای مازندران که عمدتا در فصل بهار و تابستان رخ می دهد امسال به ماه مهر رسید و طبق اعلام معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران چهار نفر در آب های ساحلی استان غرق شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۹:۳۱    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: برای ایجاد ایمنی جمعی و جلوگیری از پیک جدید کرونا باید 80 درصد مردم واکسینه شوند و دستورالعمل های بهداشتی نیز رعایت شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۱    
سقوط کامیون به دره ای در استان فارس پنج کشته بر جای گذاشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۶:۵۰    
برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به صورت افتخاری به شهید علی لَندی تعلق گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران بر ضرورت حفظ ارتباط بانک و مشتریان تاکید کرد و گفت: ارتباط مستمر بانک با مشتریان با ارائه بسته کاملی از تسهیلات و خدمات میسر است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۶    
دوره آموزشی آتش نشانی با هدف ارتقای دانش تخصصی آتش نشانان تازه استخدام شده کیش آغاز شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۱    
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، با ارسال لوح سپاسی خطاب به مدیرعامل بانک ملت، از اقدامات این بانک در زمینه اعطای تسهیلات به فرهنگیان این استان قدردانی کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۳۲    
سخنگوی طالبان امروز از استقرار نیرو های ویژه لشکر منصوری این گروه در ولایت تخار که یک واحد انتحاری به شمار می رود، خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۸:۰۵    
سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه عملیات بازگشت زائران اربعین حسینی از روز دوشنبه آغاز می شود، اعلام کرد: شرکت معین گردشگری ملت به دلیل گرانفروشی بلیت پرواز های اربعین سه ماه تعلیق شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۷:۰۵    
سفیر برزیل در تهران با تاکید بر اینکه به دنبال گسترش روابط تجاری ایران و برزیل هستیم، گفت: علی رغم وجود تحریم ها، روابط تجاری دو کشور باید عملیاتی باشد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۶:۰۵    
تیم ملی والیبال جوانان ایران مقابل مراکش به پیروزی رسید و در رده سوم گروه خود ایستاد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۵:۰۵    
آمار ارائه شده توسط تولیدکنندگان بزرگ تایر کشور، از تولید بالغ بر 106 هزار تن از انواع تایر خودرو ها حکایت دارد که تولید این کالا در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 0 ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۳:۰۵    
حالا یک کتابفروشی دیگر، این بار در شیراز به جمع سایر هم صنفانش که به دلایل مختلف تن به تعطیلی دادند، می پیوندد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۲:۰۵    
رئیس جمهوری الجزایر گفت که کشورش در معرض حملات سایبری همه کشور های همسایه به جز یک کشور قرار دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی امشب بدون اطلاع قبلی در فرودگاه امام خمینی حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات رفت انتقال زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۵    
در آخرین برنامه قبل از ترک نیویورک، حسین امیرعبداللهیان در نشست صمیمانه ای با اعضاء دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده قرار ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۷    
دبیر کل سابق کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار گفت: اختلاف بین کارگزار و سهامدار در کمیته سازش کانون کارگزاران بورس مورد بررسی قرار می گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۶    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با پیگیری های صورت گرفته دقایقی پیش، 35 هزار دُز واکسن ایرانی برکت وارد استان شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۱    
علامه حسن حسن زاده آملی دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۵    
دورتموند در دیدار برابر ماینتس با یک گل شکست خورد تا اختلاف این تیم با بایرن مونیخ صدرنشین به چهار امتیاز افزایش پیدا کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۲    
تیم فوتبال لیورپول، علی رغم توقف برابر تیم تازه صعود کرده برنتفورد، صدرنشین لیگ برتر شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهوری قبرس تاکید کرد که تنها یک راه برای این جزیره وجود دارد و آن، دستیابی به سازش بر اساس فدراسیون دو منطقه ای و دو جامعه با برابری سیاسی است همانطور که در قطعنامه های مربوط به شورای امنیت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۵    
بانک مرکزی سرانجام از جزئیات عملیات گسترده برای قطع شریان مالی قمارباز ها و شرط بندی آنلاین پرده برداری کرد و به شهروندان هشدار داد که در دام این فعالیت های مجرمانه و دارای شائبه پولشویی نیفتند ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر در حکم شهید تلقی شدن علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای موافقت کردند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۰:۲۶    
رییس شورای رقابت گفت: واردات کنترل شده و حساب شده خودرو، موجب رقابتی شدن و خروج خودروسازی کشور از انحصار شده و به تولیدات کیفی تر...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۵    
شورای سوریه دموکراتیک اعلام کرد، مسوولانی در کاخ سفید اطمینان خاطر داده اند که دولت واشنگتن فعلا برای خروج از سوریه برنامه ای ندارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی درباره اخبار منتشره درخصوص سفر احتمالی وزیر امور خارجه کشورمان به لبنان اظهار کرد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۷    
سیاست دولت جو بایدن در قبال چندین موضوع داخلی و خارجی در واقع تفاوتی با سیاست های دولت دونالد ترامپ ندارد و تغییر رؤسای جمهور این کشور منجر به کاهش جانبداری از رژیم صهیونیستی نشده است و به نظر می رسد ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۱    
نخست وزیر هند در سخنانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که همه گیری ویروس کرونا به جهان درس اهمیت تنوع بخشیدن به اقتصاد جهانی را داده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۰    
خوزستان مراسم تشییع و خاکسپاری "علی لندی" نوجوان فداکار ایذه ای عصر امروز در این شهرستان برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۷    
نخست وزیر ارمنستان در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: ایروان آماده یک گفت وگوی سازنده است که به صلح پایدار در این منطقه بینجامد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۱    
رئیس فدراسیون هندبال گفت: ملی پوشان با تمام توان برای کسب مدال برنز قهرمانی زنان آسیا خیلی تلاش کردند، اما نشد، اگر کادر فنی روی نیمکت بود شرایط متفاوت بود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۱    
در جلسه ای که با حضور محمدرضا نمازی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت تارا برگزار شد، دسترسی به کیف الکترونیکی پول تارا از طریق منوی خدمات نرم افزار موبایلی سکه کلید خورد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۲    
راننده آمبولانس هراسان به بیرون نگاهی انداخت. لاستیک پنچر شده بود و برای رفع ایراد هیچ زمانی وجود نداشت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۲    
نماینده مقام معظم رهبری در شهر نجف ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات ارسالی شهرداری تهران در کربلا و نجف، از حضور و فعالی عوامل شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۶    
رئیس جمهوری ترکیه تصمیم کشورش برای ادامه مسیر خرید سامانه های اس- 400 از روسیه را اعلام کرد و افزود: هیچ کس در انتخاب نوع سامانه های دفاعی که می خواهیم بخریم مداخله نخواهد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۲    
جلسه سران سه قوه بعد ازظهر شنبه به میزبانی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، برگزار شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۶    
در پی درگذشت علی لدنی، نوجوان فداکار ایذه ای، دکتر محمدرضا عارف با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از این قهرمان ملی تجلیل کرد و یاد و خاطره او را گرامی داشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۷    
نخست وزیر امارات امروز شنبه از انجام اصلاحات در کابینه و تصویب خط مشی جدید برای عملکرد دولت فدرال در 50 سال آینده خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۲    
از سوی آکادمی کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 8 کارگاه تخصصی در پاییز 1400 برگزار می شود تا آگاهی از ثبت اختراع و اهمیت آن بالا رود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۶    
سفیر ایران در باکو در جمع خبرنگاران بر اهمیتی که ایران به احترام به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان قائل است تاکید کرد و گفت: مطمئن است روابط تهران-باکو در آینده توسعه یافته و رشد خواهد کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۰    
مرکز نوآوری مواد ساختمانی در یک همکاری چند جانبه با هدف شناسایی ایده و طرح های نوآورانه حوزه بتن و فناوری های نوین آن ایجاد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۱    
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگ های نشان داد که امروز اعمال تحریم بر ایران سخت تر از گذشته است و فضای جدیدی باز شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۱    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی وجود تولیدات شیلاتی در سبد غذایی مردم، اظهار کرد: توجه به حوزه شیلات، علاوه بر اشتغال، در حوزه صادرات و ارزآوری نیز نقش مهمی دارد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۵    
یک کارشناس مسکن بیان کرد: جذب سرمایه گذارخارجی در حوزه مسکن به دلایل سیاسی و نبود قوانین و مقررات تشویقی برای جذب و حضور سرمایه گذار به صورت قانونی در حال حاضر امکان پذیر نیست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۰    
اینکه برخی مصوبات شورای عالی بیمه همانطور که ذکر شد باعث خسارت به مردم و شرکت های بیمه می شود را شاید بتوان به عنوان فعل و ترک فعل بیان نمود ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۷    
تدوین و تصویب سند راهبردی بیمه ایران طی نیمه نخست سال 1400، از جدی ترین دست آورد های تحول آفرین این شرکت بود که نتیجه شکوفایی خرد جمعی در تدوین سیاست های کلان و برنامه های اجرایی شرکت سهامی بیمه ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۵    
نرخ های تورمی ماهانه، نقطه ای و دوازده ماهه گروه خوراکی ها و آشامیدنی ها به ترتیب 5، 61/6 و 59/5 درصد گزارش شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۲    
رئیس جمهور گفت: گفت: با تلاش های ارزشمند انجام شده برای واکسینه کردن سراسری به 50 میلیون رسیده ایم و لازم است برای کسب و کارها مطابق شرایط جدید برنامه ریزی شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۷    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: دولت درباره مشمولان و به طور کلی بحث جاماندگان سهام عدالت تصمیم می گیرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۵    
یک شرکت چینی براساس داده های به دست آمده از یک آزمایش اعلام کرد، واکسن تک دز آن با مقدار کمتر از آنچه که برای بزرگسالان تزریق می شود توانسته از کودکان در برابر کووید 19 محافظت کند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۵    
به گفته رئیس شورای رقابت، ورود خودرو های خارجی هیچ صدمه ای به تولیدات داخلی نمی زند بلکه باعث رشد تولید داخل می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۰    
پروتکل بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا در دانشگاه ها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور منتشر شد و بر اساس آن حضور استاد و دانشجوی مبتلا به کرونا تحت هر شرایطی در دانشگاه ممنوع است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۰    
دهقان دهنوی اظهار داشت: بحث تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان در حال حاضر موضوع مجلس و دولت است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیران یک واحد صنعتی حمایت از تثبیت اشتغال را از راهبردهای بانک برشمرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۷    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 30 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۵    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 10843 هزار نفر بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۰    
روند واکسیناسیون در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته به گونه ای دنبال می شود که نمی توان به برنامه کشوری در موعد مقرر رسید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۶    
بورس تهران در نخستین روز معاملاتی پاییز سبزپوش شد و با رشد چشمگیر 35 هزار واحدی به معاملات امروز پایان داد. بورس امروز به کانال 1.4 میلیونی بازگشت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی خواستار متناسب سازی حقوق بازنشستگان شده اند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۱    
شرکت گل گهر توانسته است در 5 ماهه ابتدای امسال بیش از 11.8 میلیون تن محصول تولید کند و میزان فروش شرکت در 5 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل، با رشد 178 درصدی همراه شده است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به کنکور و لزوم اعمال اصلاحات بر آن گفت: هر گونه اصلاحات در کنکور با توجه به مصوبات مجلس انجام می شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۵    
مشاور وزیر امور خارجه خطاب به روزنامه کیهان نوشت: اینجانب هیچ گاه در مورد تخصص کاری خود در وزارت امور خارجه ادعایی نداشته ام ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۲    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: جلسات علنی مجلس در هفته آینده در روز های یکشنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۶    
بنیاد دفاع از دموکراسی ها در گزارشی با بررسی پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای، آن را موجب تقویت هرچه بیشتر روابط ایران با چین و روسیه توصیف کرد و خواستار افرایش همکاری ها برای مقابله با چالش های ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰    
بانک مهر ایران که همه تسهیلات خود را به صورت قرض الحسنه و بدون دریافت سود پرداخت می کند، به علت مدیریت مالی صحیح، تا پایان سال 1399 بیش از 9363 میلیارد ریال سود انباشته ساخته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰    
دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی ، با اشاره به برخی از اخبار منتشر شده در طی ساعات اخیر در فضای مجازی مبنی بر اینکه مرز مهران برای سفر زائران اربعین حسینی به عراق باز شده است ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۷    
آخرین نسخه ی لایحه ی رتبه بندی معلمان، شامل پنج گروه برای آن هاست.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۷    
نماینده دائم ایران در سازمان بین المللی دریانوردی توانست با اکثریت قاطع آرا کشور های عضو آیمو، برای سومین سال پیاپی به عنوان نایب رییس کمیته همکاری های فنی سال 2022 انتخاب شود.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح نقاط قوت و ضعف استفاده از رمزارز در تبادلات اقتصادی کشور گفت ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۶    
به موجب ماده 2 قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت، اوراق مشارکت، اوراق بهادار با نام یا بی نامی است که به موجب این قانون به قیمت اسمی مشخص برای مدت معین منتشر می شود و به سرمایه گذارانی که قصد مشارکت در ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۰    
برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز شنبه 3 مهر 1400 فال روزانه را بخوانید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۵۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان آخرین وضعیت واگذاری نیشکر هفت تپه را تشریح کرد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۵    
شرکت های هواپیمایی با وجود توافق صورت گرفته و هشدار های مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس، تخلفات بسیاری در این زمینه کرده و می کنند و به نظر می رسد کسی پاسخگوی این وضعیت نیست ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۲    
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی از انجام 544 پرواز اربعین تا ساعت 9 صبح امروز خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۲    
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران در تعیین اولویت برای مشمولین سهمیه استخدام 25 درصدی ایثارگران ابطال شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۰    
جان آلترمن، رئیس میز خاورمیانه در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی (CSIS) رویکرد دولت چین نسبت به تلاش های دیپلماتیک با هدف احیای توافق هسته ای 2015 را بررسی ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۱    
خامسی گفت: سال آبی 1400-1399 با 37 درصد کاهش بارندگی در مقایسه با متوسط 52 سال گذشته به پایان رسید و می توان این سال را خشک ترین سال نیم قرن اخیر نامید.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۲    
پرداخت 15 هزار میلیارد ریال به حساب سازمان بیمه سلامت ایران، در اجرای ردیف 18 تبصره ماده14 قانون بودجه صورت گرفت.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۶    
مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار از ابلاغ دستورالعمل اجرایی محیط های آزمون، سندباکس بازار سرمایه خبر داد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۷    
کسانی که از نعمت سرپناه محروم هستند، این روز ها شرایط سخت تری نسبت به دیگر اقشار جامعه تجربه می کنند.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۶    
اهداف و دستاوردهای برنامه های عملیاتی سال 1400 پست بانک ایران در حوزه نیروی انسانی و استقرار نظام شایسته سالای اعلام شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۷    
قیمت جهانی طلا در پایان معاملات دیشب به لطف افت ارزش دلار توانست از سقوط 1 درصدی روز گذشته بازگردد، با این حال برنامه فدرال رزرو برای کاهش حمایت های مالی باعث افت هفتگی قیمت ها شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۶    
تسهیلات اشتغالزایی بانک توسعه تعاون به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی 700 درصد افزایش یافته است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۶    
یک استاد روابط بین الملل بیان کرد: ایران با توجه به نفوذی که به عراق و سوریه دارد می تواند در های اقتصادی شرق یعنی اعضای شانگ های را به این کشور ها متصل با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه نقش ...
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۱    
طبق گفته عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران قیمت لباس فرم مدرسه در مقطع ابتدایی پسرانه و دخترانه حدود 200 تا 500 هزار تومان است.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۷    
سرپرست آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید را با شعار تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقای کیفیت آغاز کنیم.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۲۷    
عرضه اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران تا پایان سال جاری تمدید شد.
پول نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۲    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار و تومان امروز شنبه 3 مهر 1400 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید ...